Użytkownicy Vince Opublikowano 10 Czerwca 2021 Użytkownicy Opublikowano 10 Czerwca 2021 Trochę mnie powstrzymuje brak możliwości zamknięcia na zamek tych gratów przy wycieczce typu jazda-zwiedzanie-jazda-zwiedzanie itd..
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 10 Czerwca 2021 Klubowicze Opublikowano 10 Czerwca 2021 Nigdy nic nie zginęło . Zresztą poco komu stare majtki i skarpetki ? 🤣 1
Klubowicze grzybek Opublikowano 10 Czerwca 2021 Klubowicze Opublikowano 10 Czerwca 2021 45 minut temu, Vince napisał: Trochę mnie powstrzymuje brak możliwości zamknięcia na zamek tych gratów przy wycieczce typu jazda-zwiedzanie-jazda-zwiedzanie itd.. Z reguły ktoś jeden zostaje przy maszynach 56 minut temu, arturo-bb napisał: Mam chyba takie same (Kappa ) .Zakładam tylko na dłuższe wypady . Boczki okleiłem bezbarwną folią kupioną od firmy co robi reklamy i naklejki (w metrażu ,gruba ) Tak,widziałem na forum twoje. Arci, dasz namiary na tę folię. Czy nie zbyt agresywny klej do plastiku??- po oderwniu i zdjęciu folii. Pozdrawam Krzysztof
Użytkownicy Vince Opublikowano 10 Czerwca 2021 Użytkownicy Opublikowano 10 Czerwca 2021 Nigdy nic nie zginęło . Zresztą poco komu stare majtki i skarpetki ? Artur, ja mam nowe...
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 10 Czerwca 2021 Klubowicze Opublikowano 10 Czerwca 2021 Nowe to one są do pierwszego założenia. Potem już stare. Poza tym potencjalny złodziej wie że może się załapać nie dosyć że na stare to jeszcze nie uprane 😱 . Więc woli nie ryzykować bo to trauma na całe życie 😜
Klubowicze bilety Opublikowano 12 Września 2021 Klubowicze Opublikowano 12 Września 2021 I stało się, prądnica odmówiła posłuszeństwa przy przebiegu 83 tyś. Wymieniłem z pomocą Michała na drugą już działa. Sam nie mogłem, ale na szczęście to prosta operacja.Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
Klubowicze grzybek Opublikowano 12 Września 2021 Klubowicze Opublikowano 12 Września 2021 Dobrze mieć takiego kolegę co pomoże w trudnej chwili.👍 Pozdrawiam
morgir Opublikowano 14 Września 2021 Opublikowano 14 Września 2021 No i przyszło na mnie trafić tutaj, przeczytać, chwycić za głowę i nie wiedzieć co zrobić ... Więc proszę bardziej doświadczonych kolegów i koleżanki o pomoc. Jestem na kupnie, mam 193 cm ponad 100 kg Wagi. Dla mnie więc (aby jeździć wygodnie z wyciągniętymi nogami) ponoć tylko (albo aż) Bmw C 650 GT lub B650. Zacząłem rozglądać się za BMW - jest kilka ofert na rynku głownie 2012 i 2013. Rozumiem - i przeczytałem dyskusję - ale jest ona dość ... stara. Jak w 2021 wygląda zakup C650 GT, czy ceny jakie aktualnie osiągają - 17 - 30 tys. to dobre ceny? Czy poniżej 20 tys da się kupić dobry egzemplarz? Czy faktycznie serwis dalej zwala z nóg nawet jak się popatrzy w stronę serwisu BMW, czy w Małopolsce może "zwykli" "śmiertelni" serwisanci już nauczyli się tego modelu - no i koledzy, koleżanki - jak Wasze Skutery spisują się z przebiegami rzędu 70 tkm, 80 tkm. Pomóżcie - podpowiedzcie. Ponoć to forum to jedno z ostatnich przyjaznych miejsc dla zagubionych.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 14 Września 2021 Administrator Opublikowano 14 Września 2021 Kilka info na szybko... - Jeśli cenisz opcję jazdy z wyprostowanym nogami to faktycznie C650GT oferuję w tym miejscu dużo. - ceny 17-30 kpln to ceny dobre pod warunkiem znalezienia odpowiedniego, bezwypadkowego egzemplarza. Tu przebieg gra sporą rolę. W okolicy 40 kkm wypada drogi przegląd. Cena ASO może spowodować czkawkę. - Warto pamiętać, że skuter już nie jest oferowany na żadnym rynku. - Przebiegi 70 kkm -> ... tu pewnie dopiszą się koledzy. Poczekaj na m.in wpis @bilety lub @melmacie
Klubowicze grzybek Opublikowano 14 Września 2021 Klubowicze Opublikowano 14 Września 2021 Co do cen ASO, to faktycznie są wysokie. Zrobiłem w ASO wymagany po 10 tys przegląd - obejmujący wymianę oleju silnikowego, filtra oleju i płynu hamulcowego. Cena poraża. 1.200 zł. Ale coś za coś. Jest i będzie serwisowany w ASO. A zalety takiego serwisowania są oczywiste. Gdyby nie było mnie stać to bym go sprzedał. Lub co więcej w ogóle nie kupował 200. /dwóch kółek/. Mam wykupioną przedłużoną gwarancję na 5 lat. Nie kupuję tego pomysłu np. do żelazka, lodówki, etc,. ale przy moich moto to musi być . To chyba normalne podejście do życia. Co do bezawaryjności nie mogę się wypowiedzieć z uwagi na nikły przebieg. Lecz z pewnością wysiadając z Yamahy T max 530 poznałem co to komfort i pewność wyprzedzania. Łezka kręci się gdzieś za japońcem, ale z tym "często psującym się BMW" nie jest źle, a nawet póki jest OK. Jak kupisz, to z lekkością serca przyjmuj na klatę opinie ,że "ten sprzęt się psuje". Czytaj opinie Marka BILETY ze Szczecina i innych. Istnieją lokalni znawcy BMW tego modelu, np. koło Bydgoszczy w Tryszczynie "Doktorek'", w Gdańsku Włodzimierz- były pracownik ASO BMW. Polecam też serwis ASO w Szczecinie- nie oszukują. Sumując- nie umrzesz kupując ten fajny sprzęt dla długiej turystyki. I będzie Pan zadowolony👍
morgir Opublikowano 14 Września 2021 Opublikowano 14 Września 2021 dzięki @MariuszBurgi oraz @grzybek za odpowiedzi Jeżeli chodzi o serwis to południe Kraju, jestem z okolic Krakowa, jeżeli chodzi o pozycję to w domyślę turystyczna pozycja z wyciągniętymi do przodu nogami - choperowa - czy jak to się tam nazywa 😉
Yazinz Opublikowano 14 Września 2021 Opublikowano 14 Września 2021 3 godziny temu, grzybek napisał: Co do cen ASO, to faktycznie są wysokie. Zrobiłem w ASO wymagany po 10 tys przegląd - obejmujący wymianę oleju silnikowego, filtra oleju i płynu hamulcowego. Cena poraża. 1.200 zł. Krzysiek strasznie Cię policzyli za przegląd po 10 tys. W ubiegłym roku za taki sam przegląd w ASO płaciłem 700zł. czyżby aż tak ceny wzrosły 😐
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 14 Września 2021 Administrator Opublikowano 14 Września 2021 Dla przypomnienia, cennik serwisów ASO BMW przy C650GT. Wykaz kosztów jednego z użytkowników. 1,000 km (Running-in service) Engine oil + filter + set strainer. Estimated parts $190.00 (after converting to USD). Too expensive to just change the engine oil + filter! Estimated labor $39.00. 10,000 km (Engine oil service) Engine oil + filter. Estimated parts $167.00. Estimated labor $39.00. 20,000 km (Minor service) Engine oil + filter, CVT belt + roller bearings, air filter and etc. Estimated parts $1,940.00. Estimated labor $77. 30,000 km (Engine oil service) Engine oil + filter. Estimated parts $167.00. Estimated labor $39.00. 40,000 km (Major service) Engine oil + filter, gearbox oil, rear axle oil, air filter, spark plug, CVT belt + roller bearings, chain + sprockets, gaskets + oil seals + O-rings and etc. Estimated parts $1,574.00. Estimated labor $248.00. Tu inny przykład -> C650GT - serwis po 20 kkm
Klubowicze grzybek Opublikowano 14 Września 2021 Klubowicze Opublikowano 14 Września 2021 Godzinę temu, Yazinz napisał: Krzysiek strasznie Cię policzyli za przegląd po 10 tys. W ubiegłym roku za taki sam przegląd w ASO płaciłem 700zł. czyżby aż tak ceny wzrosły 😐 Ano widzisz Janusz, tak to już jest. Ale najważniejsze zdrówko. Trzymaj się i może wreszcie do zobaczenia.😉
DyFeR Opublikowano 26 Września 2021 Opublikowano 26 Września 2021 W dniu 1.11.2020 o 20:16, DyFeR napisał: Cześć, wracam z informacją, może się komuś przyda 1. To był łańcuch, który zdaniem serwisanta BMW rozciągnął się od nowości. Trzeba było go naciągnąć i przy okazji wymienić szynę ślizgową łańcucha (tylko STUFE2) po niecałym roku i przejechaniu ok 2 500 km, stukanie powróciło. Przy zimnym silniku powoli startując strasznie szarpie i słychać stukanie. Po przejechaniu ok 1 km, czyli jak silnik się częściowo rozgrzeje stukanie ustępuje i już tak nie szarpie przy starcie, ale jest jeszcze lekko wyczuwalne. Moja teoria po przeczytaniu internetów, obejrzeniu youtubów itp to napinacz łańcucha. W moje wersji K18 jest już hydrauliczny. Widziałem jak "reanimowali" takie napinacze wkładając w imadło, żeby go "rozruszać". Ja nie chcę iść tym torem więc chciałbym wymienić na nowy Czy ktoś z Was, wymieniał już hydrauliczny? Może podzielić się jakimiś wskazówkami lub ma stronę z instrukcji serwisowej. Wystarczy kupić części 06 oraz 08?
Klubowicze grzybek Opublikowano 28 Października 2021 Klubowicze Opublikowano 28 Października 2021 Hej, właśnie dziś z pomocą serwisanta BMW został uregulowany naciąg łańcucha napędowego, poprzez wymianę dwóch szyn ślizgowych. Przy okazji wymieniłem olej w przekładni łańcuchowej. Też miałem podobnie-jak u ''DyFeR'' objawy dot. zbyt luźnego łańcucha napędowego. Ale zrobione i git ! Zaraz inna jazda a i przynajmniej wiem, że teraz to się pluska w czystym oleju😜. Teraz wyczekiwać nowego sezonu, ale póki co to ja jeszcze polatam w tej jesieni.
DyFeR Opublikowano 28 Października 2021 Opublikowano 28 Października 2021 @grzybek Cieszę się z Tobą, ale sezon się dla mnie nie skończył i weekend słoneczny się zbliża, więc kilka kilometrów jeszcze możesz zrobić. Po wyjeździe z serwisu też się cieszyłem, ale żeby po 2,5tys km wrócił ten sam objaw to moim zdaniem coś nie halo... Ile zapłaciłeś za serwis i po ilu km odstawiłeś maszynę na na tą regulację?
Klubowicze grzybek Opublikowano 28 Października 2021 Klubowicze Opublikowano 28 Października 2021 Z przebiegiem 11.000km, choć mówili, że były przypadki, że już po 3 .000 km. Z rabatami dość wysokimi / 15-40 procent, w materiałach, robociźnie, oleju) zapłaciłem ok. 650 zł. Gdyby założyli kolejny rozmiar szyn, to byłoby za ciasno, stąd muszę się liczyć,że za jakiś/?/ czas przyjdzie mi wskoczyć na kolejny rozmiar szyn prowadzących.🤔 Ale damy radę...👍😜. Na tym sprzęcie to się śmiga, mega komfortowo. Łańcuch jest zamknięty w obudowie, pracuje non stop w oleju, więc w optymalnym środowisku i raczej nie powinien podlegać wymianie, Ja mam spokój i nie muszę się babrać co 500 km, ani kupować jakieś tam mazidła🤣. Póki co, mi to odpowiada. Normalna rzecz eksploatacyjna. PS A ja nie pisałem, że mój sprzęt idzie już na zimowy sen. Wprost przeciwnie- w najbliższą sobotę Bory Tucholskie.
RONIN Opublikowano 28 Października 2021 Opublikowano 28 Października 2021 Coś lipny ten łańcuch BMW, zrobiłem Integrą 12 tys. bez kąpieli olejowej bez żadnych regulacji. 1
Klubowicze grzybek Opublikowano 29 Października 2021 Klubowicze Opublikowano 29 Października 2021 Ja też, poprzednikiem T maxem - bez żadnych regulacji i smarowań- był pas. 🤣
DyFeR Opublikowano 30 Października 2021 Opublikowano 30 Października 2021 ja się zastanawiam czy te stukanie to efekt na pewno rozciągniętego łańcucha? po ok 1-2 km jak dobrze się rozgrzeje to stuki znikają i nie szarpie więc czy to nie jest problem napinacza? @grzybek inny rozmiar szyn ? wg rysunku z mojego poprzedniego postu standard jest jeden i nie ma różnych rozmiarów. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie i chciałbym, żeby mnie ktoś sprostował jak się mylę.
Yazinz Opublikowano 30 Października 2021 Opublikowano 30 Października 2021 https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/33_1703-wahacz-tylnego-kola-prowadnica-lancucha/i54687/r2015/m06 Z tego co pamietam dostępne są trzy albo cztery. W moim egzemplarzu przy przebiegu około 12 tys km wszystko działało bez zastrzeżeń. Oczywiście mam na myśli łańcuch do przeniesienia napędu, bo o tym pisał Krzysiek, a przynajmniej tak to zrozumiałem. Pozdrawiam.
Klubowicze grzybek Opublikowano 30 Października 2021 Klubowicze Opublikowano 30 Października 2021 Dokładnie Janusz, tak jak piszesz. Wymiana szyny ślizgowej łańcucha napędowego. Ale nie miałem odgłosów stukania - Dyfer, więc coś nas różni w diagnostyce problemu. I pochwalę się ,że dziś nawinąłem ok. 200 km po Borach Tucholskich. Sprzęt bez zarzutu. I pogoda miodzio. Widoki złotej jesieni. Jutro wrzucę parę foci w regionalnym forum. Pozdrawiam Cię Janusz.
Klubowicze grzybek Opublikowano 30 Października 2021 Klubowicze Opublikowano 30 Października 2021 Janusz, przypomnij mi, kto po Tobie wziął BMkĘ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się