Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 23 Lutego 2017 Użytkownicy+ Opublikowano 23 Lutego 2017 29 minut temu, Lincoln napisał: To jest tak ordynarna podrobka Tmaxa.......... mogli zrobic ladnego DT?.... Pewnie że mogli, ale pytanie: "czy chcieli" ? Od Hondy się uczyli, BMW produkują, to czemu nie mają mieć też Yamahy ? Po za tym prawdopodobnie celują w konkretnego klienta, właśnie takiego któremu podoba się T-Max.
Sympatycy robert1973 Opublikowano 23 Lutego 2017 Sympatycy Opublikowano 23 Lutego 2017 5 godzin temu, marcin222 napisał: I muszę powiedzieć, że jednak Kymkaczowi trochę brakuje do Hondy. Powiedz co Ci brakowało w Kymkaczu ?
marcin222 Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 15 godzin temu, robert1973 napisał: Powiedz co Ci brakowało w Kymkaczu ? Brakowało tego, co ma np. Honda. Jakości użytych materiałów i wykonania, czy też spasowania plastików.
MISIEK Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 6 godzin temu, marcin222 napisał: Brakowało tego, co ma np. Honda. Jakości użytych materiałów i wykonania, czy też spasowania plastików. Miałem Kymco, miałem Hondę. Mi nic nie brakowało w Kymco. Xciting, fakt miał jeden cylinder nie to co Honda, ale jednocylindrowiec też może być fajny... te rozwibrowane "jajka". Co do plastików i użytych materiałów to do Kymco nie miałem zastrzeżeń. Poczekamy... Zobaczymy na żywo... i ocenimy. Nie będzie taryfy ulgowej. Już nie mogę się doczekać.!
benski Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Dla mnie bajer i tyle. Za te pieniądze super.
Klubowicze Campto Opublikowano 26 Lutego 2017 Klubowicze Opublikowano 26 Lutego 2017 Dnia 24.02.2017 o 14:33, marcin222 napisał: Brakowało tego, co ma np. Honda. Jakości użytych materiałów i wykonania, czy też spasowania plastików. U mnie w garażu stoi Xciting 500 mojej drugiej połowy i nie mogę o nim powiedzieć złego słowa. Plastiki dobrze spasowane, odpala od dotknięcia, żadnej awarii. Może warto trochę samemu się przekonać a nie tylko , " bo kolega mówił, że jego kolega mówił... " :).
MISIEK Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Dnia 26.03.2016 o 11:03, SlawoyAMD napisał: A że "wszyscy" zmierzają w stronę ostrej stylistyki, potwierdza tylko nowy projekt SYM'a Uważam, że ładniejszy od Kymco. Jedyny "sportowiec" którego stylistyka do mnie na prawdę mocno przemawia. Szykuje się już konkurencja dla AK550. Na dodatek w pięknym ubarwieniu.
Sympatycy irasko Opublikowano 26 Lutego 2017 Sympatycy Opublikowano 26 Lutego 2017 A ja mam nadzieję, że może Kymco zrobi nam niespodziankę i wToporni będziemy mogli podziwiać tę nowość. Myślę, że zainteresowanie byłoby bardzo duże.
marcin222 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 18 godzin temu, Campto napisał: U mnie w garażu stoi Xciting 500 mojej drugiej połowy i nie mogę o nim powiedzieć złego słowa. Plastiki dobrze spasowane, odpala od dotknięcia, żadnej awarii. Może warto trochę samemu się przekonać a nie tylko , " bo kolega mówił, że jego kolega mówił... " :). Proponuję przeczytać mój wcześniejszy post.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 27 Lutego 2017 Klubowicze Opublikowano 27 Lutego 2017 19 godzin temu, MISIEK napisał: Uważam, że ładniejszy od Kymco. Jedyny "sportowiec" którego stylistyka do mnie na prawdę mocno przemawia. Szykuje się już konkurencja dla AK550. Na dodatek w pięknym ubarwieniu. Jednak, jeśli dobrze pamietam, SYM to jeden garnek... Ogólnie skutery zmierzają w stronę maszyn rekreacyjno-dojazdowych, a mi brakuje czegos nowego w cięższych maszynach. Ciekawe czy Kymco poddalo się na rynku Grand Turismo. Czy bedzie następca MR700i. Durze silniki wciąż robią (dla BMW), wiec może...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Administrator Opublikowano 1 Marca 2017 Pierwsze, nieoficjalne fotki tuż przed Polską premierą na Moto Expo w Warszawie.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 1 Marca 2017 Klubowicze Opublikowano 1 Marca 2017 Mariusz jest ciut wyższy ode mnie i nóżki ma nawet wyciągnięte, więc u mnie powinno być jeszcze lepiej Mam wrażenie, że nawet dalej, niż u mnie teraz na MR. Jeśli możesz Mariuszku (NDA cię nie blokuje zbytnio), to opisz wrażenia w porównaniu do MR, którym jeździłeś... PS - tylko ta kierownica faktycznie trochę nisko...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Administrator Opublikowano 1 Marca 2017 Ten egzmplarz AK550 to dummy. Nie jest jezdny chociaż olej w silniku ma ;), więc na wrażenia z jazdy przyjdzie nam jeszcze poczekać jakiś czas. AK550 oferuję pozycję bliźniaczą do tej z Tmaxa (SJ06 i SJ09) chociaż faktycznie na zdjęciu wydaje się, że kierownica jest nienaturalnie nisko. Siedząc za sterami nie czułem tego. Porównanie z MR700 Tester Michalu (albo jego brat? ) Tu moje z jazdy w teście MR 700 i AK550 to sprzęty z zupełnie innej bajki. MR ma wyraźne powiązanie z Silver Wingiem a AK550 jeszcze mocniejsze z Tmaxem.
Lucjan73 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Na tych zdjęciach pokazujących ujęcia boczne dokładnie widać jak mocno inżynierowie Kymco "inspirowali się" T- maxem
Sysgone Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Nie bójmy się tego słowa - zerżnęli bez pardonu ;-)
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Administrator Opublikowano 1 Marca 2017 Lucek, pisaliśmy to już wiele razy... w świecie motoryzacji wielu producentów "inspiruje się" tym co wprowadza konkurencja i tym co sprawdzone. 9 minut temu, Sysgone napisał: Nie bójmy się tego słowa - zerżnęli bez pardonu ;-) Pytanie zasadnicze: Czy to coś złego?
dr.big Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 KymcoMan mówi Wam ---> Na pewno sprzeda się ich w PL więcej niż nowych Tmaxów . I tym samym kopia prześcignie oryginał .
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 1 Marca 2017 Klubowicze Opublikowano 1 Marca 2017 Mnie osobiście mocno zmartwiła informacja o wysokości siodła ( podobno 4,5 cm wyżej od Silwera ) To dla Hobbitów takich jak ja może go dyskwalifikować. A dodatkowo jak patrzę na zdjęcie boczne z Mariuszem za kierą to aż mnie plecy bolą ( wydaje się że plecy wygięte w banan ) Ciekawe jak się ta pozycja będzie sprawdzać po 6-10 godz. jazdy
Lucjan73 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Zawsze warto ściągać od najlepszych - nawet w szkole . W życiu wiele razy idziemy na kompromis i kupujemy coś budżetowego bo na oryginał nas nie stać albo wychodzimy z załozenia że po co przepłacać. Wygląd wygladem ale najważnieszcze czy odrobili lekcje i jak to cudo będzie jeździło, czy pod tym wzgledem zbliży się do pierwowzoru.
Sysgone Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 13 minut temu, MariuszBurgi napisał: Pytanie zasadnicze: Czy to coś złego? Oczywiście że nie, sam w życiu staram się kierować zasadą "równaj do lepszych"
smarciu Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Zwróciłem uwagę na to jak siedzi Mariusz na obu sprzętach i widać wyrażnie plecy wgięte w pałąk na AK550, prawdopodobnie z powodu niskiej kierownicy. Jak to się może przekładać na komfort jazdy i ból w plecach wiadomo. Niestety w tym względzie moje obawy się sprawdziły, szkoda. Wygląda to lepiej z niską kierownicą, ale w praktyce może być dla niektórych osób udręką. Na krótkich dystansach różnica będzie nieodczuwalna, ale na dłuższych może być kiepsko. W każdym razie ten rodzaj konstrukcji mnie wyjątkowo nie sprzyja. Chyba, że wypuszczą KIT podnoszący kierownicę, ale wyższych osobników
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 3 Marca 2017 Użytkownicy+ Opublikowano 3 Marca 2017 A ja spróbowałem porównać z nowym T-Maxem na podstawie zdjęć Arturasa - mam nadzieje że się nie pogniewa. Kymco: T-Max Moim zdaniem właśnie na nowym T-Maxie kierownica jest niżej. W Kymco wygląda że stopy są wyżej (bliżej siedzenia).
Gość Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 Aha zapomniałem dopisać jak wrażenia. Skuter z odległości kilku kroków prezentuje się bardzo ładnie. Z bliska było parę detali które nie przypadły mi do gustu. Między innymi ta srebrna część na kierownicy z napisem AK, wg mnie wygląda trochę słabo. Tak samo czarny plastik na połączeniu kanapy z przekrokiem, nawet nie wiem czy pod nim kryje się jakiś schowek, w każdym razie plastik ten wydawał się niezbyt dobrze spasowany bo wyraźnie ruszał się przy dotykaniu. Zegary mają wg mnie trochę zbyt wiele kolorów. Nie spodobało mi się też to okrągłe matowo szare kółko z obrotowym przełącznikiem, bardziej pasowałoby do jakiegoś klasycznego motocykla niż do nowoczesnego skutera. Co do pozycji to ciężko mi wiele powiedzieć bo na początku pan z targów nie chciał mi pozwolić usiąść na skuterze, nawet położył katalog na kanapie w celu zablokowania moich planów:P Jednak później zgodził się żebym na chwilę się przymierzył, ale bez zdejmowania go z podstawki. Ponieważ moje zasiąście trwało dosłownie kilka sekund powiem tylko że nie zauważyłem żeby kierownica była za nisko.. może też dlatego że sam mam 173 cm. Po drugie siedząc na skuterze postawionym na podstawce i dotykając nogami ziemi, dosięgałem jej praktycznie tak samo jak na moim DT300, więc chyba kanapa nie jest specjalnie wysoko. Miejsca na nogi na pewno więcej niż w moim DT ale jeszcze minimalnie więcej by nie zaszkodziło, szczególnie dla wyższych ode mnie osób,
Sysgone Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 Wrzuciłem oba zdjęcia do CADa, ugięcie nóg na T-Maksie jest mniejsze niż na Kymco. Biała linia, to ugięcie na Kymco.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się