Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Spidermax-y Sekta w Zachodniopomorskim


bilety

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

Mi Melmacie zamontował pod siedzeniem prosto z akumulatora. Aby tez można było go ładować przez zapalniczkę. Wepchnąłem ją w tę szczelinę na dnie po lewej stronie.

Odnośnik do komentarza

A ja będę miał na kokpicie w bagażniku już mam finalnie będzie jeszcze woltomierz ale jak na razie jest w trakcie poszukiwań

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Magister Inzynier Doktor Habilitowany Kot wpadł dziś do mnie z inapekcją całkiem niespodziewanie sprawdzić czy dobrze opiekuję się pająkiem

Odnośnik do komentarza
:) kontrola nie wykazala nieprawidlowosci :) opieka pajaka poprawna :)...kot bierze sie za swojego pajaka do odnowy biologicznej :)...wymiana paska,filtra oleju i oleju...foty niebawem :)..
Odnośnik do komentarza

Pora sie budzić! Tez zagladnalem do pajęczaka i jak rozmawiałem z kotem o klockach... ich stan nie jest zły mają od 1,5-2mm czyli przod do zjechania jeszcze a tyl 3,5mm wiec nie ma co zmieniać teraz a w sezonie sie zmieni. W tamtym roku zaszalalem bo zmienilem opony, klocki tyl, akumulator, rolki. Stan paska po konsultacjach telefonicznych ocenilismy że do 40 tys. Wytrzyma bo niemozliwe jest aby był od nowosci a na zegarze 34tys., generalnie jedyne co zrobie to, zamontuje niebawem kufer. Po rozmowie z doktorem nadzwyczajnym Bobasem postawilem na kupno kufra kmax taki jak miał bobas w malagucie. Po za tym malagut bedzie miał spawany plastik i zaczepy wiec lakier bedzie go renowacji. Osłona pękła w czasie postoju gdy teren parkingu był podmokly.. :(

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Pora sie budzić! Tez zagladnalem do pajęczaka i jak rozmawiałem z kotem o klockach... ich stan nie jest zły mają od 1,5-2mm czyli przod do zjechania jeszcze

Ale 1.5mm ogólnie czy do rowków kontrolki, bo to ogromna różnica! Rowek kontrolny (znacznik), kończy się jeszcze kawałek od blachy...

2af45c986d76e884.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

To dużo go nie zostało... Starczy na cały sezon? Ja bym nie ryzykował... Szkoda tarczy, jakby coś (we Fiacie rozpadł mi się mocno zużyty klocek od temperatury i zorał tarczę), a o bezpieczeństwie przy nagłym hamowaniu nie wspomnę...

Odnośnik do komentarza

NaNrazie na cały sezon nie planuje nawet, to tak jak z moją opona w tamtym roku. Krisso zobaczył na majowce zach.-pom. Ze juz mam slika i tak jak zakladalem wczesniej ze 1000km od ruszenia sezonu i do zmiany i tak bylo. Klocki niebawem zamówię do ruszenia sezonu jeszcze trochę jest. :ninja:

Odnośnik do komentarza

Ja bierznik mam głęboki po 10 kkm ale trzymanie już chyba słabe bo to fabryczne maxisy z 2007 r. i w zeszłym roku gubiłem przyczepność z przodu, aż raz na mokrym podparłem się lusterkiem :mad2:

Rozumiem, że w tej kwestii nic się nie zmieniło i nadal jedyną opcją jest Pirelli Sport Demon za ok. 800 kpl. Czy może któś próbował czegoś innego np. zastosować oponę innej marki z przodu lub zastosować inny profil?

Odnośnik do komentarza
:) w zeszlym sezonie wymienilem na przod Duro HF918 120/8016 a z tyl pirelli sport demon faktycznie nie ma duzego wyboru tylko pirelli i jakos daje rade :)
Odnośnik do komentarza

:) w zeszlym sezonie wymienilem na przod Duro HF918 120/8016 a z tyl pirelli sport demon faktycznie nie ma duzego wyboru tylko pirelli i jakos daje rade :)

Potwierdzam odnosnie opon. Ja mam przod rowniez dura tyl pirelke. Ogolny koszt wymiany z zalozeniem i wywazeniem ok. 600zl

Odnośnik do komentarza

KOT45, damianus2222, dzięki za poradę. Na temat opon Duro opinie widzę raczej pozytywne, rozumiem, że wy też polecacie.

do zaoszczędzenia jest:

Pirelli Sport Demon 150/70/16 za 355 zł + Duro HF918 120/80/16 za 203 zł = 558 zł

vs

Pirelli Sport Demon 150/70/16 za 355 zł + Pirelli Sport Demon 120/80/16 za 392 zł = 747 zł

Czyli mniej niż 200 zł różnicy...

Chyba każdy musi sam zdecydować czy warto zaoszczędzić. Ja osobiście zdecydowanie nie wiem co zrobić w tej sytuacji zwłaszcza :blush: że przód na dłużej starcza...

Odnośnik do komentarza

U mnie poprzedni kierownik na przód założył Shinko 10 sr tył nieśmiertelna pirelka.

W końcu zakończyłem odnowę biologiczną pająka zostało tylko poskręcać plastiki i można latać

35405496b94155b9b6e522495cfc0c09.jpg

Rzeźnik Marcin dziurawa kokpit

5d5bec1ae7f486eba9edef6028087b0b.jpg

A tak to wygląda. Łatwo nie było.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

http://images75.foto...7aaa1a324f1.jpg

http://images77.foto...2cfdce41med.jpg

http://images76.foto...91a653dcgen.jpg

http://images75.foto...cc8d7b858a7.jpg

http://images78.foto...1362d092f68.jpg

http://images77.foto...5e6b5a83fd0.jpg

http://images75.foto...e9f9c381bd7.jpg

:) ufff....napocilem sie zeby cos bylo widac :)...no i tak pajaczek zaczerpnal pierwszego jodu nad morzem :) bo dostal...nowy pasek z rozmiarem widocznym(ciekawe jak inne marki maja rozmiary) dla przypomnienia dokrecamy na wariatorze 160Nm na sprzegle 10Nm... filtry i olej a wczesniej 2tyg.temu caly uklad hamulcowy wraz z plynem...wybudzenie ze spiaczki i odnowa biologiczna pajaka zakonczona ful sukces :)...no nie widac jaki szczesliwy... :) o mnie nie wspomne :)...titit brum brum....

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...