Skocz do zawartości
Forum Burgmania

BMW C650 GT - wątek główny


Jarek_PL

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

Mogę się już pochwalić dorobieniem mocowań do nawigacji i telefonu z podłączeniem elektrycznym. Jest super, nic nie trzęsie i czytelne.

IMG-20200930-WA0003.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg

IMG-20200930-WA0004.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg

Musiałbym jeszcze kogoś z koleżeństwa poprosić o focie stelaża do zaczepienia sakw do BWM 650GT.  Może ktoś już sobie dorabiał??

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
8 minut temu, grzybek napisał:

Musiałbym jeszcze kogoś z koleżeństwa poprosić o focie stelaża do zaczepienia sakw do BWM 650GT.  Może ktoś już sobie dorabiał??

Mogę ci porobić zdjęcia moich stelaży pod kufry. Myślę że ze zdjęć będzie trudno trochę są pokomplikowane, ale może ci się uda.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
2 minuty temu, bilety napisał:

Mogę ci porobić zdjęcia moich stelaży pod kufry. Myślę że ze zdjęć będzie trudno trochę są pokomplikowane, ale może ci się uda.

Fajnie by było i proszę Ciebie o wrzucenie takich fotek. napisz proszę jakiej marki-nazwy kufry do tego zakładałeś. Zapraszam do indywidualnego kontaktu na moja skrzynkę. Pozdrawiam

Krzysztof

Odnośnik do komentarza

Niestety co do bezawaryjności (a raczej awaryjności) BMW mam zdanie wyrobione. I to zarówno jak chodzi o samochody jak i motocykle. To są świetne sprzęty ale wyłącznie nowe i z możliwie długą gwarancją. A potem... "do Żyda" i jak najdalej od niego... Słyszałem już wiele relacji osób mających duże pojecie o moto o ilościach awarii i kosztów serwisu moto BMW. A osobiście wiem jakie są koszty napraw samochodów BMW, świeżych ale po gwarancji. Szkoda nerwów, czasu i pieniędzy. NIGDY więcej, szkoda życia.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
30 minut temu, Michał_ napisał:

Niestety co do bezawaryjności (a raczej awaryjności) BMW mam zdanie wyrobione. I to zarówno jak chodzi o samochody jak i motocykle. To są świetne sprzęty ale wyłącznie nowe i z możliwie długą gwarancją. A potem... "do Żyda" i jak najdalej od niego... Słyszałem już wiele relacji osób mających duże pojecie o moto o ilościach awarii i kosztów serwisu moto BMW. A osobiście wiem jakie są koszty napraw samochodów BMW, świeżych ale po gwarancji. Szkoda nerwów, czasu i pieniędzy. NIGDY więcej, szkoda życia.

Czy miałeś sam C650 lub C650GT? ja jestem użytkownikiem i mam trochę inne zdanie.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, bilety napisał:

Czy miałeś sam C650 lub C650GT? ja jestem użytkownikiem i mam trochę inne zdanie.

Z osobówek to 650i oraz 640i z motocykli to kilka GS 1100 w rodzinie  i chęci (obecnie coraz mniejsze) na gtl 1600. O samochodach BMW wiem B. Dużo i służę informacjami a o motocyklach, obecnie w zainteresowaniu te 1600, słyszałem od poważnych ludzi znających temat od podszewki historie po prostu stawiające włosy na rękach....

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
22 godziny temu, Michał_ napisał:

słyszałem od poważnych ludzi znających temat od podszewki historie po prostu stawiające włosy na rękach....

No właśnie.... Nie obraź się Michał, ale takie jest Twoje źródło wiedzy, a nie doświadczenia własne płynące z użytkowania C650 lub C 650GT - o co pytał Marek''Bilety''.  

Dodam, że wiedząc , że ew. części są drogie, wykupiłem pakiety naprawcze - i mam przedłużona gwarancje łącznie na 5 lat. A to już trochę czasu i nawiniętych kilometrów.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Godzinę temu, grzybek napisał:

No właśnie.... Nie obraź się Michał, ale takie jest Twoje źródło wiedzy, a nie doświadczenia własne płynące z użytkowania C650 lub C 650GT - o co pytał Marek''Bilety''.  

Dodam, że wiedząc , że ew. części są drogie, wykupiłem pakiety naprawcze - i mam przedłużona gwarancje łącznie na 5 lat. A to już trochę czasu i nawiniętych kilometrów.

No właśnie i o to mi chodziło, szkoda że ludzie piszą o czymś bo ktoś coś komuś powiedział. Ja ma już nie długo 80 tyś i jakoś nie narzekam, wcale nie jest źle. Ale to moje zdanie użytkownika.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, grzybek napisał:

Dodam, że wiedząc , że ew. części są drogie, wykupiłem pakiety naprawcze - i mam przedłużona gwarancje łącznie na 5 lat. A to już trochę czasu i nawiniętych kilometrów.

No i właśnie zrobiłeś to samo co robią wszyscy nabywcy nowych samochodów BMW. Gwarancja na 5 lat i jak auto kończy 4 lata i 10 mies to się je sprzedaje jak najszybciej.

Co do tego co i od kogo "słyszałem" to  na priv mogę pisać by nie mówić o kimś kto mnie nie upoważniał do tego. Ale co np. powiesz na BMW K1600 GTL, serwisowane przez oczywiście odpowiednio zamożnego człowieka w ASO, które w wieku 5 lat zostało wstawione do komisu z kompletem faktur z jego napraw na 120 tys zł ? 🙂 W tym czasie zepsuło sie w nim dokładnie wszystko (wiekszość nie raz).

A co do skutera 650 to z tego co słyszałem (może mam złe dane) to jego miejsce produkcji nawet nie jest blisko Niemiec...

Odnośnik do komentarza
W dniu 29.08.2020 o 00:16, DyFeR napisał:

Cześć,

na wstępie bardzo dziękuję wszystkim za przekazane tutaj swoje uwagi, pomysły, mądrości są bardzo pomocne 👍👍👍

Od pewnego czasu mam C650 Sport (@admin: nie ma tego modelu do wyboru przy rejestracji). Maszyna rewelacja, ale....

1. jak odpalę to czasem stuka (w wcześniejszych wpisów wiem, że to może łańcuch) faktycznie taka młócka, ale dzieje się to tylko na zimnym silniku. Rozwiązanie to  odpalam , chwilę czekam aż się "rozgrzeje" olej rozprowadzi i potem przestaje  lub jak przejadę jakieś 300 m też przestaje. Dźwięk ten jest tylko jak jadę, na wolnych obrotach tego nie ma.

2. kolejny dziwny dźwięk to też nie zawsze występuje, ale przy większym/gwałtownym odkręceniu manetki słychać taki pusty, stłumiony dźwięk, jakby ktoś do słoika coś nalewał. Występuje od czasu do czasu nie wiem od czego jest uzależnione. Potrafi trwać całą drogę, bez względu na temperaturę silnika.

Wiem, że trudno jest diagnozować cokolwiek na podstawie opisywanego dźwięku, ale może nie należy się przejmować bo "ten typ tak ma" 🙂 ??

Kolejnym zagadnieniem jest szyba wysoka. Upatrzyłem sobie Puig Touring, ale jak patrzę na to mocowanie (tylko 4 śruby i mam plaski mocujące usunąć) to mam wrażenie że przy silniejszych wiatrach wyrwie ją ze śrubami. Taka wysokość szyby to jak żagiel na wietrze.. Ma ktoś z Was, może się podzielić opinią?

https://puig.tv/uploads/products/600310/9015/mounting-instructions.pdf

 

Pozdrawiam

DyFeR

Cześć,

wracam z informacją, może się komuś przyda

1. To był łańcuch, który zdaniem serwisanta BMW rozciągnął się od nowości. Trzeba było go naciągnąć i przy okazji wymienić szynę ślizgową łańcucha (tylko STUFE2)

2. Bez zmian, ten model tak ponoć ma ... (hmm) 

3. Szyba Puig - zamówiłem model 9015 i niestety nie pasowała. Nie dawało mi to spokoju więc napisałem do producenta Puig Hiszpania prośbę o sprawdzenie i przesłanie mi informacji o rozstawie otworów. Przesłali mi zdjęcie z wymiarami i moim zdanie ten model nie pasuje do naszych moto. Porównywałem z rozstawem jaki mam u siebie. Biorę też pod uwagę, że sklep mi przesłał inną szybę w folii z naklejkami 9015w, ale...  Nie chce mi się już tego sprawdzać, więc zacząłem rozglądać się za deflektorem.

Pozdrawiam

D

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

DyFeR, dzięki za cenną uwagę. Będę musiał przypilnować tego tematu związanego z niepokojącym odgłosem pracy łańcucha. A który Ty masz rocznik?

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, grzybek napisał:

DyFeR, dzięki za cenną uwagę. Będę musiał przypilnować tego tematu związanego z niepokojącym odgłosem pracy łańcucha. A który Ty masz rocznik?

jest info w profilu 🙂
R
ocznik 2016

Odnośnik do komentarza

Cześć, może to kogoś zainteresuje albo w przyszłości będzie szukał informacji odnośnie spalania.

W tym sezonie zatankowałem 471,6 L (tyle odnotowałem w aplikacji Drivvo, ogólnie to było trochę więcej) Średnie spalanie w BMW C 650 G wyniosło 4,32 L na 100 km. Najwięcej zużył  mi 5,3 L, a najmniej 3,68 L. Najlepszy wynik, to przelot bocznymi drogami z prędkościami 90-110 km/h, a najgorszy to przedział 130-140 km/h. Oczywiście w każdym z przypadków było też miasto. Przedział prędkości należy traktować szacunkowo ale jakaś wiedza z tego płynie 🙂

Wiadomo, że wykorzystując możliwości tego skutera da się spalić dużo więcej. Nie chcę się z nikim licytować i wiem że reprezentujemy różne style jazdy. Dzielę się moim doświadczeniem w użytkowaniu BMW C 650 GT.

Byle do wiosny 👍

21951F09-210A-4F96-9497-C37FDE9FB3D7.png

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

No kolego, pełen professional. 👍  Cenne informacje. Mój pokazuje średnie spalanie 5,2 l. Ale ja tez nie żałuję, bo dziś przeleciałem kawałek 20 km droga S5  w przedziale ok.140km/h.  Nawet tej prędkości nie czuć-taki fajny motorek:scooter:

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

U mnie maksymalnie było 10 litrów ale to był test na maksymalne spalanie. Zamknieta manetka od stacji do stacji na esce. Minimalnie około 5. Jako ciekawostka zamknięta manetka 10 litrów, 20km/h wolniej czyli 160 km/h to już 6 litrów. Czyli 4 litry więcej jadąc max, zupełnie się nie opłaca.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
1 godzinę temu, Artix napisał:

 Zamknieta manetka od stacji do stacji na esce. Minimalnie około 5. Jako ciekawostka zamknięta manetka 10 litrów,


 

Chyba otwarta manetka!?

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

I oczywiście taki test tylko na niemieckiej autostradzie 🤣

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Dane oczywiście odnoszą się do BMW 650 GT. Tak była to niemiecka autostrada gdzie nie ma ograniczeń ;) i ja zamykam manetke a otwieram maksymalny wylew paliwa.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...