Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Stajnia alternatywnych rozwiązań.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
2 godziny temu, dr.big napisał:

Wiem, że była akcja serwisowa tego modelu Hondy dotycząca wału. 

O ile wiem to była taka akcja na X'a a Ty chyba pożądasz VFR1200S :msn-tongue:

Chyba, że to te same wały szły do obu.

2 godziny temu, dr.big napisał:

 Serwisy co 12 Tkm przy 173KM wydają się być ok...

W słabszych SW i SW-T 400/600 podobnie.

Zacna to Zacna !OK

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, pawel883 napisał:

Wszystkie sport turystyki bez topcase mają 100% lepszą prezencje.Taki typisz model śląski z zadku szeroki ,z przodku wąski.

I zdecydowanie lepszą trakcję. U mnie z Topem jedzie się jako tako do 160 później już od 180 zaczyna być spokojnie B)

 

 

Odnośnik do komentarza

VFR-1200-właśnie zakupiłem ,z kompletem oryginalnych kufrów ,żelową kanapą i zamontowanym Akropovic-em.

W porównaniu z Burgmanem 650-to jak kopnięcie w twarz ,taka moc.

Odnośnik do komentarza
Dnia 14.10.2016 o 11:19, ARTURRO 73 napisał:

VFR-1200-właśnie zakupiłem ,z kompletem oryginalnych kufrów ,żelową kanapą i zamontowanym Akropovic-em.

W porównaniu z Burgmanem 650-to jak kopnięcie w twarz ,taka moc.

Kupiłeś sprzęt z Wrocławia,który sprawdzał papcioch i smarciu?

Widziałem na zdjęciach dzisiaj u papciocha,gratulacje zakupu.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Dnia 14.10.2016 o 11:19, ARTURRO 73 napisał:

VFR-1200-właśnie zakupiłem ,z kompletem oryginalnych kufrów ,żelową kanapą i zamontowanym Akropovic-em.

W porównaniu z Burgmanem 650-to jak kopnięcie w twarz ,taka moc.

Prawdę mówiąc tu nie ma co porównywać. Miałem kiedyś okazję dosiąść VFR- kę i powiem szczerze, że zsiadłem lekko blady.

Pytanie tylko czy da radę zaspokoić potrzeby wygody osób mocno dojrzałych emocjonalnie.

Ejmen

Odnośnik do komentarza

Co do komfortu jazdy ,to nic nie pobije króla .

Inna (sportowa) pozycja, pęd powietrza wali w twarz,ale frajda z jazdy -super!!!!!!

Pojeżdze sezon i albo się zakocham,albo wrócę do korzeni.

 

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
6 minut temu, ARTURRO 73 napisał:

 

Co do komfortu jazdy ,to nic nie pobije króla .

 

Arturro 73 zależnie od potrzeb "Król" faktycznie jest wygodny...ale jeździłem "wygodniejszymi" sprzętami :) wszystko zależne od oczekiwań Kierownika i powierzchni pokonywanych przez Niego..... jeśli Twój target to długodystansowe wycieczki drogami 2-3 pasmowymi następnie szlajanie sie "po bokach" to trafiłeś w "10" i ...ciesz się z każdego Km :D

Odnośnik do komentarza

dr.big a brałeś pod uwagę Triumpha Sprint GT? Bo powiem Ci szczerze, że sam od dłuższego czasu szukam czegoś by zastąpić V-Stroma (Haraś zostaje!) i mam tak szeroki zakres myśli, że to głowa mała: Od Varadero 1000 wtryskowych, Caponorda, Tigera, CBF 1000, przez FJR po właśnie VFR. U mnie w domu była ST 1100, jeździłem okazyjnie na ST1300 (m.in. raz przejazd do Trzebiatowa na otwarcie sezonu i z powrotem), teraz na stanie w domu są jeszcze FJR 1300 i Street Triple R. FJR na pewno bije na głowę Europy, jest to sprzęt na pewno lżejszy, rzędowa czwórka ma naprawdę kopa, gdzie V4 też ma kopa, ale nie takiego brutalnego kiedy mamy na to ochotę.

A Sprincie GT mówię, bo ostatnio na Wałach był gość, który miał VFR i po tym jak rozsypał mu się V-TEC to wziął Triumpha i go bardzo chwalił, gdzie do Hondy (ku mojemu zdziwieniu) się zraził. A teraz brat ma właśnie Streeta w R i zacząłem przeglądać właśnie oferty Sprinta mocniej :detective:
A do tego jeszcze jeszcze Kawasaki GT-R i jego silnik 1.4 :)

Odnośnik do komentarza

Dla mnie pierwszym i dyskwalifikującym wybór Triumpha jest fakt, że przeniesienie napędu odbywa się łańcuchem. Akurat dla mnie mnie łańcuch jest dopuszczalny tylko w moto klasy sport :) . Sportowy turystyk musi mieć wał napędowy. 

 

 

Odnośnik do komentarza

:) Candy Red - tak się to chyba kiedyś nazywało.

W VFR doszukałem się tylko jednego minusa - ma dosyć niewielkie kufry, ale w sumie to nie rzutuje na całokształt. Zresztą duże kufry ograniczają aerodynamikę podczas jazdy na niemieckich autostradach. Gdybyś jednak rezygnował z wału i za bagaż starczała karta kredytowa, to H2 są w salonach ;).

Odnośnik do komentarza

HP2 Sport ;) ? I to jeszcze LimEd ;) ?

Wielkość kufrów jest akurat ok na jedną osobę... Nie lubię jeździć z takimi "bambułami" po bokach jak jakiś tragarz w Himalajach;) ...

Edit: Kawa H2R wogóle mnie nie rusza... Następne jakieś tam moto w "wyścigu zbrojeń"...

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Ładnie tak po chodnikach przedliftowym LT'czkiem śmigać? !w00t

BTW, ostatnio znalazłem fotkę z włoczęgi na ADV po Zach Pom :) 

 

IMG_20160925_111418.jpg

IMG_20160925_150344.jpg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...