Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Weryfikacja ofert 125- ek, czy warto kupić?


dr.big

Pytanie

Zakładam ten wątek w związku ze wzmożonym ruchem w pytaniach o kupno danego egzemplarza 125 ccm. Do tej pory wszystkie zapytania ginęły w natłoku informacji oraz najczęściej pozostawały bez odpowiedzi. Wszystkie pytania dotyczące zakupu pojemności zbliżonej- mniejszej do 125 ccm proszę zadawać tylko tu, bez przeładowywania działu oraz wątku w ogólnych o skuterach większej pojemności.

Tu zapytania o tą klasę pojemności skuterów będą najlepiej widoczne.

Odnośnik do komentarza

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie przymierzalem się jeszcze do żadnego modelu. Musiałem doprowadzić nogę do "stanu używalności" i teraz planuje pojeździć za jakimś skuterem. Co do tego Kymco to ciężko mi uwierzyć że tylko się przewrócił i dlatego taka cena, wydaje mi się że pod plastikami może być ciekawie. 

Odnośnik do komentarza
  • 0

Jak masz budżet 10tys to jedz do Hondy Archer maja testowke PCX 2018 z przebiegiem 100km, coś ok 11000 będą chcieli, wiem że naginamy budżet, ale przy uzywce zawsze jakieś koszty, opony, oleje filtry, tu nie masz nic dokładki, rejestrowany w Krakowie to jeszcze ciut taniej papiery bo nie musisz za tablice płacić. 

Odnośnik do komentarza
  • 0

Nad PCXem się zastanawiałem, ale nie wiem czy nie będzie za mały. Mam 178cm i planuje co jakiś czas pojeździć z żoną gdzieś za miasto. Ale nie omieszkam się przejechać i się do niego przymierzyć.

Jeśli chodzi o nowe to zastanawiałem się nad Yamaha NMAX ale wydaje mi się że wielkością podobny jest do PCXa no i te koła 13calowe. 

Odnośnik do komentarza
  • 0
17 godzin temu, szturmanKRK napisał:

Jeśli chodzi o nowe to zastanawiałem się nad Yamaha NMAX ale wydaje mi się że wielkością podobny jest do PCXa no i te koła 13calowe. 

Ja przymierzałem się do NMAXa, też mam 178. Było wygodnie łącznie z komfortowym wyciągnięciem nóg w pozycję 'na cruisera'.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Witam ponownie. I jednak zdecydowałem się na PCXa. Znalazłem 2letniego, zakupionego w Polskim salonie i serwisowanego do końca gwarancji w Archer Kraków. Chłopaczek od którego go kupiłem dorzucił w cenie akcesoria na kwotę ok 2500zł. Wszystkie faktury z serwisu i rachunki za akcesoria też. 

Odnośnik do komentarza
  • 0
Dnia 3.07.2018 o 15:56, avenarius napisał:

Ja przymierzałem się do NMAXa, też mam 178. Było wygodnie łącznie z komfortowym wyciągnięciem nóg w pozycję 'na cruisera'.

ja mam 182 - nie mialem problemu z miejscem, kolega pracy 188 i też smiga takze nie musisz sie martwic

 

p.s.

u mnie z racji "sporej stopy" problem mialem raczej na podestach, kawalek buta wystawal ;)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
  • 0

Mam pytanie co sądzicie o tych ogłoszeniach czy któreś jest interesujące ?

https://www.olx.pl/oferta/honda-s-wing-125-jedrzejow-CID5-IDv5s2o.html#de7d7de65a;promoted

https://www.olx.pl/oferta/honda-s-wing-125-abs-transport-raty-CID5-IDvBCCk.html#895c954fce

https://www.olx.pl/oferta/honda-s-wing-125-abs-transport-raty-CID5-IDvBCj7.html

Jest sens dzwonić i pytać o szczegóły ? I czy na takim pułapie ceny można coś fajnego znaleźć? 

Odnośnik do komentarza
  • 0

Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy wpis i od razu prowokacja :offtopic:. Nie znalazłem na forum lepszego miejsca na ten temat.

Przymierzam się do zakupu skutera, koniecznie pozwalającego na jazdę bez kasku. Czyli wybór, mówiąc eufemistycznie, jest ograniczony.

Pozostaje na placu boju BMW C1. Nawet już coś wytypowałem.

Mam dziwną prośbę. Proszę mnie zniechęcić do zakupu tego pojazdu, bo trochę się podpaliłem.

Znam plusy dodatnie. Z plusów ujemnych, wiem że:

1. Skuter stosunkowo ciężki.

2. Wysoko zawieszony środek ciężkości i dziwnie zachowująca się kierownica w ciasnych zakrętach. Stąd tendencja do bocznych upadków.

3. Spore gabaryty kierownika. 115 kg i 190 cm wzrostu (rano, bo wieczorem trochę mniej).

4. Ciężko coś przyzwoitego wyrwać w cenie do 5-7 kzł.

5. Brak możliwości weryfikacji stanu technicznego, gdzieś u chłopa na polu. Na temat skuterów mam wiedzę zerojedynkową (jeździ, nie jeździ).

 

Proszę o dodatkowe demotywatory.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Ad2 Nie zaobserwowałem "tendencji do bocznych upadków". Prowadzi się specyficznie po przesiadce z innego moto, ale po paru kilometrach jest całkiem normalnie.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Ja tam się nie znam. Swoje "mądrości" czerpię z netu i z faktu, że rzeczywiście ciężko spotkać wśród sprzedawanych egzemplarzy kompletne, z dwoma "odstojnikami", na wysokości barków.

Ale nic to. Czekam na argumenty dlaczego nie pakować się w C1.

Odnośnik do komentarza
  • 0
12 minut temu, berater napisał:

Ja tam się nie znam (...) rzeczywiście ciężko spotkać wśród sprzedawanych egzemplarzy kompletne, z dwoma "odstojnikami"(...)

Ja też się nie znam ;) , te które oglądałem oraz ten który w końcu kupiłem je miały. A oglądałem parę sztuk.

 

12 minut temu, berater napisał:

(...)Czekam na argumenty dlaczego nie pakować się w C1.

No to ja takich nie podam :) .

BMW C1 to barrrdzo ciekawy skuter.

Jedynie zgadzam sie co do punktu 4...

Odnośnik do komentarza
  • 0

Sam nie małem 200ccm (a jedynie 125ccm), bo były praktycznie w tej wersji (Williams) w jakiej szukałem nie do dostania :) . Ale początkowo szukałem też "zwykłego" C1 w wersji 200.

Różnica to przede wszystkim wytrzymałość silnika na dłuższe przeloty z obrotami zbliżonymi do maksymalnych na korzyść 125. Oraz oczywiście osiągi, a ta różnica pomiedzy 125 ccm a 176 ccm jest, dziwnym trafem znaczna, jeśli chodzi o przyspieszenie. Bo V max to zaledwie z 3 km/h różnicy.

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Administrator
43 minuty temu, berater napisał:

Swoje "mądrości" czerpię z netu

Nieskromnie powiem, że u nas info nt FlyingC1Trasp.gif  jest dość dużo:

1. Test użytkownika C1 200

2. Test C1 - B ardzo M ało W ody

3. Jeden z kilku tematów na forum nt.C1

 

2 godziny temu, berater napisał:

4. Ciężko coś przyzwoitego wyrwać w cenie do 5-7 kzł.

Nierealne. W tej cenie wraki. Zresztą ostatnio ten model w PL jest w ogóle na wymarciu.

 

43 minuty temu, berater napisał:

ciężko spotkać wśród sprzedawanych egzemplarzy kompletne, z dwoma "odstojnikami", na wysokości barków.

W DE bez problemu ale ceny w przedziale raczej 2-5 tyś € (w zależności od stanu i przebiegu)

Ps. Odezwij się do Joasia70. Ma (chyba jeszcze) bardzo rozsądny egzemplarz do sprzedania... ale o cenie 5- 7 tpln zapomnij.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Testy publikowane u nas czytałem.

Z tego co piszecie, wynika, że nie muszę chyba szukać innych demotywatorów. Podstawowym powodem rezygnacji z kupna będzie cena.

Potrzebuję takiego wozidełka do jazdy wokół komina (wyskoczyć po fajki, czasem do klienta). Kombinowałem zakup tanio jakiegoś, nawet zmęczonego i doprowadzenie go przez zimę do kultury, sukcesywnie angażując kasę.

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Administrator
1 minutę temu, berater napisał:

Kombinowałem zakup tanio jakiegoś, nawet zmęczonego i doprowadzenie go przez zimę do kultury, sukcesywnie angażując kasę.

W przypadku tego modelu to nie ma sensu. To nie skuter budżetowy.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Mam jeszcze pytanie.

Chodzi o lusterka.

Najczęściej spotykałem się z wyglądem takim jak na pierwszym zdjęciu. Uznaję je za typowe.

Ale widziałem też takie jak na zdjęciu drugim. Czy to fabryka, czy jakieś druciarstwo ?

 

lusterko1.jpg

lusterko2.jpg

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Klubowicze
4 godziny temu, berater napisał:

Znam plusy dodatnie. Z plusów ujemnych, wiem że:

1. Skuter stosunkowo ciężki.

2. Wysoko zawieszony środek ciężkości i dziwnie zachowująca się kierownica w ciasnych zakrętach. Stąd tendencja do bocznych upadków.

3. Spore gabaryty kierownika. 115 kg i 190 cm wzrostu (rano, bo wieczorem trochę mniej).

4. Ciężko coś przyzwoitego wyrwać w cenie do 5-7 kzł.

5. Brak możliwości weryfikacji stanu technicznego, gdzieś u chłopa na polu. Na temat skuterów mam wiedzę zerojedynkową (jeździ, nie jeździ).

 

Proszę o dodatkowe demotywatory.

ad 1 - nie odczułam tego 

ad 2 - boczne upadki ? ani razu moja jedyneczka nie miała takich tendencji,  środek ciężkości rzeczywiście jest wyżej położony z racji budowy skutera ale jest świetnie wyważona i w ogóle się tego nie odczuwa, podczas jazdy miałam wrażenie raczej, że zachowuje się jak '''wańka wstańka"

ad 3 - no ja drobniutka kobietka ;) jestem więc sie nie wypowiem , ale pan który ode mnie ją kupił jest słusznych rozmiarów i nie miał problemów ze zmieszczeniem się w "kabinie"

ad 4 - no niestety to chyba jedyna jej wada, ale naprawdę warto 

ad 5 - to tak jak ja :) mnie w kupnie baaardzo pomogli koledzy i cały czas jestem im bardzo wdzięczna, że mogłam przeżyć przygodę z C1 :) buziaki jak zawsze :) 

 

jakie demotywatory :) chłopie jak Ci się C1 podoba i serce do niej rwie to co Ty liczysz piniendze ;) 

 

 

33 minuty temu, berater napisał:

 

lusterko2.jpg

Pierwszy raz widzę takie "cudo" a trochę C1 poprzeglądałam zanim swoją nabyłam

Odnośnik do komentarza
  • 0

Nie chcę być niedyskretny, ale korci mnie zapytać. Czemu się rozstaliście ? Niezgodność charakterów, czy inny powód ?

15 minut temu, Joasia70 napisał:

Pierwszy raz widzę takie "cudo" a trochę C1 poprzeglądałam zanim swoją nabyłam

Ciekawe co to za wynalazek.

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Klubowicze

C1 sprzedałam bo na dzień dzisiejszy bardziej mi po drodze z burgmanem a dwa skutery to za dużo szczęścia jednak. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...