Krzynio66 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 rozbieralem zima da sie zrobic ale powolutku i delikatnie przyda sie plastikowa tzw, lyzka
Sympatycy Cormoran Opublikowano 3 Kwietnia 2023 Sympatycy Opublikowano 3 Kwietnia 2023 Takie coś mi się znalazło niechcący, może ktoś skorzysta 😊 https://www.motea.com/pl/konwersja-siedzenia-dla-kymco-ak-550-i-tourtecs-nowy-komfort-pokrowca-dla-skutera-225656-0
orynski Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Jaka macie szerokość paska napędowego (tego do tylnego koła)? mam wrażenie ze moj sie już trochę przytarl, a nie ma nawe 10kkm.
Sympatycy Cormoran Opublikowano 5 Maja 2023 Sympatycy Opublikowano 5 Maja 2023 W dniu 1.03.2023 o 18:47, Cormoran napisał(a): Napiszę a z innej beczki ............ używa ktoś takiej szyby może ? Skoro nie było żadnych odpowiedzi i sugestii to zamówiłem i dam relacje z pierwszych wrażeń. Termin czekania dwa tygodnie 😳
Klubowicze Piootr Opublikowano 8 Maja 2023 Klubowicze Opublikowano 8 Maja 2023 Cześć, Od kilku lat nie posiadam już AK550, ale nadal jestem na kilku grupach/forach tego modelu w EU. Ostatnio jeden z użytkowników z Hiszpanii przesłał dość niepokojący post dotyczący jego egzemplarza. Wklejam w oryginale i zachęcam tych którzy nie znają jęz hiszpańskiego do użycia np tłumacza Google. Sprawa dotyczy poważnej usterki silnika. Bądźcie uważnie i obserwujcie bacznie swoje maszynki.„Buenas tardes compañeros,Informar que con 30mil km la moto ha roto el motor.Kymco no se quiere hacer cargo de la reparación alegando que la garantía caducó hace 4 meses.Al parecer los discos de embrague se van desintegrando poco a poco bloqueando los tamices de aceite, cuando esto pasa la moto no lubrica como debe y rompe motor.Todos los mantenimientos hechos cada 5mil kilómetros en servicio oficial. Pero no sirve de nada. La moto tarde o temprano acaba rompiendo. En mi caso 4 años y 30mil kilómetros.Lo que es increíble es que se reconozca este problema y se hayan reparado decenas de AK’s por este defecto de fabricación y Kymco no se digne a realizar una campaña para solucionarlo. Que vergüenza de verdad. Si alguien me lee y está pensado en comprar una Kymco que sepa el problema endémico que tiene esta moto.Saludos a todos.KYMCO España”
Sympatycy Cormoran Opublikowano 8 Maja 2023 Sympatycy Opublikowano 8 Maja 2023 No to pojechałeś po całości 😳
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 9 Maja 2023 Klubowicze Opublikowano 9 Maja 2023 18 godzin temu, Cormoran napisał(a): No to pojechałeś po całości 😳 Translator mówi tak: "Dzień dobry koledzy, Informuję, że przy przebiegu 30 tys. km w motocyklu zepsuł się silnik. Kymco nie chce się zająć naprawą twierdząc, że gwarancja wygasła 4 miesiące temu. Najwyraźniej tarcze sprzęgła stopniowo się rozpadają zatykając filtry oleju, w takim przypadku motocykl nie smaruje tak jak powinien i psuje silnik. Wszystkie przeglądy wykonywane co 5 tysięcy kilometrów w oficjalnej eksploatacji. Ale to nie ma sensu. Prędzej czy później motocykl się zepsuje. W moim przypadku 4 lata i 30 tysięcy kilometrów. Niewiarygodne jest to, że problem ten został rozpoznany i dziesiątki AK zostały naprawione z powodu tej wady produkcyjnej, a Kymco nie raczy przeprowadzić kampanii, aby go rozwiązać. Co za wstyd. Jeśli ktoś mnie czyta i myśli o zakupie Kymco, niech wie, jaki jest endemiczny problem tego motocykla. Pozdrowienia dla wszystkich."
cris76 Opublikowano 9 Maja 2023 Opublikowano 9 Maja 2023 Chociaż jestem zagorzałym kibicem KYMCO ( od Xcitinga zaczęła się moja przygoda z maxi), uważam że T-Maxa nie powinno się podrabiać. Wolę dobre sprawdzone rozwiązania w używanych sprzętach od ćwiczenia wpadek na użytkownikach nowych squtów.
Sympatycy Cormoran Opublikowano 9 Maja 2023 Sympatycy Opublikowano 9 Maja 2023 Może to jakiś pojedynczy przypadek bo przecież jak by to był standard że 30 tyś i remont to by wrzało w sieci …… tak myśle, niby napisane że dużo takich zostało naprawiane. Nie wiem co o tym myśleć 😔
rafiklegia Opublikowano 9 Maja 2023 Opublikowano 9 Maja 2023 Niestety AK550 mimo super wyglądu ma od samego początku pod górkę jeśli chodzi o usterkowość...
Klubowicze grzybek Opublikowano 9 Maja 2023 Klubowicze Opublikowano 9 Maja 2023 Podzielam od zawsze pogląd Crisa76, trzymać się z dala od podróbek T Maxa i nie dać się złapać na ładny wygląd. Z T Maxem nie miałem żadnego problemu, żadnego.
Klubowicze Piootr Opublikowano 9 Maja 2023 Klubowicze Opublikowano 9 Maja 2023 6 godzin temu, rafiklegia napisał(a): Niestety AK550 mimo super wyglądu ma od samego początku pod górkę jeśli chodzi o usterkowość... Rafał, kto jak kto, ale ty to byłeś istną oazą spokoju i wyrozumiałości dla tego modelu i marki. Ja w zasadzie przeżyłem tylko problem z lejącymi lagami. Tu nie jest problem z modelem, problem to był/jest z serwisem. Na moim/twoim egzemplarzu to się raczej uczyli obsługi dopiero. 7 godzin temu, Cormoran napisał(a): Może to jakiś pojedynczy przypadek bo przecież jak by to był standard że 30 tyś i remont to by wrzało w sieci …… tak myśle, niby napisane że dużo takich zostało naprawiane. Nie wiem co o tym myśleć 😔 Robert, mój post jest po to, aby wyczulić użytkowników, że taka ewentualność może być. Jak to mawia klasyk „jeździć i obserwować”.
Sympatycy Cormoran Opublikowano 10 Maja 2023 Sympatycy Opublikowano 10 Maja 2023 5 godzin temu, Piootr napisał(a): Jak to mawia klasyk „jeździć i obserwować”. Tak też zrobię bo za bardzo jestem z niego zadowolony 🙂 a twoje info i wskazówki są bardzo przydatne więc będę korzystał 😎 1
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 10 Maja 2023 Autor Administrator Opublikowano 10 Maja 2023 7 godzin temu, Piootr napisał(a): Tu nie jest problem z modelem, problem to był/jest z serwisem. Przypomnę o pewnym serwisie Hondy na WLKP, który wypuścił nową Forza 750 ze źle umocowaną szybą, która to po pierwszych kilometrach oderwała się/uległa zniszczeniu.
cris76 Opublikowano 10 Maja 2023 Opublikowano 10 Maja 2023 Uważam że do pewnych rzęczy trzeba po prostu dorosnąć. Yamaha dochodziła do perfekcji 20 lat. Gdyby KYMCO nie skupiało się na mało potrzebnych gadżetach typu NOODE czy inne elektro-wynalazki a popracowało nad istotnymi szczegółami, nie było by tyle rażących wpadek. Przypomnijmy sobie pierwsze egzemplarze T-maxa i pochodnych. Niby bieda ale nic nie można było im zarzucić. W przypadku KYMCO (sympatyk marki) mamy "wodotryski" ale co z tego jak pierdoły psuja efekt końcowy. Uważam że nie tędy droga. Co prawda kiedy AK pojawił się na rynku, T-Max był już dojrzałą konstrukcją ale niestety do perfekcji dąży się etapami, nie wrzuca się "wszystkiego" do sprzętu od razu.
cezzar Opublikowano 10 Maja 2023 Opublikowano 10 Maja 2023 15 godzin temu, Cormoran napisał(a): Nie wiem co o tym myśleć Nie myśleć, a sprzedać, póki jeździ. 🤣 PS. Kupię AK550 w dobrej cenie. 😁 A tak na serio, myślę, że nie ma co wpadać w panikę.
Klubowicze Piootr Opublikowano 10 Maja 2023 Klubowicze Opublikowano 10 Maja 2023 7 godzin temu, MariuszBurgi napisał(a): Przypomnę o pewnym serwisie Hondy na WLKP, który wypuścił nową Forza 750 ze źle umocowaną szybą, która to po pierwszych kilometrach oderwała się/uległa zniszczeniu. Serwis. Słowo klucz. Mechanicy. O nich naprawdę trudno i to bez względu na markę. W tych czasach to są raczej wymieniacze części.
jarek77 Opublikowano 10 Maja 2023 Opublikowano 10 Maja 2023 Ale ta yamaha ktora tak wychwalacie tez nie jest taka idealna.Zarowno t-max jak i x-max mialy np problem z pompa paliwa(chinska!),niewiem czy inne byly montowane.I wcale nie byly to rzadkie przypadki.Moj egzemplarz tez mial problem z luzami w zawieszeniu,gdzie musialem kombinowac z tulejkami podkladkami i pieron wie czym jeszcze zeby te luzy zniwelowac.I pojawilo sie to po znikomym przebiegu.
Użytkownicy Rafa303 Opublikowano 10 Maja 2023 Użytkownicy Opublikowano 10 Maja 2023 Do powyższych postów !. Zakochałem się (prawie), w AK-czu 550 i co mam nie kupować i czekać 2-3 lata na poprawę modelu z 2023 roku ?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 10 Maja 2023 Autor Administrator Opublikowano 10 Maja 2023 Właśnie poliftowy AK550 Premium MY2023 bierzemy zaraz "na warsztat".
rafiklegia Opublikowano 10 Maja 2023 Opublikowano 10 Maja 2023 13 godzin temu, MariuszBurgi napisał(a): Przypomnę o pewnym serwisie Hondy na WLKP, który wypuścił nową Forza 750 ze źle umocowaną szybą, która to po pierwszych kilometrach oderwała się/uległa zniszczeniu. A skąd mieli wiedzieć jak przykręcić jak tam dziwny system bez nakrętek jest :)
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 10 Maja 2023 Autor Administrator Opublikowano 10 Maja 2023 No tak Rafik, to wszystko tłumaczy. Dobrze, że głowa została na miejscu 😜
Klubowicze grzybek Opublikowano 10 Maja 2023 Klubowicze Opublikowano 10 Maja 2023 4 godziny temu, jarek77 napisał(a): Ale ta yamaha ktora tak wychwalacie tez nie jest taka idealna.Zarowno t-max jak i x-max mialy np problem z pompa paliwa(chinska!), I wcale nie byly to rzadkie przypadki.Moj egzemplarz tez mial problem z luzami w zawieszeniu,gdzie musialem kombinowac z tulejkami podkladkami i pieron wie czym jeszcze zeby te luzy zniwelowac.I pojawilo sie to po znikomym przebiegu. Ja napiszę tak: Fakt zarówno X maxa 250 , jak i T maxa530, miałem jako nówki od początku salonowe, polatałem nimi po 5lat i naprawdę nigdy nic się nie działo. Żadnego pierdnięcia. żadnej awarii... I jak pisał Piootr, to ja nawet ,,nie wiem", co to są lagi, cieknące lagi, kłopoty z odpalaniem, uciekającym prądem, etc. Tak po prostu miałem. I gdybym miał dziś podjąć decyzję o następcy, to poszukiwałbym wśród japońskich marek- Yamahy lub Hondy. PS Jedynie X max 250 wymagał częstego czyszczenia filtra gąbkowego nasączanego olejem, ale to było normalne zjawisko eksploatacyjne.
Geni Opublikowano 11 Maja 2023 Opublikowano 11 Maja 2023 Długo można wymieniać wpadki praktycznie wszystkich producentów motocykli. Honda, Yamaha, Suzuki i Kawasaki miały wpadki nie raz i nie dwa. Zdarzały się wałki rozrządu z masła, regulatory napięcia montowane w przemyślny sposób w miejscach narażonych na przegrzanie, pompy paliwa, które stawały dęba. Do tego dodajmy padające skrzynie biegów, problemy z rozrusznikami, wyciągające się łańcuchy przeniesienia napędu, albo siadające napinacze rozrządu. Europejskie marki pod tym względem nie były lepsze, a moje ulubione Ducati, to chyba jeden z liderów, któremu nie tylko zdarzały się problemy z elektryką montowaną przez Mario i Luigiego po dobrym kielichu grappy, ale także łuszczące się wałki rozrządu, pękające głowice, aż po bezwstydne pokazywanie korbowodu przez dziury wywalone w karterach. Tak więc nie dziwmy się, że tajwańskiej firmie Kymco mogą zdarzać się wpadki, bo mogą. Pytanie, jak do tego problemu, o ile jest realny, odnosi się producent i/lub lokalny importer?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 11 Maja 2023 Autor Administrator Opublikowano 11 Maja 2023 Godzinę temu, Geni napisał(a): Długo można wymieniać wpadki praktycznie wszystkich producentów motocykli. Długo... a z ostatnich lat - wyjątkowo długo. Wspomniany tutaj T-max, w ostatnich latach też miał kilka akcji serwisowych/przywoławczych. Wcale nie błahych. Godzinę temu, Geni napisał(a): Pytanie, jak do tego problemu, o ile jest realny, odnosi się producent i/lub lokalny importer? Tak. W BMW zapraszają na upgrade'y nawet po 10 latach. Niezależnie gdzie 2oo/4oo był kupiony i gdzie serwisowany. Ja to szanuję. BTW ciekawostka, u mnie aktualnie doszła nowa Toyota, odebrana w marcu. W kwietniu (ODO 1500 km) zawiozłem ją na pierwszą akcję serwisową, natomiast przy 2400 km była na pierwszej naprawie/wymianie w ramach gwarancji. Również nie błahej, związanej z wyśrubowanymi normami emisji spalin. Tak, że ten... ... o bezawaryjności znanej sprzed, powiedzmy dwóch/trzech dekad - możemy dziś pomarzyć. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się