Fazzee Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 niestety, muszę ponownie docierać !sciana
kmodzele Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Jaką wybrać szybę akcesoryjną? Do DT znalazłem: Biondi - ART: 8061206 - SYB8061206 wys 84 szer 63 cena 450 zł w Motor-Landzie GIVI - D294ST Wys: 85 cm Szer: 64 cm ceny 447 zł - 490 zł (Motorus.pl, motobagaz.pl) Kappa KD294ST Wys 81,5 cm Szer: 64 cm 429 zł (sprzedawcy się chyba zmówili, wszyscy mają identyczną cenę) fabbri - nie znam oznaczenia Wys 89 cm Szer 59 cm ZNalazłem tylko 1 sprzedawcę: 83 EUro = 350 PLN, easyparts.nl Jeżdziłem z Fabbri. Byłem zadowolony (cisza). Ale krawędź górna była dokładnie na wysokości moich oczu (mam 190 cm); to mnie wkurzało. Widzę, że pozostałe 3 są niższe, więc chyba teraz kupię nie Fabbri. Czy dobrze mi się wydaje, że Kappa i Givi są identyczne? Tak to wygląda ze zdjęcia, ale wymiary podawane są inne !! Ich ceny są podobne do ceny Biondi. Czytając poprzednie komentarze można dojść do wniosku, że na Biondi krople deszczu siedzą i utrudniają widoczność, a na Givi - nie utrudniają. Może Givi robi szybę z innego tworzywa, albo pokrywa jakąś warstwą inaczej Biondi? Co o tym myślicie? A może znacie jeszcze jakiś inny model szyby akcesoryjnej?
Jerry_R Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Mialem GIVI i bylem bardzo zadowolony. Nie utrudniala widocznosci. Polecam. O innych sie nie wypowiem.
Gawron Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Czołem od 2 tygodni mam Givi do DT , 170 cm i linia szyby jest u mnie na wysokości oczu , dla wyższych będzie niżej . Jestem bardzo zadowolony , jest tak jak w moich poprzednich 2oo, w hondzie shadow :-) , cicho , bez wiatru , nic nie wieje na dłonie - ma deflektory ładnie spełniajace swoje zadanie . Muchy zostaja na szybie , spokojnie mozna pedałowac w otwartym kasku - same plusy ( minus jest-- trzeba czyścić często , masa zwłok na niej zostaje :-) Materiał jest inny niż ten z oryginalnej szyby , która strasznie się rysowała nawet podczas czyszczenia na mokro - tu spokój nie ma rysek , musi być twardsza .
greegi Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 minus jest-- trzeba czyścić często , masa zwłok na niej zostaje :-) Mysle, ze jest jeszcze jeden minus - wyższe spalanie. Jak w YP250 zmienielem szybe na wyzsza, to spalanie wzrosło o 0,2 L/100 km
pabloxl Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Zbliża mi się przegląd gwarancyjny po 10 tys. i mam problem natury kosztowo - papierkowej. Generalnie jestem w stanie wszystkie opisane czynności w DTR wykonać samodzielnie, jednak przy takim zabiegu, tracę jeszcze roczną gwarancję. Koszty, jakie musiałbym ponieść, to pewnie blisko lub ponad 1000zł. Do tego nie będę miał pewności, że wszystkie czynności wykonają w sposób nienaganny i uczciwy. Z kolei ja zrobię to z największą dbałością o szczegóły, no i będę miał wiele w tym przyjemności. Pytanie do Was, czy podzielacie moje obawy i co byście doradzili. Zastanawiam się nad serwisem Suzuki Piaseczno.
Jerry_R Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Jeżeli zależy Ci i na papierze (gwarancja) - i na jakości - musisz po prostu stać i patrzeć na ręce. I już.
Orcyn Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Jestam tutaj nowy .Witam wszystkich i pozdrawiam, od piątku jestem szczęśliwym posiadaczem nowego Kymco Downtown 300i z ABS . Kupiłem go w Krakowie dealer dostarczył mi go do Wejherowa w super stanie ,po odwinięciu z opakowania (folia bąbelkowa -spedytor twierdzi ze tak dobrze zapakowanego moto jeszcze nie widział) dokręceniu lusterek ,pora odpalić i tu mam problem , Kymczak na wolnych obrotach cały się trzęsie , czy tak ma być? ze strachu że coś jest nie tak nawet się nie przejechałem Może ktoś podpowie co to jest i co z tym zrobić . Jak docierać Kymczaka ? I do czego jest trzeci przycisk na konsoli pod zegarami?
orzo Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 sądzę, że odpowiedź na te pytania znajdziesz w instrukcji użytkownika.
Orcyn Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Niestety ale w instrukcji nie ma ani słowa o opisanych problemach . Dzwoniłem do dealera i powiedział że na dotarciu takie objawy są normalne (trzęsienie) gumy muszą się ułożyć . Jeśli chodzi o trzeci przycisk to jest on nie podłączony.Zaczynam jazdęo za jzkiś czas piszę swoje wrażenia.
RONIN Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Normalne to może są jak syrenę się dociera ;-)
virus Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Na Downtownie się nie znam, ale docierałem inny skuter ze stajni Kymco - Agility City 125. U mnie również mocno wibrował na wolnych obrotach na początku, ale z czasem to ustępowało. Nie pamiętam teraz dokładnie czy po 300, 500, czy 1000km. Generalnie na początku chodził jak "traktorek".
virus Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Ktoś z Was jeździ może z tylnym zawieszeniem ustawionym na "1" na Downtownie? Z uwagi na kręgosłup zależy mi na jak największej miękkości. Trochę poczytałem o regulacji zawieszenia i wynika z tych artykułów, że to ustawienie na najniższą wartość może mieć wpływ na przechodzenie z jednego przechyłu w drugi w zakrętach, ewentualnie na hamowanie. Nie mam dużego doświadczenia w jeździe na tym skuterze, dopiero powoli się "wjeżdżam". Na razie jeździ mi się na takim ustawieniu ok. Macie jakieś negatywne doświadczenia z jazdy na tak ustawionym zawieszeniu? Na coś powinienem zwrócić uwagę?
ravw Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Ją nie jeżdżę ale chyba przestawie Wysłane z mojego HTC One SV za pomocą Tapatalk 2
virus Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Na razie zauwazyłem, że tył zachowuje się trochę niestabilnie od ok.90-100km/h w zakrętach. Nie wiem na ile to ustawienie zawieszenia a na ile np. wiatr. Przestawię na 2 i poobserwuję.
Nurider Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Na Downtownie się nie znam, ale docierałem inny skuter ze stajni Kymco - Agility City 125. U mnie również mocno wibrował na wolnych obrotach na początku, ale z czasem to ustępowało. Nie pamiętam teraz dokładnie czy po 300, 500, czy 1000km. Generalnie na początku chodził jak "traktorek". Mam Agility City 125 i People GT 300 ( ten sam silnik co DT) - oba tuż po odpaleniu się trzęsą . People trochę bardziej od Agility. Po nagrzaniu wibracje słabną ale nie znikają . Sądziłem , że w silnikach 1-cylindrowych to normalne . Rosnący przebieg prawie nic nie zmienił .
wojoo Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 skorzystam z tematu i zapytam... czy jestescie zadowoleni z downtowna? zamierzam sobie kupic skuter do miasta (w trasy raczej nie bede jezdził a jak nawet to moze 1-2 razy w roku) downtown mi pasuje pod wzgledem osiagów, wygladu i spalania ale zastanawiam sie czy nie kupic czegos starszego w podobnej cenie np burgmana 400 badz honde silver winga
virus Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Mam go od niecałych 2 tyg., przejechałem ponad 1000km i uważam, że jest świetny i do miasta i w trasę (na razie robiłem do 300 km). Wygodna pozycja. Niektórzy narzekają na szerokość, mi to nie przeszkadza w korkach. Poprzedni Kymco Agility City miał lusterka rozstawione mniej więcej na tę samą szerokość, choć oczywiście był węższy. W efekcie mieszczę się w te same "dziury" co na poprzednim mimo szerszego skutera. Na pewno nie skręca tak jak Agility, ale to już bardziej motocykl niż rower. Do tego siedzisz na nim wyżej niż na Burgmanie, co dla mnie miało znaczenie. O cenie nie wspomnę, za te pieniądze nic lepszego nie kupisz.
wojoo Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 brakuje mi w kymco wygodnej kanapy... bo niestety jest srednia a biorac pod uwage honde czy suzuki musialbym kupic minimum 5 letnie i podejrzewam ze przebieg oscylowałby w granicach 20 tys km gdzie downtowna mozna kupic niemalze nowego (przeznaczyc chce ok 11 tys zł)
QS1 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Ja dzis kupiłem uzywkę DT 300 :-) 12rok, 6tys km przebiegu. Salon pl rzecz jasna.
virus Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Brawo! Będzie Pan zadowolony. Dzisiaj zrobiłem kolejne 300 km na Warmię. Nie wiem jak kanapy w innych skuterach, ale w Wawie, w ciągu 0,5h przejazdu z dowolnego punktu w inny dowolny punkt, nie odczuwam dyskomfortu. W trasie po 200km, tyłek drętwieje i nogi wymagają rozprostowania. Na poprzednim Agility obie te części ciała wymagały tego samego po 50km, więc jest 4 x lepiej, a tylko 2 x drożej. Czysty zysk. Przestawiłem zawieszenie z 1 na 2 na dzisiejsza trasę. W zakrętach jest o niebo lepiej, dyskomfort na wertepach trudno mi oceniać... polskie drogi. Na razie tak zostaje. I jeszcze jedno pytanie: Czy do akcesoryjnej szyby Givi używacie jakiegoś dodatkowego deflektora? Bez deflektora strumień leci mi na kask i jest głośno, lekko się pochylę i jest lepiej. Za duży jestem... Jak założyłem pożyczony deflektor, to znowu wieje mi w plecy. Nie wiem, czy jest za wysoki (ok 14cm), czy ma za małą regulację kąta (szyba Givi jest wygięta na końcu do gory). Obecnie z dwojga złego wolę szum.
QS1 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Pierwsza jazda DT300 odbyta, pierwsze wrazenia: 1. Moj Shark S900 M ledwo miesci się w schowku, w tej przedniej części to nawet nie mam co próbować.. Czy ten kask taki duzy? Probowalem tylem i przodem, dziwne.. 2. Duze wibracje na zimnym silniku, caly skut sie trzęsie. Skuter jest jeszcze na gwarancji, podobno ten typ tak ma.. Podczas jazdy tez minimalnie wyczuwalne drgania, strasznie twarde gumy silnika muszą byc..w majce podobnych objawów nigdy nie było.. 3. W stosunku do mojego majesty 250 (wkrotce na sprzedaż) duuzo ciezszy- katalogowo masa ta sama, ale proba przesuniecia tylu skonczyla sie fiaskiem :-) 4. Mega dobra trakcja - w zakretach przepaść w stosunku do majesty. Podobnie z jazda >120km/h, stabilnie i bez zadnych drgan itp
virus Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Downtown trzęsie się na wolnych obrotach, egzemplarz testowy, którym jeździłem, też tak miał.
QS1 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Żeby nie odkopywać starego tematu, w którym poruszana była kwestia nierównego przyspieszania/szarpania przy 4500-5000obr/min. Ja mam model z nowym wario (12rok, 'nizsza' moc w dowodzie), ale mam wrażenie lekkiego szarpania w zakresie 4,5-5tys obr - jak łagodnie przyspieszam lub jadę ze stałą prędkością. Czy wymiana rolek na Pulleye przy okazji zniweluje tę przypadłość? No i kolejna sprawa - czy wymiana rolek na gwarancji jest tolerowana przez ASO? Mi gwarancja kończy się w 03/2014, więc ew poczekam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się