Darek400 Opublikowano 4 Lutego 2022 Opublikowano 4 Lutego 2022 No i tu się zaczynają schody. Trzeba pomierzyć bo szkoda byłoby spalić oryginały LEDy
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 4 Lutego 2022 Klubowicze Opublikowano 4 Lutego 2022 2 godziny temu, EndriuBis napisał: 🤔 jesteś tego pewien ? Tak to teraz działa ? A nie jakiś ogranicznik napięcia w samej lampie ? Zakładałem kumplowi (nasz zachodniopomorski Andrzej), w nowym NC750X smarowniczkę łańcucha Wilku, a ona ma zasilanie centralki i elektrozaworu z 12V... Co ja się naszukałem po kablach, bo na kostkach od oświetlenia miałem 5V. Moto na gwarancji, więc nie chciałem nic ciąć, ani drapać izolacji, więc kostka od lampy najlepsza, bo załącza się przy przekręceniu stacyjki, ale nie było tutaj takiej opcji. W końcu w pakiecie bezpieczników znalazłem dziwny pin (bo trochę węższa, drobniejsza, męska wsuwka), na którym miałem wyłączane stacyjką 12V...
RONIN Opublikowano 5 Lutego 2022 Opublikowano 5 Lutego 2022 dokładnie poszukałbym bezpiecznika na którym pojawia się napięcie po stacyjce i wlutował się w niego i nie będzie śladu ingerencji w instalację skutera. Też tak mam w Afryce zrobione bo moto na gwarancji, tylko pewnie bezpiecznik trochę większy trzeba dać.
enerro Opublikowano 5 Lutego 2022 Opublikowano 5 Lutego 2022 W instrukcji jest to ładnie wskazane: tam jest przygotowane wpięcie po to. Sam robiłem, pierwszy raz w życiu i było bez problemu 1
Klubowicze krzytro Opublikowano 5 Lutego 2022 Klubowicze Opublikowano 5 Lutego 2022 Może być moduł w samej lampie.Nie słyszałem o instalacji 5 voltowej w żadnym pojeździe
Ozeasz Opublikowano 7 Listopada 2022 Opublikowano 7 Listopada 2022 Dzień dobry, zostałem posiadaczem Forzy 750, niestety sprzedawca nie posiadał instrukcji obsługi w języku PL . Czy ktoś z formumowiczów byłby tak uprzejmy udostępnić plik z polską instrukcją, będę wdzięczny 🤗
benski Opublikowano 29 Listopada 2022 Opublikowano 29 Listopada 2022 W dniu 7.11.2022 o 10:05, Ozeasz napisał(a): Dzień dobry, zostałem posiadaczem Forzy 750, .....🤗 Extra! Przeglądam oferty i nie widzę .... ofert sprzedaży Forzy.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 4 Grudnia 2022 Administrator Opublikowano 4 Grudnia 2022 Kolejna akcja serwisowa dla Forza 750. Honda wzywa do serwisów użytkowników NSS750M. Jest to trzecia akcja dla Forzy 750. Wcześniejsza dotyczyła przepustnicy i była z gatunku tych poważniejszych. Była to więc akcja przywoławcza. Tutaj pierwsza akcja, która była rozsyłana pod koniec 2021 roku.
slavko1 Opublikowano 5 Grudnia 2022 Opublikowano 5 Grudnia 2022 A czy jest ktoś z posiadaczy Forsy 750 kto miał jakieś objawy podchodzące pod akcję serwisową? Dlaczego pytam. No bo u siebie nie zauważyłem najmniejszych objawów, wręcz przeciwnie, wszystko działa idealnie 😀 Nawet po dłuższym postoju odpala od strzała Kiedyś tzn. w 2014 r. w Xcitingu 400 miałem taki przypadek że zgasł mi samoczynnie i to że 3 razy w różnych odstępach czasu. I wtedy rzeczywiście oczekiwałem jakieś akcji z tym gaśnięciem ale nic takiego nie miało miejsca. A w Hondzie na odwrót objawów żadnych a akcji sporo 🤔
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 5 Grudnia 2022 Użytkownicy+ Opublikowano 5 Grudnia 2022 Przecież wyraźnie piszą "w niektórych egzemplarzach, w skrajnym przypadku". Czyli - dmuchają na zimne 😀 no ale to właśnie świadczy o firmie 👍
Użytkownicy Bienias Opublikowano 21 Grudnia 2022 Użytkownicy Opublikowano 21 Grudnia 2022 W dniu 18.03.2022 o 18:24, enerro napisał(a): Grodzisk rządzi! W dniu 7.11.2022 o 10:05, Ozeasz napisał(a): Dzień dobry, zostałem posiadaczem Forzy 750, niestety sprzedawca nie posiadał instrukcji obsługi w języku PL . Czy ktoś z formumowiczów byłby tak uprzejmy udostępnić plik z polską instrukcją, będę wdzięczny 🤗 Obserwowałem tą forze z zamiarem kupna ale gdzieś gdzieś mi póżniej zginęła i nie była wystawiana. Sprzedałem bmw f 800 GT 15 listopada i miałem nadzieje że może jeszcze ktoś ją wystawi na sprzedaż. Trafiła się w Częstochowie sprowadzona z Francji ale to była porażka. W końcu kupiłem nówkę w HONDZIE PLAZA w W-wie Mam instrukcje obsługi w języku polskim tylko jak Ci ją przesłać. Myślałem że ta Twoja honda była z polskiego salonu
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 31 Grudnia 2022 Administrator Opublikowano 31 Grudnia 2022 Dziś wypatrzona w Alanyi taka okufrowana Forza 2
Szagal Opublikowano 26 Lutego 2023 Opublikowano 26 Lutego 2023 Cześć Chodzi za mną pomysł wymiany małej Forzy na "większego mocarza" :) Oglądałem Forza 750 w salonie i szczerze mówiąc słabe wrażenie na mnie zrobiła, aż się zastanawiałem czy to jakaś atrapa skutera. Nie mniej do pełnego obrazu brakuje mi wrażeń z jazdy i użytkowania, dlatego pytam właścicieli o opinie. Pytania które mnie naszły czytając ten wątek i przysiadając się do skutera: 1. Czy wieje po kolanach? Jak usiadłem to skuter wydaje się węższy niż Forza300 i jakby mi kolana bardziej wystawały. Do tego są te otwory wentylacyjne. 2. Czy wieje/chlapie przez dziurę na kierownicę? Jestem jednak przyzwyczajony do tego że skuter jest zabudowany w okolicy kierownicy, czasem to miejsce wykorzystuje jako półka np.: na rękawicę jak potrzebuję rękę - tutaj jest dziura. Czy przez tą dziurę dodatkowo wieje i jest "zimno" w chłodne dni czy może ten otwór działa bardziej jak szyby Givi AirFlow? Czy w trakcie deszczu przez ten otwór nie ma efektu fontanny - jak na niektórych moto (myślę tu o którymś modelu Yamahy, chyba fjr 1300)? 3. Jak to jest naprawdę z dmuchaniem po łydkach? Czytając wątek widzę że jeden z użytkowników postanowił po krótkim czasie sprzedać Forze750, bo jak m.in. Napisał "nie lubi jak mu wieje po łydkach" Siedziałem na sqterze i faktyczne wyglądało że łydki mogą wystawać. Ponad to podesty są tak wąskie że przy wyciągniętych nogach 1/2 buta wystawała poza obrys, zachodzie w głowę czy przez to pęd powietrza będzie wciskał powietrze do nogawki. 4. Czy ktoś z Was ma doświadczanie w jeździe bez i po założeniu tych dodatkowych owiewek co Honda sprzedaje? Czy one znacząco poprawiają komfort? 5. Czy ten schowek przy kierownicy jest w stanie zmieścić telefon, letnie rękawiczki? Czy jest zamykany razem z blokada kierownicy? 6. Przy okazji jesteście w stanie określić jak z wygodą chowania kasku pod siedzenie? Przymierzałem się do xadv i było tragicznie. Czy tutaj zostało to poprawione, np. kanapa bardziej się otwiera?
Klubowicze grzybek Opublikowano 26 Lutego 2023 Klubowicze Opublikowano 26 Lutego 2023 Dla pełności jasności podaj swoje gabaryty, wagę , wzrost.🙂
Klubowicze Piootr Opublikowano 26 Lutego 2023 Klubowicze Opublikowano 26 Lutego 2023 @Szagalweź z salonu w Krakowie Forzę750 na kilku godzinny test i sam odpowiesz sobie na wszystkie pytania. Przy okazji nie zapomnij napisać swoich opinii na forum. Ja miałem przyjemność przejechać NSS750 kilkanaście km w porze letniej. Bardzo pozytywne pierwsze wrażenia. Bardzo poręczny sprzęt, bardzo dobre przyspieszenia, taki trochę t-max 😉. Jednak nie zdecydowałem się na razie wymieniać mojej Integry na Forza750.
Szagal Opublikowano 26 Lutego 2023 Opublikowano 26 Lutego 2023 ad1. Moje wymiary to: 187cm wzrostu, waga 80kg - długi i chudy :D ad2. Taki miałem plan, ale rok temu nie mieli jazdy testowej. Zobaczę czy w tym roku będą mieli, choć jak nie to plan i tak jest pojechać gdzieś gdzie będzie dostępna Forza do testów ;). Tak czy inaczej opinie będę cenne, bo w trakcie 2h jazdy mogę nie zauważyć wszystkiego. Zabawne że wspominasz o T-Max, bo jego też rozważałem i w pierwszej chwili wolałem Yamahę. W Hondzie przekonuje mnie tylko skrzynia i przyzwyczajenie ;) Zwłaszcza że jak liczę Forze 750 + kufry boczne i centralny + grzane manetki to wychodzie cena prawie jak za TechMaxa - który ma trochę więcej fajnych bajerów, a i na rynku są już jakieś używane egzemplarze :D Ogólnie śmieje się że dla mnie sprzęt idealny to by był Tmax ze skrzynią DCT.
cris76 Opublikowano 27 Lutego 2023 Opublikowano 27 Lutego 2023 "Ogólnie śmieje się że dla mnie sprzęt idealny to by był Tmax ze skrzynią DCT" Nie wyobrażam sobie takiego połączenia. Miałem "przyjemność" przejechania sie X-adv - czar prysł bo sprzęt podoba mi się bardzo ale napęd..... CVT póki co nie zastapiony. Wynalazek Hondy DTC OK ale w motocyklu ( chciałbym coś takiego mieć w moim turystyku) W squcie, przerost formy nad treścią. Startując T-max-em odkręcam i mam - w X-adv odkręciłem i czekałem - MOJA subiektywna ocena. 1
Administrator xmarcinx Opublikowano 27 Lutego 2023 Administrator Opublikowano 27 Lutego 2023 2 minuty temu, cris76 napisał(a): Startując T-max-em odkręcam i mam - w X-adv odkręciłem i czekałem - MOJA subiektywna ocena. Zupełnie inne wspomnienia mam z DCT. Idzie nieprzerwanie od pierwszego dotknięcia. Zwłaszcza w sportowych trybach, ale nie tylko. 1
RONIN Opublikowano 27 Lutego 2023 Opublikowano 27 Lutego 2023 36 minut temu, cris76 napisał(a): Startując T-max-em odkręcam i mam - w X-adv odkręciłem i czekałem - MOJA subiektywna ocena. Proponuję jeszcze raz się przejechać tylko zmienić tryb na S2/S3 i zmienisz zdanie. Pamietam jak pierwszy raz wsiadłem na Integrę na Burgmanii to zdecydowanie bardziej podobała mi się jazda Bmw C650Gt. Był to chyba 2014 albo 15 rok. Teraz mając już piątą Hondę z DCT uważam to za lepszy napęd niż cvt nawet do skutera.
Yazin Opublikowano 27 Lutego 2023 Opublikowano 27 Lutego 2023 2 godziny temu, cris76 napisał(a): "Ogólnie śmieje się że dla mnie sprzęt idealny to by był Tmax ze skrzynią DCT" Nie wyobrażam sobie takiego połączenia. Miałem "przyjemność" przejechania sie X-adv - czar prysł bo sprzęt podoba mi się bardzo ale napęd..... CVT póki co nie zastapiony. Wynalazek Hondy DTC OK ale w motocyklu ( chciałbym coś takiego mieć w moim turystyku) W squcie, przerost formy nad treścią. Startując T-max-em odkręcam i mam - w X-adv odkręciłem i czekałem - MOJA subiektywna ocena. Cris76 na czym polega przerost formy nad treścią?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 27 Lutego 2023 Administrator Opublikowano 27 Lutego 2023 Komplikacja konstrukcji może "uwierać" jeśli całość jest awaryjna lub kosztowna w eksploatacji, natomiast DCT jest bezawaryjna. Poza tym pisanie o niej, że jest powolna to już w ogóle argument irracjonalny. 2
RONIN Opublikowano 27 Lutego 2023 Opublikowano 27 Lutego 2023 @cris76 ale co niby jest skomplikowane? Dał mnie to właśnie napęd skuterów jest skomplikowany, przeciwtalerze, pasek a jak jeszcze jest to połączone z łańcuchem jak GP800 i Bmw lub paskiem jak tmax. Z perspektywy czasu można śmiało napisać, że dct jest pancerna w porównaniu do cvt.
Klubowicze grzybek Opublikowano 27 Lutego 2023 Klubowicze Opublikowano 27 Lutego 2023 4 godziny temu, RONIN napisał(a): ...... Z perspektywy czasu można śmiało napisać, że dct jest pancerna w porównaniu do dct. ????🤔
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się