Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco AK550 nowość 2017 - wątek zbiorczy


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

 

29 minut temu, Lincoln napisał:

To jest tak ordynarna podrobka Tmaxa.......... mogli zrobic ladnego DT?....

Pewnie że mogli, ale pytanie: "czy chcieli" ?  Od Hondy się uczyli, BMW produkują, to czemu nie mają mieć też Yamahy ? :rolleyes: Po za tym prawdopodobnie celują w konkretnego klienta, właśnie takiego któremu podoba się T-Max. 

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
5 godzin temu, marcin222 napisał:

I muszę powiedzieć, że jednak Kymkaczowi trochę brakuje do Hondy.

Powiedz co Ci brakowało w Kymkaczu ?

Odnośnik do komentarza
15 godzin temu, robert1973 napisał:

Powiedz co Ci brakowało w Kymkaczu ?

Brakowało tego, co ma np. Honda. Jakości użytych materiałów i wykonania, czy też spasowania plastików. 

 

Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, marcin222 napisał:

Brakowało tego, co ma np. Honda. Jakości użytych materiałów i wykonania, czy też spasowania plastików. 

 

Miałem Kymco, miałem Hondę.

Mi nic nie brakowało w Kymco.

Xciting, fakt miał jeden cylinder nie to co Honda, ale jednocylindrowiec też może być fajny... te rozwibrowane "jajka".

Co do plastików i użytych materiałów to do Kymco nie miałem zastrzeżeń.

Poczekamy... Zobaczymy na żywo... i ocenimy. Nie będzie taryfy ulgowej. Już nie mogę się doczekać.!

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Dnia 24.02.2017 o 14:33, marcin222 napisał:

Brakowało tego, co ma np. Honda. Jakości użytych materiałów i wykonania, czy też spasowania plastików. 

 

U mnie w garażu stoi Xciting 500 mojej drugiej połowy  i nie mogę o nim powiedzieć złego słowa. Plastiki dobrze spasowane, odpala od dotknięcia, żadnej awarii. Może warto trochę samemu się przekonać a nie tylko , " bo kolega mówił, że jego kolega mówił... " :).

 

Odnośnik do komentarza
Dnia 26.03.2016 o 11:03, SlawoyAMD napisał:

A że "wszyscy" zmierzają w stronę ostrej stylistyki, potwierdza tylko nowy projekt SYM'a

Uważam, że ładniejszy od Kymco.

Jedyny "sportowiec" którego stylistyka do mnie na prawdę mocno przemawia.

Szykuje się już konkurencja dla AK550. Na dodatek w pięknym ubarwieniu.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

A ja mam nadzieję, że może Kymco zrobi nam niespodziankę i wToporni będziemy mogli podziwiać tę nowość. :)

Myślę, że zainteresowanie byłoby bardzo duże.

Odnośnik do komentarza
18 godzin temu, Campto napisał:

U mnie w garażu stoi Xciting 500 mojej drugiej połowy  i nie mogę o nim powiedzieć złego słowa. Plastiki dobrze spasowane, odpala od dotknięcia, żadnej awarii. Może warto trochę samemu się przekonać a nie tylko , " bo kolega mówił, że jego kolega mówił... " :).

 

Proponuję przeczytać mój wcześniejszy post.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
19 godzin temu, MISIEK napisał:

Uważam, że ładniejszy od Kymco.

Jedyny "sportowiec" którego stylistyka do mnie na prawdę mocno przemawia.

Szykuje się już konkurencja dla AK550. Na dodatek w pięknym ubarwieniu.

Jednak, jeśli dobrze pamietam, SYM to jeden garnek... Ogólnie skutery zmierzają w stronę maszyn rekreacyjno-dojazdowych, a mi brakuje czegos nowego w cięższych maszynach. Ciekawe czy Kymco poddalo się na rynku Grand Turismo. Czy bedzie następca MR700i. Durze silniki wciąż robią (dla BMW), wiec może...

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Pierwsze, nieoficjalne fotki tuż przed Polską premierą na Moto Expo w Warszawie.
 
1aacf91af2da09580d25af25f03a4d5f.jpg
 
f73e5272a87914144729882ec4b1e222.jpg
 
bbe532f5a2fcdb02c2b0c530f599844e.jpg
 
91b57a21bac750a8326d599e673d365e.jpg
 
933ca03573d01b432fab446d05fb79e7.jpg
 
19ed3066d557f8599af5afed21ecfc97.jpg
 
06661fa8d5023d7b24b651a31e393ec5.jpg
 
042b2b4046bdbe5a436b36de62c075be.jpg
 
b62ea19bdc2f2f9c9a7561f131909f01.jpg
 
3e41123d0a7d20efd48052f6357aa328.jpg
 
1a6e81eb4841cd6b6fa4fdd0b6c17f48.jpg
 
b68edc4a56e481f1e2cca0b059b94a7c.jpg
 
0e5e4f283139068e4a1ca1e26e049376.jpg
 
1f5b14082ad79ec80a351f99870d422c.jpg
 
 
 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Mariusz jest ciut wyższy ode mnie i nóżki ma nawet wyciągnięte, więc u mnie powinno być jeszcze lepiej :clap:Mam wrażenie, że nawet dalej, niż u mnie teraz na MR. Jeśli możesz Mariuszku (NDA cię nie blokuje zbytnio), to opisz wrażenia w porównaniu do MR, którym jeździłeś...

PS - tylko ta kierownica faktycznie trochę nisko...

 

MR_legs.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Ten egzmplarz AK550 to dummy. Nie jest jezdny chociaż olej w silniku ma ;), więc na wrażenia z jazdy przyjdzie nam jeszcze poczekać jakiś czas.

AK550 oferuję pozycję bliźniaczą do tej z Tmaxa (SJ06 i SJ09) chociaż faktycznie na zdjęciu wydaje się, że kierownica jest nienaturalnie nisko. Siedząc za sterami nie czułem tego.

Porównanie z MR700

Tester Michalu (albo jego brat? !w00t)

Li4vLi4vLi4vLi4vaW1hZ2VzL3pkamVjaWFfZG9f

Tu moje z jazdy w teście

Li4vLi4vLi4vLi4vaW1hZ2VzL3pkamVjaWFfZG9f

 

Li4vLi4vLi4vLi4vaW1hZ2VzL3pkamVjaWFfZG9f

1f5b14082ad79ec80a351f99870d422c.jpg

MR 700 i AK550 to sprzęty z zupełnie innej bajki. 

MR ma wyraźne powiązanie z Silver Wingiem a AK550 jeszcze mocniejsze z Tmaxem.

Odnośnik do komentarza

Na tych zdjęciach pokazujących ujęcia boczne dokładnie widać jak mocno inżynierowie Kymco "inspirowali się" T- maxem

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Lucek, pisaliśmy to już wiele razy... w świecie motoryzacji wielu producentów "inspiruje się" tym co wprowadza konkurencja i tym co sprawdzone. 

 

9 minut temu, Sysgone napisał:

Nie bójmy się tego słowa - zerżnęli bez pardonu ;-)

Pytanie zasadnicze: Czy to coś złego? :)

Odnośnik do komentarza

KymcoMan mówi Wam ---> Na pewno sprzeda się ich w PL więcej niż nowych Tmaxów :) . I tym samym kopia prześcignie oryginał :) .

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Mnie osobiście mocno zmartwiła informacja o wysokości siodła ( podobno 4,5 cm wyżej od Silwera )

To dla Hobbitów takich jak ja może go dyskwalifikować.

A dodatkowo jak patrzę na zdjęcie boczne z Mariuszem za kierą to aż mnie plecy bolą ( wydaje się że plecy wygięte w banan :down:)

Ciekawe jak się ta pozycja będzie sprawdzać po 6-10 godz. jazdy

Odnośnik do komentarza

Zawsze warto ściągać od najlepszych - nawet w szkole ;).  W życiu wiele razy idziemy na kompromis i kupujemy coś budżetowego bo na oryginał nas nie stać albo wychodzimy z załozenia że po co przepłacać. Wygląd wygladem ale najważnieszcze czy odrobili lekcje i jak to cudo będzie jeździło, czy pod tym wzgledem zbliży się do pierwowzoru.

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, MariuszBurgi napisał:

Pytanie zasadnicze: Czy to coś złego? :)

Oczywiście że nie, sam w życiu staram się kierować zasadą "równaj do lepszych"

Odnośnik do komentarza

Zwróciłem uwagę na to jak siedzi Mariusz na obu sprzętach i widać wyrażnie plecy wgięte w pałąk na AK550, prawdopodobnie z powodu niskiej kierownicy.

Jak to się może przekładać na komfort jazdy i ból w plecach wiadomo. Niestety w tym względzie moje obawy się sprawdziły, szkoda. Wygląda to lepiej z niską kierownicą, ale w praktyce może być dla niektórych osób udręką. Na krótkich dystansach różnica będzie nieodczuwalna, ale na dłuższych może być kiepsko. W każdym razie ten rodzaj konstrukcji mnie wyjątkowo nie sprzyja. 

Chyba, że wypuszczą KIT podnoszący kierownicę, ale wyższych osobników ;)

Odnośnik do komentarza

A ja spróbowałem porównać z nowym T-Maxem na podstawie zdjęć Arturasa - mam nadzieje że się nie pogniewa.

Kymco:

Nowe Kymco AK550 2.jpg

T-Max

Nowy T-Max 2.jpg

Moim zdaniem właśnie na nowym T-Maxie kierownica jest niżej.  W Kymco wygląda że stopy są wyżej (bliżej siedzenia).

Odnośnik do komentarza

Aha zapomniałem dopisać jak wrażenia. Skuter z odległości kilku kroków prezentuje się bardzo ładnie. Z bliska było parę detali które nie przypadły mi do gustu. Między innymi ta srebrna część na kierownicy z napisem AK, wg mnie wygląda trochę słabo. Tak samo czarny plastik na połączeniu kanapy z przekrokiem, nawet nie wiem czy pod nim kryje się jakiś schowek, w każdym razie plastik ten wydawał się niezbyt dobrze spasowany bo wyraźnie ruszał się przy dotykaniu. Zegary mają wg mnie trochę zbyt wiele kolorów. Nie spodobało mi się też to okrągłe matowo szare kółko z obrotowym przełącznikiem, bardziej pasowałoby do jakiegoś klasycznego motocykla niż do nowoczesnego skutera. Co do pozycji to ciężko mi wiele powiedzieć bo na początku pan z targów nie chciał mi pozwolić usiąść na skuterze, nawet położył katalog na kanapie w celu zablokowania moich planów:P Jednak później zgodził się żebym na chwilę się przymierzył, ale bez zdejmowania go z podstawki. Ponieważ moje zasiąście trwało dosłownie kilka sekund powiem tylko że nie zauważyłem żeby kierownica była za nisko.. może też dlatego że sam mam 173 cm. Po drugie siedząc na skuterze postawionym na podstawce i dotykając nogami ziemi, dosięgałem jej praktycznie tak samo jak na moim DT300, więc chyba kanapa nie jest specjalnie wysoko. Miejsca na nogi na pewno więcej niż w moim DT ale jeszcze minimalnie więcej by nie zaszkodziło, szczególnie dla wyższych ode mnie osób,

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...