lechuano Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Kto miał w pająku problem ze światłami stopu, światła świecą przez cały czas po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Skuter odpala bez wciśnięcia hamulca. Pewnie trzeba posprawdzać czujniki, ale może ktoś już to miał i od razu powie co i jak.
Rzelu Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Sprawdź włącznik w klamce. Pewnie się zaciął w pozycji wciśniętej.
lechuano Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 tak, włącznik przy klamce poluzował się i cały wsunął się w głąb gniazda, w którym go osadzono, przez co zwolniona klamka nie dociskała włącznika jak należy. Banał... dzięki Rzelu KOT45 też dobrze obstawiał
damianus2222 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Standardowa awaryjka... lub czasem sie zatnie że nie odpalisz po wciśnięciu klamki Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
lechuano Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 O tym jak zainstalowałem regulowaną szybę w Spidermaxie: http://www.forum.burgmania.net/topic/23980-givi-airflow-nie-tylko-dla-wybrancow-eksperyment/
marekb9t Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Potrzeba matką wynalazków. Pogratulować pomysłu
Klubowicze ArtCho Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Klubowicze Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Fajny pomysł. Muszę zastanowić się nad implementacją u siebie. Bo w sumie jest dość głośno...
damianus2222 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Fajny pomysł :-) Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
Klubowicze ArtCho Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Klubowicze Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Jestem dumny z siebie! Dziś samodzielnie wymieniłem regulator napięcia, co wiązało się z rozebraniem tylnej prawej części plastików. I po wszystkim została mi tylko jedna śrubka (już zlokalizowałem gdzie powinna być... Niestety muszę znowu wyjąć plastik bagażowy). Jak niektórzy być może pamietają uskarżałem się na to, że z niewiadomych powodów pali się lampka sygnalizująca jakiś błąd we wtrysku. Przypomniało mi się, że Bobas kiedyś o tym pisał, ale nie podał rozwiązania. Skontaktowałem się z nim i poradził sprawdzić napięcie ładowania: okazało się, że przy wyższych obrotach dochodził nawet do 17 v! A teraz jest podręcznikowe 14,3. Regulator łatwo dostępny na Allegro i cena nie powala na łopatki (128 zł z przesyłką). Trochę się natrudziłem i pobrudziłem, bo złączki są przykryte kapturkami i w koło mnóstwo ściągających pasków plastikowych. I kurz. Ale jest i działa!
marekb9t Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Coś tani ten regulator z tego co pamiętam piaggio kosztuje coś ok 300 pln a jak mawiał mój śp tatko tanio jest drogo
Klubowicze ArtCho Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Klubowicze Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Trochę mnie zmartwileś Marek. Ale tak drogich nie było. Więc wybrałem taki jaki był
Klubowicze bilety Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Klubowicze Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Jestem dumny z siebie! Dziś samodzielnie wymieniłem regulator napięcia, co wiązało się z rozebraniem tylnej prawej części plastików. I po wszystkim została mi tylko jedna śrubka (już zlokalizowałem gdzie powinna być... Niestety muszę znowu wyjąć plastik bagażowy). Jak niektórzy być może pamietają uskarżałem się na to, że z niewiadomych powodów pali się lampka sygnalizująca jakiś błąd we wtrysku. Przypomniało mi się, że Bobas kiedyś o tym pisał, ale nie podał rozwiązania. Skontaktowałem się z nim i poradził sprawdzić napięcie ładowania: okazało się, że przy wyższych obrotach dochodził nawet do 17 v! A teraz jest podręcznikowe 14,3. Regulator łatwo dostępny na Allegro i cena nie powala na łopatki (128 zł z przesyłką). Trochę się natrudziłem i pobrudziłem, bo złączki są przykryte kapturkami i w koło mnóstwo ściągających pasków plastikowych. I kurz. Ale jest i działa! Brawo Ty
Klubowicze ArtCho Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Klubowicze Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Taki żarcik byłego pokładowego
lechuano Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Miałem problem z regulatorem w zeszłym roku (też check świecił i fachowcy zdiagnozowali właśnie regulator do wymiany). Rzeczywiście pomogło ale odradzano mi stosowanie tanich regulatoró z allegro. Zamiast tego macher dopasował mi markowy japoński regulator odpowiadający parametrami i wymiarami (z Hondy CBR). Koszt był znaczny, coś koło 300-340 zł. Więc teraz razem z ArtCho będizemy dla was królikami doświadczlnymi i sprawdzimy co się bardziej opłaci...
marekb9t Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 http://shop.malaguti.com/02602400-2 plus 20e za przesyłkę Można zamówić w intermotor ale jest drożej i okres oczekiwania (jeśli nie ma na miejscu) do 4 tygodni przez stronę ok 48g
Klubowicze ArtCho Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Klubowicze Opublikowano 28 Kwietnia 2016 http://shop.malaguti.com/02602400-2plus 20e za przesyłkę Można zamówić w intermotor ale jest drożej i okres oczekiwania (jeśli nie ma na miejscu) do 4 tygodni przez stronę ok 48g Czyli ok 450 zeta. Niech tak zostanie jak napisał Lechuano. Dam znać kiedy mi się wysypie ten tani. Plus całej sytuacji jest taki, że przezwyciężyłem strach przed ściąganiem plastików Ale nie będę ukrywał, że posiłkowałam się Service Manualem, żeby czegoś nie urwać albo połamać.
lechuano Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Plus całej sytuacji jest taki, że przezwyciężyłem strach przed ściąganiem plastików To jest niewątpliwie bardzo pozytywny plus dodatni Ja u siebie jeszcze za bardzo nie ingerowałem (no może poza wywierceniem paru dziur w szybie), ale dopiero rok mija od nabycia Spidermaxa. Jego poprzednik nie miał tyle szczęścia, a skoro już przy tym jesteśmy to mam dla Was zagadkę - co to za poczciwiec?
Klubowicze ArtCho Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Klubowicze Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Trochę jak Helix wygląda Cały czas myślę nad tą Twoją zmodyfikowaną szybą. Myślałem tez o założeniu takich jak Twoje ochraniaczy na kierownicę. Fajne są i się komponują z pojazdem. Możesz umieścić większe zdjęcie jak to zrobiłeś i jakich ochraniaczy użyłeś?
marekb9t Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Czyli ok 450 zeta. Niech tak zostanie jak napisał Lechuano. Dam znać kiedy mi się wysypie ten tani. Plus całej sytuacji jest taki, że przezwyciężyłem strach przed ściąganiem plastików Ale nie będę ukrywał, że posiłkowałam się Service Manualem, żeby czegoś nie urwać albo połamać. Nikt nikogi nie zmusza do kupywania oryginalnych części niech ci służy nowy regulator i sto lat a co do plastików w pająku jest to banalnie prosta sprawa trzeba było zadzwonić robiłem to ostatnio kilka razy. Proponuję też przy okazji sprawdzić ilość płynu chłodzącego silniki master 500 mają tendencję do gubienia tegoż oto. Później jest mały problem z odpowietrzeniem układu o czym Kot już gdzieś wspominał
Klubowicze ArtCho Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Klubowicze Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Nikt nikogi nie zmusza do kupywania oryginalnych części niech ci służy nowy regulator i sto lat a co do plastików w pająku jest to banalnie prosta sprawa trzeba było zadzwonić robiłem to ostatnio kilka razy. Proponuję też przy okazji sprawdzić ilość płynu chłodzącego silniki master 500 mają tendencję do gubienia tegoż oto. Później jest mały problem z odpowietrzeniem układu o czym Kot już gdzieś wspominał O dobrze, że o tym mi przypomniałeś. Za każdym razem jak szedłem do garażu chciałem sprawdzić poziom płynu, a potem zapominałem, bo walczyłem z tym regulatorem. A z innej beczki: muszę Cię jakoś złapać, bo chcę ponownie wypróbować mój deflektor. Już zapomńialem jak to jest i chcę teraz spróbować. Czy będziesz dostępny w sobotę po południu i jakoś w niedzielę? Zdzwonimy się co do terminu, ale daj mi proszę znać jak z tymi dwoma dniami.
lechuano Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Brawo tak właśnie wygląda Helix na golasa (wersja naked ) a tak wygląda pół Helixa Jeśli chodzi o szybę to wydatek nie jest duży (200 zł), robota prosta i efekt bardzo dobry, natomiast musisz się pogodzić z poważną ingerencją w szybę oryginalną. Po pierwsze otwory a po drugie mogą być punkty styku obu szyb i w tych miejscach mogą powstać zarysowania na oryginalnej szybie. Mogę Ci wytłumaczyć dokładnie na czym polegają te zarysowania i gdzie występują, zrobić jakieś zdjęcia. Szyba wytrzymała krótki test przy Vmax ale okazało się, że podniesiona szyba redukuje V max aż o 20 km/h (Vmax z szybą podniesioną - 140 km/h, Vmax z szybą opuszczoną 160 km/h). Jeśli chodzi o handbary to te które widzisz u mnie to acerbis, takie jak tu: http://allegro.pl/handbary-acerbis-dual-road-czarne-i6123411058.html ale ja oczywiście kupiłem używki za 200 zł. Też uważam, że świetnie pasują kolorystycznie i stylistycznie do Spidermaxa przyznam, że trohcę się tym kierowałem kiedy je wybierałem. Jeśli chodzi o montaż to kupiłem je razem ze specjalnymi śrubami mocującymi (metalowe kkołki rozporowe wpuszczane w kierownicę) ale ich nie wykorzystałem bo Spidermax ma zasklepione końcówki kierownicy. Po odkręceniu ciężarków kierownicy (ciężko idzie) zobaczysz małe gwintowane otwory na śruby mocujące ciężarki. Śruby od ciężarków pasowały do handbarów więc poprostu zamiast ciężarków zamontowałem handbary na tą samą śrubę. Moje handbary miały taką tulejkę, która też powinna wejść w kierownicę, ale nie było takiej możliwości i powstały takie dystansy: nie wiem czy wszystkie handbary tego rodzaju tak mają (te niby były dedykowane do motocykla BMW). Teoretycznie mógłbym upier... te tulejki ale po założeniu na szybko okazało się, że pasują na styk, prawie stykają się z obudową kierownicy a w skrajnych położeniach kierownicy prawie dotykają do szyby i owiewek. Więc tak to zostawiłem i jestk ok. trochę mnie to poszerzyło niepotrzebnie ale dużo jeżdżę w Warszawskich korkach i daję radę. Natomiast jeśli chodzi o funkcję jaką miały spełniać to nie zauważam poprawy. Liczyłem na to, że ręce w zwykłych skórzanych nieocieplanych rękawicach nie będą marzły przy temp. ok. 5C. Myliłem się... nie mam podgrzewanych manetek.
Klubowicze ArtCho Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Klubowicze Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Dzięki! Bardziej interesuje mnie jak przymocowałeś toto od wewnętrznej strony. W pająku jest plastik ściśle przylegający i zasłaniający całą rurę.
Rogierro Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Dzięki! Bardziej interesuje mnie jak przymocowałeś toto od wewnętrznej strony. W pająku jest plastik ściśle przylegający i zasłaniający całą rurę. Artur, to są te handbary mocowane tylko go końca kierownicy, właśnie acerbisy takie bywają. Zresztą widać to na fotce z aledrogo. Kolega ze Świnoujścia przy Myroad'zie takie miał, sam się nad takimi zastanawiam, tylko ta cena mnie trochę odrzuca.
Klubowicze ArtCho Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Klubowicze Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Aaaa, rozumiem. Ja u Chinczyka widziałem mnóstwo i ceny przystępne. Ale wszystkie maja mocowanie z dwóch stron. Muszę sie bliżej przyjrzeć. dzięki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się