bep Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 8 minutes ago, arturo-bb said: Ale B650 nie odrzuciłbym tylko tak jak pisałem , kupiłbym zostawiając sobie w skarpecie te 3 tyś minimum na ewentualną naprawę skrzyni. Bo potem w sezonie jak by padła to płacz jak to naprawić jak nie ma teraz kasy. A sezon w pełni Co racja to racja, wezmę to pod uwagę :) podczas moich kalkulacji. Mam czym jeździć lecz to nie maxiskuter , na takich jak mój ludzie jeżdżą dookoła EU czy Afryki, to sam na działkę bym się na nim nie wybrał. Odnośnik do komentarza
MIRUNIO1332 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Witam serdecznie , Postanowiłem po latach znów poczuć wiatr we włosach ,,,,,,, Ale aby się to ziściło zaczyna się moja droga przez mękę , Nie chcę podróżować po kraju na oględziny więc zaczynam od podwórka . Proszę o komentarz na moją propozycję https://www.olx.pl/oferta/suzuki-burgman-400-k5-motokoc-CID5-IDidUUN.html Pozdrawiam Wszystkich ! Odnośnik do komentarza
MISIEK Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Licząc sezon od kwietnia do października wychodzi średnio 12 km/ dzień... Hmm... Trochę mało... Ja jeżdżę do pracy w ładne dni i jedna dłuższa wycieczka w roku i wychodzi mi dwa razy tyle. Przede wszystkim nie lubię takich ogłoszeń "nieuszkodzony", z których mimo wszystko wynika, że skuter ma uszkodzenia: coś pęknięte, porysowane i na dodatek braki w obudowach... znaczy, że była już zaliczona jakaś "gleba".? Hmm... "nieuszkodzony"... Uważam, że takie ogłoszenie jest nieuczciwe np wobec mojej sprzedanej nieuszkodzony Hondy - bo uszkodzeń po prostu nie miała.! Na Burgmana 400-tkę trzeba uważać bo lubią na dodatek konsumować trochę/(czasem dużo) oleju, a tego przez krótkie oględziny się nie stwierdzi. Śmigałem Hondą, z którą mam bardzo dobre wspomnienia i poradziłbym może dlatego poszukać w tym wypadku używanej Hondy Silver Wing / SW-T. (oczywiście to jest tylko rada.!) Odnośnik do komentarza
MIRUNIO1332 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Bardzo dziękuję za wszystkie sugestie . Najważniejsze w zakupie to mieć chłodną głowę i być trochę przygotowanym Odnośnik do komentarza
1912michał Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 5 godzin temu, MIRUNIO1332 napisał: Nie chcę podróżować po kraju na oględziny więc zaczynam od podwórka Zacznij od podwórka jedź na oględziny tego Burka posłuchaj silnika jak pracuje (wkręć go na wysokie obroty - słuchaj jak pracuje czy coś nie łomocze w nim, jak ładnie dymi z rury na ciepłym silniku - przepalany olej), łyk zimnej wody na ostudzenie zapału i zrób to samo z kilkoma innymi ofertami. Generalnie nie zakochuj się od pierwszego wejrzenia Czasem kilka rys na plastikach to pikuś to nie są nówki sztuki. Ta oferta, którą przedstawiłeś ma więcej mankamentów. Ja osobiście lubię jeździć zadbanym skuterem i te braki by mnie drażniły, gdyby jednak reszta była ok osobiście mam zacięcie zbiłbym cenę i naprawił niedogodności. (To są koszty zakupu części i czas na zabawę z montażem, lakierowaniem, a nawet pasowaniem elementów. Skuter to nie motocykl, gdzie wszystko przeważnie jest na wierzchu) Odnośnik do komentarza
MIRUNIO1332 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Oczywiście ,że tak Jest powiedzenie ,, tanie mięso to psy jedzą " , Lata świetlne wstecz jeździłem motorowerami a potem dosiadłem jak na tamten okres dostojną CZ 350 . , Czasy się zmieniają ale pasja pozostała i się przebudziła Zapytam tak nieco do przodu . Jak wygląda podstawowa obsługa którą mogę wykonać we własnym zakresie . Czy są problemy z dostępem do żarówek , filtrów , wymianą płynów eksploatacyjnych , klocków , demontaż kół na wypadek ,,kapcia" , okresowa diagnostyka skutera ? Odnośnik do komentarza
Romanha Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Nie ma z dostępem żadnych problemów. Przynajmniej ja w swoim modelu tak mam. Jedynie zdobyć dobrą instrukcję czy serwisówkę. Mnie jedynie problem sprawił rozbiórka plastików. Ale cierpliwość spokój i nic na siłę i do wszystkiego się dojdzie. Na początku trochę to trwa natomiast jak porozbierasz plastiki pare razy to później to będziesz robił jak automat. No i zawsze możesz tu zapytać co zrobić w jakiej kolejności. Powodzenia Odnośnik do komentarza
MISIEK Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Te pytania pewnie padły już wielokrotnie na forum... tutaj nie ten temat... Poszukaj!!! -to forum to kopalnia wiedzy.! Jak masz smykałkę, większość podstawowej obsługi zrobisz sam. Żarówki w większości maxi wymienisz wkładając łapkę od spodu przy lagach, choć w niektórych skuterach jest to dość utrudnione. Raz wymieniłem w B650 od spodu. Teraz wolę zdjąć kokpit. Filtry, olej, klocki jak umiesz, zmienisz sam. A jak złapiesz kapcia to na trasie zakołkujesz uszczelniaczem sznurkowym. Potem wolę dać do dobrego wulkanizatora motocyklowego. Wracając do tematu: w przypadku braku owiewki, jak ją dokupisz to i tak nie masz pewności czy wszystko dobrze spasujesz - reszta może być już zniekształcona lub mieć wyłamane zaczepy. Lepiej więc kupić skuter z całymi plastikami, niż ryzykować i potem się z tym męczyć. Odnośnik do komentarza
1912michał Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 6 godzin temu, MISIEK napisał: w przypadku braku owiewki, jak ją dokupisz to i tak nie masz pewności czy wszystko dobrze spasujesz - reszta może być już zniekształcona lub mieć wyłamane zaczepy. Lepiej więc kupić skuter z całymi plastikami, niż ryzykować i potem się z tym męczyć. Miśiek ma 100 % racji, skuter w całości obejdziesz pomacasz plastiki czy nie czeszczą (urwanie zapięcia i wpinki). Pamiętaj jednak, że im więcej egzemplarzy obadasz będziesz bogatszy o wiedzę jak wygląda wymarzone 2oo. Pamiętaj o jego sercu, silnik kosztuje więcej jak parę rys, które mogły powstać nawet na postoju. Odnośnik do komentarza
MISIEK Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Uważajcie też na takie interesujące okazje ze skuterami z małymi otarciami powstałymi niby... hmm... "w transporcie" (przestrzegam, bo niestety się już trafiają). Potem najgorsze są problemy z niedziałającymi modułami elektrycznymi - a to naraża nowego właściciela na poważne koszty.! Inne problemy to korozja w niewidocznym miejscach, przedwcześnie zużyte części... itp. http://www.scigacz.pl/Motocykle,pod,woda,powodz,we,Francji,28852.html Odnośnik do komentarza
jarro2000 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Witam ponownie. To jest to co mnie interesuje na dziś: https://www.olx.pl/oferta/yamaha-x-max-125-abs-wrzesien-2015-r-salon-polska-i-wlasciciel-CID5-IDj7rMw.html nieaktualne ale mam ugadane odbiór w tym tygodniu. Obejrzane,przejechane kawałek po po parkingu podziemnym. Wizualnie jak nowy nie licząc śladów na przekroku i zużycia elementów jezdnych. Jest wszystko książka serwisowa,faktura zakupu,i cała reszta. Wizualnie OK,technicznie OK, gwarancja jest do września bo dzwoniłem do salonu. Pytanie do obeznanych w temacie robić szczegółowy przegląd w innym serwisie moto czy brać bo jest gwarancja. Z góry dzięki za odpowiedz Pozdrawiam Jarek Odnośnik do komentarza
MISIEK Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 I to się nazywa OKAZJA.! Przebieg realny. Tylko niecałe dwa sezony. Gwarancja - rewelacja.! Obejrzeć tylko plastiki, sprawdzić stan klocków, poziom płynów, posłuchać silnika jak jedzie prosto to nic tylko BRAĆ i jechać.! Przypilnować obowiązkowo kolejnego przeglądu serwisowego - trzeba sprawdzić w książeczce gwarancyjnej kolejny chyba na 12 tys.km. Odnośnik do komentarza
jarro2000 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Misiek tak jak piszesz "ino broć" ja już mam banana na gębie choć jeszcze moto nie u mnie ale w sobotę już transport zaklepany... dam znać bajo Odnośnik do komentarza
MISIEK Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Z tym "bananem" to ostrożnie.! Do zakupu jak również i odbioru trzeba podchodzić z zimną głową - zawsze trzeba dokładnie sprawdzić organoleptycznie czy wszystko jest o.k.. Niech będzie przestrogą ten temat (od 6 strony): A dopiero potem możesz mieć "banana". Odnośnik do komentarza
dudekmotorek Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Witam Wszystkich i od razu przejdę do sedna. Czy Piaggio X9 250 byly produkowane z dwoma tarczami hamulcowymi z przodu? Czy jest to przekładka powypadkowa? Poniżej link http://m.ebay.co.uk/itm/piaggio-x9-scooter-low-miles-/262816406366?nav=WATCHING_ACTIVE Odnośnik do komentarza
Broda LDZ Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Chce kupic takiego burgmana interesuje mnie tylko skuter w stanie naprawde bardzo dobrym nie chcialbym sie zawiesc jestem w stanie wydac 5tys czy to wystarczy? Najlepiej z kufrem. Taka oferte znalazlemhttps://www.olx.pl/oferta/suzuki-burgman-400-mercedes-zamiana-CID5-IDgJkxl.html Rozmawialem z sprzedawca. Jest polozony nowy lakier przez poprzedniego wlasciciela Podobno skuter z zagranicy Wymienial czesci sam Raczej nie ma rachunkow za czesci pytalem Do skutera dodaje 2 kola z oponami pokrowiec na niego kufer jak widac i 2 orurowania po bogach tzw chyba gmole. Chyba nie wyglada to najlepiej ale jest wstawiona nowa szyba oryginalna suzuki stara tez jest... porysowana i zoltawa podobno. Pytanie czy poprzedni właściciel robil go pod siebie czy ma to za zadanie zakamuflowac wady. Pomóżcie mi. Od miesiaca jestem czlonkiem burgmanii ale od dzisiaj sie tu rozkręcam. Dzieki z gory! Nie wiem tez gdzie za bardzo pisac o tym. Czy to dobre miejsce? Temat z ofertami jest już na forum. Nie zakładaj kolejnych tematów. Łącze. Administracja Odnośnik do komentarza
bep Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Witam Wszystkich i od razu przejdę do sedna. Czy Piaggio X9 250 byly produkowane z dwoma tarczami hamulcowymi z przodu? Czy jest to przekładka powypadkowa? Poniżej linkhttp://m.ebay.co.uk/itm/piaggio-x9-scooter-low-miles-/262816406366?nav=WATCHING_ACTIVE Wynika z innych ofert, iż miały po 2 tarcze. Czy ja dobrze widzę, 10 tyś. Mil?Moje spostrzeżenia, nie bierz ich do siebie gdyż sam jestem na etapie pytania czy dany sprzęt jest OK. Taki przebieg po małej Warszawie zrobię w niecałe 3 sezony mając do pracy w 1 stronę całe 10 km, to tak z własnego doświadczenia i to byłą 125-tką. Dodatkowo maszyny z UK które było mi oglądać, były najzwyczajniej zgnite, ale plastiki ładnie wyglądają, a klosze i szyby nie są pożółkłe co zachęca do zakupu. Popatrz na zmatowioną szybę, jakby nie pasuje do błyszczącej reszty, plastiki utlenianie, choć mam słaby wzrok. wysłane z Nokii 6210. Odnośnik do komentarza
dudekmotorek Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Po prostu gdzieś znalazłem że 250 miały jedna tarcze na przodzie a dopiero 400 i 500 po dwie. Co nie znaczy że to jest regułą. Być moze ten model wychodził z dwoma lub te roczniki. Przebieg sprawdze po przeglądach ale to później, 2 właścicieli tylko bylo. Generalnie jesli chodzi o Piaggio nie jestem na tak ale cenowo zmieniam zdanie szybko. Pognite to zalezy czy popowodziowy czy na zewnątrz "garażowany". Mam Yamahę i nie jest pognita oglądałem inną z kolei i była . Coś chcę kupić większego i sam nie wiem co bo głównie na miasto, za bardzo wybredny jestem . To nie od handlarza bo idzie w licytacji na razie 111 funtów zobaczymy do ilu dojdzie . Swoja droga ja w tej chwili robię 6-9 tys rocznie poprzednia 125 kupiłem ze stanem 14tys/ 10lat i wierzę bo licznik mechaniczny pięknie równo ustawiony ręcznie tak sie nie da a i według dokumentów tyle powinno być. Poza tym wciąż jeździ odpala pięknie choć nie wyglada. I za to lubie japonczyki. Odnośnik do komentarza
szyszon Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Z tego co mi wiadomo, X9 były z dwoma tarczami. Mają hamulec kombinowany. Lewa klamka uruchamia tył oraz jedną tarcze z przodu, a prawa klamka uruchamia przód na drugiej tarczy. Wersja z jedną tarczą z przodu była wersją z ABS. Z ABS: Bez ABS: Odnośnik do komentarza
bep Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Posiałem Vespę, dalej mam tylko w 2T to mawiają, iż silniki 4T Piaggio przy 50-60 tym km wchodzą w dorosłe życie, także o trwałość jednostki bym się nie martwił - o ile dbanana czas. Akurat powódź nie jest głównym powodem rdzewinia jak ogólnie klimat wysp. Z tego co wiem tam najczęściej pada . Tutaj możesz sprawdzić przebieg (marka oraz reg. plate tobą znać) https://www.gov.uk/topic/mot/get-check-mot wysłane z Nokii 6210. Odnośnik do komentarza
dudekmotorek Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 1 godzinę temu, szyszon napisał: Z tego co mi wiadomo, X9 były z dwoma tarczami. Mają hamulec kombinowany. Lewa klamka uruchamia tył oraz jedną tarcze z przodu, a prawa klamka uruchamia przód na drugiej tarczy. Wersja z jedną tarczą z przodu była wersją z ABS. Z ABS: Bez ABS: Dzięki za zdjecia , na nich sa właśnie modele z większa pojemnością, ktore miały montowane dwie tarcze może tam na ogłoszeniu jest wlasnie kombinowany system. Odnośnik do komentarza
Bogusz Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Dnia 22.01.2017 o 04:19, Broda LDZ napisał: Chce kupic takiego burgmana interesuje mnie tylko skuter w stanie naprawde bardzo dobrym nie chcialbym sie zawiesc jestem w stanie wydac 5tys czy to wystarczy? Najlepiej z kufrem. Taka oferte znalazlemhttps://www.olx.pl/oferta/suzuki-burgman-400-mercedes-zamiana-CID5-IDgJkxl.html Rozmawialem z sprzedawca. Jest polozony nowy lakier przez poprzedniego wlasciciela Podobno skuter z zagranicy Wymienial czesci sam Raczej nie ma rachunkow za czesci pytalem Do skutera dodaje 2 kola z oponami pokrowiec na niego kufer jak widac i 2 orurowania po bogach tzw chyba gmole. Chyba nie wyglada to najlepiej ale jest wstawiona nowa szyba oryginalna suzuki stara tez jest... porysowana i zoltawa podobno. Pytanie czy poprzedni właściciel robil go pod siebie czy ma to za zadanie zakamuflowac wady. Pomóżcie mi. Od miesiaca jestem czlonkiem burgmanii ale od dzisiaj sie tu rozkręcam. Dzieki z gory! Nie wiem tez gdzie za bardzo pisac o tym. Czy to dobre miejsce? Temat z ofertami jest już na forum. Nie zakładaj kolejnych tematów. Łącze. Administracja Witam. Posiadam takiego samego Burgmana i nim jezdze jak ten o ktorego sie pytasz . Niestety jezeli chcesz go kupic , to musisz zobaczyc go w realu . Sprawdzic min. : przednie i tylne zawieszenie , stan hamulcow , start silnika i ukladu napedowego na sluch oraz wiele innych rzeczy . Stan opon , filtr powietrza itp. Wizualnie na fotkach jest OK , natomiast jak wyglada w realu musisz to sam ocenic . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
MISIEK Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 SKUTER lakierowany. Znaczy, że zaliczył już jakąś przygodę. Moja rada jest taka: Poczekaj i odłóż kolego jeszcze kilka tys. zł. nawet gdybyś miał mieć stracony ten sezon. Będziesz mógł kupić skuter o wiele młodszy i od pierwszego właściciela, może nawet tutaj z Burgmanii - przynajmniej znana będzie jego historia i stan techniczny. Odnośnik do komentarza
Broda LDZ Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Ooo nie chcialbym stracic ten sezon. Tu wstawilem ogloszenie kupie. Mam nadzieje ze ktos mi cos ciekawego zaproponuje. Nie znam sie na mechanice nie wiem jak sprawdzac potencjalny skuter po wczesniejszym uzgodnieniu ze sprzedawca wzialbym go do mechanika na przeglad sprwdzil jaki jest stan tech. Odnośnik do komentarza
MISIEK Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Przy zakupie trzeba mieć zimną głowę. Jeśli się nie znasz, to faktycznie lepiej stracić parę słówek u mechanika, niż wkopać się finansowo w jakąś "padakę". Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się