Skocz do zawartości
Forum Burgmania

BMW C650 GT - wątek główny


Jarek_PL

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

Na obecną chwilę mój numer jeden, jeśli chodzi o opcję zmiany skutera... I to właśnie w białym kolorze :wub:

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Testowałem go już kilka razy, dzięki uprzejmości BMW Fus i za każdym razem siadam na niego z przyjemnością. Bardzo interesująca propozycja. !OK

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Udało mi się go jeszcze przetestować w maju przed czerwcowym wypadkiem. Nie powiem, sprzęt bardzo przypadł mi do gustu. Kto wie, może kiedyś ...
Arek, fajny filmik. Rozmawialiśmy chyba o nim w naszym wesołym autobusie.


Pozdrawiam Piootr

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
Udało mi się go jeszcze przetestować w maju przed czerwcowym wypadkiem. Nie powiem, sprzęt bardzo przypadł mi do gustu. Kto wie, może kiedyś ...
Arek, fajny filmik. Rozmawialiśmy chyba o nim w naszym wesołym autobusie.


Pozdrawiam Piootr

Mi też przypadł do gustu, choć szkoda że tak bardzo jest po za moim zasięgiem.
Faktycznie to o tym filmiku wspominałem, trochę trwało zanim "dojrzał", ale teraz gdy już trudno doczekać się pełnego otwarcia sezonu, myślę że jest na miejscu :-).

Wysłane osobiście.

Odnośnik do komentarza
Dnia ‎2017‎-‎03‎-‎19 o 21:43, irasko napisał:

Testowałem go już kilka razy, dzięki uprzejmości BMW Fus i za każdym razem siadam na niego z przyjemnością. Bardzo interesująca propozycja. !OK

Potwierdzam...można z niego nie zsiadać. Wyjątkowo wygodny. :D

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
Dnia 19.03.2017 o 21:36, SlawoyAMD napisał:

Na obecną chwilę mój numer jeden, jeśli chodzi o opcję zmiany skutera... I to właśnie w białym kolorze

Naprawdę? A sądziłem, że dla Ciebie numerem 1 jest i będzie nadal B650, podobnie jak np dla Joasi. Jednak Ty wolałbyś BMW?

Dla mnie jest odrobinkę za wysoki. Tzn sięgam itd., ale nie jestem w stanie oprzeć całej stopy i czuję dyskomfort.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

 

11 minut temu, KriSSo napisał:

Naprawdę? A sądziłem, że dla Ciebie numerem 1 jest i będzie nadal B650, podobnie jak np dla Joasi. Jednak Ty wolałbyś BMW?

Dla mnie jest odrobinkę za wysoki. Tzn sięgam itd., ale nie jestem w stanie oprzeć całej stopy i czuję dyskomfort.

Burek jest poezją jeżdżenia i słuszny dla mnie wymiarami (bo lubię ciężki sprzęt - lepszy byłby chyba już tylko GoldWing). Jedyne co mnie tylko hamuje w ewentualnym zakupie, to po jakimś czasie jeżdżenie z "duszą na ramieniu", czy 50K nie trzaśnie mi w trasie skrzynia (choć Mirek mówił, że przy mojej delikatnej jeździe to i 70K zrobi bez trudu). Oczywiście w każdym może się coś popsuć, ale w "normalnych" CVT sporo sam zrobię, a tu tylko laweta, Mirek i długie dni lub nawet tygodnie oczekiwania (o czterech godzinach roboty z jej wyciąganiem, nie wspomnę)...

Ze stopami mam podobnie na MR700... Jest tak szeroki, że nogi mocno się rozchodzą. Za to w BMW można je fajnie wyciągnąć na podnóżkach...

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
Może nie jedynym ale faktycznie, C650GT oferuje wyjątkowo komfortowe warunki dla kierowców wysokich lub/i z nieproporcjonalnie długimi nogami.

A jak w tej definicji umieścić Artix'a...?
Odnośnik do komentarza

Witam, ja jako użytkownik GT mam taki problem że składając się w winklach przyciera stopką centralną, nie chcę jej demontować, bo często z niej korzystam, mycie, ładowanie bagaży etc. Czy inni GTkowcy też mają taki problem?

 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Dnia 6.04.2017 o 17:51, PoHo24 napisał:

Witam, ja jako użytkownik GT mam taki problem że składając się w winklach przyciera stopką centralną, nie chcę jej demontować, bo często z niej korzystam, mycie, ładowanie bagaży etc. Czy inni GTkowcy też mają taki problem?

Ja swoją zrobiłem 20 tyś km. jakoś nie zauważyłem tego problemu często jeżdżę z plecakiem i trzema kuframi. wydaje mi się że mocno się wykładam, ale mam sprężyną najmocniej wyciągniętą i może dla tego u mnie tego niema (chociaż może nie ma to znaczenia)

Odnośnik do komentarza
Dnia ‎2016‎-‎03‎-‎29 o 19:16, Bury napisał:

Gdybyś po wnikliwym przeczytaniu for obcojęzycznych przytoczył jakieś pozytywy na temat BMW Scooter lub chociaż ciekawe rozwiązania, nie posądzałbym Ciebie jak i nikogo więcej o wyżywkę. Kopiowane są tylko negatywne opinie lub żale tych co dali się przerobić przez serwisy BMW. Twoje wpisy w tym wątku Dr. Big są wybitnie tendencyjne... nie ja pierwszy to zauważyłem... Taką nutką zazdrości mi to zalatuje, ale być może się mylę... zresztą i tak zaprzeczysz...

Przez Ojca Dyrektora przytoczony został koszt serwisu po 20 kkm... opiewający na 1800 euro. Na Boga, przecież gość oddał do serwisu z zamkniętymi oczami skuter i w cenie wymienili mu dwie oryginalne opony, przednie zaciski, tarcze (które powinny jeżeli już być wymienione na gwarancji) oraz m.in. łańcuch (który też powinien być wymieniony na gwarancji). Jak jakiś niemiaszek za to zapłacił to jego sprawa. Jak w Polsce w serwisie BMW założysz dwie gumy Metzelera to zapłacisz około półtora tysiąca złotych. Dlatego takich rzeczy się w serwisie nie robi. Mój GT-ek jest po takim przeglądzie w serwisie BMW po 20 kkm... koszt niecałe 900 zł z ich materiałem.

Cholera mnie bierze, że się dałem wciągnąć w dyskusję...

Dzień dobry. Właśnie szukam serwisu BMW do przeglądu mojej 650GT po 20kkm. niestety, we Wroclawiu oba serwisy chcą ok. 3kPLN brutto, bo w tym jest wymiana paska napędowego. Gdybyś mógł polecić jakiś serwis BMW, gdzie można to zrobić np. do 2kPLN brutto, to byłbym bardzo zobowiązany. Pozdrawiam i dziękuję.

Dnia ‎2017‎-‎04‎-‎06 o 17:51, PoHo24 napisał:

Witam, ja jako użytkownik GT mam taki problem że składając się w winklach przyciera stopką centralną, nie chcę jej demontować, bo często z niej korzystam, mycie, ładowanie bagaży etc. Czy inni GTkowcy też mają taki problem?

 

Sprawdź, czy nie masz takiej lekkiej przypadłości, co w mojej GT, mianowicie - centralka nie do końca się składa. Być może jest uszkodzona sprężyna, albo inna przyczyna, ale gdy zjeżdżam z centralki, to muszę lekko pochylić GT (najbezpieczniej oprzeć na moment na bocznej nóżce), wtedy centralka składa się całkowicie. W przeciwnym razie, jeśli tego nie robię, to przez jakiś czas "przycieram" stopką centralną, dopóki nie raczy się całkiem złożyć. Niedługo  wybieram się na przegląd po 20kkm (cena!!!#@), to spytam i oto.

Odnośnik do komentarza

Mój skuter jest z 2013 roku, kupiłem go w 2016 -11 od dealera z Niemiec, po przeglądach z przebiegiem 15kkm, coś tam wymieniono w ramach akcji serwisowych, z dodatkową roczną gwarancją. Przed odbiorem dealer jeszcze raz przejrzał sprzęt. Od zakupu zrobiłem nim ok. 4kkm. Skuter nigdy mnie nie zawiódł, nie ma żadnych niepokojących objawów, usterek.
Moje wrażenia:
Zalety:
już tu wiele razy opisywane i mi się też podoba, że sprzęt jest wygodny dla mnie i dla pasażera, ma duży schowek pod kanapą (jeden z głównych powodów, dla których nie kupiłem T-Maxa), dobre – przyspieszenie, prędkość maksymalna i elastyczność, ilość miejsca, schowki, regulacja szyby, niepodatność na podmuchy do 140km/h, do tego podgrzewane: kanapa i manetki, fajny centralny kufer i torba przekrokowa. Pozycja za kierownicą wygodna, dużo miejsca na nogi. W mieście – jeśli ktoś nie potrzebuje się ciągle przepychac na pole-position – jeździ bardzo dobrze, choć świat GT to raczej szosy i autostrady.
Wady i cechy, które mi przeszkadzają:
układ schowka, w którym jest problematyczne chowanie z przodu schowka kasku integralnego (szczękowy XL ledwo wchodzi, tylko szczękę trzeba otworzyć na ok. 1-2 cm),
 
fatalnie mała ilość akcesoriów (choćby brak handbarów), astronomiczne ceny akcesoriów firmowych (np. nawigacja), istotne problemy z montażem akcesoriów niefirmowych, posadowienie lusterek (z przodu – zatem małe „martwe pole”, ale nie widać puszki za plecami, co jest niebezpieczne), trzęsące się wkłady lusterek i szyba (w porównaniu z innymi sprzętami). Mam 183cm wzrostu i standardowe, nieobniżone siedzenie i stopy na postoju dotykają tylko w połowie ziemi (szerokie siedzisko, szerokie podesty) – jest to potencjalnie niebezpieczne, np. na stacjach paliw. Stopka centralna nie składa się całkowicie (muszę ją „do-składać” poprzez lekkie pochylenie skutera). Niestety szyba w najwyższym położeniu nie odpycha strumienia powietrza, więc chociaż ma prawidłową wysokość, to góra kasku jest mocno atakowana pędem powietrza i jest hałas. Zauważyłem też sporą podatność na koleiny i inne wzdłużne przeszkody. Wchodzenie w ciasne zakręty – typowe problemy dla wszystkich skuterów (może poza T-MAX) – pozycja sedesowa uniemożliwia dobre panowanie nad pojazdem (dobre zespolenie ze sprzętem), niemożliwa aktywna praca ciałem dla pogłębienia zakrętów – jak to ktoś ujął na innym forum: „jedziesz za wolno – sprzęt wali się w zakręt, jedziesz za szybko – wypadasz”, ale to skuter więc coś za coś. Co do wsiadania – niestety jest tak szeroko i wysoko, że nogę trzeba przeprowadzić nad przekrokiem.
Jak coś ciekawego będzie się działo, np. przy/po przeglądzie, to poinformuję.

Odnośnik do komentarza

Cześć Wszystkim.

 

Potrzebuję podpowiedzi w temacie zakupu kolejnego jednośladu, jeździłem na majesty 400.

Szukam czegoś większego, padło na nc700 ale jeszcze szybciej pomysł legł w gruzach ze względu na pozycję krzesełkową a ja jestem wygodnicki i lubie mieć nogi wyprostowane.

Zostały 3 maxi

Honda SWJ600

Burgman 650 , nie kojarzę modeli proszę o podpowiedź od którego roku poprawili skrzynie biegów, mi kazano szukać z zegarami ze wskazówkami ale to 25k pln w górę

i jak w temacie c650 początek produkcji , dziś byłem oglądać przymierzyłem się i znalazłem pozycję która mi odpowiada, nogi wyprostowane generalnie się zauroczyłem, zaznaczam ze prześledziłem 18 stron wątku, pytanie mam do właścicieli, jakie przebiegi zrobiliście, co się popsuło i czy kupilibyście drugi raz? podajcie sklepy gdzie sprawdzę sobię ceny części eksploatacyjnych .

Przewertowałem fora, Burgmanie i nadal nie mam odpowiedź czy pchać się w bmw czy nie, skuter mi sie podoba robi wrażenie ale za mało wiem.

Czy w c650 nie ma informacji o nagrzeniu silnika (czytałem że lubią się przegrzewać)? na czuja mam odkręcić roll gaz? 

 

Pozdrawiam Bartek

Odnośnik do komentarza

Jeżeli budżet 25k to za dużo to nie pchaj się w BMW bo koszty eksploatacji cię przerosną. Sprawdzałem jakiś czas temu ceny i wszystko było droższe niż do Gilery GP800 a to nie jest tani skuter w utrzymaniu.

Odnośnik do komentarza

Witam! Panowie mam pytanie, kupiłem c650 gt i niepokoi mnie stukot (chyba w wariatorze) na wolnych obrotach? Czy macie tak u siebie tez i czy to normalne?

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza

Witam zakupiłem BMW c650 gt pojechałem do serwisu na weryfikacje i okazało się ze jest akcja serwisowa coś związane z przednim kołem cz ktoś to przerabiał 

Odnośnik do komentarza

Witam jestem zainteresowany kupnem c650 gt ... ale chciałbym wypróbować egzemplarz testowy czy może ktoś...coś...sugestie ?

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Majeranek napisał:

Witam jestem zainteresowany kupnem c650 gt ... ale chciałbym wypróbować egzemplarz testowy czy może ktoś...coś...sugestie ?

Jeździłem takim w BMW Salon w Bydgoszczy. 

Zadzwoń i zapytaj czy jeszcze mają testowy. 

Odnośnik do komentarza

No nic...poczekam a może w Poznaniu kiedyś zawita i wtedy sprawdzę ten sprzęt...ale po przeczytaniu całego tematu od 2013 roku...to mam straszny mętlik w głowie...i nie wiem nadal czy BMW & BURGMAN ....

Odnośnik do komentarza

Część,

twoją rozterkę zdoła rozwiązać jedynie solidna jazda próbna na obu skuterach, ewentualnie rzut monetą ?

Ps. Teraz dopiero zauważyłem ze Burgmana to ty znasz.

Odnośnik do komentarza

He he he Burgmana znam...ale nadal nie mam możliwości jazdy testowej hmm...pracuję nad tym ?

Oczywiście mówię o BMW.

Odnośnik do komentarza
21 godzin temu, Majeranek napisał:

He he he Burgmana znam...ale nadal nie mam możliwości jazdy testowej hmm...pracuję nad tym ?

Oczywiście mówię o BMW.

Czy nie prościej będzie znaleźć jakiś egzemplarz w pobliżu Twojej lokalizacji, oczywiście taki na sprzedaż i najzwyczajniej w świecie jechać to zobaczyć i zrobić jazdę próbną? 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...