pawelp Opublikowano 25 Grudnia 2020 Opublikowano 25 Grudnia 2020 11.11 kupiłem od forumowego kolegi Yazinz jego C650GT. Nie było okazji za dużo pojeździć, ale na obecną chwilę i przejechane może z 350km uważam, że jest (jak dla mnie) świetnyPo przesiadce z hondy nss250 mf10 - inna bajka... W tym sezonie (i 2019 swoją drogą też) za dużo nie pojeździłem, w 2020 może z 30km, więc odzwyczaiłem się od jazdy i pierwsze km na cięższym i mocniejszym C650GT były trochę "niepewne". Wracając pustą S8 do domu 2 x mi się przytrafiło rzucić okiem na licznik - a tam strzałka prędkościomierza prawie na końcu skali i nawet nie było czuć tej prędkości... Później już bardziej uważałem na manetkę gazu 😏 Grzane manetki i siedzenie - super sprawa. Spalanie przy prędkości prawie maksymalnej wg. komputera ponad 9, nie pamiętam dokładnie ile. Z "przepisowymi" prędkościami już ok. 5. Skuter na razie zimuje, wyjąłem akumulator (akumulator oryginalny jakby ktoś szukał: BMW S:61218556314, 182730-10AT, 12V 12Ah 200A, lewy plus). Do każdego sprzętu jaki miałem, czy to 200, czy 400 zawsze sprawiałem sobie serwisówkę - nie user manual, tylko service manual. Do C650GT jakoś nie widzę czegoś takiego. Czy ktoś może podpowiedzieć, gdzie to można nabyć (czy jest w ogóle dostępne?)? Nie zamierzam robić sam nic więcej, niż wymiana płynów/filtrów, ale lubię sobie poczytać.
Klubowicze grzybek Opublikowano 25 Grudnia 2020 Klubowicze Opublikowano 25 Grudnia 2020 Pawle, bardzo się cieszę i gratuluję nabytku, choć trochę szkoda, że kolega Janusz pozbył się 2oo. Ale miejmy nadzieję , że chwilowo. Co do aku- to ja poprzez gniazdo zapalniczki pod siedziskiem podłączam cyklicznie firmowy z BMW zasilacz.I po sprawie. Nota bene dostęp do demontażu aku z prawej strony jest prosty. Pozdrawiam i życzę miłego spokojnego i bezawaryjnego użytkowania skucia
Cypis13 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Dzień dobry Jestem użytkownikiem Kymco Downtown 300i i od kilku lat jeżdżę nim z dużą przyjemnością. Apetyt rośnie jednak w miarę jedzenia i zamarzyło mi się BMW C600/650. Jestem z Gdańska i ogłoszeń o sprzedaży jest w rejonie jak na lekarstwo. Chętnie spotkałbym się z użytkownikiem takiej maszyny, porozmawiał o jej użytkowaniu, przysiadł do niej. Może na forum jest jakiś użytkownik BMW, który miałby chęć w wolnej chwili spotkać się i pogadać? Pozdrawiam Krzysztof
Klubowicze grzybek Opublikowano 15 Stycznia 2021 Klubowicze Opublikowano 15 Stycznia 2021 W dniu 14.01.2021 o 12:48, Cypis13 napisał: Chętnie spotkałbym się z użytkownikiem takiej maszyny, porozmawiał o jej użytkowaniu, przysiadł do niej. Może na forum jest jakiś użytkownik BMW, który miałby chęć w wolnej chwili spotkać się i pogadać? Pozdrawiam Krzysztof wnioskuje, że chodzi o możliwość spotkania face to face, przymierzenia się do maszyny. Proponuję napisz tego samego posta w dziale regionalne, bo może ktoś z Twojej okolicy ma taką możliwość.
Klubowicze grzybek Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Klubowicze Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Tempomacik już jest👍
Klubowicze bilety Opublikowano 2 Maja 2021 Klubowicze Opublikowano 2 Maja 2021 Na prośbę wklejam zdjęcia jak montowany jest stelaż do kufrówWysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka 1
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Maja 2021 Administrator Opublikowano 2 Maja 2021 Mocno skomplikowany i tak siermiężny ten "system". Przy okazji grzebania u SHAD'a ES, spojrzałem na Beemkę i niestety, ma jedynie stelaż pod centralny KLIK. Pod boczne z systemem 3P. brak.
rafiklegia Opublikowano 2 Maja 2021 Opublikowano 2 Maja 2021 Ja do Forzy też planowałem kupno kufra Shad ale niestety te ich rurowe stelaże strasznie szpecą skuter. Zamówiłem oryginalny stelaż Hondy ale do niego póki co zamontować można tylko kufer Givi. Szkoda bo Shad ma fajniejsze kufry...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Maja 2021 Administrator Opublikowano 2 Maja 2021 15 minut temu, rafiklegia napisał: Szkoda bo Shad ma fajniejsze kufry... Zgadza się. Przede wszystkim pojemniejsze, bo OEM boczne są nikczemnej pojemności. 15 minut temu, rafiklegia napisał: te ich rurowe stelaże strasznie szpecą skuter Zależy do czego. Do Integry RC89 system P3. jest subtelny. Ale to nie ten temat więc koniec OT.
Użytkownicy Vince Opublikowano 2 Maja 2021 Użytkownicy Opublikowano 2 Maja 2021 Marku, dzięki za fotki. Mocno skomplikowany i sążny ten "system". Przy okazji grzebania u SHAD'a ES, spojrzałem na Beemkę i niestety, ma jedynie stelaż pod centralny KLIK. Pod boczne z systemem 3P. brak.Szukam od jesieni i nie ma nic na kufry boczne. Ani ORI producenta, ani w Shad, z kolei Givi miał stelaż, ale dawno zaprzestal produkcji. Przegrzebałem Amazon, ebay i nic nie znalazłem.Odwieczne prawo popytu i podaży się kłania ..
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Maja 2021 Administrator Opublikowano 2 Maja 2021 12 minut temu, Vince napisał: Ani ORI producenta, ani w Shad, z kolei Givi miał stelaż, ale dawno zaprzestal produkcji. C650GT ma ten sam "problem" co AN650 - sążny odwłok. Szerokość tylnej części karoserii oraz duże powierzchnie boczne plastików ograniczają pole manewru dla konstrukcji stelaży bocznych. Pewnie dlatego nic nie ma dedykowanego. GIVI coś miał w ofercie ale może okazało się wadliwe konstrukcyjnie i zaniechali? Nie wiem, domniemam. 1
Użytkownicy Vince Opublikowano 2 Maja 2021 Użytkownicy Opublikowano 2 Maja 2021 Pewnie wszystkiego po trochu.. choć do Burgmana stelaż kupisz. No ale liczba AN650 na rynku jest/była jednak "trochę" wyższa niż C650 gt.Pozostanie zlecić komuś wyrzeźbienie ręczne, albo przekonać plecaczka, że nie potrzebuje tyle bagaży. Chyba jednak wybiorę bramkę nr 1
Klubowicze grzybek Opublikowano 2 Maja 2021 Klubowicze Opublikowano 2 Maja 2021 Marek, dziękuję Tobie za upublicznienie fotek. Są duże i wyraźne. pozdrawiam
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Maja 2021 Administrator Opublikowano 2 Maja 2021 25 minut temu, Vince napisał: Pewnie wszystkiego po trochu.. choć do Burgmana stelaż kupisz. No ale liczba AN650 na rynku jest/była jednak "trochę" wyższa niż C650 gt. Pamiętam, że od zawsze na tym forum były poszukiwania stelaży pod boczne kufry do AN650 (modele K3 do L2). Nikt renomowany nie oferował nic. Sytuację ratowała wtedy manufaktura z DE https://www.fehling.de. Do L3> Shad nic nie ma. Givi coś miało. Może to kwestia konstrukcji a może popytu. 1
Klubowicze grzybek Opublikowano 2 Maja 2021 Klubowicze Opublikowano 2 Maja 2021 No tak, ale nam Panowie chodzi cały czas o dostępność stelaży do BMW C 650GT - jak to właśnie w tym wątku poświęconym temu modelowi. Chodzi o dostepność
ik26 Opublikowano 2 Maja 2021 Opublikowano 2 Maja 2021 Masz rację w ofercie givi do BMW 650 brak stelaży bocznych . Ja tylko chciałem zasugerować że do B650 givi produkuje .
dr.big Opublikowano 2 Maja 2021 Opublikowano 2 Maja 2021 Może coś takiego pasuje i jest jeszcze do dostania? - GIVI PL5106
ik26 Opublikowano 2 Maja 2021 Opublikowano 2 Maja 2021 Chyba trafiłeś 6 minut temu, dr.big napisał: Może coś takiego pasuje? - GIVI PL5106 Chyba trafiłeś http://www.motup.com/venditaonlineprod_5309_portavaligie+tubolare+laterale+givi+pl5106+per+bmw+c650gt.html wystarczy szukać po symbolu
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Maja 2021 Administrator Opublikowano 2 Maja 2021 Givi oferowało. Aktualnie, jak pisałem, brak dostępności. Wręcz towar poszukiwany 🤔 -> KLIK ogłoszenie
Użytkownicy Vince Opublikowano 2 Maja 2021 Użytkownicy Opublikowano 2 Maja 2021 Numer modelu od givi znam, od dawna nie produkowany, także niedostępne używki.
Klubowicze grzybek Opublikowano 2 Maja 2021 Klubowicze Opublikowano 2 Maja 2021 11 minut temu, Vince napisał: Numer modelu od givi znam, od dawna nie produkowany, także niedostępne używki. Dokładnie tak jak piszesz. Przerabiałem już ten temat jesienią ub. r.
Sympatycy Urbi Opublikowano 3 Maja 2021 Sympatycy Opublikowano 3 Maja 2021 11.11 kupiłem od forumowego kolegi Yazinz jego C650GT. Nie było okazji za dużo pojeździć, ale na obecną chwilę i przejechane może z 350km uważam, że jest (jak dla mnie) świetny:scooter:Po przesiadce z hondy nss250 mf10 - inna bajka... W tym sezonie (i 2019 swoją drogą też) za dużo nie pojeździłem, w 2020 może z 30km, więc odzwyczaiłem się od jazdy i pierwsze km na cięższym i mocniejszym C650GT były trochę "niepewne". Wracając pustą S8 do domu 2 x mi się przytrafiło rzucić okiem na licznik - a tam strzałka prędkościomierza prawie na końcu skali i nawet nie było czuć tej prędkości... Później już bardziej uważałem na manetkę gazu Grzane manetki i siedzenie - super sprawa. Spalanie przy prędkości prawie maksymalnej wg. komputera ponad 9, nie pamiętam dokładnie ile. Z "przepisowymi" prędkościami już ok. 5. Skuter na razie zimuje, wyjąłem akumulator (akumulator oryginalny jakby ktoś szukał: BMW S:61218556314, 182730-10AT, 12V 12Ah 200A, lewy plus). Do każdego sprzętu jaki miałem, czy to 200, czy 400 zawsze sprawiałem sobie serwisówkę - nie user manual, tylko service manual. Do C650GT jakoś nie widzę czegoś takiego. Czy ktoś może podpowiedzieć, gdzie to można nabyć (czy jest w ogóle dostępne?)? Nie zamierzam robić sam nic więcej, niż wymiana płynów/filtrów, ale lubię sobie poczytać.Paweł, widziałem na własne oczy i jeszcze raz gratuluje zakupu bardzo ładnego egzemplarza BMW. Szerokości i bezawaryjności życzę. No i realizacji założonego planu na obecny sezon. Ciesz się z posiadania i użytkowania nowego maxiskutera.
Klubowicze bilety Opublikowano 3 Maja 2021 Klubowicze Opublikowano 3 Maja 2021 W dniu 2.05.2021 o 21:14, Vince napisał: Numer modelu od givi znam, od dawna nie produkowany, także niedostępne używki. Cierpliwości w lato kupiłem dla melmacie używkę na alledrogo cierpliwości i trochę szczęścia. 1
pawelp Opublikowano 15 Maja 2021 Opublikowano 15 Maja 2021 Kupiłem sobie kufer GIVI V47NT i stelaż SRA5106, montaż prosty, kilka śrubek, trzeba zdjąć 2 zaślepki na chwycie pasażera i emblemat BMW.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się