Geni Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Duki nie dały rady, bo je dzięki wspaniałym przepisom sztucznie dociążano i dławiono zwężkami na dolotach . A tego 996 to po prostu bierz, jeżeli możesz .
dr.big Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Najpierw to muszę zobaczyć, jak mi się będzie jeździło na mojej SP2- czy już za stary pierdziel nie jestem na tą pozycję i osiągi (i nie mam tu na myśli prostej i v-max ) ... A później zobaczymy co się wykluje... PS. No na początku 2000r odpadł z gry "King Carl" na Duku... To i zacna miała łatwiej...
Geni Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 No ja wymiękłem. Sprzedałem Duka i przesiadłem się na Bandytę. Niemniej jednak, jeżeli mi się uda, to kiedyś z chęcią przytulę coś "niemądrego" np. Hondkę F6C 1,8 .
dr.big Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Aaaa, dla zabawy w detale, znalazłem test 996 SPS kontra YZF-R7 .... Wygrał 996 ... -> http://www.motorrado...a-yzf-r7/106226 PS. Geni, to Ty już nie 100 % owy Ducatisti ?
Geni Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Łudududu . Czy w zestawie z grzmotem dostarcza również wrażeń wzrokowych tzn. półmetrowych, ognistych marchewek ? P.S. Ja zawsze będę Ducatisti, ale narazie jestem niepraktykujący - bez Ducati . Zobaczymy za jakiś czas. Rozważam 3 opcje: Airhead, Evo, albo Desmodue.
dr.big Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 A nie, może w nocy i odpowiednim traktowaniu manetki, gdyby były zawsze to wielu ulic bym nie pokonał ... Polizei czuwa ... Ale teraz założone już oryginały i w oczekiwaniu na coś fajnego z homologacją do SP2 oraz "wydłubywanymi" dB- Killerami ... Devile idą pod młotek. Racetrack only... PS. Apropo ognia z wydechu... puszczał go nawet mój AN650 na 4Roadzie bez dyfuzora ...
pawulon Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 To i ja się pochwalę rozwiązaniem alternatywnym..... Wczoraj sobie coś takiego zapodałem: Dokładnie z takim wydechem by Vance&Hines. Jak to gada, to normalnie poezja...
Geni Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Nie wiem ile miałeś okazję pojeździć, ale po pierwsze rzecz miła - będziesz miło zaskoczony spalaniem, które przy normalnej jeździe nie powinno przekroczyć 5,0l/100km, a raczej będzie w okolicach 4,5l/100km. Druga rzecz, właściwi taka dobra rada z przymrużeniem oka - kup komplet kluczy calowych, bo chyba takie ma HD i pilnuj dokręcenia lusterek, tablicy rejestracyjnej itp. Każdą poluzowaną traktuj Loctitem - good vibrations, you know man.
pawulon Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Na razie tylko kilka jazd testowych sztukami oglądanymi przed zakupem i z Liberatora sobie na godzinę testówkę wziąłem... Dopiero na początku przyszłęgo tygodnia go odbieram, na razie zaliczkę tylko zostawiłem. Stoi ponad 200 kilometrów od Warszawy. Miałem tak daleko nie jeździć żeby nie tracić czasu i energii bo większość tego co oglądałem to niestety kapciochy straszne były, ale tu facet mnie przekonał do wycieczki (nomen omen skuterkiem). Ten Iron jest kupiony w Polsce w Apalloosa we Wrocławiu, serwisowany w Liberator w Łodzi, z książką i fakturami bo na firmę gość brał. Jak go zobaczyłem to wiedziałem że albo ten albo nowy z salonu bym musiał kupić, bo w takim stanie nie znajdę drugiego używanego raczej... Czekam tylko żeby właściciel z dowodu wyrejestrował bank który był współwłaścicielem. Jest absolutnie głupi i głośny i mniej porączny od mojego skuterka, ale taki właśnie chciałem . Nie chcę już szybkiego sporta na miasto, a muszę mieć motocykl bo skuter to jednak nie to samo. Teraz właśnie szukam ekstrasów różnych. Tablicę rejestracyjną muszę na wahacz wywalić, założyć odpowiedni filtr powietrza i przenieść biegi i hamulec do przodu. Niestety ceny wszelkich dodatków do Harleya przyprawiają o ból głowy
dr.big Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Zeby nie było, bo ostatnio do mnie pocztą pantoflową dotarło, że sam sobie podobno w wolnej chwili "pomazańca wyprodukowałem" :laughing: ... Eh, ci "wielbiciele", kiedy oni zmądrzeją ... Dodatkowe podpisy też są.. ale nie wszystkie ujęte są w piśmie BMW. Jednak dla znawcy wyścigów moto, nawet to, to już wystarczająca "dawka" ... I filmik z 2004:
dr.big Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 No zobaczymy, czy w tym roku okularnica będzie dobrze flagą machała. https://vimeo.com/105699526#at=202 I znowu Glemseck w 2016 -> http://www.glemseck101.de/
dr.big Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 A ja w weekend trochę przegoniłem SP, bo pajęczyny już były na chłodnicach ... Przez miasto męka i tragedia, trzeba szybko wyskakiwać na zwykłe drogi poza aglomeracją... Ale radocha jest ... Tylko to smarowanie łańcucha ...
Geni Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 Oj przynajmniej przy chłodzeniu cieczą temperatury ci w mieście nie idą w jakieś idiotyczne wartości . Na obładowanym desmodue chłodzonym powietrzem myślałem, że mi się kable latem stopią . Aha, żeby nie było, że nic się nie dzieje. Pojawiło się coś lekkiego, 250ccm pojemności, brak rozrusznika elektrycznego, wiek - 26 lat.
dr.big Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 Singiel czy twin? PS. Trafiłem akurat w upał, grzeje... oj grzeje... Temp. chłodziwa wahała się pomiędzy 98- 103°...
Geni Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 Singiel. Generalnie jakoś poza dupowozem dalekodystansowym, gdzie chętnie bym widział cylindrów nawet 6, to wszystko inne chyba wolę w formie singla. Głównie ze względu na zwartą konstrukcję i niską wagę.
dr.big Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 A tu trochę tekstu o SP dla mylących (są tacy?) modele VTR -> http://www.scigacz.p...e,V2,24710.html PS. SP2 to "lepsza poprawka" SP1 ...
Sent Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 To i ja się pochwalę rozwiązaniem alternatywnym..... Wczoraj sobie coś takiego zapodałem: Dokładnie z takim wydechem by Vance&Hines. Jak to gada, to normalnie poezja... Oj wiem! Miałem takiego na testach, ale 1200. Akurat na filmiku pokazuję bratu jak go obsługiwać, bo zawsze jeździł na ścigach. Po przejażdżce powiedział, że oddałby swoje moto i swoją E46 coupe za tego HD. Tutaj też wydechy V&H.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 26 Lipca 2016 Administrator Opublikowano 26 Lipca 2016 W oczekiwaniu na pierwszy maxi skuter City Adventure koniecznym stało się zbliżenie do tematu. Honda wprowadziła w tym roku przełomową Afryke ze skrzynią DCT. Fanatycy enduro utyskują, ja wręcz odwrotnie
Jarczan Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 Piękna ta Afryczka.Tak z ciekawości...ile waży razem z kuframi?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 26 Lipca 2016 Administrator Opublikowano 26 Lipca 2016 Z kuframi będzie ~260 kg... ale tu nie problem z masą (DCT vs manual to dodatkowe 12 kg) a wysoko umieszczonym środkiem ciężkości. Trzeba też polubić wsiadanie jak na konia (wysokość siedziska 870 mm), które przy dodatkowych bocznych kufrach wymaga nie lada ekwilibrystyki Słowa uznania za zegary z mocno rozbudowanym BC a także ich obsługę z poziomu manetki. Wyłączany ABS, 3 stopniowa kontrola trakcji, tryb terenowy "G", przednie zawieszenie SHOWA oraz tylne z regulacją... no nic zobaczymy co AT DCT potrafi w górach: off-road, on-road, po winklach i na szutrach
Geni Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 Fanatycy mają wersję manual, więc nie ma tragedii. Zresztą DCT może być całkiem fajne w motocyklu, w którym jednak musisz w pewnych warunkach skupić się głównie na balansie ciałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się