Radu Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Mój Tmax z 2001 spala ok. 6l/100km - jeżdżę i po mieście i za miastem więc ciężko wyliczyć dokładnie ile gdzie. Nie jest to mało, ale też raczej go nie oszczędzam !V !TAZ Odnośnik do komentarza
pawelneos Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Mój NEXUS to rewelacji nie ma ale jest mniej więcej tak jak pokazuje ta tabelka 5,-coś tam ., Myślę że to jest całkiem Ok Odnośnik do komentarza
LWfilip Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 LWfilip, trochę dużo ci pokazuję, chyba że dajesz mu popalić. Ja leje tylko 95, z pod świateł puszki zostają w tyle ale bez szaleństwa. Po okolicy to prędkości 80-110km/h. Właśnie, trochę mnie to zastanawia. Już z kilkoma właścicielami AA500 rozmawiałem i to ja mam najgorszy wynik mimo, że 4l/100km to aż tak tragicznie nie jest. Po prostu są różnice. Jak pisałem wcześniej. Nie mam możliwości odstawić sprzętu na diagnostykę. Aprilia to nie zbyt popularna marka. Odnośnik do komentarza
Corleone Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Mój DT300i po mieście przy szybkim przemieszczaniu się konsumuje około 4,2 - 4,5l. Na trasie przy odkręconej manetce 130 - 140km/h około 5l. Na trasie przy prędkości 90 - 100km/h i spokojnej jeździe nawet poniżej 3,5l. Dane dotyczą samotnych przelotów. Odnośnik do komentarza
gkrz Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 LWfilip, nie przejmuj się za bardzo, to jest różnica raptem 2-uch setek na 100km. Ja też mógł bym się martwić, mianowicie wyczytałem gdzieś na tym forum, może nawet w tym poście ( nie chce mi się szukać) że gość przy spokojnej i jednostajnej jeździe ok.80km/h osiągnął wynik (o ile dobrze pamiętam) 33km/L. Ja osobiście nie widzę możliwości osiągnięcia takiego wyniku u siebie, chyba że na odcinku 1000km bez szarpania. Różnica w spalaniu może być spowodowana wieloma czynnikami, nie koniecznie wtryskiem : opony, sprzęgło, pasek, sposób jazdy. Może po prostu Ty częściej jeździsz pod wiatr . Nie zauważyłem jaką masz szybę, ale jak turystyczną to wszystko jasne. Odnośnik do komentarza
LWfilip Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Wydaje mi się, że szyba jest taka jak u Ciebie. Przy moim wzroście patrzę ponad niż !w00t Co do sposobu jazdy to nie ukrywam, że początek, w zeszłym sezonie to musiałem trochę poszaleć i cisnąłem ile fabryka dała. Teraz śmigam w granicach 80-100 km/h. Kilka razy zresetowałem wskazania ale za każdym razem wynik stabilizuje się w tym samym zakresie. Dziwne jest to,że wynik nie zmienia się zbytnio w zależności od tego czy jadę sam czy z plecaczkiem. Szkoda, że nie ma gdzie się do kompa podłączyć. Mimo wszystko to spalanie w okolicach 4l/100km uważam za niskie. Nie martwię się. Nie jestem fanem eco drivingu !V !OKK !OKK Odnośnik do komentarza
Arkadiusz Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 No to i ja się pochwalę !winkiss HONDA SW-T400 Wczoraj jazda średnia, miasto - trasa 4,2 l/100, na zbiorniku zrobione 350 km. Odnośnik do komentarza
bogdan201 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Też wczoraj, część trasy zrobione razem z Arkadiuszem tylko że AN650 i w dwie osoby wynik: 4,74 l/100km. Tyle wyszło z wyliczenia pod dystrybutorem, komputer pokazywał 5,0 l/100km. 30% miasta i 70% trasy z prędkościami 100-120. Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 15 Lipca 2011 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 To i ja pochwalę moją Hondę SW-T600 Po górkach Wisła-Koniaków-Żywiec-Bielsko z prędkościami 80-100 3,9L przy spokojnym tempie. Przy trochę agresywniejszym tempie przyspieszania i prędkości w okolicach 120-140 4,3L. Jest naprawdę nieźle !OKK Odnośnik do komentarza
Sympatycy Zenek Opublikowano 15 Lipca 2011 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 To ja tez sie podziele moimi wynikami spalania. Pomiary zawsze robione z pasazerem bo sam ostatnio praktycznie nie jezdze. I tak : - jazda w trasie obladowanym skuterem (pelne 3 kufry i schowek) - tempo normalne 90-120 - 4,5 do 4,7 l/100km - miasto - jak bym nie jezdzil zawsze oscyluje w granicach 5,5 l/100km - autostrada narazie tylko raz sprawdzalem - tempo 150-189 - 6,5 l/100km Odnośnik do komentarza
Tobol Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Jeśli chodzi o moje Kymco to wysokie spalanie nie jest jedyną wadą - do tego czasem go zalewa na wysokich obrotach (i nagle gwałtownie hamuje silnikiem!) i parę innych wad. Dzisiaj motostat.pl pokazał spalanie na poziomie 4,7 litra... Jednakże reklamacja jest w trakcie rozpatrywania... Trafiłem na felerny model i jeszcze gorszych mechaników (Moto Ars w Szczecin-Mierzyn, a niech mają reklamę), którzy tłumaczą to kiepskim paliwem w Polsce oraz tym, że KTM nie daje gwarancji na silnik (tego do dziś nie rozumiem) i jeszcze parę innych kwiatków by się znalazło. Podsumowując - nie sugerujcie się tym wynikiem. Odnośnik do komentarza
Corleone Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 To i ja pochwalę moją Hondę SW-T600 Po górkach Wisła-Koniaków-Żywiec-Bielsko z prędkościami 80-100 3,9L przy spokojnym tempie. Przy trochę agresywniejszym tempie przyspieszania i prędkości w okolicach 120-140 4,3L. Jest naprawdę nieźle !OKK To chyba ten sam silnik co w Silver Wing a z tego co widzę, to jest jakaś przepaść w spalaniu na korzyść oczywiście SW-T600 Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 15 Lipca 2011 Administrator Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 To chyba ten sam silnik co w Silver Wing a z tego co widzę, to jest jakaś przepaść w spalaniu na korzyść oczywiście SW-T600 Jedna drobna uwaga... Silver Wingi od końca 2005 roku miały zmienione mapy zapłonu i poprawiony układ zasilania (info z Honda,com). Tak więc SW-T400/600 ma tą samą "konfigurację" zasilania w paliwo co SW 400/600 my2006>. Potwierdzam, to co napisał arturobb> przy delikatnym obchodzeniu się z manetką gazu i co najważniejsze, nie przekraczaniu 90 km/h, jest opcja zejścia poniżej 4 litrów... zarówno w SW-T 400tce jak i 600tce. Sprawdzone podczas testu, który lada moment pojawi się na stronie głównej. Maksymalne możliwe spalanie także znacząco spadło w porównaniu do pierwszych lat produkcji SW. Jazda praktycznie na maxa (prędkości 150- 160), walka z silnym wiatrem, wyprzedzania, pełne obciążenie + pasażer... 6.3 l/100. Pierwsze SW 600 w analogicznych/hardcore'owych warunkach pracy potrafiły łyknąć nawet i 8-9 litrów W spalaniu jest podstawowa zasada (zresztą nie jest to żadna nowość)... W trasie im szybciej jedziesz tym więcej spalasz. W mieście im więcej przewidujesz tym więcej zaoszczędzisz !YES Odnośnik do komentarza
Lucjan73 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Mój post napisany po wyjeździe do Marl: A teraz troche statystyki ( w ramach obalenia mitu o spalaniu "zacnej" !scooter ): 1. Przejechany dystans : 1763 km 2. Średnie spalanie: 4,87 l/100 km 3. Minimalne spalanie 4,40 l/100 km (trasa do Słubic) 4. Maksymalne spalanie 5,10 l/100 km 5. Prędkość na autostradzie 110 - 130 km/h momentami troche wyższa !scooter Zapomniałem dodać że poziom oleju bez zmian Odnośnik do komentarza
QS1 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 moj jak w sygnaturce, 100proc miasto, raczej delikatnie jezdze. Odnośnik do komentarza
M_Pajak Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 No to i ja się wypowiem . An 400 pali w mieście 4,5 do 5,7 przy mocnej jeździe Trasa to 3,6 do 4,2 przy 100-130 An 650 pali w mieście 5,5 do 6,5 prz średniej jeżdzie (jeszcze się nie wczułem w niego) Trasa już sprawdzona (Malbork i wyprawa do Mirka Czarnego) 4,1 do 5,5 przy 110-150 Odnośnik do komentarza
Krzyciu Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Moja X9 250 ma apetyt tak na około 4 litry dobrego paliwka Jeżdżę różnie, czasami szybciej czasami wolniej raz po mieście raz na trasie i na poziomie tych 4 litrów się trzyma. Nigdy nie próbowałem mierzyć czy faktycznie pali 3,7 - 3,8 bo wydaje mi się , ze przy tak małym zbiorniku ryzyko błędu jest dość prawdopodobdne;) Poprostu jest mało to tankuje i cieszę się z przejechanych kilometrów oraz wiatru we włosach a nie zastanawiam się spalaniem czy teraz będzie poniezej 4l czy może jednak powyżej ;D zastanawia mnie jednak jedno - według logiki motor który jest x razy lżejszy, x razy mniejszy silnik, stawia mniejszy opór niż samochód powinien palić tylo co nic, a tu czasami bijemy osobowki na łeb:) pozdrawiam Krzysiu Odnośnik do komentarza
Jurek_mwo Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Moja Suzii AN400 K7 palki w granicach 4,5L w trasie,co do miasta,to w sumie nie sprawdzam bo są to różne dane,bywa ze raz więcej a raz mniej,w zależności od korków itp.ale ogólnie tyle ile jej wleje, tyle wypije zupki Odnośnik do komentarza
Sent Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 zastanawia mnie jednak jedno - według logiki motor który jest x razy lżejszy, x razy mniejszy silnik, stawia mniejszy opór niż samochód powinien palić tylo co nic, a tu czasami bijemy osobowki na łeb:) pozdrawiam Krzysiu A proszę Cię bardzo, takie samo pytanie zadane na: Ścigacz.pl Mnie dobija bardziej mój garażowy pojedynek: Honda Deauville 650 vs Honda Pan European 1100. Deauville to V2 56 KM - 2 gaźniki, a Europa to V4 101 KM - 4 gaźniki. Po mieście Deauville to średnio 5.5 litra (jeżdżąc dynamicznie + korki itp), Europa we dwie osoby przy dynamicznej jeździe po mieście to max 6.6 litra (tak ostatnio wyszło). W trasie do 100 km/h Deauville to ok. 4.2, Europa podobnie. Przy 140 km/h u mnie to 5.5 litra, w Europie 5 A różnica wagi to prawie 100kg, gdzie moje wyniki to jazda solo... Wiem różnica momentu obrotowego (w Europie 111 Nm), ale ona ma 4 gaźniki, to jak otworzą się 4 przepustnice... To jest dopiero intrygujące !sciana No i nie porównuje tutaj kopa, bo to to już w ogóle nokaut ze strony Europy Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 K1200LT, waga ok. 380kg (z kierowca to 480 kg), jesli chodzi o opor powietrza, to w porownaniu do skutera prawdziwa "szafa"... 4 cylindry (kazdy po ok. 300ccm), 98 KM, przy predkosci rzedu 140 km/h zuzywa jakies 5,5 litra na 100 km... hmmm... Jesli jade Morphousem, caly czas na maxa, to wychodzi mi podobne zuzycie. Przy predkosciach rzedu 80- 90 km/h to jakies 3,8- 3,9 litra... Odnośnik do komentarza
Sympatycy Worlan Opublikowano 21 Lipca 2011 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 T-max 2009. Przejażdżka w góry, nakręcone 885 km, z czego około 200 km po górach. Przelot na trasie 120 - 140 km/h. Średnie zużycie 5,2 l Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 21 Lipca 2011 Administrator Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Honda SW 400 chyba się "zawiesiła"... ostatnie 4 spalone kociołki cały czas 4.3 lub 4.4 l/100 km. Miasto w granicach rozsądku, trasa ~120 km/h. Odnośnik do komentarza
gutek janus Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 spalanie "francuskich" skuterów ... na poprawę humoru !!!ups, juz była ta lista, proszę wywalic , jesli przeszkadza. pzdrserd Odnośnik do komentarza
LWfilip Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 U mnie nastąpiła pewna zmiana Musiałem jechać na zlot w towarzystwie Kolegi na !scooter 50ccm. Prędkość całej grupy nie przekraczała 70km/h. A spalanie Atlantica uległo zmianie. Teraz na kompiku jest 25.5 km/l. Coraz lepiej mimo, że coraz wolniej jadę. Odnośnik do komentarza
Mareczek Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 spalanie "francuskich" skuterów ... na poprawę humoru · 196 - YAMAHA XP 500 T Max (>04) * 6.22 L / 100 km · 197 - GILERA GP 800 (>07) * 6.54 L / 100 km · 198 - HONDA FJSB 600 Silver Wing/ABS (>01) * 6.80 L / Na końcu listy do chyba nie „Zacna“ Marka podobno Hondy tyle nie „łykają” !pomidor Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się