virus Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Średnią mam również ok 3,8, ale jak jeżdżę tylko po Wawie, to wychodzi ok. 4. Tyle, że z wysoką szybą + deflektor.
Raven Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 ... to piękny wynik. Jak kolejne będą podobne, to dam wiarę i zacznę rywalizować ... Przy jeździe dynamicznej, ale nie 0-1, mój wciąga jak w "stopce". To ja chyba potrafie tylko 0-1 Właśnie zatankowałem i tak na oko wyszło 4,2
QS1 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Korzystając z okazji - Czy ktoś z Was planuje kupna koca TucanoUrbano do swojego DT? Na włoskim ebay są po 67eur, koszt transportu to 20eur.. Szukam chętnego, zeby podzielić się kosztem transportu.. Cena w PL 510pln, lekka przesada EDIT: koc udało się kupić lekko używany od forumowicza, Tucano w DT300 sprawdza się świetnie!
pabloxl Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Nie wypowiadam się na temat skuteczności takich kocy, jednak w moim odczuciu jak dla mnie, byłby to zbędny gadżet. Na zimne dni, a jeździłem przy -8, zakładam kalesony i spodnie moto z podpinką, co w zupełności wystarczy. Gorzej ma się sprawa z łapkami. Motomufki i rękawice zimowe nie pomagają. Po przejechaniu 9 km (do pracy) ręce grabieją. Ja zamiast motokoca, zainwestowałbym w podgrzewane manetki.
tmielcarz Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Nie wypowiadam się na temat skuteczności takich kocy, jednak w moim odczuciu jak dla mnie, byłby to zbędny gadżet. Na zimne dni, a jeździłem przy -8, zakładam kalesony i spodnie moto z podpinką, co w zupełności wystarczy. Ja wolę jednak koc. Nie muszę ubierać się w kilka warstw (a potem z nich rozbierać w pracy), a poza tym nawet jak pada deszcz to spodnie mam suche. Nie jeżdżę co prawda przy ujemnych temperaturach, ale jak jest w okolicach 5 stopni to w samych dżinsach motocyklowych jest mi trochę chłodno. Za to z kocykiem jest już bardzo komfortowo.
Jerry_R Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Motokoc to super sprawa. Chroni zarowno przed zimnem jak i deszczem. Nie trzeba sie przebierac w specjalne warstwy, spodnie, podpinki - szczegolnie jak ktos dojezdza do pracy. Mufki* - chronia przed zimnem, deszczem, sniegiem z deszczem, itp. Pod spod - w ogole mozna nie zakladac rekawic, ale ja uzywam letnich, na wypadek spotkania z asfaltem. Podgrzewane manetki - nic nie daja, grzeja od srodka, a bez mufek - wieje i wychladza od zewnatrz. Tyle ode mnie, inni moga miec swoje spostrzezeania. * Mufki - pisze o sprawdzonym neoprenowym produkcie Tucano Urbano, nie tanszych odpowiednikach.
Sutermen Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 W związu z tym, że przymierzam się do zakupu skutera Kymco Downtown mam do Was pytanie odnosnie drgań jakie generuje silnik. Czy drgania te są mocno wyczuwalne po zapaleniu? Czy jest róznica pomiędzy siłą drgań zaraz po odpaleniu na zimno i juz po rozgrzaniu? Niestety nie ma okazji nigdzie w salonie możliwości odpalenia skutera i nie wiem jak wygląda ta kwestia? Dodatkowo ile średnio wytrzymuje pas napędowy zakładając średnio spokojną eksploatację?
QS1 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Ja po pierwszym zapaleniu mojego DT wręcz myślałem, że 'coś' jest nie tak ze skuterem.. Teraz już się przyzwyczaiłem i nie zwracam uwagi na to, że w pewnym zakresie obrotów np. lusterka wpadają w lekki rezonans. Dla mnie kultura pracy silnika ( plus znane opóźnienia w 'ciągu' ok 5tys obr) to największe minusy DT300. Wcześniej jeździłem Yp250, która w porównaniu do DT nie przenosiła praktycznie żadnych drgań na skuter. Niemniej ja jestem bardzo zadowolony ze skutera, fajnie się prowadzi. ps. a krzesełkowa pozycja ma też swoje plusy - po założeniu koca (Tucano) nie ma żadnych kłopotów z wyciąganiem nóg podczas postoju.. ps2. czy ktoś ma może założony deflektor do DT?
virus Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Downtown drga tylko jak stoi. Drga tak samo zimny, czy ciepły. Deflektor używałem z szybą Givi, ale jak pojawiło się pęknięcie na szybie, to go zdjąłem.
QS1 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Właściciele Downtowna 300 z Pulley`ami - poradźcie, czy zamawiać 14 czy 15g? Ja jeżdżę wyłącznie po mieście, zero tras. Niemniej nie szukam ekstremalnych osiągów (i obrotów;), generalnie skłaniałbym się ku 15tkom.. Będzie wystarczająco zauważalna różnica w porównaniu do seryjnych (15,5g jeśli dobrze pamiętam).
Raven Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Kupuj 15g, na 14g sprzęt jest bardziej żwawy, ale podniesione obroty są męczące.
Sutermen Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 W zwiąkzuz tym, że jeszcze cały czas analizuje zakup DT 300 proszę o kilka informacji: - czy pierwszy przegląd wykonuje sie po 300km czy 1 000km? - na ile obliczona jest lub jak uwazacie może wytrzymac silnik ? - jakie sa najczęstsze usterki? - czy wybrac wersję z ABS czy nie? Zaczęła mnie zastanawiać jeszcze jedna rzecz - ostatnio bardzo dużo jest ogłoszeń sprzedaży dwu, trzy lectnich a czasem nawet rocznych egzemplarzy, czy świadczo to o awaryjności modelu i ludzie chcą sie pozbyć problemu, czy skuter nie spełnił oczekiwań? Będe wdzięczny za wszelkie informacje i cenne sugestie i podpowiedzi.
zaq13 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Witam Pierwszy przegląd jest po 1000 km Ja kupiłem wersje z abs z tego roku bo mi się wydawał atrakcyjny cenowo. I już kilkakrotnie hamowalem awaryjnie bo wariat strasznie narwisty jest. A i ludzie po Wrocławiu jeżdżą nie patrząc w lusterka. No i ciągle sobie wmawiam ze tylko do 80 po mieście. A czy dużo jest używek nie sądzę, bo jak już się kupi to szkoda sprzedać ze stratą. Wysłane z mojego GT-P5100 przy użyciu Tapatalka
Kenio Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Posiadam DT od trzech sezonów co do awaryjności to niestety nic nie powiem , ponieważ nigdy nie miałem żadnej usterki. Na szczęście mój skuter rocznik 2011 nie miał nagminnej usterki w postaci ,, zawachań" podczas przyspieszania. Zaczęła mnie zastanawiać jeszcze jedna rzecz - ostatnio bardzo dużo jest ogłoszeń sprzedaży dwu, trzy lectnich a czasem nawet rocznych egzemplarzy, czy świadczo to o awaryjności modelu i ludzie chcą sie pozbyć problemu, czy skuter nie spełnił oczekiwań? Skuter jest typowo miejski i po to został stworzony , ma twarde zawieszenia ale można też nim podróżować od biedy, ale pozycja kiblowa nie należy do komfortowych. Cena zakupu jest można powiedzieć do przyjęcia , chyba to normalne że DT występują na wtórnym rynku przecież w Polsce dużo ich sprzedano. Nawiasem mówią sam myślę o zmianie ale na XC 400 ABS. Zapomniałem oczywiście jak możesz to wybieraj DT z ABS
kmodzele Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 To popularny, niedrogi skuter. Siłą rzeczy jest i więcej ofert sprzedaży używanych. Prosta statystyka. Ja kupiłem z ABS i taki tylko polecam. Nie raz już bym się wyłożył, gdyby nie ABS. Ale też jego obecność powoduje, że odważniej hamuję i .. odważniej przyspieszam :-( DT mam dlatego, że właśnie w poprzednim skuterze nie miałem ABS i się potłukł po kolejnej przewrotce. Wymiana plastików dla mnie była nieopłacalna. Cos musiałem kupić, kupiłem DT300 ABS. Co do awaryjności, powiem tak: jaka cena taki skuter. Oczywiście drugim ważnym czynnikiem jest dbanie o sprzęt. Nawet najlepszy można zakatować. A poważniej: jeśli coś się ma w nim popsuć, to pewnie padnie w ciągu roku i pierwszy właściciel ponaprawiał na gwarancji. Jeśli kupisz 2-3 latka, to już będą doskwierać mu zwykłe rzeczy eksploatacyjne. Grubsze sprawy będziesz miał z głowy. Czyli okresowe wizyty na przeglądach powinny ustrzec Cię przed niespodziankami w drodze.
QS1 Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Dużo DT300 na sprzedaż - moim zdaniem to kwestia końca sezonu Teraz najlepszy moment na kupno używki, widziałem DT300 z 2011 (salon PL) bodajże za 9.000pln, rzekłbym pół-darmo..
Raven Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 No i trzeba mieć na uwadze ewentualne przesiadki na xciting'a 400
Robertsonnh Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Ja już nabiłem 15 tys. km bez awarii. Napewno wadą fabryczną są opony - trzeba uważac. pozatym tak jak ktoś pisał do miasta ideał, na trase troche gorzej - jest twardy, pozycja mało komfortowa - ale daje rade - po równym asfalcie elegancko idzie- zdażały mi się trasy po ok.500 km i dało się wytrzymać.
zaq13 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 A ja chcialbym sie dowiedzieć od was odnośnie deflektora na oryginalną szybę? Czy ktoś z was zakładał jakiś uniwersalny i byla jakaś różnica w głośności powyżej 110km Widziałem takie uniwersalne na alledrogo od 150zl tylko czy warto? A na filmikach yt da się zauważyć, takie odsłony na dłonie chyba mocowane tylko do końcówek kierownicy, ktoś z was przerabiał taki temat? Dziękuję za wszelkie sugestie z góry . Wysłane z mojego GT-P5100 przy użyciu Tapatalka
virus Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Przy moim wzroście 194cm, deflektor 12 cm na oryginalnej szybie sporo poprawiał, ale dalej wiało po kasku. Deflektor załorzony odwrotnie + szyba Givi rozwiązały problem, ale w końcu pojawiło się pęknięcie na szybie. Szyba nie wyrzymała naporu wiatru. Na razie nawierciłem pęknięcie z obu stron, zdjąłem deflektor i słucham szumu wiatru w uszach... Ale niższy człowiek, przy pomocy szyby, będzie miał problem rozwiązany kompleksowo. Dodatkowo szyba Givi osłania ręce, więc dalej przy obecnych temperaturach jeźdźę w letich rękawiczkach.
zaq13 Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Czyli jak ja mam 20 cm mniej to taki deflektor sprawi, że będę miał cicho jak przy spokojnej jeździe. Ciekawe czy we Wrocławiu gdzieś taki uniwersalny deflektor dostane. Taka szyba givi dobra rzecz tyle ze droga. A ja muszę się pozbierać po kupnie skutera. Wysłane z mojego GT-P5100 przy użyciu Tapatalka
Raven Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Kup z netu, wejdź na darkojak.pl poczytaj, wybierz i tam maszlink do sklepu.
virus Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 W Motorlandzie leją: CASTROL POWER1 RACING 4T 10W50.
Orcyn Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Czy możecie podpowiedzieć gdzie w Downtownie jest akumulator i jak go wymontować do ładowania . Dzisiaj po trzech miesiącach nie obecności mogłem wreszcie pójść do garażu a tu aku padł i ni jak go znaleźć .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się