Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco AK550 nowość 2017 - wątek zbiorczy


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

To,że pasek jest na zewnątrz nie znaczy ,że trzeba się nim zajmować.W motocyklu BMW F 800 GT też mam napęd na pasek i jest on na zewnątrz i nic nie trzeba z nim robić.

Odnośnik do komentarza

Sprawdzany jest tylko podczas przeglądu który wypada w BMW co 10 tyś , ja przez ten czas nawet go nie dotykam ,a wymiana jest przewidywana co 40 tyś.

Odnośnik do komentarza

Oczywiście najbardziej czystym i bezobsługowym oraz wytrzymałym było rozwiązanie z Tmaxa SJ01- 06 (2 zakapslowane szerokie łańcuchy w kąpieli olejowej), w Tmaxie SJ09 przeniesienie napędu paskiem jest czyste, ale już nie takie idealne (możliwość uszkodzenia, przymus wymiany w sumie nie jest określony (książka serwisowa- do 40 tkm kontrola co 10, a później co 5 tkm))... Czyli wiele zależy od serwisu, jak go ułożą, jak napną... Czy jeżdżony po czystych drogach, czy cały czas zarzucany syfem z drogi, itp. , itd..

Osobiście wolę (nawet droższy) czysty, suchy pasek od zawsze brudnego i rozrzucającego syf łańcucha... Bo jak się zsumuje czas i materiały potrzebne na jego czyszczenie i smarowanie przez 40 tkm, to już takiej przewagi nie ma...

Odnośnik do komentarza

Moim zdaniem dużo zależy od sposobu kupna. Jeśli ktoś kupuje nowy i na gwarancji ASO, to raczej wiele nie ryzykuje, jeśli cena jest dobra. A tak w przypadku Kymco do tej pory bywało. Każdy nowy model niesie ze sobą niebezpieczeństwo bycia "beta- testerem".

Jeśli ktoś kupuje "wyrychtowany" do sprzedaży (często zagraniczny) skuterek, to ma wtedy problem. No, ale jak to niektórzy twierdzą, "bez ryzyka nie ma zabawy" ;) ...

32 minuty temu, Geni napisał:

(...)bycie testerem firmy Kymco i jeszcze za to zapłaci.

Sądzę, że bez płacenia się nie obejdzie :D ... Bo gdyby go nie było, to "dziwnym" trafem 99,9% chcialoby "testować" Kymco. I co najdziwniejsze- nagle bez żadnego obrzydzenia :D ...

Łaska pańska na pstrym koniu jeździ ;) ...

Odnośnik do komentarza

A z BMW było inaczej? Pierwsi klienci stali się chcąc - nie chcąc testerami pocących się skrzyń etc.

Tu będzie to samo - jest gwarancja, będą reklamować.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
16 minut temu, Geddy napisał:

Sprawia wrażenie dopracowanego,chyba nie pozwolą sobie na podobną wtopę jak z Myroadem?

Zgadza się. Myślę, że po MYroad'zie wyciągnęli wnioski i sporo nauczyli.

Poza tym w "AK550" poszły ogromne $ a sam projekt uważam za nad wyraz odważny. Weźmy pod uwagę, że tu wszystko zostało skonstruowana od podstaw. Nowa rama, karoseria, motor czy elektronika a to dziś rzadkość w dziedzinie maxi skuter.

Odnośnik do komentarza

Macie rację - jest gwarancja, ale ja dziękuję, za takie atrakcje, jak odwiedzanie serwisu z powodu niedoróbek. Wolałbym inne, sprawdzone rozwiązanie, ze względu na te wpadki. Doskonale przecież wiemy, że napędy BMW nie pochodziły z Bawarii, ani z Berlina ;).

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
11 minut temu, Geni napisał:

Doskonale przecież wiemy, że napędy BMW nie pochodziły z Bawarii, ani z Berlina ;).

Ale były konstruowane przez BMW Motorrad. Sam dobór materiałów i akceptacja to także DE.

Odnośnik do komentarza

Tylko wykonanie nie bardzo. W nowym sprzęcie zarówno projekt, dobór materiałów i wykonanie lokalne. Nie mówię, że złe, 350-tkę bym łyknął chętnie, ale tego nowego niby T-maxa chyba nie.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
11 minut temu, Geni napisał:

Tylko wykonanie nie bardzo

Tak jak pisałem, wykonanie, ile i za ile i z czego produkujemy było tu zależne tylko od BMW. Kymco składało to, co dostało w podzespołach.... a dlatego Kymco, bo w Berlinie drożej.

 

Odnośnik do komentarza
58 minut temu, Geni napisał:

Macie rację - jest gwarancja, ale ja dziękuję, za takie atrakcje, jak odwiedzanie serwisu z powodu niedoróbek. Wolałbym inne, sprawdzone rozwiązanie, ze względu na te wpadki. Doskonale przecież wiemy, że napędy BMW nie pochodziły z Bawarii, ani z Berlina ;).

Jeżeli tylko odwiedzanie to by człowiek przełknął ale pewnie będzie to się wiązało z długimi rozłąkami z moto patrząc na problemy kolegi z forum dotyczące downtowna i serwisu motorland.

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, MariuszBurgi napisał:

Tak jak pisałem, wykonanie, ile i za ile i z czego produkujemy było tu zależne tylko od BMW. Kymco składało to, co dostało w podzespołach.... a dlatego Kymco, bo w Berlinie drożej.

A mogli u nas, było by tanio że hej :), tylko że my (Polacy) już chyba nie umiemy produkować motocykli :( 

A wracając do tematu.  Są tacy klienci którzy czekają na takie nowości, tylko po to aby mieć coś nowego (czytaj innego), a jak mają na to odpowiednie środki to kto im zabroni. Sceptycy i malkontenci czekają aż produkt się sprawdzi lub nie. Niby nie ma to znaczka BMW ale na początku sprzedaży tacy się znajdą, a potem zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
32 minuty temu, Rogierro napisał:

Jeżeli tylko odwiedzanie to by człowiek przełknął ale pewnie będzie to się wiązało z długimi rozłąkami z moto patrząc na problemy kolegi z forum dotyczące downtowna i serwisu motorland.

Patrzysz na jeden przypadek Downtowna, a do swojego Xcitinga masz jakieś uwagi, rozstawałeś się z nim na długo z powodu usterek spowodowanych błędami konstrukcyjnymi?

Co do serwisu zawsze można wybrać inny.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, MarP napisał:

Patrzysz na jeden przypadek Downtowna, a do swojego Xcitinga masz jakieś uwagi, rozstawałeś się z nim na długo z powodu usterek spowodowanych błędami konstrukcyjnymi?

Co do serwisu zawsze można wybrać inny.

Zgadza się, tylko temat dotyczył nowego na rynku sprzętu (jak ktoś wyżej zauważył nowego od podstaw) i ewentualnych niedomagań "wieku dziecięcego" a xciting z tego co kojarzę jest na rynku od 2012 roku i faktycznie nie miałem z nim do tej pory żadnych problemów. Przypomniałem tylko przykład kolegi i w żadnym wypadku nie chciałem oczerniać danego serwisu bo nie miałem z nimi do czynienia, taki przypadek może się zdarzyć każdemu i w każdym serwisie. Może się okazać, że do niczego te nasze dywagacje bo maszyna okaże się naprawdę dopracowana i sprawi dużo radochy nowym właścicielom i oby tak było.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
1 minutę temu, Rogierro napisał:

Może się okazać, że do niczego te nasze dywagacje bo maszyna okaże się naprawdę dopracowana i sprawi dużo radochy nowym właścicielom i oby tak było.

I tej wersji należy się trzymać ;)

Odnośnik do komentarza

Oby tak było, gdyż dobre sprawowanie, a przede wszystkim dobra sprzedaż tego sprzętu, to chyba jedyne, co może zmusić Yamahę do poważnych zmian T-maxa.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

AK550 na EICMA 2016

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...