Geni Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Tak dokładnie, to mój Duc GT 1000. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Jest... przyjechał ... Po rozpakowaniu ... Po kilkuset przejechanych metrach ze względu na brak rejestracji- trzęsie, pierdzi i jest git . Tmax to wręcz pokazowa kultura pracy... Najtrudniejsze okazało się wyciągniecie aku... Tmax SJ06 przy tym to pikuś i bułka z masłem... tu aku jest pod aluminiowym zbiornikiem ... A teraz w worek i ... miłych snów do wiosny ... Edit: I też parę "spostrzeżeń"- więcej po przelatanym sezonie... - mocne wibracje moto przy obrotach poniżej 3 tysi - pozycja na moto wymaga przyzwyczajenia, nie jest typowo "sportowa" ale też nie "turystyczna"... - znane z moto o wale wdłuż osi pojazdu znaczne wahnięcie po dodaniu gazu (mocno uciążliwe zwłaszcza przy małych prędkościach) - aku paskudnie zabudowane- konieczność zamontowania "podpinki" prostownika- posiada jednak przy podnóżku plecaczka gniazdo 12V - trudność w wymianie płynu i odpowietrzania w układzie ABS- konieczność odwiedzenia warsztatu robiącego dobrze system BMW- ale w LT było podobnie. - ... Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 21 Listopada 2014 Administrator Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 ale mu karoserię pomazali markerem Odnośnik do komentarza
Sysgone Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 ale Ci go pomazali... jakbym złapał sk..... to bym im nogi z tyłka powyrywał! A tak serio, to gratuluję pięknej maszyny Odnośnik do komentarza
LWfilip Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 dr.big vel sekciarz zrobi teraz wszystko, żeby Go tylko nie posądzili o nielubienie motocykli To oczywiście żarcik, ale maszyna fajna, zazdraszczam możliwości zakupu takiego egzemplarza. Tylko jak tak patrzę to garaż masz smutny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Dnia 22.11.2014 o 12:11, LWfilip napisał: (...) zrobi teraz wszystko, żeby Go tylko nie posądzili o nielubienie motocykli (...) No ba , motocykle to są prawie zawsze jeżdżone i lubiane, ale od ok. 10 lat dopiero po skuterach ... PS. Faktem jest, że u mnie pierwszy był motorower, później motocykle, a dopiero później tandemy SKUTER- moto... A na dzień dzisiejszy z jednośladów dostępnych na rynku pod moje potrzeby i upodobania wygrywa na razie Tmax. Edit: A i jeszcze jak by ktoś nie wierzył, że można robić moto 10 tkm w 10 lat... Oczywiście, że można . Takie "pomazanie" i to z certyfikatem od BMW to ja zawsze chętnie... Podnosi ZDECYDOWANIE wartość produktu. Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 10 Grudnia 2014 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Bigu ale coś wcięło fotki tej BMW-icy Albo je ukryłeś w tym wielkim niebieskim worze. Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Gratulacje. Vulcan 900 bardzo przyjemnym motocyklem jest. Nie miałem z 900-tką najmniejszych problemów i chyba jest to jeden z najbardziej udanych małych cruiserów. Odnośnik do komentarza
open69 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Mnie po głowie coraz częściej do dalszych pozrózy chodzi Honda Deuville 700...co myslicie o tych 2oo ? Dość dobra pozycja ( taboretowa ), mała awaryjność, wał kardana ... Odnośnik do komentarza
Sympatycy robert1973 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Witaj Devilka 700 to moto nie do zajechania jak protoplaści NTV i Devilka 650 co do pozycji.... krzesełkowa nie jest (mam 184 cm) ale tragedii nie ma, na minus można dać ori kuferki o nikczemnej pojemności, co do awaryjności....... "nic nie słyszałem nic nie widziałem" naprawdę w tym moto nie ma się co psuć, jeśli masz zamiar samemu jeździć to szczerze polecam ( jako użytkownik 650-ki) jeśli we 2-e osoby z bambetlami..... szału nie ma, szukaj czego innego...no chyba że lubisz powolne niczym nie skrępowane niedzielne przejażdzki :D Odnośnik do komentarza
Jerry_R Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 A jezdzil ktos Cafe Racer'em? Wyglada old school'owo, pozycja z podkurczonymi nogami i mocno do przodu - nie mam pojecia, jak dlugo bym w takiej wytrzymal, przyzwyczajony do komfortu maxi. I od kawiarni - do kawiarni Co sadzicie o nich? Z tego co czytalem, to mimo duzej pojemnosci (350-500-650) - w zasadzie trzeba by ja podzielic przez dwa, aby odniesc do dzisiejszych maszyn. I nie sluza do szybkiej dluzszej jazdy, bardziej do 100kmh, a najwyzej przy wyprzedzaniu przyspieszyc chwilowo. Zwiekszaja sie drgania strasznie, odkrecaja srubki, odpadaja blotniki, itp. - czy to Royal Enfield, czy Kawasaki... Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Czy czystym Cafe, pewnie nie, ale jest szansa, że moje GT będzie ewoluowało trochę w tym kierunku, chociaż wiadomo, że każdy robi sprzęt pod siebie, więc dla jednego będzie to cafe, a inny zrobi dalej idące przeróbki i powie, że tylko jego jest ten jeden właściwy. Na szczęscie nie ma jednego słusznego schematu. Np. ja ze względu na kręgosłup nie pozwolę sobie na clip-ony. Reszta ewentualnie w temacie podanym przez Lucjana73, Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 U mnie Cafe Racer odpada, właśnie ze względu na mocno podkurczone nogi i pochylenie do przodu, ale chodzi mi po głowie przerobienie mojego Vulcan'a na Bobber'a Coś a'la: Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 VN się do tego nadaje całkiem nieźle. Przeróbkę można tak zrobić, że możliwy jest łatwy powrót do oryginału. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 (...)Co sadzicie o nich? Z tego co czytalem, to mimo duzej pojemnosci (350-500-650) - w zasadzie trzeba by ja podzielic przez dwa, aby odniesc do dzisiejszych maszyn. I nie sluza do szybkiej dluzszej jazdy, bardziej do 100kmh, a najwyzej przy wyprzedzaniu przyspieszyc chwilowo. (...) Jeździł, chwilowo , ale jeździł... Jak sam napisałeś, Caffe Racer nie służy do dłuższych przelotów, a głównie do stylowego "przemieszczania się" od knajpki do knajpki lub przejazdu jakąś promenadą i musowo w ładną pogodę- bo ubiór na to moto raczej tylko taką dopuszcza ... Jako moto używane od święta ok, ale jako wołek roboczy niewygodne i nieekonomiczne, ale za to ładne i te dobrze zrobione są nieczęsto spotykane ,,, PS. Chociaż... nawet Romet oferuje Ogara Caffe 125 za 5 kapci ... Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Hehehe jak zrobiłem wersją Duca z ostrzejszą pozycją 400km bardzo ekscytujących kilometrów włączając upokorzenie sportowego Maserati ?, a potem upokorzenie mnie przez w/w ?, to zbierałem się do kupy dwa dni ?. Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 No zobaczymy, czy w tym roku okularnica będzie dobrze flagą machała. https://vimeo.com/105699526#at=202 Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Fajne klimaty !OKK Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Namówiłem cię? Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Powolutku trwają przygotowania XT do realizacji zadań bojowych. Narazie zrealizowane: - stelarze boczne pod sakwy (sztywnych kufrów bocznych nie przewiduję) - handbary, - płyta bagażowa Touratech wymiennie z płytą i kufrem Givi B33, - duża płyta pod silnik Touratecha z osłoną pompy wody, - poszerzenie podstawki stopki bocznej, - dłuższe kości zawieszenia, - złącze dokujące nawigacji Tom-Tom. Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Ekumeniczna sesja na początek sezonu Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 T-max i Vulcan w jednym stali domu... Marku, czy zdecydowałeś się jakiego systemu mocowania sakw użyjesz? Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 T-max i Vulcan w jednym stali domu... Tolerancja to podstawa ...Marku, czy zdecydowałeś się jakiego systemu mocowania sakw użyjesz? Tokart. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 1 Lipca 2015 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Jako ortodoks skuterowy zawsze lubiłem pojazdy dziwne i dlatego nie potrafiłem przejść obojętnie obok takiego moto ? Odnośnik do komentarza
Sympatycy KriSSo Opublikowano 1 Lipca 2015 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Tak, na mnie ten moto też zrobił spore wrażenie. Jeden taki ostatnio właśnie pojawił się w Hondzie w Szczecinie. Gdybym miał zmienić moje SW-T na inne 2oo, to byłby to chyba taki Vultus. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się