Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Sympatycy
Opublikowano

Ja dzisiaj zrobiłem :msn-wink: to znaczy zrobili mi wiosenny przegląd w Suzuki Piaseczno. Sprzęt gotowy na dalekie wypady. Pierwszy już z Cusiem do Lublina :clapping:

Opublikowano

Wize, dokładnie o coś takiego mi chodziło.

A ja dzisiaj skończyłem w końcu montować klawisz do awaryjnych w SW T-400 :)

Opublikowano

Patrzyłeś w Larssonie czy nie maja zestawów naprawczych?

nie

Opublikowano

Burgman 650 cd. dzisiaj zawalczyłem ze śrubą od spustu oleju (tą z magnesikiem) z "napędu". Niestety ktoś, kiedyś rozkalibrował gniazdo imbusa 8 (którym się przedmiotową śrubę odkręca), a ponadto był to z pewnością jakiś strongmen bo "nijak nie szło tego poruszyć". W ruch poszła "kontówka" - wykonałem gustowne nacięcie na łbie śruby i dopiero po solidnym zaatakowaniu tego młotkiem i "meslem" poszło. Oczywiście wcześniej zaopatrzyłem się w nową śrubę i podkładkę. No i olej wymieniony.

A tak przy okazji, czy ktoś miał problemy z odkręceniem "wlewowej" śruby do skrzyni (tej z długim trzpniem), bo niestety u mnie jest mocno zapieczona i gdy próbowałem ją ruszyć nasadową 10-tką miałem wrażenie, że może się ułamać, więc na razie nie zmieniłem tam oleju, a pewnie byłoby warto. A może ktoś zna jakiś skuteczny sposób jak to ruszyć....? Będę wdzięczny za podpowiedź..

  • Klubowicze
Opublikowano

Dziś zamontowałem polakierowaną wczesniej pod kolor skutera ozdobną pokrywę kufra. Jeszcze w poniedziałek polerka i bedzie git.

uvy3ahyj.jpg

Opublikowano

Burgman 650 cd. dzisiaj zawalczyłem ze śrubą od spustu oleju (tą z magnesikiem) z "napędu". Niestety ktoś, kiedyś rozkalibrował gniazdo imbusa 8 (którym się przedmiotową śrubę odkręca), a ponadto był to z pewnością jakiś strongmen bo "nijak nie szło tego poruszyć". W ruch poszła "kontówka" - wykonałem gustowne nacięcie na łbie śruby i dopiero po solidnym zaatakowaniu tego młotkiem i "meslem" poszło. Oczywiście wcześniej zaopatrzyłem się w nową śrubę i podkładkę. No i olej wymieniony.

A tak przy okazji, czy ktoś miał problemy z odkręceniem "wlewowej" śruby do skrzyni (tej z długim trzpniem), bo niestety u mnie jest mocno zapieczona i gdy próbowałem ją ruszyć nasadową 10-tką miałem wrażenie, że może się ułamać, więc na razie nie zmieniłem tam oleju, a pewnie byłoby warto. A może ktoś zna jakiś skuteczny sposób jak to ruszyć....? Będę wdzięczny za podpowiedź..

Spróbuj dociagnąć delikatnie śrubę i potem próbuj odkręcać,i tak na przemian dwa,trzy razy.

Powinno pomóc,gdyby ci się udało odkręcić śrubę,to przy ponownym wkręcaniu nie zapomnij o przesmarowaniu śruby np.smarem.

Jeśli i to nie pomoże opukaj śrubę przez jakąś przedłużkę,ale nie za mocno,z wyczuciem.

Widać poprzedni właściciel nie używał klucza dynamometrycznego :frusty:

  • Sympatycy
Opublikowano

Spróbuj odkręcić kluczem pneumatycznym .

Opublikowano

Śrubę jak będziesz smarował to tylko smarem grafitowym.

  • Klubowicze
Opublikowano

i ja mogę się pochwalić :)

dziś zamontowałam oświetlenie przełączników na kierownicy :

P1030572.JPG

P1030573.JPG

no dobra .... przyznam się .... "zrobiłam" to rękami Patryka , któremu i w tym miejscu bardzo, bardzo dziękuję :) nareszcie przestanę wrzucać biegi zamiast włączać światła

Opublikowano

Joasia a możesz konkretniej.Kiedyś temat był poruszany na forum ale ucichło.Ja też bym zamontował coś takiego bo ostatnio wracając ze spotu nie mogłem znależć przełącznika długich.Oczywiście poza miastem bo w mieście to jeszcze jak najadę na latarnie to nie ma problemu.

Opublikowano

Joasia napisz skąd zamówiłaś zestaw- czy jest to ściagane z Niemiec? Pamiętam , że temat był wałkowany na forum, ale nie udało się ściągnąć tego , a było paru chętnych. O ile pamiętam Kiedyś Big to załatwiał

  • Klubowicze
Opublikowano

załatwiane z Niemiec przez Miro71, który ma namiary na producenta

oświetlenia są w wersji na prawą i lewą stronę, ja chciałam tylko na lewą

Opublikowano

i ja mogę się pochwalić :)

dziś zamontowałam oświetlenie przełączników na kierownicy :

P1030572.JPG

P1030573.JPG

no dobra .... przyznam się .... "zrobiłam" to rękami Patryka , któremu i w tym miejscu bardzo, bardzo dziękuję :) nareszcie przestanę wrzucać biegi zamiast włączać światła

Sama zrobiłaś Joasiu? :fireman2: jeśli tak to szacun za wykonanie :clapping:

Opublikowano

W ciągu ostatnich dni dopieściłem Burka i to konkretnie :)

Założyłem mu podgrzewane manetki, wymieniłem siłownik klapy, założyłem kufer GIVI E360, deflektor 17x30, wymieniłem uszczelkę przy tłumiku, podłączyłem nawigację i przelotkę na 3 wyjścia z zapalniczki.

W sumie to co wieczór siedziałem z piwkiem w garażu :)

pzdr

Opublikowano

Kierunki i stop na kuferku działaja tylko nie mam tych na lusterka ,przecież czerwonych nie założę,musi być oranż

Opublikowano

Wymieniłem filtr powietrza, olej w silniku wraz z filtrem, wytrzepałem filtr gąbkowy napędu.

Opublikowano

Wczoraj Moja Integra dostala dwa nowe lacki (opony) oraz oklejenie felg. Teraz to sie komponuje z hondowska naklejka odblaskowa :) Bezpieczenstwo - czyli widocznosc, ponad wszystko :)

integra002.jpgintegra001.jpg

Czeka mnie teraz wymiana lancucha :( Coz, moj sprzet byl uzywany przez 6 tysiecy jako pojazd demo oraz wymiana przedniego klocka hamulcowego, bo sie konczy. Trzeba jakos calo dojechac na Zlot !

Opublikowano

Wczoraj w końcu założyłem pod rejestrację tabliczkę z nikiem :)

Opublikowano
2014-03-24+17.33.52.jpg Szablon po paru godz. przymiarek i zabawy w wycinanki wykonany.W sobotę blacha rysik pilnik diax i trochę cierpliwości i wzór z szablonu trzeba będzie przenieść na blachę polerowaną oczywiście nierdzewną.Tak będzie wyglądać podświetlenie kontrolera, zmienię tylko kolor podświetlenia na niebieski nawiązując do podświetlenia zestawu wskaźników.Jutro zabieram się do str. prawej. W sobotę jak wszystko wyjdzie zrobię fotki już docelowych.
Opublikowano

Wize jak obsługujesz sterownik od syreny ? nie za nisko

Opublikowano

Kciukiem ledwo co ale sięgam.Wcześniej zrobiłem wyżej ale miałem za ciasno na kciuk podczas prowadzenia.Jest na wysokości regulacji grzania manetek czyli chyba dla normalnych rozmiarów rąk :blush:

Opublikowano

Zamontowałem podgrzewane manetki i podstawę pod GPS-a.

Opublikowano

Po zakupie czas przygotować skuter do sezonu.

Na pierwszy ogień poszły opony - zmiana na michelin Pure SC 110/90 i 130/60

Tłumik poddany renowacji

Wyczyszczony i przesmarowany napęd prędkościomierza.

Klocki przód 80%, klocki tył 10% - wymiana

Płyn hamulcowy wymieniony na TRW DOT4

Demontaż:

2014-03-25-3257_zps7f8a9791.jpg

2014-03-25-3258_zps364b81c5.jpg

Przed:

2014-03-25-3263_zps11d4d612.jpg

Po

2014-03-25-3266_zpse10f8928.jpg

Malowanie:

2014-03-26-3272_zps49bc272d.jpg

Została polerka elementów :)

Dzisiaj dokupione oryginalne lusterka i stelaż pod kufer z płytą GIVI

Opublikowano

Dzięki pomocy kolegi Sysgone:

- wymieniłem korek spustu oleju oraz sam olej silnikowy

- wymieniłem przednią prawą tarczę hamulcową

- zamontowałem komplet dodatkowych lusterek (tutaj kolega Jerry_R również wydatnie się przysłużył :) ).

Opublikowano

Ja skromnie, wymieniłem tylko olej w przekładni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...