Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco AK550 nowość 2017 - wątek zbiorczy


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

No właśnie ja lubię, jak moto zbytnio nie słychać... Mój Burek fajnie, cichutko basował na trasie. Kiedy przejechałem się pierwszą edycją BMW GT 650, byłem w szoku, że może być tak głośno i dalsza podróż, była dla mnie (w ogólnej ocenie), niemożliwa... No ale mój MR też do cichych nie należy, a jeżdżę. Mimo to uważam, że mógłby być cichszy... Za to wykorbienie (przynajmniej ze słuchu), dla mojego ucha jest bardziej przyjazne, niż w MR...

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

SlawoyAMD, co do dźwięku wydawanego przez  MR 700 to pozwól , że zostawię bez komentarza. :P ( szlifierka  z warsztatu). AK550 wg mnie ma bardzo fajny sound i wygląd też mi się bardzo podoba. W związku z czym czas stanąć w kolejce po jednego z tych ośmiu. A może się uda po pierwszego?? B)

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Będzie na Expo Wawa i z tego co wiem będzie też w Poznaniu.

Odnośnik do komentarza

Dla mnie nowe Kymco to niezły bajer. Mnie się podoba. Dwa gary to i pewnie kultura pracy lepsza. Design też fajny. Poczekamy na testy.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Jedno co mi się na tą chwilę nie podoba to ... gama kolorystyczna. Dostępne mają być odcienie szarego (np. modny na najnowszych produktach z jabłkiem w logo Space Grey), grafitu i czerni w połyskach i matach. Jedynym "kolorem" będzie jakiś tajemniczy brąz. A ja bym sobie życzył biały, szafirowy, żółty. No cóż ktoś gdzieś daleko zadecydował zgodne z zasadą, że kolorem się nie jeździ.


Pozdrawiam Piootr

Odnośnik do komentarza

Piotr zawsze mozesz zrobic aerograf I bedzie Twoj jedyny w swoim rodzaju

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

No tak, ale kolejny nabywca odbierze tą moją indywidualność jako efekt gleby lub szkody parkingowej.



Odnośnik do komentarza

tu widać pozycję za kierownicą, jak dla mnie podobnie, jak w T-Max za nisko są manetki, co powodować może lekkie garbienie się w czasie jazdy u wyższych osób. Mam raptem 176 cm wzrostu i po pół godzinie jazdy T-Max'em mój kręgosłup powiedział dość. Ale może to być równie dobrze taka niedopasowana pozycja do moich gabarytów i lekko dłuższych rąk i nóg, kręgosłupa, etc. Chętnie przejadę się tym sprzętem, żeby te odczucia porównać. Mam nadzieję, że na Burgmanii będzie można zrobić jazdę próbną tą nowością ze stajni Kymco. Poza tym sprzęt wydaje się być ciekawą alternatywą cenową vs. T-max. Ciekaw jestem jak będzie się AK550 sprawował na dłuższych dystansach, obładowany bambetlami.
Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Widziałem ten filmik już wcześniej i też mnie pozycja zaniepokoiła. Nie wiemy oczywiście, jak wysoki jest jeździec (sądząc po wielkości buta, raczej dość wysoki), więc to może sprawiać wrażenie, że brakuje miejsca na nogi. Mam nadzieję, że unikną wpadki z miejscem na nogi, jak u mnie w MR. Niby nie jest źle, ale brakuje mi tej przestrzeni z Burka 650. Trzeba czekać do Burgmanii ze snuciem przypuszczeń...

 

Kymco AK Raider.jpg

Odnośnik do komentarza

Jak dla mnie super, ze swojego DT300 chciałbym się przesiąść na minimum 500tkę, a do tej pory Kymco oferowało jedynie jednocylindrowe 350 lub 400. Dodatkowo wygląda super, a narzekania, że pewnie będzie się psuł, że będziemy czekać na części itp. kto wie, tak może być przy każdym nowym skuterze. Panowie narzekali już że cena będzie wysoka, a jest atrakcyjna.

Odnośnik do komentarza

Śledzę jakiś czas ten temat, jak również inne informacje w necie.

Przez krótką chwilę jakiś rok temu zastanawiałem się nad tym modelem, choć nie podoba mi się za bardzo jego linia - nie pasują mi te zaokrąglenia przodu. No i nie podoba mi się wybór lakierów. W oko wpadły mi... zegary i nowe ciekawe rozwiązania.

Oby ominęły go choroby wieku dziecięcego jakie dopadły w pierwszych modelach Xcitinga 500 i MyRoada 700.

Kymco zrezygnowało jednak z produkcji swego pancernika flagowego MyRoada i krążownika Xcitinga z silnikiem 500 (bardzo miło go wspominam).

Teraz K50 będzie ich flagowym skuterem. I nie zaprzeczę -z ciekawymi nowymi rozwiązaniami.

Kymco dobrze sobie radzi na rynku jednośladów. Na Tajwanie to największy producent jednośladów, doświadczenie czerpał produkując przez 30 lat części i podzespoły dla HONDY.

 

Przyznam, że w tym stylu (sportowym) bardziej podoba mi się MAXSYM 500, ma przepiękne linie- tyle  że nie doczekałem się premiery zapowiadanej na rok 2017 (pierwsze informacje mówiły, że miał się pojawić w salonach nawet na jesień/zima 2016)

A że wyżej cenię inne cechy w skuterach wybór padł na Maxsyma 600... heee... taaaaaak....ostatecznie kupiłem jeszcze co innego.

Czekam z ciekawością na premierę i dostawy do salonów -w tym do poznańskiego. 

Jestem ciekaw kto z Burgmaniaków dosiądzie pierwszy tą maszynę.! 

 

Odnośnik do komentarza
Gość Robert JAPAN

Cena dosyć dobra, gdyby tylko nazywało się to Honda yamaha czy suzuki brałbym od razu.

choć bo zobaczeniu tego filmiku prezentującego pozycje na nim nie za dobrze to wygląda - chyba że gości jest jakimś olbrzymem:)

Niech inni kupią a za kilka lat będzie wiadomo czy to dobre i jako drugie moto jak znalazł

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
2 godziny temu, Robert JAPAN napisał:

Cena dosyć dobra, gdyby tylko nazywało się to Honda yamaha czy suzuki brałbym od razu.

Kymkaczowi nic nie brakuje ani do Hondy ani tym bardziej do Suzuki, gdybym miał wolne $$$ i miejsce w garażu nie zastanawiał bym się wiele, co do pozycji.... no cóż sprzęt robiony dla Tajwańczyków ( 160cm w kapeluszu) więc szału nie będzie, ale na ostateczną ocenę poczekajmy aż będzie można usiąść i samemu się przekonać....... miejmy nadzieję na Zlocie :D

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, Robert JAPAN napisał:

Cena dosyć dobra, gdyby tylko nazywało się to Honda yamaha czy suzuki brałbym od razu.

choć bo zobaczeniu tego filmiku prezentującego pozycje na nim nie za dobrze to wygląda - chyba że gość jest jakimś olbrzymem

Proszę nie obrażać Kymco -to znana i bardzo dobra marka! 

A ten gość z filmiku to gigant wyrośnięty na "polepszaczach do żywności".

Tylko zastanawia mnie, skoro Kymco projektuje sprzęt dla osób z niskim lub średnim wzrostem, to dlaczego kanapa znów jest zamontowana dość wysoko jak na skuter. 3 cm wyżej od Burgmana 650 i 4,5 cm wyżej od Silver Winga. Nie muszę chyba pisać co się może stać jak niski kierowca nagle się zatrzyma przed skrzyżowaniem na garbie między koleinami... 

Odnośnik do komentarza

Skoro Kymco My road700i słabo się sprzedawał ,dobre posunięcie w tej pojemności ,nie każdy potrzebuje turystyka ,bardziej na miasto czy w trasę przyda się skuter sportowy.ładny taki lekki .Skuter jest raczej uniwersalny do wzrostu ,w motocyklu mozna trochę podłubać z akcesoryjną kanapą podwyższyc czy obniżyć adekwatnie do wzrostu.Miło będzie poczytać pierwsze testy i opinie tego modelu.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
4,5 cm wyżej od Silver Winga. Nie muszę chyba pisać co się może stać jak niski kierowca nagle się zatrzyma przed skrzyżowaniem na garbie między koleinami... 

Jak tak będzie z tą wysokością siedziska to przynajmniej w najbliższej przyszłości będę musiał AK wykreślić z mojego menu zakupowego. Mi właśnie najbardziej pasowała wysokość na Silverze. Ale jak faktycznie będzie zobaczymy jak się dosiądziemy.
Odnośnik do komentarza

Właśnie pozycja za kierownicą to jest coś bardzo ważnego w maxi-skuterach. Bo o ile w moto łatwo można podnieść kierownicę, wyregulować, podobnie z kanapą, to tu jest to zwykle utrudnione i wymaga znacznie większych nakładów, czy ingerencji w konstrukcję. Dlatego uważam, że przymiarka, a najlepiej przejażdżka jest konieczna, a wręcz niezbędna kiedy zamierzamy na dłużej związać się z nowym nabytkiem. Ponieważ konstrukcyjnie AK550 jest zbliżona do T-maxa (nie wiem jak z wymiarami), to być może odczucia też będą podobne. T-max ma więcej miejsca na wysprostowanie nóg, ale dość nisko jest kierownica, co mnie męczyło w czasie jazdy i po 30minutach wiedziałem, że mimo szczerych chęci nie pasujemy do siebie. Liczę na jazdę próbną na Burgmanii AK550-tką, jak pewnie wielu z nas. Jeden test jest ważniejszy niż tysiące opinii ekspertów ;)

Przy okazji, wydaje mi się, że do turystycznych zastosowań ten sprzęt może się mniej nadawać, z powodu małego przekroku, podkanapnika. Topcase uratuje nieco sprawę, ale ciężko zapakowany będzie niefajny do jazdy, sam w sobie ma też ograniczenia wagowe, o których warto pamiętać. DMC też pokaże ile można będzie na niego zapakować. Swoją drogą widuję u naszej Braci ciągoty do przerabiania Króli na osiołki i obwieszania bocznymi kuframi, ale jak się spojrzy ile kilogramów pozostaje przy dwóch osobach z ciuchami to może wyjść, że skórka niewarta wyprawki...Za to oprócz wizerunku turystycznego urośnie napewno opór powietrza, zużycie paliwa, trudność w przeciskaniu się w korkach.

Niestety nowe propozycje producentów wyrażnie idą w kierunku poprawek stylistycznych, wysmukłych linii, co zmniejsza bagażniki, podnosi w górę przekroki, częściej pozycja krzesełkowa... Średnio mi się to podoba, w szczególności kiedy się używa maxi głównie do dalszych jazd, a nie lansowania się po mieście. Do tego lepiej służą caferacer'y ;) 

Odnośnik do komentarza
16 godzin temu, robert1973 napisał:

Kymkaczowi nic nie brakuje ani do Hondy ani tym bardziej do Suzuki, gdybym miał wolne $$$ i miejsce w garażu nie zastanawiał bym się wiele, co do pozycji.... no cóż sprzęt robiony dla Tajwańczyków ( 160cm w kapeluszu) więc szału nie będzie, ale na ostateczną ocenę poczekajmy aż będzie można usiąść i samemu się przekonać....... miejmy nadzieję na Zlocie :D

Jeździłem Kymco Downtown 2 lata, teraz przesiadłem sie na Honde SW-T. I muszę powiedzieć, że jednak Kymkaczowi trochę brakuje do Hondy. Kymco nie robi złych skuterów, ale Honda, Yamaha czy Suzuki robią  lepsze. 

Odnośnik do komentarza

Też po dwóch latach przesiadam się na Hondę ale śmiało twierdzę, że Kymco ma najlepszy stosunek ceny do jakości czy osiągów. A po tych dwóch latach na moim sprzęcie nie widać żadnych oznak zużycia co potwierdza niezłą jakość użytych materiałów.

Odnośnik do komentarza

Chętnie go przetestuję jak będzie okazja.

Ciekawe jak się sprawdzą te wyświetlacze w słońcu lub ulewnym deszczu albo jak zjedziemy z asfaltu - oby nie jak większość smartfonów.

Odnośnik do komentarza

To jest tak ordynarna podrobka Tmaxa jak chinskie Starbucksy i chinskie BMW X5 czyli Shuanghuan. Moze to i bedzie dobry skuter za dobra cene ale brak jakiejkolwiek kreatywnosci Kymco w przypadku tego modelu jest zenujaca. Wiem, ze to brzmi jak zwylky hejt no ale ludzie, mogli zrobic ladnego DT? Mogli. X-citinga mogli? Mogli. A z tym nowym modelem to jest przegiecie.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...