pawulon Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 No w K1 przeraża mnie trochę R4 silnik i odpowiedni serwis moto... Niewielu jest mechaników, którzy mogą się na tym znać... A takich którzy grzebali w K1 nie ma prawie wcale ... Napęd w K1 to prawie to samo co w K100. To taki IS z E30 tylko pojemności 1000 cm3, zamontowany na boku... Kolega mechanik od samochodów BMW miał K100 (dopiero co go sprzedał dosłownie). Do 100 tys. km wymienia się tylko olej w tym silniku, a potem obsługa jak silnika IS z e30...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 4 Grudnia 2015 Administrator Opublikowano 4 Grudnia 2015 Lata 80- 90'te to czas, który bardzo miło wspominam... a i sam okres uważam za jeden z najlepszych w historii motoryzacji. Stylistyka tych lat zawsze mnie "chwyta" + jakość, która niestety, dziś jest już niedostępna. Czasem gdzieś o tym wspomnę a że Dziada z brodą (w sensie ) w ukryciu słucha co tam sobie niekiedy mruczę pod nosem to i ... taka sytuacja Yamaha YZF 750R MY1996, nazywana na niektórych rynkach pieszczotliwie >Ypsi<, klasyczna ikona super sport lat 90'tych. Rzadko spotykana wersja poliftowa w najładniejszym malowaniu BW-C1 (Bluish White Cocktail 1). Motor nie kastrowany o oznaczeniu 4HD i pełnej mocy 125 KM z EXUP i 20'toma wentylami. Rama alu Deltabox. Zawias przedni USD z pełną regulacją twardości. Tylny Öhlins mono amorek także regulowany. Zaciski 6 tłoczkowe, heble od Brembo. W czerwcu 1996 kupiona w salonie w płn. części Włoch i do listopada br. w rękach jednego właściciela, który mam wrażenie, że z nią spał pod kołdrą O specjalnych naklejkach ze swoim imieniem, które sygnowały Ypsi - nie wspomnę. Patrząc w książkę serwisową przez te blisko 20 lat jeździł nią "od przypadku do przypadku...". Analizując stan opon oraz wszelkich detali... toru to ona nigdy nie widziała, deszczu raczej też. Ot taki moto freak... Osiągi - wystarczające. EXUP działa super i jest w pełni sprawny dzięki czemu już od 3000 obr/min moto ma ciąg jak należy... a to w grupie sport jest raczej rzadko spotykane. Zawieszeniowo czuć, że jest to konstrukcja, jak na tamte lata oczywiście, bardzo dopracowana. Hamulce - brzytwa. Praktyczność, jak przystało na grupę sport - oczywiście zerowa... ale na torze będzie banan Ps. Opis modelu -> http://www.motorcycl..._yzf750r 96.htm
Sympatycy KriSSo Opublikowano 4 Grudnia 2015 Sympatycy Opublikowano 4 Grudnia 2015 Brawo, gratulacje . Niech bezpiecznie wozi. P.S. Prawdę pisząc, byłem nieco zaskoczony, gdy w podpisie ujrzałem SW400, ale skoro taka sytuacja, to jestem "za" .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 4 Grudnia 2015 Administrator Opublikowano 4 Grudnia 2015 SW to przypadek, niech sobie stoi... A co do reszty... pierwszy element puzzli już jest. Teraz czas na drugi
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Sympatycy Opublikowano 4 Grudnia 2015 O w mordę, ale antyk.Mariusz, miałeś pozwolenie od włoskiego konserwatora zbytków na wywóz z kraju A tak na poważnie, to nieźle utrzymana.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 4 Grudnia 2015 Administrator Opublikowano 4 Grudnia 2015 ... i piszę to ten co w garażu nie ma antyków
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Sympatycy Opublikowano 4 Grudnia 2015 No ba,bo to dobra inwestycja. Kiedyś nad łóżkiem miałem taki plakat-Honda CBR.....marzenie. Teraz znaleść taki egzemplarz w dobrym stanie graniczy z cudem.
Lucjan73 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Ja mam takie marzenie z młodości, może kiedyś jak finanse pozwolą.....
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 5 Grudnia 2015 Administrator Opublikowano 5 Grudnia 2015 PC800...Genetyczny bliźniak Helixa Teraz znaleść taki egzemplarz w dobrym stanie graniczy z cudem. Ogólnie moto sport lub sport - turystyk z tamtych lat dziś są w zdecydowanej większości "skończone" lub bliskie tego stanu. Wraki krążą po rynku a te wylizane stoją jako ozdoby garażu i mają często dożywocie.
Lucjan73 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Pasowałby mi to mojego Helixa, ładnie by się razem prezentowały. PC 800 taki trochę "przerośnięty" skuter, niedoceniony przez rynek a ma wiele ciekawych rozwiązań. Przeglądałem ogłoszenia u nas i za granicą, można jeszcze trafić fajny egzemplarz. Niestety na razie brak funduszy.
dr.big Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Bardzo ładna... wiesz, że jak byś się jednak nie zdecydował, to ja byłem już w blokach startowych ... PS. Coś fajnego się jeszcze wynajdzie, bo na kilka modeli czasu chyba starczy ...
jaras661 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Do Grzegorza 76 . W moim garażu stoi taka CBR - identyczne malowanie jak na Twoim foto - stan IGŁA, 136 KM, 45 tys. mil., cały czas MOCNO daje radę, a rocznik 92, wiec zanosi się na dożywocie, pozdro
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Grudnia 2015 Administrator Opublikowano 9 Grudnia 2015 Bardzo ładna... wiesz, że jak byś się jednak nie zdecydował, to ja byłem już w blokach startowych Yhy Najtrudniejsze okazało się wyciągniecie aku... Tmax SJ06 przy tym to pikuś i bułka z masłem... tu aku jest pod aluminiowym zbiornikiem ... No to w Ypsi dostęp do aku jest lepiej niż wzorowy. Żadnych wyprowadzeń 12V nie trzeba robić Wypinamy tylną nakładkę zamykaną na klucz. W schowku znajduje się blokadka, która zwalnia zaczep i ściągamy "siedzisko" kierowcy pod którym mamy piękny dostęp do aku.... lubię TO
pawulon Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Gość od którego kupiłem swoją Forzę ukrywa w garażu jeszcze takiego "potworka". Rocznik 2002, kupił nowy w 2003. Przebieg 15 tys. km. Nigdy nie leżał, nigdy tory nie widział (na tor miał drugą, z której sobie silnik zostawił...), używał głównie żeby z kumplami do Brna pojechać pooglądać zawody motocyklowe. Stan jak z fabryki, dźwięk z wydechów Leona obłędny. Moto stoi cały rok pod kocykiem.... Molestuję go, żeby mi sprzedał to starzydło, ale coś marudzi że dożywocie ma u niego już.... Może jeszcze jak trochę poczekam i już nie będzie dawał rady się wdrapać na niego to się zdecyduje na sprzedaż...
dr.big Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 I właśnie na VTRa, ale tylko SP1 lub SP2 "choruję" ... Dźwięk V2 jest lux . PS. Nie spodziewałem się, że zobaczę tutaj to moto... Co jeszcze "chodzi mi po głowie" to TRX850- taki "włoski" japończyk i piękne brzmienie.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 13 Grudnia 2015 Administrator Opublikowano 13 Grudnia 2015 Są tacy, którzy wyśmiewają motor V2 w sport'cie... osobiście nie widzę w tym nic zdrożnego. VTR - ciekawy i niutki go kręcą od dołu
dr.big Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 W latach 90- tych i pierwsza połowa 2000- ych tytuły mistrzowskie SBK były wręcz zdominowane właśnie przez V2 ... A mistrzostwo tej klasy w 2011 to też Ducati V2 ... PS. W latach 1990- 2004 13 razy mistrzostwo miały właśnie V2, a nie R4 czy V4.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 27 Grudnia 2015 Administrator Opublikowano 27 Grudnia 2015 Moto stoi cały rok pod kocykiem.... Molestuję go, żeby mi sprzedał to starzydło, ale coś marudzi że dożywocie ma u niego już.... Może jeszcze jak trochę poczekam i już nie będzie dawał rady się wdrapać na niego to się zdecyduje na sprzedaż... Takich kolekcjonerów ciekawych "starzydeł" sportów jest całkiem sporo na świecie... zresztą nie tylko "old" sportów. Całkiem niedawno Honda ogłosiła, że wprowadza do sprzedaży model RC213V-S, szosowy odpowiednik prototypów z MotoGP. Na początku nie podano zbyt wielu szczegółów odnośnie tego, dla niektórych pewnie - szalonego pomysłu Później podano specyfikację oraz cenę a także możliwość zamawiania motocykla tylko przez oficjalną stronę -> http://www.rc213v-s.com/ Motocykl dostępny w wersji torowej oraz oczywiście homologowanej z dopuszczeniem do poruszania po drogach. Posiada m.in takie extrasy jak pneumatycznie sterowane zawory, magnezowe obręcze kół, zawieszenie Öhlins, sprzęgło antyhoppingowe a także rozbudowaną elektronikę z możliwością programowania przez użytkownika kontroli startu i regulacją siły hamowania silnikiem. Jest też owiana tajemnicą skrzynia biegów >Seemless<. Motor V4 "liter", moc wersji "otwartej" to 212 KM przy masie suchej 160 kg... a to zaledwie 2 kg więcej od ori wersji torowej GP. Wersja dopuszczona do jazdy po drogach (bez kitu) ma "jedynie" 159 KM. Honda zapowiedziała, że powstanie tylko 250 szt modelu RC213V-S. Podano też cenę... bez rozmieniania się "na drobne", w DE to równe 200 tyś euro. Wersja szosowa bez kitu jest tańsza o 12 tyś. euro. Hmm... trochę strach zostawić takie moto podczas zakupów pod biedrą Pierwsza jazda RC213V-S Pomimo ceny chętni są. Całkiem niedawno pierwszy egzemplarz trafił do właściciela w Anglii. Dealer Hondy i pasjonat moto sport, który w kolekcji posiada już RC30, VTR1000 SP1 oraz SP2, CBR900RR Fireblade a także VF1000F. Filmik z odbioru RC213V-S
pawulon Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 kumpel mój ma VF tylko właśnie nie pamiętam czy 750 czy 1000. Odnowiona w cześciach, trzeba poskładać do kupy... Tak się biję z myslami czy jej od niego nie wziąć, bo sam już nie ma czasu żeby ją poskładać. Chociaz tak szczerze to bym wolał tego VTR SP2
saluś Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 siemka miałem wiele ścigaczy i w tym vtr sp2 osobiście nie polecam ale to tylko moje zdanie za dużo by pisać dla czego mi V-ka nie pasi :)
saluś Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 tak w skrócie ten model jest nie najmłodszy i trafić sp1-2 w dobrym stanie graniczy z cudem - spalanie ??? ten motorek potrafi dość łyknąć do tego 2 łańcuszki rozrządu 2 napinacze itd serwis nie jest tani motorek się fajnie prezentuje i prowadzi lecz mi bardzo przeszkadzały sztywność twardość zawieszenia drgania wibracje wszystko miałem w jajach wizualnie z bliska nie podoba mi się tylko lampa tył i zegary jak miałem tą maszynę to cieszyła moje oko jazda nie koniecznie myślę że silniki rzędowe są o niebo lepsze i myślę że wiem co mówię nie chwaląc się miałem takie rzędówki jak - zx9r 2x - zx10r 1x - r1 2x - gsxr 2x - cbr sc33 6x - cbr 929 1x - cbr 1000rr 1x i na pewno jak bym po myślał to coś by się jeszcze znalazło z tym że wszystkim ale to wszystkim polecam gsxr 1300 hayabusa miałem ich 5 sztuk pierwszy model to jest coś czego się nie zapomina pod każdym względem :)
dr.big Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 tak w skrócie ten model jest nie najmłodszy i trafić sp1-2 w dobrym stanie graniczy z cudem - spalanie ??? ten motorek potrafi dość łyknąć do tego 2 łańcuszki rozrządu 2 napinacze itd serwis nie jest tani(...) Nie przemawiają do mnie te "argumenty" , SP nie ma żadnych łańcuszków, a jedynie koła zębate ... Do reszty się nawet nie odnoszę... PS. A o cenie nic nie pisałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się