Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Opublikowano

Czuję, że oba modele podzielą los C1 i firma znów ogłosi, że już "nigdy" nie powróci do skuterów (a to już niedobrze by wróżyło ich obecnym posiadaczom w sprawach odsprzedaży)... Duże słowa uznania dla Jarka_pl za prawdziwą, szczerą opinię w sprawie tego modelu (GT), który wcześniej mi również bardzo z wyglądu się podobał. Po jeździe próbnej i mojej opinii na forum czułem się trochę, jak odszczepieniec z przewrażliwionym słuchem, ale już jestem taki, że co na myśli, to i na języku. Po powrocie od razu powiedziałem dilerowi, że gdybym miał "tym" jechać do domu 700 km, to chyba bym się zastrzelił. Mi wmawiał, że to tłumik i że mają akcesoryjne, cichsze, jednak coś mi się wydaje, że to problem napędu, o którym teraz mówicie... Byłem GT-kiem bardzo, bardzo rozczarowany...

  • Administrator
Opublikowano
W dniu 29.06.2014 o 14:04, SlawoyAMD napisał(a):

Czuję, że oba modele podzielą los C1 i firma znów ogłosi, że już "nigdy" nie powróci do skuterów (a to już niedobrze by wróżyło ich obecnym posiadaczom w sprawach odsprzedaży)...

Takie stwierdzenie to skrajna skrajność i nie sądzę aby się sprawdziła. Zresztą projekt "C1" umarł z zupełnie innych przyczyn, zabiła go, (nawet jak na dobre lata prosperity) zbyt wygórowana cena... cena zbliżona w tamtych latach do Smarta ForTwo!

Tak dla równowagi> Jeździłem trochę BMW C650GT i uważam, że pod względem zawieszenia jedyny aktualnie produkowany maxi, który może się z nim równać to T-max 530, osiągi lepiej niż dobre (AN 650 dostaje wciry), światła jak w dobrym 4oo, wyposażenie i heble, jak na maxi-skuter>> super... Ogólnie pod względem użytkowym i tzw. dawania fun'u z jazdy, uważam ten maxi za lepiej niż rewelacyjny.

Opublikowano

I bardzo to doceniamy :) . Jednak sam przyznasz, że zapalanie się kontrolki oleju przy szybszej jeździe, wskakiwanie trybu awaryjnego, czy jak w Twoim przypadku, trzymanie skutera latem tygodniami w serwisie jest precedensem, bo ja o takich problemach innych, nowych skuterów jeszcze nie czytałem.

I to przez ponad 10 lat. Dodam, że wymieniłem tylko kilka "niedomagań" dla których te skutery musiały odwiedzać serwis...

PS. Jeszcze jedno... Nie są to pojedyńcze przypadki z których robię sobie "kpiny" i na nich "ujeżdżam" ;) ... To są notoryczne przypadki, z którymi walczy duża część użytkowników tych skuterów... Czy będą dotyczyły tylko pierwszych dwóch roczników modelu? Czas pokaże...

Zauważ, że u nas na forum liczbę skuterów tego typu można prawie zliczyć na palcach jednej ręki i to nie używek, ale nowych, a opisów problemów zaczyna się robić na cały dział ;) ...

Fakt faktem jest taki, że "z ręką na sercu" nikt nie oczekiwał od BMW wypuszczenia modelu z takimi "niedoróbkami" i tu chyba nikt nie może zarzucić mi "złośliwości", bo po prostu tak jest. I nikt tu niczego nie zmyśla.

W sumie powiedziane jest tu wszystko co i ja mysle na ten temat. Dodałbym jeszcze, że o ile, podkreślam, o ile, choroby wieky dziecięcego można zrozumieć (chociaż takiego asortymentu bubli spodziewałbym sięraczej w chińczykach z klasy FlungPoo) to, za przeproszeniem, robienie w ch**a klientów przez ociągliwość w naprawach, jest totalnie nie na miejscu w przypadku marki premium.

Przereklamowany bawarski szmlec i tyle. Jak to się śmieją w UK - BMW - Big Money Waster lololool

  • Administrator
Opublikowano

Jak to się śmieją w UK - BMW - Big Money Waster lololool

Eee tam, Angole to mają "swój świat" i swoje abstrakcyjne testy robione przez Top Gear. :laughing: Kto by brał ich zdanie pod uwagę ;)

W Polsce się mawia: Będziesz Miał Wygodnie! smileyBMW.gif

  • Klubowicze
Opublikowano

A mi tak po ludzku szkoda, że tak ładny stylistycznie skuter jak na razie nie prezentuje jakości na którą wszyscy liczyliśmy. I na co ja zmienię swoją SW-T600 za parę lat ? Na AN650 L ? ? Sorry za OT, ale musiałem.

Opublikowano

Przereklamowany bawarski szmlec i tyle. Jak to się śmieją w UK - BMW - Big Money Waster lololool

Oooo tu to już pojechałeś.

Jak tak można rannego dobijać.

Ach ci "nowi Anglicy" tease.gif

Eee tam, Angole to mają "swój świat" i swoje abstrakcyjne testy robione przez Top Gear. :laughing: Kto by brał ich zdanie pod uwagę ;)

W Polsce się mawia: Będziesz Miał Wygodnie! smileyBMW.gif

Dziękuje Ci dobry człowieku. hi.gif

Opublikowano

Ja tam uważam nadal, że stylistycznie i ergonomicznie to najlepszy maxi. Oczywiście jest to mega subiektywne. Nie przeszkadza mi nawet że się zepsuł, choć podejrzewam że kilkadziesiąt procent użytkownikom głośny napęd nie przeszkadza. Nie przesadzał bym mówiąc o jakiś bublach bo to nie jest prawdą. Moje zastrzeżenia budzi jedynie obsługa posprzedażowa przedstawicieli tej marki. Uważam takie terminy napraw za niedopuszczalne. Ot tyle lub aż tyle.

Aha i przyłączam się do podziękowań dla MariuszaBurgi :-)

Opublikowano

W Polsce się mawia: Będziesz Miał Wygodnie! smileyBMW.gif

A ja myślałem, że Będziesz Miał Wydatki ;-)

A co do komfortu to muszę przyznać, że moim skromnym zdaniem po kilkunasto kilometrowym teście na Burgmanii stwierdzam, że jest to najwygodniejszy skuter jakim jeździłem a Hondę NC 750 bije komfortem na głowę, Integra przy GTku to taczka i jeżeli BMW poprawi niedociągnięcia to za rozsądną cenę za 2-3 lata chętnie wymienię GP 800 na GTka.

Opublikowano

Przykro mi to wszystko czytać...

Czyżbym posiadał jedyny bezawaryjny skuter GT???

Opublikowano

Bezawaryjny ?? Przecież to szmelc i bubel z wymienionym digitalem i silniczkiem podnoszenia szyby :msn-wink: Hihihi...

Tak na poważnie... Czy orientujecie się może czy przy wymianie CVT konieczne jest spuszczenie i wymiana oleju z silnika ?? Nie znam się na tym. W biegowcach wiem, że przy wymianie sprzęgła tak się robi. Informacja ta jest mi o tyle potrzebna, że wstawiłem moto na przegląd z płatną wymianą oleju, jednak gdyby się okazało, ze przy wymianie którejś z części i tak musieli to zrobić to wychodzi na to, ze chcą mnie orżnąć na gruba kasę...

MariuszBurgi, może Ty się orientujesz... :question:

Opublikowano

Nie trzeba, to są dwa oddzielne systemy smarowania, pewnie z różnymi rodzajami oleju...

PS. System "prawie" jak w Tmaxie z naciskiem na prawie :D. W Tmaxie są dwa grube pasy łańcuchowe połączone w połowie osią i kołem zębatym (zeby jeden łańcuch nie pracował na zbyt dużej odległości i nie wpadał w drgania)- jeszcze nie słyszałem, żeby komuś się to zepsuło przy przebiegach powyżej 100 tkm, w BMW to jeden łańcuszek o wymiarach rowerowego, no i potrzebne są prowadnice i inne "cuda na kiju" (a i 5 zeta na tacę nie zaszkodzi ;) ) aby nie spadł albo nie tłukł się w czasie jazdy. Dodatkowo jego mikry wymiar wymaga wymiany co 20 tkm. Po prostu rozwiązanie jak z bajki- ale dla serwisu :) ...

Opublikowano

Oki, dzięki.

  • Administrator
Opublikowano
Czy orientujecie się może czy przy wymianie CVT konieczne jest spuszczenie i wymiana oleju z silnika ?? Nie znam się na tym. W biegowcach wiem, że przy wymianie sprzęgła tak się robi.
Nie trzeba, to są dwa oddzielne systemy smarowania, pewnie z różnymi rodzajami oleju...

Dokładnie, w maxi wymiana CVT nie ma nic wspólnego z olejem silnikowym.

w BMW to jeden łańcuszek o wymiarach rowerowego, no i potrzebne są prowadnice i inne "cuda na kiju" (a i 5 zeta na tacę nie zaszkodzi ;) ) aby nie spadł albo nie tłukł się w czasie jazdy.

Nie masz litości... ;)

Opublikowano

Uściślam - to co opisuje Dr.big, to napęd wałków rozrządu, bury pyta o przekładnię CVT. Tak jak napisał na wstępie, faktycznie są to dwa oddzielne systemy… Co do GT-ka to dziwię się, że inż. z BMW nie wzięli pod uwagę długości tego łańcucha i problemów z tym związanych… albo wzięli, tylko że nie przewidzieli, iż strzelają sobie takim rozwiązaniem w kolano. Czyżby nie rozbierali tmax-a na części pierwsze przed wdrożeniem swojego rozwiązania ;). Reasumując wątek, dziś producentom nie zależy na tworzeniu bezawaryjnych technologii, bo serwis to tez ich źródło dochodu… Tylko ile klient jest w stanie udźwignąć wizyt w serwisie, związanych z tym kosztów, żeby się nie zrazić do marki.

Opublikowano

Uściślam - to co opisuje Dr.big, to napęd wałków rozrządu, bury pyta o przekładnię CVT. (...)

He :frusty: , napęd wałków rozrządu? Gdzie Rzym, gdzie Krym? Przeczytaj dokładnie mojego posta i zobacz sobie jak rozwiązane jest przeniesienie napędu w BMW i Tmaxie....

Opublikowano

Dokładnie, w maxi wymiana CVT nie ma nic wspólnego z olejem silnikowym.

Nie masz litości... ;)

Dzięki za podpowiedź. Cięty poprostu na nich jestem strasznie. Coś czuję, że niedługo będą napinacz rozrządu wymieniać...

Opublikowano

He :frusty: , napęd wałków rozrządu? Gdzie Rzym, gdzie Krym? Przeczytaj dokładnie mojego posta i zobacz sobie jak rozwiązane jest przeniesienie napędu w BMW i Tmaxie....

Ok, strzeliłem gafę, jednak zasugerowałem się łańcuchem rozrządu, a raczej jego napinaczem, o którym w wątku jest również mowa. Biję się w pierś…

Opublikowano
...Reasumując wątek, dziś producentom nie zależy na tworzeniu bezawaryjnych technologii, bo serwis to tez ich źródło dochodu…

Bez przesady. W żadnym z siedmiu jednośladów Hondy (4 motocykle i 3 skutery) jakie maiłem przyjemność posiadać lub posiadam nie było potrzeby wykonywania jakichkolwiek napraw - wyłącznie obsługa serwisowa. :clapping:

Opublikowano

dawno mnie tu nie było, ale ostatnie kilka stron przeczytałem z lekkim zdenerwowaniem. Wygląda, że moge mieć problem z moją C600 sport - o akcji w USA piszą dużo, ale w PL nikt o tym nawet nie wspomina. ciekawe, czy pojawi się u nas ta akcja. mi sie gwarancja kończy w październiku...

moja maszyna jest eksploatowana codziennie - głównie w mieście, trochę na trasie - i nic się nie dzieje niepokojącego (no może musze uważać na zimny silnik, bo lubi się "zakrztusić" przez piewrsze 2-3 minuty od odpalenia). reszta działa jak złoto. spalanie się unormowało (na miescie 5-5,5 l/100km) nic nie świszczy, nie trzeszczy ani nie szumi. dalej mam radochę z jazdy :clapping:

dodam jeszcze, że problem mam z oryginalnym kufrem - zepsuł się mechanizm mocowania kufra do stelaża (urwał się zawias i zawiozłem do serwisu w ramach gwarancji).

Opublikowano

znałem wiele złych opinii o BMW, ale o samochodach

natomiast o ich moto do czasu przeczytania tego wątku miałem dobre zdanie,

teraz... cóż, wstępnie umawiałem się z dealerem BMW z Radomia na GT650, a teraz oglądam się za X10 500

no i jest w białym kolorze

;)

już taki jestem, że słucham użytkowników a nie rankingów, szczególnie ADAC

:D

Opublikowano

..., a teraz oglądam się za X10 500

no i jest w białym kolorze

;)

Mam takie pytanie: Jeśli zgłębiałeś temat to Czy wiesz jakie X10 500 ma spalanie w cyklu miejskim?

Ktoś orientuje się: Czy można jeszcze kupić nową Hondę SW-T400?

Opublikowano

Spalanie będzie w X-10 500 pomiędzy 4-4,5 l/100km, ale to temat o BMW, a raczej X-10 tki nie można porównywać do GT650 bo to niższa klasa, silnik jednocylindrowy i poza ekonomią jazdy BMW wygra w każdej innej konkurencji.

  • Klubowicze
Opublikowano

Czy można jeszcze kupić nową Hondę SW-T400?

Telefon do Honda Polska i wszystko się wyjaśni.

Opublikowano

Dzisiaj zajechałem sobie do ICHCAPE AUTORYZOWANY DEALER BMW I MINI zapytać czy aby na pewno na jutro będzie skuterek zrobiony. Doradca serwisowy czerwony ze wstydu oznajmił, że wymienili część która dotarła lecz usterka nadal występuje...

Rozbierają od nowa... Mistrzowie świata...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...