Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Spidermax-y Sekta w Zachodniopomorskim


bilety

Rekomendowane odpowiedzi

18 minut temu, KOT66 napisał:

:) tu pojechales po calosci.... :) naped rakietowy.... :) 

a ja mialem takie koleczki....

 

DSC_0213.JPG

A tak przy 100 km/h 5300-5400 obrotów. 

Ciekawi mnie jaki jest stosunek obrotów do prędkości przy wałach j.costa 26,5 g?

Odnośnik do komentarza

Witajcie:smile:, sezon miałem słaby i chciałem go zakończyć fajną wycieczką. No i niestety ledwo wróciłem do domu. Pająk rzucił palenie. Już wcześniej się zdarzało, że w czasie jazdy jakby na ułamek sekundy przygasał albo na wolnych obrotach po prostu gasł. Kilka razy zdarzyło się to na środku dużych, ruchliwych skrzyżowań więc wrażenia były niezapomniane. Teraz wracałem z prędkością +-120/h i było OK puki jechałem po autostradzie. W Kijewie objazdy, światła, jazda w korku, gasł co kilkaset metrów. Przy garażu definitywnie odmówił współpracy. 

ps; jak skasować "oil cheking", wymieniłem oliwę, ale to mi zaczęło migać.

Dużo niespodzianek zrobił mi ten mój Pajączek!placz1, ale teraz to kompletnie jestem w bladej .....  !sciana

Będę wdzięczny z wszelkie sugestie 

Odnośnik do komentarza

Żeby skasować oil cheking musisz uruchomić skuter przy wciśniętym i przytrzymanym przycisku menu przy prawej manetce. Wówczas wejdziesz w odpowiednie menu.

Gasnący silnik to może być wiele przyczyn. Mi kiedyś gasł czasami na jałowym, ale ustało po regulacji zaworów. Może być też czujnik bocznej stopki, regulator napięcia, czujnik wywróceniowy, masa i wiele innych.

Odnośnik do komentarza

Dzięki chłopaki, czyli niestety czeka mnie zabawa w elektryka. Regulator chyba nie, mam nowy oryginał, zawory chyba też OK. Wszystko świeci i rozrusznik kręci. Stopka odcina zapłon jak jest rozłożona. Chyba trzeba wszystko po kolei sprawdzić.

Poprawka, jak mogłem o tym zapomnieć:bangin:: ostatnio coraz trudniej odpalał, za drugim, trzecim startem rozrusznika i coraz dłużej trzeba było kręcić.  Wydaje mi się, że to ma związek z tym gaśnięciem. Akumulator jest nowy i sprawny, sprawdzałem u fachowca.

Może komuś kojarzą się takie objawy?

Odnośnik do komentarza

Mój kuzyn w Atlanticu 500 miał podobne problemy z uruchomieniem. Winę miała masa - zasiedziały styk. Mechanik szukał też intensywnie w układzie paliwowym.

Odnośnik do komentarza
Dnia 1.11.2018 o 19:50, Rafał Janyszek napisał:

czujnik wywróceniowy,   Mechanik szukał też intensywnie w układzie paliwowym. 

To Pajęczaki maja taki dynks:o a gdzie tego ustrojstwa szukać? Podrzuć proszę jeszcze jakieś takie nietypowe miejsca, może tak będzie łatwiej zlokalizować winowajce:gun_bandana:

A ten mechanik znalazł coś w tym układzie paliwowym? W mojej maszynie poprzedni właściciel zlecił czyszczenie całego układu, ale może ktoś coś przeoczył. Szukam wszelkich sugestii i natchnień. Chyba zacznę jeść więcej pizzy i makar... znaczy pasty:lol:

Odnośnik do komentarza

Czujnik wywróceniowy znajduje się pod fotelem. Czarna kustka bliżej ako. U mojego kuzyna Mechanik nic nie znalazł w układzie paliwowym. Pomogło poprawienie mocowania masy.

Odnośnik do komentarza
Dnia 3.11.2018 o 00:40, Rafał Janyszek napisał:

Czujnik wywróceniowy znajduje się pod fotelem. Czarna kustka bliżej ako. U mojego kuzyna Mechanik nic nie znalazł w układzie paliwowym. Pomogło poprawienie mocowania masy.

Dzięki Rafał, w weekend miałem trochę zamieszania, jutro spróbuje tam zajrzeć.

Odnośnik do komentarza

Witam po zimie 2017/18 garaż blaszak...rano kręcić trzeba było dłużej niż trzy ostatnie sezony, przyzwyczaiłem się...czerwiec lipiec sierpień Ok...ale od września   rano i jak wystygł znowu kiszka...zapalał po 10 sek. i więcej jak obrotomierz pokazał 1500 obr. MIN !!! Poniżej iskra słaba... Cewka ok...i reszta też..  po analizie instalacji elektrycznej wytypowałem cztery możliwości. I strzał w dychę...Zbyt mała przewodność bezpiecznika zasilającego cewkę 15A ...wina ...zaśniedziały styk,zacisk-pod kostką  bezpiecznika...wyczyścić,polutować do przewodów...kręcił ale starter odbierał ampery z cewki...nexus 3oo,2009,43000km włoszczyzna ale luxtorpeda

To tak dla potomnych.....:hammer:

Odnośnik do komentarza

O widzisz Paweł, może u mnie też coś takiego. Ostatnio ciężko u mnie z czasem, na początku grudnia odstawiam maszynę do mechanika, bo mu się terminy zwolniły. Przekaże mu wszystkie Wasze sugestie i propozycje. Mam nadzieje, że to ułatwi diagnozę.

Odnośnik do komentarza
Dnia 27.04.2016 o 22:34, ArtCho napisał:

Jestem dumny z siebie! :)

Dziś samodzielnie wymieniłem regulator napięcia, co wiązało się z rozebraniem tylnej prawej części plastików. I po wszystkim została mi tylko jedna śrubka (już zlokalizowałem gdzie powinna być... Niestety muszę znowu wyjąć plastik bagażowy).

Jak niektórzy być może pamietają uskarżałem się na to, że z niewiadomych powodów pali się lampka sygnalizująca jakiś błąd we wtrysku. Przypomniało mi się, że Bobas kiedyś o tym pisał, ale nie podał rozwiązania. Skontaktowałem się z nim i poradził sprawdzić napięcie ładowania: okazało się, że przy wyższych obrotach dochodził nawet do 17 v! A teraz jest podręcznikowe 14,3. Regulator łatwo dostępny na Allegro i cena nie powala na łopatki (128 zł z przesyłką).

Trochę się natrudziłem i pobrudziłem, bo złączki są przykryte kapturkami i w koło mnóstwo ściągających pasków plastikowych. I kurz.

Ale jest i działa! :)

49d0412dc9d8c411655892c3566fa7c1.jpg

Cześć, 

ArtCho, stałem się szczęśliwym posiadaczem exKotowego Spidermaxa ??

Muszę wymienić regulator napięcia, objawy identyczne, jak opisałeś. Czy mógłbyś opisać mi co i w jakiej kolejności trzeba zdemontować, żeby dobrać się do niego?

Pisałeś, że wspomagałes się manualem. Masz może jeszcze taki manual?

Z góry dziękuję za pomoc ?

 

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Bigjack napisał:

Muszę wymienić regulator napięcia, objawy identyczne, jak opisałeś. Czy mógłbyś opisać mi co i w jakiej kolejności trzeba zdemontować, żeby dobrać się do niego?

Mała sugestia, ten regler to kup oryginał, tzn. Piaggio, ale firmowane jest przez Ducati Energia. Odpuść sobie "oszczędności" i kłopoty z zamiennikami i chińszczyzną. Włoszczyzna toleruje tylko oryginały, ten typ tak ma. Piszę z własnego doświadczenia. Trzy razy go wymieniałem, to mam pewną wiedzę ?

Przed wymianą wypij duuużo melisy ?

Odnośnik do komentarza

Gdzieś czytałem, że ktoś zainstalował regulator od japońca i był bardzo zadowolony, ale to na pewno trzeba przerobić instalacje. Chińskie zamienniki są kiepskiej jakości. Warto zainstalować woltomierz, który będzie informował o prądzie ładowania i stanie ako.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Dnia 16.04.2019 o 01:39, NooSzymoN napisał:

Mała sugestia, ten regler to kup oryginał, tzn. Piaggio, ale firmowane jest przez Ducati Energia. Odpuść sobie "oszczędności" i kłopoty z zamiennikami i chińszczyzną. Włoszczyzna toleruje tylko oryginały, ten typ tak ma. Piszę z własnego doświadczenia. Trzy razy go wymieniałem, to mam pewną wiedzę ?

Przed wymianą wypij duuużo melisy ?

Szymon, nie wiedziałem, że trzy razy wymieniałeś... Ja przejezdzilem półtora sezonu (od lipca 2016, do października 2017), zrobiłem 15 tys. km, byłem nim w 2017r. w Alpach, w 2016r. z chłopakami na 5-dniowej wyprawie i regulator popsuł się raz (założyłem jakieś noname z Allegro chyba). I bałem się, że to z powodu moich kombinacji z tylnymi kierunkowskazami (jak wiesz, nie byłem zadowolony z widoczności oryginalnych i kombinowałem z dodatkowymi i z żarówkami led). 

A co do melisy, to się zgadzam. 

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, ArtCho napisał:

Szymon, nie wiedziałem, że trzy razy wymieniałeś... Ja przejezdzilem półtora sezonu (od lipca 2016, do października 2017), zrobiłem 15 tys. km, byłem nim w 2017r. w Alpach, w 2016r. z chłopakami na 5-dniowej wyprawie i regulator popsuł się raz (założyłem jakieś noname z Allegro chyba). I bałem się, że to z powodu moich kombinacji z tylnymi kierunkowskazami (jak wiesz, nie byłem zadowolony z widoczności oryginalnych i kombinowałem z dodatkowymi i z żarówkami led). 

A co do melisy, to się zgadzam. 

Cześć Artur, no tak wyszło. Też kupiłem noname, później używany oryginał, ale dopiero nowy oryginał zaczął banglać. Z kierunkami straszna kicha, ale tych od RS'a nie ma za jakieś rozsądne pieniądze, tylko u Włochów nówki sztuki za taczkę eurasów.

Melisa przy skuterach ma częste zastosowanie? strasznie dużo rozkręcania ?

Odnośnik do komentarza
Dnia 16.04.2019 o 01:39, NooSzymoN napisał:

Mała sugestia, ten regler to kup oryginał, tzn. Piaggio, ale firmowane jest przez Ducati Energia. Odpuść sobie "oszczędności" i kłopoty z zamiennikami i chińszczyzną. Włoszczyzna toleruje tylko oryginały, ten typ tak ma. Piszę z własnego doświadczenia. Trzy razy go wymieniałem, to mam pewną wiedzę ?

Przed wymianą wypij duuużo melisy ?

Wielkie dzięki Panowie ??

Nie chcę oczywiście nikogo reklamować, ale inaczej się nie da, bez wklejenia linku ?

Czy jest szansa na to, że to naprawdę oryginał? 

https://allegro.pl/oferta/regulator-napiecia-piaggio-x9-aprilia-atlantic-500-6891461722#aboutSeller

Gość ma też tańsze zamienniki

https://allegro.pl/oferta/regulator-napiecia-piaggio-x9-aprilia-atlantic-500-7295273955

 

Dnia 15.04.2019 o 21:57, Rafał Janyszek napisał:

Rafał, bardzo dziękuję ???

Odnośnik do komentarza
Dnia 16.04.2019 o 01:39, NooSzymoN napisał:

Mała sugestia, ten regler to kup oryginał, tzn. Piaggio, ale firmowane jest przez Ducati Energia. Odpuść sobie "oszczędności" i kłopoty z zamiennikami i chińszczyzną. Włoszczyzna toleruje tylko oryginały, ten typ tak ma. Piszę z własnego doświadczenia. Trzy razy go wymieniałem, to mam pewną wiedzę ?

Przed wymianą wypij duuużo melisy ?

Ten droższy to raczej oryginał. Ewentualnie trochę tańszy RMS też ponoć dobry

https://allegro.pl/oferta/regulator-napecia-piaggio-400-500-x9-7525995762?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare

Odnośnik do komentarza
19 godzin temu, Bigjack napisał:

Wielkie dzięki Panowie ??

Nie chcę oczywiście nikogo reklamować, ale inaczej się nie da, bez wklejenia linku ?

Czy jest szansa na to, że to naprawdę oryginał? 

 

Ja rok temu kupiłem u tego gościa  https://allegro.pl/oferta/gilera-nexus-125-250-30-500-regulator-napiecia-org-6873704394   kosztował tyle samo. Wyglądał wiarygodnie , znaczy ten regler, jestem z niego zadowolony. Ten z obecnej oferty też wygląda przyzwoicie. Mój też był w worku od Aprili, na urządzeniu jest znaczek Ducati Energia. Nie wnikaj w to, ot włoszczyzna. W malagutishop tez mają taki "prządek", ustawiasz wersję angielską a tam wszystko po włosku. Śródziemnomorski luz. Ten jest 20 dych tańszy od "Twojego". Sam zdecyduj. 

I na prawdę nie baw się w zamienniki, strata pieniędzy i czasu. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...