Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Spidermax-y Sekta w Zachodniopomorskim


bilety

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

Tylko PO CO ?

Ustaliliście że :

Ma mieć szybę elektryczną jak B650

Ma mieć grzane manetki jak B650

Ma mieć grzane siodło jak B650

Ma mieć składane lusterka jak B650

Ma mieć dwucylindrowy silnik jak B650

Ma mieć analogowe zegary jak w nowym B650

To nie prościej kupić po prostu nowego B650 ? :Jumpy: :Jumpy: :Jumpy:

Odnośnik do komentarza

Pewnie, ze prościej, ale tu chodzi o sentyment.

Nowa Syrena, ktora ma być za jakiś czas do kupienia też nie ma nic więcej od Golfa 3, a jednak....

Odnośnik do komentarza

Dobra, dobra arturo-bb, spokojnie z tym B650... bo zaraz zaczniemy układać listę modyfikacji dla B650 - pewnie zaczynała by się od WIĘKSZYCH KÓŁ!

;) ;) ;)

Żarty żartami, ale gdyby tak na poważnie zrobić listę modyfikacji, spisać ją np. w języku angielskim, skonsultować z kolegami z włoskich funklubów i innych sympatyków Spidermaxa (np. z tym kolegą http://malaguti-spid...x.blogspot.com/). Jakby był jakiś szerszy odzew to możnaby nawet spróbować zorganizować jakąś skromną kampanię na rzecz kontynuowania idei Spidermaxa. O ile dobrze pamiętam to był już kiedyś taki precedens z moim wcześniejszym sprzętem - podobno kiedyś Honda pod wpływem protestów wycofała się z decyzji o zakończeniu produkcji Helixa. Co prawda Honda w międzyczasie nie ogłaszała bankructwa ;) ale co tam, próbować warto.

Odnośnik do komentarza

żeby nie było, że zabiłem ten temat jakąś abstrakcyjną mżonką...

prawda jest taka, że Spidermax jest na tyle nietypowy, że dla miłośników trudno będzie znaleźć coś na jego miejsce i dlatego tak trudno pogodzić się z myślą, że coś się skończyło...

Dla mnie osobiście Spidermax oprócz tego, że jest nietypowy jest też pewnym kompromisem pomiędzy skuterem do jazdy po mieście a pełnowymiarowym motocyklem turystycznym. Jak już Spidermax skończy u mnie służbę to pewnie pójdę w stronę dużych motocykli turystycznych:

ubiegłego lata miałem demówkę BMW R1200 RT - moje marzenie ale raczej poza zasiegiem, może rozważę Hondę Deauvile lub Paneuropean, ew. Yamahę FJR.

Ciekaw jestem czy Wy macie jakąś alternatywę dla Spidermaxa w zanadrzu?

Odnośnik do komentarza

Moja alternatywa to przekrecić licznik 2 razy :clapping::ninja: hahaha i czekac ze w miedzyczasie zrobia nowego spidera wg. W/w nowych propozycji

Odnośnik do komentarza

Zawsze jest jakaś alternatywa tyle że na dzień dzisiejszy wszystkie alternatywne rozwiązania są po za moim zasięgiem finansowym z drugiej strony gdzie ja znajdę drugi taki paskudny motór za którym prawie każdy się ogląda :) . Dziś pogoda idealna minus 2 pada śnieg coś czuję że jest to dobry dzień że by w końcu pomału bestii w trzewia zajrzeć, rozebrać łatwo zobaczymy czy jakiś części nie zostanie na drugi po skończonej robocie :) Kocie bądź w gotowości

Odnośnik do komentarza
:)....oczywista oczywistosc w gotowosci..:) alem siem pochwalem w ramach wolnego czasu wymienilem sem klocki hamulcowe przod i tyl :) szykujac sie pomalutku do sezonu....
Odnośnik do komentarza

Rozkręcaj Marek ... looooozik ... a jak zostaną części zawsze możesz pogonić na aledrogo ... :)

Jak zostaną to jeszcze Aprilkę mam to jest gdzie upchać

Odnośnik do komentarza

Widzę przygotowania do sezonu na całego :clapping:

kierowniczkę budowy trzeba czymś wozić jak coś się spierdzieli dotacje wstrzyma i rowerem będę jeździć :)

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Ładne masz panele w dużym pokoju, ale tę ścianę to latem odmaluj... :)

Rzelu, tak mam w garażu. A na ścianę przyjdzie czas ;)

Odnośnik do komentarza

Zmieniłem pasek rolki ślizgi świeczki filtry oliwę i płyn hamulcowy zostało jeszcze tylko gniazdo elektryczne i Bestia gotowa do sezonu a i przy Aprili dziś też posiedziałem czyli sobota w garażu

Odnośnik do komentarza

witam :) no tez sie pochwale o pracach przy pajaku :) klocki przod+tyl wymienieone a co idzie przy tym to i plyn hamulcowy zaczolem sam wymieniac tak wymienilem ze hamulce zgubilem :( ale odczego ma sie przyjaciol :) sobota z robssonem i temat garniety...pajak ma hamulce....ale...zylem w nieswiadomosci co do dzialania ukladu hamulcowego w pajaku...jest tak...lewa klamka hamuje tyl i prawy przod tarczy(tylko i wylacznie jedna tarcze przednia prawa)....prawa klamka hamuje przod dwie tarcze tylko(nie hamuje tylu)....a nie jak wczesniej pisalismy o % hamowaniu tylu i przodu....takze uzytkownicy pajakow zwroccie uwage co i jak wam hamuje...dalsze prace przygotowujace pajaka do sezonu w toku....

Odnośnik do komentarza

lewa klamka hamuje tyl i prawy przod tarczy(tylko i wylacznie jedna tarcze przednia prawa)....prawa klamka hamuje przod dwie tarcze tylko(nie hamuje tylu)....a nie jak wczesniej pisalismy o % hamowaniu tylu i przodu....

Tak, też byłem zaskoczony jak wyczytałem o tym w instrukcji, coś mi się nie zgadzało z tym co na forum wcześniej czytałem, a teraz mamy spójność. Brawo!

...a na marginesie dodam, że siły hamowania trzeba dobrze poznać i wyczuć, bo jak "ktoś" nie czuje jak operować prawą klamką to ten "ktoś" może potem na mokrym przód zblokować, szlifa strzelić i żonie spodnie nowiuśkie poprzecierać. :msn-tongue:

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...