smarciu Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 A ja wyciągnąłem aku dolałem destylowanej i podłaczyłem do ładowarki, z 10V przeskoczyło na 12,6V i ciągle rośnie Odnośnik do komentarza
tomekmoroz Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 A u mnie start. Kupiony 30 sierpnia skuterek pojeździł trochę dla sprawdzenia i zacząłem... Rozbiórka pełna boczków, przodu (skuterek ściągnięty z GB, leżał na dwóch stronach ale nie mocno). Zaczynam od silnika, części plastikowe które są połamane szukam na allegro i innych portalach. Gdzieś na grudzień zostawię sobie remont silnika. Zwarty i gotowy do walki. Na razie dziś wyszło słońce to aż szkoda, że już bez plastików stoi. Ale i czasu nie ma to jakoś może minie dzisiejszy dzień. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
Perzan Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 W weekend zrobiłem reanimację zegarów. Szwankowała kontrolka ciśnienia oleju i jedno podświetlenie. Styki przy tych dwóch żaróweczkach praktycznie już nie istniały. Reszta była tak zeżarta, że po zdjęciu warsty korozji zostawała warstwa miedzi grubości woreczka foliowego. Zatem zdecydowałem się na regenerację wszystkich styków żarówek. Cóż... lata swoje ma... Przed:, Po: Styki zegarów wystarczyło przeczyścić papierkiem 1200. Niby duperela, a cała niedziela z lutownicą w ręce. Ale przynajmniej efekt jest, cieszy oko i stresa nie ma czy jeszcze mam olej Pozdro. Odnośnik do komentarza
Volvo Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Dzisiaj założyłem używany ale nowy regulator napięcia i czujnik położenia koła paska (kod c51). Zeszło mi z tym chyba z 5 godzin ale było warto teraz bryka śmiga aż miło. Jeszcze wspomnę że części używane zakupione zostały w zaprzyjaźnionym warsztacie w Hajnówce. Odnośnik do komentarza
Klubowicze PIN Opublikowano 21 Września 2012 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 W dniu wczorajszym skończyłem zakładać woltomierz motocyklowy http://www.forum.bur...wy/#entry204770 Teraz już wiem co i jak (ale komfort). No i wreszcie przyszedł nowiutki regulator napięcia. Stary zaczął mi chwilowo dawać ok 20 v po przeleceniu przez nawet mała nierówność drogowa (których raczej sporo), efekt niepowtarzalny, Ci którzy mieli ostatnimi czasy okazje jechać za mną, często zastanawiali się "czemu on ciągle hamuje" Odnośnik do komentarza
wicher69 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 A ja dziś w Satelisie przeczyściłem styki w przekaźniku od rozruchu. Zapalał za którymś tam cyknięciem a teraz kręci od strzała. Koszt 0,00zł i 30 min pracy. Odnośnik do komentarza
jacek_gda Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Z uwagi na to, że miałem ostatnio troszkę problemów z elektryką, /zwarcie na cewkach alternatora... opanowane poprzez wymianę/ zdecydowałem się założyć woltomierz motocyklowy. Wygląda to tak. Odnośnik do komentarza
Sysgone Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 W sobotę wymieniłem żarówki z tyłu na LEDy 5050, a dzisiaj zafundowałem mojemu X-maksowi dodatkowe światło stopu w kufrze. Odnośnik do komentarza
Sysgone Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Ponieważ u mnie kufer jest zamocowany na stałe, to i łącze jest na stałe. Wykorzystałem przewód 4 żyłowy RJ11, gdyż uważam, że warto by dołożyć kierunkowskazy, bo jak wiadomo, tylne kierunki w X-Maksie są takie sobie. Muszę dorwać jakąś zieloną folie i potestuje. Może uda mi się osiągnąć efekt zbliżony do oryginalnych migaczy, bo ci, którzy rozkręcali tylne lampy mogli się przekonać na własne oczy, że pomarańcz tworzony jest zwykłą żarówką w zielonej kopułce świecącą przez czerwony klosz. Przewód podpięty jest pod lewą lampę, wypuszczony między nią a obudową, przepleciony wokół wspornika i wpuszczony do kufra. Tam wspina się na tylną ściankę (tę z zawiasami) i "sufitem" wędruje do przodu kufra. Przewód przymocowany jest klejem topliwym, wszystko w miare estetycznie. Docelowo myślę jednak o jakiejś szybkozłączce - może wykorzystam RJ11 + gniazdko, albo jacka 4 polowego...? Muszę się wybrać do elektronika i popatrzeć, co będzie najmniej awaryjne a jednocześnie małe gabarytowo. Odnośnik do komentarza
froster Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 co do kierunkowskazów w x-maxie to ja zrobiłem to tak : http://www.forum.bur...063#entry262063 Odnośnik do komentarza
Klubowicze krzytro Opublikowano 5 Grudnia 2012 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 A ja swój umyłem Odnośnik do komentarza
yamaha250 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Ja dziś przepaliłem skuta pięknie chodzi. Dziś dojechała zamówiona opona, więc zdemontowałem koło i do zakładu wulkanizacji, szybka wymiana i montaż koszt wymiany 5zł. Odnośnik do komentarza
Sysgone Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Dorobiłem migacze do kufra Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 A ja zafundowałem sobie i Aprilce nawą kanapę, bo stara spalona słońcem Rimini była. Odnośnik do komentarza
Bobas Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Ja w swoim Silverku dziś założyłem nową kanapę obszytą w materiał imitujący czarny karbon i okleiłem felgi paskami odblaskowymi. Podoba mi się. A cieszę się jak dzieciak...... Teraz bez problemu długaśne nogi mieszczą się pod kierownicą mojej Hondzi. Odnośnik do komentarza
yamaha250 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 A ja dziś zamontowałem podwójne gniazdo 12v na jutro ma dojechać nowy pas napędowy i nowe rolki będzie co robić. Odnośnik do komentarza
Jurek_mwo Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Ja natomiast w ostatnim tygodniu zamontowalem w swojej Suzii stelaze pod kuferki boczne oraz same kufry : Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 No pięknie. Teraz, jak się spakujesz i wyjedziesz w marcu, to wrócisz w październiku. :-)) PS. A co ja dziś zrobiłem? A oddałem w dobre ręce i zaczynam szukać nowego wierzchowca na AD 2013. Odnośnik do komentarza
Sysgone Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 A ja założyłem mufki Kobi i dzisiaj do roboty przyjechałem w letnich rękawiczkach Odnośnik do komentarza
Klubowicze krzytro Opublikowano 8 Stycznia 2013 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 A ja odłączyłem akumulator Odnośnik do komentarza
emge Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Ja (w swoim nie skucie) wyregulowałem zawory i przy okazji wymieniłem świece. Na 8 zaworów tylko jeden nie wymagał ingerencji, reszta była "za ciasna". Odnośnik do komentarza
Ziom Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 W ramach przygotowań do montażu cylindra malossi 209cc wyjąłem silnik z skutera Odnośnik do komentarza
Klubowicze pgizi Opublikowano 26 Stycznia 2013 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 W końcu zabrałem się za moją Pokancerowaną Piękność i odrobinę ją ubrałem. Zmarzłem jak jasna cholera... a i tak muszę jeszcze raz rozkręcać bo na koniec okazało się że brak pozycyjnego z przodu . Jeszcze błotnik i jakby trzeba było to od biedy można jechać !OK . Odnośnik do komentarza
qwert Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Moja piękność po wcześniejszym ślizgu miała pękniętą tylną lampę i w tym tygodniu ją wymieniłem. Dodatkowo miałem ułamane mocowanie tego trzymania z tyłu co mocuje się do niego kufer. Kupiłem używane i wymieniłem. Oczywiście wpadła mi ostatnia śruba i jeszcze raz wszystko rozkręcić i skręcić. A garaż mam nieogrzewany. Odnośnik do komentarza
Klubowicze MAKI Opublikowano 29 Stycznia 2013 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 A mój burek dostał nówkę oponkę na przód Michałka Pilot Sport SC 120/70 R15 56H bo z tyłu dostał w 2012 . Teraz kapciuszki ma do pary i tej samej firmy . Poprzednia na przodzie to była Brigida ( Bridgestone ). Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi