Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Stajnia alternatywnych rozwiązań.


Rekomendowane odpowiedzi

Duki nie dały rady, bo je dzięki wspaniałym przepisom sztucznie dociążano i dławiono zwężkami na dolotach :). A tego 996 to po prostu bierz, jeżeli możesz ;).

Odnośnik do komentarza

Najpierw to muszę zobaczyć, jak mi się będzie jeździło na mojej SP2- czy już za stary pierdziel nie jestem na tą pozycję i osiągi (i nie mam tu na myśli prostej i v-max :D ) ... A później zobaczymy co się wykluje...

PS. No na początku 2000r odpadł z gry "King Carl" na Duku... To i zacna miała łatwiej...

Odnośnik do komentarza

No ja wymiękłem. Sprzedałem Duka i przesiadłem się na Bandytę. Niemniej jednak, jeżeli mi się uda, to kiedyś z chęcią przytulę coś "niemądrego" np. Hondkę F6C 1,8 ;).

Odnośnik do komentarza

Łudududu ;). Czy w zestawie z grzmotem dostarcza również wrażeń wzrokowych tzn. półmetrowych, ognistych marchewek ;)?

P.S. Ja zawsze będę Ducatisti, ale narazie jestem niepraktykujący - bez Ducati ;). Zobaczymy za jakiś czas. Rozważam 3 opcje: Airhead, Evo, albo Desmodue.

Odnośnik do komentarza

A nie, może w nocy i odpowiednim traktowaniu manetki, gdyby były zawsze to wielu ulic bym nie pokonał ;) ... Polizei czuwa ;) ... Ale teraz założone już oryginały i w oczekiwaniu na coś fajnego z homologacją do SP2 oraz "wydłubywanymi" dB- Killerami :) ...

Devile idą pod młotek. Racetrack only...

PS. Apropo ognia z wydechu... puszczał go nawet mój AN650 na 4Roadzie bez dyfuzora :D ...

Odnośnik do komentarza

To i ja się pochwalę rozwiązaniem alternatywnym..... Wczoraj sobie coś takiego zapodałem:

e1717792e8293ccd836541e334aad396.jpg

Dokładnie z takim wydechem by Vance&Hines. Jak to gada, to normalnie poezja...

Odnośnik do komentarza

Nie wiem ile miałeś okazję pojeździć, ale po pierwsze rzecz miła - będziesz miło zaskoczony spalaniem, które przy normalnej jeździe nie powinno przekroczyć 5,0l/100km, a raczej będzie w okolicach 4,5l/100km.

Druga rzecz, właściwi taka dobra rada z przymrużeniem oka - kup komplet kluczy calowych, bo chyba takie ma HD i pilnuj dokręcenia lusterek, tablicy rejestracyjnej itp. Każdą poluzowaną traktuj Loctitem ;) - good vibrations, you know man.

Odnośnik do komentarza

Na razie tylko kilka jazd testowych sztukami oglądanymi przed zakupem i z Liberatora sobie na godzinę testówkę wziąłem...

Dopiero na początku przyszłęgo tygodnia go odbieram, na razie zaliczkę tylko zostawiłem. Stoi ponad 200 kilometrów od Warszawy. Miałem tak daleko nie jeździć żeby nie tracić czasu i energii bo większość tego co oglądałem to niestety kapciochy straszne były, ale tu facet mnie przekonał do wycieczki (nomen omen skuterkiem). Ten Iron jest kupiony w Polsce w Apalloosa we Wrocławiu, serwisowany w Liberator w Łodzi, z książką i fakturami bo na firmę gość brał. Jak go zobaczyłem to wiedziałem że albo ten albo nowy z salonu bym musiał kupić, bo w takim stanie nie znajdę drugiego używanego raczej... Czekam tylko żeby właściciel z dowodu wyrejestrował bank który był współwłaścicielem.

Jest absolutnie głupi i głośny i mniej porączny od mojego skuterka, ale taki właśnie chciałem :clapping: . Nie chcę już szybkiego sporta na miasto, a muszę mieć motocykl bo skuter to jednak nie to samo.

Teraz właśnie szukam ekstrasów różnych. Tablicę rejestracyjną muszę na wahacz wywalić, założyć odpowiedni filtr powietrza i przenieść biegi i hamulec do przodu. Niestety ceny wszelkich dodatków do Harleya przyprawiają o ból głowy :mad2:

Odnośnik do komentarza

Zeby nie było, bo ostatnio do mnie pocztą pantoflową dotarło, że sam sobie podobno w wolnej chwili "pomazańca wyprodukowałem" :laughing: :laughing: :laughing: ...

Eh, ci "wielbiciele", kiedy oni zmądrzeją :laughing: ...

Dodatkowe podpisy też są.. ale nie wszystkie ujęte są w piśmie BMW. Jednak dla znawcy wyścigów moto, nawet to, to już wystarczająca "dawka" ;) ...

IMG_20160519_0002_zpsbzgypzen.jpg

I filmik z 2004:

Odnośnik do komentarza

A ja w weekend trochę przegoniłem SP, bo pajęczyny już były na chłodnicach ;) ... Przez miasto męka i tragedia, trzeba szybko wyskakiwać na zwykłe drogi poza aglomeracją... Ale radocha jest :lol1: ... Tylko to smarowanie łańcucha ;) ...

2016-05-22.jpg

Odnośnik do komentarza

Oj przynajmniej przy chłodzeniu cieczą temperatury ci w mieście nie idą w jakieś idiotyczne wartości :). Na obładowanym desmodue chłodzonym powietrzem myślałem, że mi się kable latem stopią :). Aha, żeby nie było, że nic się nie dzieje.

Pojawiło się coś lekkiego, 250ccm pojemności, brak rozrusznika elektrycznego, wiek - 26 lat.

Odnośnik do komentarza

Singiel czy twin?

PS. Trafiłem akurat w upał, grzeje... oj grzeje... Temp. chłodziwa wahała się pomiędzy 98- 103°...

Odnośnik do komentarza

Singiel. Generalnie jakoś poza dupowozem dalekodystansowym, gdzie chętnie bym widział cylindrów nawet 6, to wszystko inne chyba wolę w formie singla. Głównie ze względu na zwartą konstrukcję i niską wagę.

Odnośnik do komentarza

To i ja się pochwalę rozwiązaniem alternatywnym..... Wczoraj sobie coś takiego zapodałem:

e1717792e8293ccd836541e334aad396.jpg

Dokładnie z takim wydechem by Vance&Hines. Jak to gada, to normalnie poezja...

Oj wiem! Miałem takiego na testach, ale 1200. Akurat na filmiku pokazuję bratu jak go obsługiwać, bo zawsze jeździł na ścigach. Po przejażdżce powiedział, że oddałby swoje moto i swoją E46 coupe za tego HD. Tutaj też wydechy V&H.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

W oczekiwaniu na pierwszy maxi skuter City Adventure koniecznym stało się zbliżenie do tematu. Honda wprowadziła w tym roku przełomową Afryke ze skrzynią DCT. Fanatycy enduro utyskują, ja wręcz odwrotnie :)

5111b8b6a12987776d6f020e7e54b654.jpg

d706ebbb8989e7af2769e7a9b02390fc.jpg

a835305622f1991fca75a97164d1e300.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Z kuframi będzie ~260 kg... ale tu nie problem z masą (DCT vs manual to dodatkowe 12 kg) a wysoko umieszczonym środkiem ciężkości.

Trzeba też polubić wsiadanie jak na konia (wysokość siedziska 870 mm), które przy dodatkowych bocznych kufrach wymaga nie lada ekwilibrystyki ;)

Słowa uznania za zegary z mocno rozbudowanym BC a także ich obsługę z poziomu manetki.

2016%2F02%2Fdash1.jpg

Wyłączany ABS, 3 stopniowa kontrola trakcji, tryb terenowy "G", przednie zawieszenie SHOWA oraz tylne z regulacją... no nic zobaczymy co AT DCT potrafi w górach: off-road, on-road, po winklach i na szutrach :)

Odnośnik do komentarza

Fanatycy mają wersję manual, więc nie ma tragedii. Zresztą DCT może być całkiem fajne w motocyklu, w którym jednak musisz w pewnych warunkach skupić się głównie na balansie ciałem.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...