Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano

Maćku... Dzięki za kolejny wkład do naszego kompendium wiedzy o C650GT 🤝

  • Klubowicze
Opublikowano

Dobra robota . dzięki. Pozdrawiam. 

Opublikowano
W dniu 10.07.2023 o 09:04, MariuszBurgi napisał(a):

 


Gdzieś w tym wątku jest chyba opis @Jarek_PL

 

Bilety i Melmacie mają zamontowane "jak długo sięgnąć pamięcią". Polecamy. Odrzuca powietrze trochę na bok, chroni panele boczne i dobrze wygląda. Przykleja sie na czystą powierzchnię za pomocą dostarczonych taśm dwustronnych. Produkt OEM BMW.

  • Klubowicze
Opublikowano

Witajcie.

Serwis napędu wykonany. Zamontowane TechPulley 38gram , oraz nowy pasek Mitsuboshi.

Poprzednie pasek też Mitsuboshi by BMW miał przebieg niespełna 18tys.km. Wymiary mniejsze od nowego , szerokość i wysokość o ok. 1mm , żadnych pęknięć, uszkodzeń spokojnie polatałby kilka tys.km.

Pierwsze wrażenia z jazdy - lepsze przyspieszenie, żadnego muła , dziury etc. , w porównaniu do poprzednich rolek :).

Zniknął też "klekot" na wolnych obrotach :)

A i jeszcze jedno , rozmiar klucza nakrętek wariatora i sprzęgła to 33mm., rzadko spotykany.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Administrator
Opublikowano
W dniu 6.02.2023 o 11:15, MariuszBurgi napisał(a):

Taka sytuacja z innego forum stricte o c650gt... Ponad 100 tkm nakręcone bezawaryjnie. Jak opisuje właściciel, do tego przebiegu 2 x wymieniony pasek CVT, slidery vario (co 40 tkm) i klocki oraz 4 x łyżwa (space'r) napinająca łańcuch. Poza tym oczywiście opony. Łańcuch napędowy, łożyska i tarcze hamulcowe nadal ori od nowości!
Komentarz właściciela z Kanady - "kręcę dalej do kolejnej stówki".

2305b36e1ee76b49cdf4a1eb0b13377b.jpg

 

 

15 minut temu, robson napisał(a):

 

Poprzednie pasek też Mitsuboshi by BMW miał przebieg niespełna 18tys.km. Wymiary mniejsze od nowego , szerokość i wysokość o ok. 1mm , żadnych pęknięć, uszkodzeń spokojnie polatałby kilka tys.km.

 

Wrzucałem jakiś czas temu info nt. znanego przypadku wydłużonego interwału wymiany paska CVT.

  • Klubowicze
Opublikowano

Robert gratuluję cierpliwości a z tego co rozmawialiśmy musiałeś się trochę naszukać przejściówki do klucza. Super że są znacznie lepsze osiągi w zakresie zarówno startu jak i nagłego wyprzedzania. Z reguły producenci zakładają wydłużona żywotność elementów np. paska, świec....

  • Sympatycy
Opublikowano

No nareszcie przyszło 🙂

w weekend będę działał w temacie 😉 

Dobrze że Panowie podpowiadacie w takich sprawach ….. dzięki 

 

image.jpg

Opublikowano

Witajcie, 

mam jeszcze jedną informację na temat naszych BMW, znalazłem informację o problemie szczelności pomiędzy obudową filtra powietrza a airboxem (jest tam taka gumowa uszczelka), może nie być szczelna, w moim egzemplarzu po demontażu było trochę syfu i faktycznie połączenie nie było szczelne, rozebrałem wszystko, wyczyściłem, przy składaniu użyłem silikonu takiego czarnego rtv, trochę ciężko jest wsunąć obudowę w ten otwór z uszczelką. Zaglądałem do airboxa po kilku tyś/km kamerą inspekcyjną i jest czysto, polecam tam zajrzeć, czystość dolotu ma duży wpływ na trwałość silnika. Sporo przy tym roboty szczególnie jak byście chcieli zdemontować główny airbox ten nad układem wtryskowym, z obudową filtra powietrza nie ma dużej roboty i można ją szybko zdemontować i zajrzeć do środka.  Film przedstawiający problem, nie zwracajcie uwagi na niezbyt popularny język :)  .....

 

 

  • Administrator
Opublikowano

Kolejna ciekawostka z życia serwisowego jednej takiej C650GT z ESP, kiedy w książce serwisowej skończyły się miejsca na pieczątki.

b96ac7c3be3e2257818d51f99f569e1e.jpg

f79773a0facae18c41c8b501fecea768.jpg

Awarie? Były dwie. Przy 60 tkm rozrusznik odmówił posłuszeństwa. Winny okazał się kabel, a w zasadzie jego przerwanie.
Drugą awarią było uszkodzenie łożyska w tylnym kole. Wydarzyło się to przy 117 tkm. I to tyle...

  • Klubowicze
Opublikowano

Trochę dziwne wpisy przebiegów i dat- tak przynajmniej odczytuję z pierwszej fotki. Wpis 17.03.22 przebieg 119070km, zaś późniejsza data 05.10.22 przebieg 110200. No chyba, że źle odczytuję🤔.

  • Administrator
Opublikowano

Zapewne 17/03 to winno być 2023. Pomyłka. Człowiek wrzuca zdjęcia z wypraw swoim GT, którym jeździ sporo...

300029260_10225995153732752_264239626639

299188057_10225995154252765_148082753939

300380421_10225995154412769_895343073945

337429939_948733219640901_80886391073023

 

Wspomniał też, że do 40 tkm wszystkie przeglądy robił w ASO. Później w niezależnych serwisach, co każde 10 tkm.

  • Klubowicze
Opublikowano

Witajcie Bawarczycy 🤚

Serwis łańcuchowy wykonany.

Założona szyna nr. 2, luz optymalny choć nr.3 też by się zmieściła , ale wszystko w swoim czasie .Zębatki oraz łańcuch w stanie można powiedzieć fabrycznym

Co do wrażeń słuchowych,  klekot czy jak to zwał ustąpił, ale to już odczułem po zmianie paska i rolek Pulleya na nowe.

Założony też nowy uszczelniacz obudowy łańcucha, poprzedni był jeszcze OK., ale dałem ciała - uszczelniacz źle się ułożył i to połączenie nie było już szczelne - warto zdjąć ten kapsel na zewnątrz przed założeniem obudowy, wtedy będzie widać  czy uszczelniacz dobrze wszedł na tuleję.

Na kolejne 20tys.km spokój 😁

  • Klubowicze
Opublikowano

No Robert, żeś się nieźle napracował i masz już podrasowany sprzęcior jeszcze w tym sezonie👍:scooter:. Super😉

  • Administrator
Opublikowano

Brawo Ty!

  • Sympatycy
Opublikowano

Taka ciekawostka ….. zamówiłem na próbę i zobaczę czy będzie dobrze czy będą do wywalenia 🤣

tylko się nie śmiać proszę bo może będzie dobrze 🙂

IMG_0769.jpeg

IMG_0770.jpeg

Opublikowano

Najlepsze jakie mam i miałem w pojazdach.

  • Użytkownicy
Opublikowano

Mnie tylko zastanawia ta naklejka "off road only"..
W sensie, czy to przejdzie przegląd lub kontrolę drogową?


  • Administrator
Opublikowano

Przegląd to umiarkowany ból. Większy problem w przypadku kolizji/wypadku i ewentualnych historii z TU (regresy itp.).

  • Użytkownicy
Opublikowano

Ja bym sam zmienił h7 na inne, mniej żółte. Te oryginalne słabo się komponują z pionowym ledowym paskiem (tym pomiędzy swiatłami). Tamten LED jest biały.

  • Sympatycy
Opublikowano

Założę, zobaczę może uda się zdjęcia zrobić takie co oddadzą efekt. Sam jestem ciekawy. Badanie techniczne to mały problem …… bardziej mnie zastanawia to co Mariusz napisał z tą ewentualną kolizją itp. 😕
Jak będzie kicha z działaniem to do Opla wsadzę do lamp z soczewkami i już 🙂

  • Użytkownicy
Opublikowano

Ja w S-WT zakładałem OSRAM NIGHT BREAKER, klasyczne, nie ledy. Całkiem przyzwoite, duzo lepsze od oryginałów, choć miały problem z długowiecznością..

Opublikowano

Jak będziesz zakładał ledy to najpierw załóż plastikowe podkładki bez żarówek, przypnij sprężynką a po tym włóż żarówkę i trochę ją obróć. Tam jest kilka pozycji klikanych żeby ustawić granicę światła. Ja w sw-t chciałem założyć wszystko razem i się namordowałem ze sprężynką.

Oświetlenie drogi jest super.

  • Sympatycy
Opublikowano
7 godzin temu, Darek400 napisał(a):

Jak będziesz zakładał ledy to najpierw załóż plastikowe podkładki bez żarówek, przypnij sprężynką a po tym włóż żarówkę i trochę ją obróć. Tam jest kilka pozycji klikanych żeby ustawić granicę światła. Ja w sw-t chciałem założyć wszystko razem i się namordowałem ze sprężynką.

Aaaaaa dzięki to ważna wskazówka żeby się nie denerwować przy montażu 🤣

14 godzin temu, Vince napisał(a):

Ja w S-WT zakładałem OSRAM NIGHT BREAKER, klasyczne, nie ledy. Całkiem przyzwoite, duzo lepsze od oryginałów, choć miały problem z długowiecznością..

Mam je właśnie teraz i niestety nadal jest duża różnica w tych dziennych po środku a lampami. A chciałbym mieć podobną barwę światła 🙂 bo tak lubię 🙂, świecą oczywiście o niebo lepiej niż H7 ale jednak to nie to co bym chciał, dam znaka jak wymienię. 

  • Klubowicze
Opublikowano

Tez mnie wkurza dysproporcja barwy światła żółta (drogowe, mijania) i biała (LEDy dzienne), lecz nie ryzykowałbym z tymi od Cormorana z przyczyn prawno-formalnych.

To oświetlenie główne a nie tablicy rejestracyjnej, gdzie możnaby poeksperymentować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...