Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Stajnia alternatywnych rozwiązań.


Rekomendowane odpowiedzi

Jest... przyjechał :blush: ...

IMGP8854.JPG

Po rozpakowaniu :Jumpy: ...

 

Po kilkuset przejechanych metrach ze względu na brak rejestracji- trzęsie, pierdzi i jest git :clap: . Tmax to wręcz pokazowa kultura pracy... Najtrudniejsze okazało się wyciągniecie aku... Tmax SJ06 przy tym to pikuś i bułka z masłem... tu aku jest pod aluminiowym zbiornikiem :D ...

IMGP8860.JPG

A teraz w worek i ... miłych snów do wiosny :blush: ...

IMGP8862.JPG

Edit: I też parę "spostrzeżeń"- więcej po przelatanym sezonie...

- mocne wibracje moto przy obrotach poniżej 3 tysi

- pozycja na moto wymaga przyzwyczajenia, nie jest typowo "sportowa" ale też nie "turystyczna"...

- znane z moto o wale wdłuż osi pojazdu znaczne wahnięcie po dodaniu gazu (mocno uciążliwe zwłaszcza przy małych prędkościach)

- aku paskudnie zabudowane- konieczność zamontowania "podpinki" prostownika- posiada jednak przy podnóżku plecaczka gniazdo 12V

- trudność w wymianie płynu i odpowietrzania w układzie ABS- konieczność odwiedzenia warsztatu robiącego dobrze system BMW-  ale w LT było podobnie.

- ...

IMGP9001.JPG

IMGP8859.JPG

_IGP7545.JPG

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

ale mu karoserię pomazali markerem :msn-cry:

;)

Odnośnik do komentarza

:) dr.big vel sekciarz zrobi teraz wszystko, żeby Go tylko nie posądzili o nielubienie motocykli :)

To oczywiście żarcik, ale maszyna fajna, zazdraszczam możliwości zakupu takiego egzemplarza. Tylko jak tak patrzę to garaż masz smutny. Pozdrawiam :partytime:

Odnośnik do komentarza
Dnia 22.11.2014 o 12:11, LWfilip napisał:

(...) zrobi teraz wszystko, żeby Go tylko nie posądzili o nielubienie motocykli (...)

No ba :D , motocykle to są prawie zawsze jeżdżone i lubiane, ale od ok. 10 lat dopiero po skuterach :D ...

PS. Faktem jest, że u mnie pierwszy był motorower, później motocykle, a dopiero później tandemy SKUTER- moto... A na dzień dzisiejszy z jednośladów dostępnych na rynku pod moje potrzeby i upodobania wygrywa na razie Tmax.

Edit: A i jeszcze jak by ktoś nie wierzył, że można robić moto 10 tkm w 10 lat... Oczywiście, że można :D . Takie "pomazanie" i to z certyfikatem od BMW to ja zawsze chętnie... Podnosi ZDECYDOWANIE wartość produktu.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Bigu ale coś wcięło fotki tej BMW-icy :msn-cry:

Albo je ukryłeś w tym wielkim niebieskim worze. :evil:

Odnośnik do komentarza

Gratulacje. Vulcan 900 bardzo przyjemnym motocyklem jest.

Nie miałem z 900-tką najmniejszych problemów i chyba jest to jeden z najbardziej udanych małych cruiserów.

Odnośnik do komentarza

Mnie po głowie coraz częściej do dalszych pozrózy chodzi Honda Deuville 700...co myslicie o tych 2oo ? Dość dobra pozycja ( taboretowa ), mała awaryjność, wał kardana ...

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Witaj Devilka 700 to moto nie do zajechania jak protoplaści NTV i Devilka 650 co do pozycji.... krzesełkowa nie jest (mam 184 cm) ale tragedii nie ma, na minus można dać ori kuferki o nikczemnej pojemności, co do awaryjności....... "nic nie słyszałem nic nie widziałem":) naprawdę w tym moto nie ma się co psuć, jeśli masz zamiar samemu jeździć to szczerze polecam ( jako użytkownik 650-ki) jeśli we 2-e osoby z bambetlami..... szału nie ma, szukaj czego innego...no chyba że lubisz powolne niczym nie skrępowane niedzielne przejażdzki :D:D

Odnośnik do komentarza

A jezdzil ktos Cafe Racer'em?

Wyglada old school'owo, pozycja z podkurczonymi nogami i mocno do przodu - nie mam pojecia, jak dlugo bym w takiej wytrzymal, przyzwyczajony do komfortu maxi.

I od kawiarni - do kawiarni :)

Co sadzicie o nich? Z tego co czytalem, to mimo duzej pojemnosci (350-500-650) - w zasadzie trzeba by ja podzielic przez dwa, aby odniesc do dzisiejszych maszyn. I nie sluza do szybkiej dluzszej jazdy, bardziej do 100kmh, a najwyzej przy wyprzedzaniu przyspieszyc chwilowo. Zwiekszaja sie drgania strasznie, odkrecaja srubki, odpadaja blotniki, itp. - czy to Royal Enfield, czy Kawasaki...

Odnośnik do komentarza

Czy czystym Cafe, pewnie nie, ale jest szansa, że moje GT będzie ewoluowało trochę w tym kierunku, chociaż wiadomo, że każdy robi sprzęt pod siebie, więc dla jednego będzie to cafe, a inny zrobi dalej idące przeróbki i powie, że tylko jego jest ten jeden właściwy. Na szczęscie nie ma jednego słusznego schematu. Np. ja ze względu na kręgosłup nie pozwolę sobie na clip-ony. Reszta ewentualnie w temacie podanym przez Lucjana73,

Odnośnik do komentarza

U mnie Cafe Racer odpada, właśnie ze względu na mocno podkurczone nogi i pochylenie do przodu, ale chodzi mi po głowie przerobienie mojego Vulcan'a na Bobber'a :)

Coś a'la:

vul97%20600%20x%20400_zpsr1fkvsta.jpg

X1243-SIDE-1-1024x576%20600%20x%20400_zpsveqcv6we.jpg

Odnośnik do komentarza

(...)Co sadzicie o nich? Z tego co czytalem, to mimo duzej pojemnosci (350-500-650) - w zasadzie trzeba by ja podzielic przez dwa, aby odniesc do dzisiejszych maszyn. I nie sluza do szybkiej dluzszej jazdy, bardziej do 100kmh, a najwyzej przy wyprzedzaniu przyspieszyc chwilowo. (...)

Jeździł, chwilowo ;), ale jeździł... Jak sam napisałeś, Caffe Racer nie służy do dłuższych przelotów, a głównie do stylowego "przemieszczania się" od knajpki do knajpki lub przejazdu jakąś promenadą ;) i musowo w ładną pogodę- bo ubiór na to moto raczej tylko taką dopuszcza ;)... Jako moto używane od święta ok, ale jako wołek roboczy niewygodne i nieekonomiczne, ale za to ładne i te dobrze zrobione są nieczęsto spotykane :) ,,,

PS. Chociaż... nawet Romet oferuje Ogara Caffe 125 za 5 kapci :Jumpy: ...

Odnośnik do komentarza

Hehehe jak zrobiłem wersją Duca z ostrzejszą pozycją 400km bardzo ekscytujących kilometrów włączając upokorzenie sportowego Maserati ?, a potem upokorzenie mnie przez w/w ?, to zbierałem się do kupy dwa dni ?.

Odnośnik do komentarza

Powolutku trwają przygotowania XT do realizacji zadań bojowych.

Narazie zrealizowane:

- stelarze boczne pod sakwy (sztywnych kufrów bocznych nie przewiduję)

- handbary,

- płyta bagażowa Touratech wymiennie z płytą i kufrem Givi B33,

- duża płyta pod silnik Touratecha z osłoną pompy wody,

- poszerzenie podstawki stopki bocznej,

- dłuższe kości zawieszenia,

- złącze dokujące nawigacji Tom-Tom.

Odnośnik do komentarza

T-max i Vulcan w jednym stali domu...

Tolerancja to podstawa :)

...

Marku, czy zdecydowałeś się jakiego systemu mocowania sakw użyjesz?

Tokart.

DSCF0173_zpsfd6843cb.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Jako ortodoks skuterowy zawsze lubiłem pojazdy dziwne i dlatego nie potrafiłem przejść obojętnie obok takiego moto ?

c5fc09e46271b97c56ecb876e3d06635.jpg

85dff0a7513a3873efffbb60e580cfb7.jpg

bfc078defc59e63fbd7c5692964a95a7.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Tak, na mnie ten moto też zrobił spore wrażenie. Jeden taki ostatnio właśnie pojawił się w Hondzie w Szczecinie. Gdybym miał zmienić moje SW-T na inne 2oo, to byłby to chyba taki Vultus.

878f4a9a71d7623884094b39eae2d0e7.jpg4c5c2e04e3cdc7458270e8edf69d5aa7.jpgd704097eac33730f841cbe311bfb870f.jpgfc35b71b19f013be62bc5d21deea2780.jpg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...