Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 14 Stycznia Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Jeszcze wracając do tematu paska vario. Doświadczenie użytkowników sugeruje aby kierować się bardziej w stronę paska Mitsuboshi. Oryginał to: OEM BMW 24827729767, krosuje się na numer części Mitsuboshi MBLSC105 a to krosuje na numer części dystrybutora G9010500 KLIK oferta z IT 1 Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 17 Stycznia Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia A tym czasem w Nowym Jorku na ulicy właśnie zamarzają C650GT 🥶 Odnośnik do komentarza
Vince Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia Ta są jednak atencjusze.. zamiast kupić pokrowiec i choćby trochę zadbać o moto, to woli zdjęcia cykać i wrzucać na fb.Takich czasów dożyliśmy Trafiłem na małą recenzję z NL, dla zainteresowanych. 1 Odnośnik do komentarza
Klubowicze grzybek Opublikowano 18 Stycznia Klubowicze Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Ale w USA zabezpieczyli BM-kę podwójnie- disc lockiem i na tył linką w oplocie. 9 godzin temu, Vince napisał(a): Ta są jednak atencjusze.. zamiast kupić pokrowiec i choćby trochę zadbać o moto, to woli zdjęcia cykać i wrzucać na fb. Takich czasów dożyliśmy Trafiłem na małą recenzję z NL, dla zainteresowanych. Nie stać ich na pokrowiec😅 Odnośnik do komentarza
Vince Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Ale w USA zabezpieczyli BM-kę podwójnie- disc lockiem i na tył linką w oplocie. Nie stać ich na pokrowiecAle pewnie fotkę robił najnowszym ajfonem Odnośnik do komentarza
Klubowicze grzybek Opublikowano 18 Stycznia Klubowicze Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Fajna recenzja w filmiku. Wniosek- na chwilę obecną nie ma lepszej maszyny, więc pozostaje u mnie na służbie😉 Odnośnik do komentarza
Vince Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Dałbym ciut inne/wyższe oceny.Np. chwalił bardzo możliwości załadunku bagażu, że najlepsze z jakimi się spotkał, może poza Burgmanem, a ocenę dał bodaj 8/10.No ale - jego film, jego ocena.Recka fajnie zrobiona, konkretna, na luzie, bez napinki, z extra widoczkami w tle. Odnośnik do komentarza
Klubowicze grzybek Opublikowano 18 Stycznia Klubowicze Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Podobnie uważam, że zaniżył ocenę skuteczności hamulców. Zasłużona wysoka ocena komfortu i ocena jazdy w deszczu. 1 Odnośnik do komentarza
Klubowicze grzybek Opublikowano 18 Stycznia Klubowicze Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Acha! No i waga zaniżona- bo nasze GT -ki ważą 260kg (245kg Sport) Odnośnik do komentarza
Klubowicze robson Opublikowano 20 Stycznia Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia Zastanawia mnie jedno, dlaczego olej silnikowy BMW jest pólsyntetyczny? 15w50 większość producentów sprzedaje jako pełny syntetyk, a BMW półsyntetyk. Jak powszechnie wiadomo, pełny syntetyk jet lepszy od półsyntetyka. Dwa razy zalewałem shellem 15w50 fullsyntetyk, ale drążąc temat może zalać tym razem semi BMW? Odnośnik do komentarza
Klubowicze grzybek Opublikowano 20 Stycznia Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia Na Twoim miejscu wróciłbym do poprzednio do oleju BMW (Advantec Pro 15W50). Jest on też z produkcji Schella, z jakąś ulepszoną formułą ,,możliwości czyszczenia dzięki innowacyjnej technologii Active Cleaning". Gdy skuta kupiłeś przy przebiegu ok. 22.000km miał już za sobą 3 wymiany z olejem BMW. Dałeś mu inny olej schella fullysyntetic 2X. Może warto przy dzisiejszym przebiegu ok. 40 tys km wrócić do pół syntetyka, który i tak ma innowacyjne możliwości czyszczące i inne składniki, które mają pozytywy- znane wyłącznie konstruktorom silnika w wielodystansowych testach. Nie ma co poprawiać fabryki. Taki mój pogląd - pozostałbym przy oryginalnym pólsynteticu BMW- nie ma istotnej różnicy cenowej przecież. 😉 Odnośnik do komentarza
Klubowicze robson Opublikowano 20 Stycznia Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia Krzysiu pewnie masz rację, ale fachowcy twierdzą,żeby nie dawać pełnego syntetyka jeśli poprzednio był pół, a odwrotnie można. Podobno współczesne oleje są mieszalne,czyli można je łączyć.Cena też nie jest istotna,wychodzi podobnie. BTW - tak drążę bo mnie diabli biorą, że już 2 tygodnie bez jazdy,i coś bym już pogrzebał przy kozie 😁 Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 20 Stycznia Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 16 minut temu, robson napisał(a): już 2 tygodnie bez jazdy,i coś bym już pogrzebał W nosie se pogrzeb 😉 Odnośnik do komentarza
Nazir Opublikowano 20 Stycznia Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2 godziny temu, arturo-bb napisał(a): W nosie se pogrzeb 😉 Przecież pisał, że przy kozie🤭 1 Odnośnik do komentarza
Klubowicze grzybek Opublikowano 20 Stycznia Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia Mnie też już telepie do jazdy. A tu wciąż zimno i mokro i dwa razy odpuściłem salon Hondy Toruń. Odnośnik do komentarza
Klubowicze robson Opublikowano 20 Stycznia Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2 godziny temu, Nazir napisał(a): Przecież pisał, że przy kozie🤭 No właśnie 😁 Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 21 Stycznia Administrator Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia W dniu 20.01.2024 o 13:15, robson napisał(a): Zastanawia mnie jedno, dlaczego olej silnikowy BMW jest pólsyntetyczny? [...] Dwa razy zalewałem shellem 15w50 fullsyntetyk, ale drążąc temat może zalać tym razem semi BMW? Jeśli dwa razy zalewałeś full, nie było poboru oleju i motor dobrze pracował, to po co zmieniać. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Cormoran Opublikowano 21 Stycznia Klubowicze Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia Kurczę prawie nówka tylko długo stał 🥺 https://www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta/bmw-c650-gt-bmw-c-650-gt-niski-przebieg-1szy-wlasciciel-ID6G7K1y.html Odnośnik do komentarza
Klubowicze grzybek Opublikowano 21 Stycznia Klubowicze Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia No , jakaś perełka warta rzeczowej weryfikacji😉 Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 21 Stycznia Administrator Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia Jedyny minus to brak dodatkowego wyposażenia. Reszta na plus. Zima, dobry moment na kupowanie. Będąc przy ofertach, tu inny ciekawy GT'ek, niski przebieg i doposażony zacnie -> KLIK Odnośnik do komentarza
Vince Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia Porównanie różnych kominów na C650 Sport:Mi wystarcza brzmienie fabrycznego wydechu w bawarce. Ale jakby ktoś szukał inspiracji..Natomiast wg mnie i tak nic nie przebije brzmienia fabrycznego wydechu AK550.. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Cormoran Opublikowano 26 Stycznia Klubowicze Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia Zgadzam się, gang Ak550 jest chyba najfajniejszy ze wszystkich skuterów jeśli chodzi o fabryczny wydech. W bawarce jednak mógłby być trochę bardziej taki basowy, Akrap do mojej to koszt 4200,- więc jeszcze chwilkę musi poczekać na zakup. 🙂 Odnośnik do komentarza
Klubowicze robson Opublikowano 29 Stycznia Klubowicze Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia W dniu 21.01.2024 o 10:26, 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 napisał(a): Jeśli dwa razy zalewałeś full, nie było poboru oleju i motor dobrze pracował, to po co zmieniać. Shell zakupiony full synthetic. Chciałbym jeszcze zmienić świece zapłonowe, ale Denso nie ma dla Bawarki - szukałem wszędzie. Pozostaje NGK, choć Denso ma lepsze. Odnośnik do komentarza
Klubowicze grzybek Opublikowano 29 Stycznia Klubowicze Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia A mi się wydawało że NGKi są sprawdzone. Miałem ją na 2 modelach Yamachy i nigdy no problem . Odnośnik do komentarza
Klubowicze Cormoran Opublikowano 30 Stycznia Klubowicze Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia Zmieniałem świece na NGK w Honda SWT 400, Burgmanie 650 i motocyklu Honda ST 1300. Nigdy żadnego kłopotu czy problemu uważam więc że w Bawarce nie powinno być inaczej. 🤔 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się