Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Piaggio MP3 - wrażenia, opinie, komentarze


Gość M@JKI

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Swoją drogą ciekawe te zdjęcia w pochyleniu, czymkolwiek nie jeździłem, to zawsze ja pochylałem się bardziej do wewnątrz zakrętu starając się zminimalizować konieczność pochylania maszyny :detective:.

Przejedź się MP3 to zobaczysz, że będzie Cię czasem korciło robić winkle "w kontrze" :msn-wink: M.in po to by sprawdzić gdzie jest granica przeczepności tego skutera.

Oczywiście można też tradycyjnie...

Li4vLi4vLi4vLi4vLi4vaW1nL21wMzI1MC8wNTQuanBnJnE9MTAwJmFvZT0x.jpg

Li4vLi4vLi4vLi4vLi4vaW1nL21wMzI1MC8wNTcuanBnJnE9MTAwJmFvZT0x.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Witam mam pytanie dot. MP3 jak się zachowuje na naszych pięknych drogach z koleinami?? jest może jakaś technika jazdy? żona powoli się przekonuje do moto a na MP3 (chyba) wystarczy kat B. Jeszcze jedna sprawa czy piaggio mp3, gilera fuoco i peugeot metropolis to są te same skutery?? oprócz skorupek ma się rozumieć:detective: Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Witam mam pytanie dot. MP3 jak się zachowuje na naszych pięknych drogach z koleinami?? jest może jakaś technika jazdy?

Kilka postów wyżej wrzuciłem link do testu. Znajdziesz tam dokładną odpowiedź na zadane pytanie.

Odnośnik do komentarza

Ja potrzebuję skutera, który 95% swojej drogi spędzi w mieście

Szkoda że nie udało Ci się "trafić" na wersje YOURBAN - podobno lepsza w ruchu miejskim (smuklejsza) no i to dopiero rodzynek :detective:

Odnośnik do komentarza

Jeszcze jedna sprawa czy piaggio mp3, gilera fuoco i peugeot metropolis to są te same skutery?? oprócz skorupek ma się rozumieć :detective: Pozdrawiam

Fuoco i MP3 to to samo . Metropolis to już całkiem inna konstrukcja.

Odnośnik do komentarza

Szkoda że nie udało Ci się "trafić" na wersje YOURBAN - podobno lepsza w ruchu miejskim (smuklejsza) no i to dopiero rodzynek :detective:

ale YOURBAN mi się nie podoba

Czyli co, jednak kupiłeś tego ulepa o którym mi ostatnio opowiadałeś przez telefon? :msn-wink:

Przeszło 6 lat temu, kiedy to była nowość na rynku, zgłębiałem ten model. W archiwum naszych testów można poczytać >> http://www.burgmania...atid=26〈=pl

KUPIŁEM :msn-wink:

i jest fajny :msn-cry:

ps.

dzięki za poprawienie postu :)

image.jpg

Moja MP3 :)

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Kilka postów wyżej wrzuciłem link do testu. Znajdziesz tam dokładną odpowiedź na zadane pytanie.

Artykuł (test) czytałem niejednokrotnie i fakt można Duuużo się dowiedzieć jednak bardziej mi zależy na wypowiedzi osób które dłużej go dosiadały np czy należy tak samo jak zwykłym moto przejeżdżać przez szyny tramwajowe czy przez koleiny (przy wyprzedzaniu) nie przejeżdżać szybciej niż 120 km/h itp. po prostu na co zwracać uwagę w porównani ze zwykłym skuterem ot takie uwagi użytkownika MP3-ki. ps tym skuterkiem ma jeździć osoba która nigdy nie jeździła na moto.... więc chce wiedzieć czego można się spodziewać po sprzęcie i na co uczulić przyszłą użytkowniczkę. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Artykuł (test) czytałem niejednokrotnie i fakt można Duuużo się dowiedzieć jednak bardziej mi zależy na wypowiedzi osób które dłużej go dosiadały np czy należy tak samo jak zwykłym moto przejeżdżać przez szyny tramwajowe czy przez koleiny (przy wyprzedzaniu) nie przejeżdżać szybciej niż 120 km/h itp. po prostu na co zwracać uwagę w porównani ze zwykłym skuterem ot takie uwagi użytkownika MP3-ki. ps tym skuterkiem ma jeździć osoba która nigdy nie jeździła na moto.... więc chce wiedzieć czego można się spodziewać po sprzęcie i na co uczulić przyszłą użytkowniczkę. Pozdrawiam

Na MP3 400 i.e. jeździłem 3 lata. W porównaniu z normalnymi jednośladami koleiny nie robią na nim większego wrażenia, rownież komfort resorowania przodu jest znacznie większy niż w tradycyjnych skuterach. Nie ma żadnej specjalnej techniki jazdy na MP3, jeździ się dokładnie tak samo, jak na każdym innym motocyklu, z tą różnicą że wszyscy na ciebie patrzą - do tego trzeba się przyzwyczaić :(

Poza tym, na drodze, w zakrętach zachowuje się tak samo, jak skutery dwukołowe. Kiedy człowiek już mentalnie przywyknie do faktu, że z przodu są dwa koła, to naprawdę różnicy większej nie ma za wyjątkiem omijania mniejszych dziur. Te trzeba brać między przednimi kołami a wtedy zazwyczaj tylne koło wpada w dziurkę... :clapping: Pomimo braku ABS empetrójka doskonale hamowała ze względu na dodatkowe kółeczko z tarczą. Nic się nie psuło, skuter palił porównywalne ilości paliwa do innych 400setek. Dla porównania; w trasie ponad 2000 km spalał mniej paliwa niż Honda SW-T 400.

Przyzwyczajenia i wprawy wymaga blokowanie przedniego zawieszenia podczas dojazdu np do świateł ale za to nie trzeba wówczas podpierać się nogami. Sama frajda :)

Jednak przyszłą użytkowniczę należy uczulić na to, że skuter jest ciężki i to czuć, jeżeli nie zablokujesz przedniego zawieszenia.

Jakbyś miał pytania, pytaj.

Odnośnik do komentarza

Przegapiłem wątek o MP3 :(:clapping::) To, że ludzie patrzą dla jednych wada, dla innych zaleta. Ludzie się uśmiechają, dzieci pokazują palcami, dzień rano zaczyna się szczęśliwiej. Mam podejrzenia, że na ulicy MP3 jest trochę lepiej traktowane, ale to subiektywne odczucia, nie wiem czy chodzi o dziwaczność 2 kół czy pozorną dużą szerokość. MP3 wygląda na szerokie z przodu, choć od wielu maxi jest węższe (74cm na kierownicy) i w korkach radzi sobie wyśmienicie. Ja na spacerówkach jeżdżę może 10% czasu. Na mieście i przy szybszej jeździe czuję się lepiej w pozycji krzesełkowej. Doceniłem je dopiero na trasie. Ale jeżdżąc po mieście (do 100km) prawie zupełnie z nich nie korzystam i nie uważam, że pozycja krzesełkowa jest wadą. Koleiny? Mam kilka ulubionych na trasie z pracy do domu :) Motocykliści zielenieją z zazdrości jak wymijam samochody po nich a oni zostają z tyłu ze strachu (a przynajmniej od jednego to usłyszałem ;p). Podsumowując: Do podmiejskich dojazdów i po mieście jest super. FunFactor 100%.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Ludzie wytrzeszczą gały, jak nowa użytkowniczka nauczy się takiej sztuczki:

Podjeżdżając do skrzyżowania z czerwonym światłem, w momencie zatrzymania

blokuje przednie zawieszenie (taki przycisk na kierownicy) i nie zdejmując nóg

z podestów czeka na zielone.

Następnie nie zdejmując nóg z podestów "odkręca" i odjeżdża

(przednie zawieszenie po odkręceniu manetki przepustnicy automatycznie się

doblokowuje) ;)

pzdr

BTW: Witaj "dziwny" Ortos po latach :) Bardzo ładna ta empetrójka jak na "ulepa" :)

Odnośnik do komentarza

Ludzie wytrzeszczą gały, jak nowa użytkowniczka nauczy się takiej sztuczki:

Podjeżdżając do skrzyżowania z czerwonym światłem, w momencie zatrzymania

blokuje przednie zawieszenie (taki przycisk na kierownicy) i nie zdejmując nóg

z podestów czeka na zielone.

Następnie nie zdejmując nóg z podestów "odkręca" i odjeżdża

(przednie zawieszenie po odkręceniu manetki przepustnicy automatycznie się

doblokowuje) :)

próbowałem, działa to na ludzi :)

ps.użytkowniCZKĄ nie jestem :)

Odnośnik do komentarza

Mam pytanie, jak sobie MP3 radzi kiedy jedno przednie koło jest w koleinie lub na innych nierównościach, a drugie na płaskim. Czy ma to wpływ na stabilność / tor jazdy ?

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Ortos, chodziło mi o kolegę, który jak wnoszę z konwersacji, zbiera opinie o MP3 dla białogłowy(Robert1973).

@Marek_m, w teście na Burgmanii, chyba były nawet zdjęcia z jazdy po terenie o który pytasz, a zawieszenie dawało radę.

pzdr

Odnośnik do komentarza

marek_m: nie ma wpływu na stabilność / tor jazdy. Oczywiście jeżeli to jest koleina a nie półmetrowa dziura w której mieści się całe koło :). Wszelkie podłużne nierówności skuter wybiera wyjątkowo dobrze.

Odnośnik do komentarza

c2hi.jpg

Zakładał ktoś takiego kartoflaka do MP3 ? Następny sezon zamierzam spędzić głównie na drogach Norwegii. Pogoda nie rozpieszcza i często trzeba po mokrym jeździć a to podobno deszczówka jest ?

Odnośnik do komentarza

Zakładał ktoś takiego kartoflaka do MP3 ? Następny sezon zamierzam spędzić głównie na drogach Norwegii. Pogoda nie rozpieszcza i często trzeba po mokrym jeździć a to podobno deszczówka jest ?

Wiesz co, miałem kiedyś coś takiego w 50-tce i powiem Ci, że pływał mi tył na mokrym jak nie wiem co. Inna sprawa, że firma też taka nie wiadomo skąd.

Odnośnik do komentarza

Na moim sprowadzonym MP3 mam założone Sava MC-32 M+S (całoroczne) , zrobiłem na nich dopiero 300km, ale moje spostrzeżenia to, tyłu nie czuć że jest "kartoflem", przód zaś, lekko nosi, a przy przelotowych prędkościach (90-120km/h) mocno szumią i ten traktorowy bieżnik czuć na kierownicy. Tak więc do miasta/pracy są ok, w trasę przód trochę mi nie pasuje i na wiosnę będę zmieniał na coś szosowego.

Odnośnik do komentarza

Skoli: Już założyłeś? Napisz jak wrażenia, bo zima idzie i myślę właśnie żeby coś podobnego na tył założyć. Na MV czytałem, że w USA samochodowe opony zakładają czasem, ale to chyba nie na nasze drogi (choć też się zastanawiam nad kilkumiesięcznym, jesiennym testem).

Odnośnik do komentarza

Tomek jeszcze się zastanawiam .

Ale właśnie na MV znalazłem kilka pozytywnych opinii o tym modelu. I zakup to chyba tylko kwestia czasu.

Jednak opinie wystawie dopiero za kilka miesięcy.

Tu już niestety po sezonie :clapping: jeszcze tylko czasami w weekendy ubrany jak michelin robię małą rundkę po okolicy.

Zeb szukałem coś podobnego jak Ty masz . Ale Sava nic w tym rozmiarze nie robi :clapping:

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...