Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli chodzi o obsługę sprzedażową w Inchcape, to najmniejszego złego słowa nie mogę powiedzieć. Zarówno jeżeli chodzi o sprzedaż motocykli jak i akcesoriów. Ludzie są kompetentni i przemili. Co innego jeżeli chodzi o serwis... tragedia, dno i metr mułu. Dziś mija tydzień postoju w w ich pseudo autoryzowanym serwisie mojego GT-ka. Trafił tam na akcję serwisową napinacza, niesprawną baterię motoalarmu i rdzewiejący przewód hamulcowy. Ciała dają na całej linii, a przede wszystkim na kontakcie z klientem.

Program czteroletniej gwarancji jest w trakcie organizacji. Dealerzy przekazali wykaz klientów którzy zakupili motocykle w 2013 r. do BMW Polska. A' propos BMW Polska.. są obojętni na klienta, bez reakcji pozostała druga skarga...

Opublikowano

O BMW Zdunek (sprzedaż i serwis) nie mogę powiedzieć złego słowa. Serwisowałem u nich F800GS i zawsze wszystko było OK.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Odebrałem GT-ka z serwisu, rzeczywiście po wymianie napinacza pracuje ciszej.

Opublikowano

Jest mi miło Marcin że wciąż możesz cieszyć się bezawaryjnością i naprawdę przyjemną jazdą na GT-ku, i życzę Ci aby tak było zawsze.

Jednocześnie żal dupę ściska czytając o problemach Burego :-(

A ja chciałem Was poinformować, że nie mam już BMW !

Sprzedałem !

A jeśli by kogoś interesowało ile można wyrwać za model z 2013, to odpowiedz brzmi .... 8300 €.

Mimo to napewno w tym temacie będe obecny .

Opublikowano

Gratulacje, dobra cena... zdecydowanie. Tylko na co go teraz zamienisz... Mówiąc nieskromnie to nie ma na co... hihi

Opublikowano
  W dniu 23.08.2014 o 12:21, Bury napisał(a):

Gratulacje, dobra cena... zdecydowanie. Tylko na co go teraz zamienisz... Mówiąc nieskromnie to nie ma na co... hihi

Bury Jarek powozi czymś takim:

9190.jpg

Opublikowano

Pan European jest na wycieczki, a póki co dostałem w spadku od syna

Burga 200.

Zastanawiam się nad Tmaxem, ale teraz już bez kichy, zanim kupie pojeździć muszę.

Opublikowano

530-sci brać,brać,brać jeśli tylko odpowiada pod względem wyglądu o mechanikę bym się nie bał.

Opublikowano
  W dniu 23.08.2014 o 21:45, Marci M napisał(a):

530-sci brać,brać,brać jeśli tylko odpowiada pod względem wyglądu o mechanikę bym się nie bał.

Gdyby chodziło tylko o mechanikę to lepiej kupić sobie zegarek szwajcarski.

Opublikowano

Na zegarku nie polatasz :wink1:

Opublikowano

Ja tam nadal uważam, że w "kategorii skuterowej" GT-ka nie ma już na co zamienić. Komfort, właściwości jezdne i stylizacja jest wyjątkowa. To oczywiście moje SUBIEKTYWNE zdanie które w całości podzielam :fireman2: . Zastrzeżenia budzą jedynie sprawy organizacyjne związane z serwisem... te niestety psują ogół pozytywnego odczucia wokół tej marki :kwasny:

Opublikowano

Oczywiście 530 możemy porównać do BMW 600 sport. GT to troche inna liga

Opublikowano

Bezwzględnie C 650 jest dla mnie naj ciekawszym skuterem.

Linja, dynamika, komfort jazdy itd, ale...

Nie miałem też żadnych zastszeżeń do serwisu, jeśli mnie zaskakiwali to tylko

pozytywnie , ale...

No właśnie ale gdy decyduje sie na zakup nowego sprzętu, wydaje dużą kasę, to

oczekuje w zamian bezawaryjności jak na nówke przystało.

Ja ze swoim egzemplarzem miałem ciut za dużo kłopotów :-(

O sprzedaniu zadecydował nie fakt że kupiłem biegowca, tylko zła opinia jaką mają te motorki

w necie. Bałem się że jak się rozejdzie to naprawdę cieżko będzie go sprzedać.

Póki co na miasto mam Burgmana 200 więc bidy nie ma.

A co do prawdziwego maxi to Tmax ma super opinię, albo poczekamy

do następnego sezonu, może BMW dopracuje mojego faworyta.

Opublikowano
  W dniu 24.08.2014 o 10:24, Bury napisał(a):

Ja tam nadal uważam, że w "kategorii skuterowej" GT-ka nie ma już na co zamienić. Komfort, właściwości jezdne i stylizacja jest wyjątkowa. To oczywiście moje SUBIEKTYWNE zdanie które w całości podzielam :fireman2::kwasny:

Ja też je podzielam, wiec jest nas juz dwóch. ✌ :)

Opublikowano
  W dniu 24.08.2014 o 15:00, Jarek_PL napisał(a):

Bezwzględnie C 650 jest dla mnie naj ciekawszym skuterem.

Linja, dynamika, komfort jazdy itd, ale...

Nie miałem też żadnych zastszeżeń do serwisu, jeśli mnie zaskakiwali to tylko

pozytywnie , ale...

No właśnie ale gdy decyduje sie na zakup nowego sprzętu, wydaje dużą kasę, to

oczekuje w zamian bezawaryjności jak na nówke przystało.

Ja ze swoim egzemplarzem miałem ciut za dużo kłopotów :-(

O sprzedaniu zadecydował nie fakt że kupiłem biegowca, tylko zła opinia jaką mają te motorki

w necie. Bałem się że jak się rozejdzie to naprawdę cieżko będzie go sprzedać.

Póki co na miasto mam Burgmana 200 więc bidy nie ma.

A co do prawdziwego maxi to Tmax ma super opinię, albo poczekamy

do następnego sezonu, może BMW dopracuje mojego faworyta.

Ja także musze potwierdzić , że ergonomia dla osoby o wzroście 189 cm jest wręcz wzorowa ...

Zawieszenie baaardzo dobre i pewne...

Stylistyka według mnie taka sobie ...

Wieć ma ten skuter swoje zalety :)

pozdrowienia

Adam

Opublikowano

Co prawda to nie 650GT, ale sam byłem w 2012 prawie na 100% nastawiony na zakup C600Sport... Mój zapał topniał pod wpływem negatywnych doświadczeń użytkowników zarówno C600 jak i 650GT (ten sam silnik i pewnie 80% reszty skutera)... Topniał, topniał, aż stopniał do zera... Na dzień dzisiejszy skuter BMW nie zagości u mnie przez następnych parę lat. Po prostu nie ma takiej opcji. Straciłem nim zainteresowanie całkowicie.

  • Administrator
Opublikowano
  W dniu 24.08.2014 o 10:24, Bury napisał(a):

Ja tam nadal uważam, że w "kategorii skuterowej" GT-ka nie ma już na co zamienić. Komfort, właściwości jezdne i stylizacja jest wyjątkowa.

  W dniu 24.08.2014 o 15:20, Marcino1 napisał(a):

Ja też je podzielam, wiec jest nas juz dwóch. ✌ :)

Marcino1, jest nas więcej. Przypomnę co pisałem nawet w tym wątku...

  W dniu 29.06.2014 o 15:55, MariuszBurgi napisał(a):

Tak dla równowagi> Jeździłem trochę BMW C650GT i uważam, że pod względem zawieszenia jedyny aktualnie produkowany maxi, który może się z nim równać to T-max 530, osiągi lepiej niż dobre (AN 650 dostaje wciry), światła jak w dobrym 4oo, wyposażenie i heble, jak na maxi-skuter>> super... Ogólnie pod względem użytkowym i tzw. dawania fun'u z jazdy, uważam ten maxi za rewelacyjny, żeby tylko.... no właśnie.

Problem jest tylko >jeden<... ale BARDZO duży. Klarownie przedstawił to Jarek_PL i w pełni podzielam jego zdanie.

  W dniu 24.08.2014 o 15:00, Jarek_PL napisał(a):

ale...

No właśnie ale gdy decyduje sie na zakup nowego sprzętu, wydaje dużą kasę, to

oczekuje w zamian bezawaryjności jak na nówke przystało.

Ja ze swoim egzemplarzem miałem ciut za dużo kłopotów :-(

Nie mówię NIE... może za 2,3,4 lata...? Pożyjemy, poobserwujemy...

Opublikowano

Wybór skutera, podobnie jak dziesiątki innych wyborów, to sprawa indywidualna. Każdy ma inne doświadczenia, oczekiwania, itd.

Po jeździe testowej BMW C650 GT do głowy przychodziło mi jedno określenie - "traktor". Luksusowy, wygodny, szybki i drogi, ale traktor.

Trochę mnie to zdziwiło, ale personel BMW specjalnie nie polemizował :)

  • Administrator
Opublikowano
  W dniu 25.08.2014 o 18:55, marek_m napisał(a):

Po jeździe testowej BMW C650 GT do głowy przychodziło mi jedno określenie - "traktor". Luksusowy, wygodny, szybki i drogi, ale traktor.

Miałem podobne odczucia po zrobieniu pierwszych 100 km GT'kiem... tyle, że ja mówiłem "młóckarnia".

Dźwięk ten >przeszkadza< na początku, później się przyzwyczajamy :)

No i jeśli wierzyć temu co pisał Bury, po wymianie nieszczęsnego łańcuszka, praca silnika C650GT staje się bardziej aksamitna ;).

  • Sympatycy
Opublikowano

Aksamitna to jest praca 530tki w T-MAXie. C650 GT to niestety kombajn i jest za głośny. To nie do końca jest kwestia gustu, kiedy silnik działa na tyle głośno, że nie słychać dobrze pojazdów uprzywilejowanych na pełnych bombach - już raz musiałem uciekać przed molochem straży pożarnej.

Wracając do innych wad BMW - czy widział ktoś jakiś sensowny patent na zmianę lusterek z czachy na kierownicę? Widoczność w lusterkach w GT jest beznadziejna, do tego drgania luster.... żeby było oczywiście trudniej - na obudowie lusterek mamy kierunkowskazy, więc trzeba je będzie przenieść. Widziałem, że Rizoma robi coś dla C600 Sport (dalej na budę), ale dla GT nie znalazłem zamiennika...

Opublikowano

Smoku, a próbowałeś luster asferycznych ??

  • Sympatycy
Opublikowano

Nie wiem czy to coś pomoże - bo mocowania luster sa mocno z przodu i wąsko. Może będę widział lepiej boczną strefę ale trudno powiedzieć. Generalnie jestem bardzo niezadowolony z lusterek, nie wiem jak inni.

Opublikowano

Podczas jazdy na testówce na burgmanii właśnie te drgające lusterka zburzyły mój idealny obraz GTka, poza tym nie miałem się do czego doczepić. U mnie w GPtce lusterka też są montowane do czaszy ale drgają tylko przez moment przy ruszaniu.

Opublikowano

Zaletą umiejscowienia lusterek pół metra z przodu jest możliwość obserwacji szerszej strefy. Martwy punkt praktycznie nie występuje. Do tego w GT-ku istnieje możliwość zamontowania szkieł asferycznych co dodatkowo poszerza strefę widzenia. Trzeba się jednak do tego przyzwyczaić, ponieważ z reguły lusterka w moto umieszczane są na kierownicy "blisko" głowy. W moim GT-ku lusterka nie trzęsą się dopóki nie przekroczę setki.

Opublikowano

Tez nie do końca rozumiem zastrzeżenia co do trzęsacych się lusterek. Do 100 km/h problem nie występuje a i znacznie ponad 100 dramatu też nie ma.

Co innego widoczność. Trzeba się przyzwyczaić, że w połowie lusterek obserwujemy własne ramiona.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...