Bosy Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Wprawdzie nie dzisiaj i nie sam, ale rękami pana mechanika: przegląd po 39 tysiącach, wymiana płynów "fizjologicznych", wymiana zespołu napędowego (pasek, rolki, slizgacze) i wymiana łożyska główki ramy... :-) Odnośnik do komentarza
smarciu Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Właśnie zwróciłem torbę Givi do sklepu motocyklowego obok sklepu Kibica Śląska Wrocław, na ulicy Pl. Nowy Targ i odebrałem oryginalną od kuriera, zakupioną po rekomendacji kolegów z burgmanii (dzięki!) i jestem bardzo zadowolny z dodatkowej przestrzeni bagażowej w przekroku (50L), dobrego mocowania (to mankament torby Givi) do konstrukcji Apki, przemyślana konstrukcja: podgumowane miejsca styku z plastikami moto, bez przegródek wewnątrz, poręczne zewnętrzne kieszenie boczne, mapnik, same zachwyty http://www.flickr.co...N05/7745583684/ http://www.flickr.co...N05/7745625018/ http://www.flickr.com/photos/84274960@N05/7745856324/ I najlepsze, że przyszła dzień przed wyjazdem Odnośnik do komentarza
szpadliszi Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Wczoraj skończyłem grzebanie w tyle : - nowy Michelin Bopper - klocki Ferrodo - nowy płyn hamulcowy + malowanie tłumika + czyszczenie i pieszczenie każdej śrubki Jazda na nowej oponie to czysta przyjemność , bez porównania z poprzedniczką Odnośnik do komentarza
szpadliszi Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 kolanko farba do wysokich temperatur ( chyba + 600C, w spraju ) tłumik zwykła , matowa farba do malowania felg samochodowych ( jest ciut trwalsza od zwykłego spreju i troche bardziej odporna na temperature) . Maluje ta farbą wszelkie tłumiki końcowe - zaówno w samochodach ( w tym przypadku to nie problem, bo tłumik samochodowy sie aż tak nie nagrzewa ) , jak i w skuterach. Nigdy nie odpadła, nie złuszczyła sie , nie odparzyła. maluje dokładnie tym : Odnośnik do komentarza
Carl Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Wymieniłem łożyska w kołach... no nie sam. Tak naprawdę to wymienił je VOLVO i BULBA a ja pilnowałem grilla. UWAGA: skutki uboczne wymiany łożysk w odpowiednim miejscu i odpowiednim towarzystwie - poranny ból głowy i wzmożone pragnienie. Panowie i Panie - dziękuję bardzo Odnośnik do komentarza
Klubowicze sonor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 W piatek z kolega PJSem,na spontanie zajrzelismy pod kopule silnika mojego Piaggio X9. Diagnoza: konieczna,niezbedna wymiana paska napedu jak i wymiana rolek... Pasek juz jest i czeka,a rolki zamowione,powinny byc we wtorek Kolejna naprawa po jednej z imprez klubowych,to spawanie lusterka,Orzelek jutro ma sie tym zajac. Odnośnik do komentarza
stefanekmac Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Dolałem płynu hamulcowego DOT 4, poprzednio zwlekałem aż klamka przedniego hamulca zrobiła się miękka. Odnośnik do komentarza
jacek13 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 sprawdziłem kompresje (12,8) wyczyściłem wariator i rolki, wymieniłem filtr paliwa, ogólne czyszczenie i kosmetyka. Odnośnik do komentarza
moro Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Sprawdziłem ciśnienie w ogumieniu a następnie po weryfikacji z serwisuwką przy pomocy pomki uzupełniłem braki . Odnośnik do komentarza
emge Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Nie dziś, ale w sobotę wymieniłem aku który nagle umarł no i świeczkę na całkiem nową ze sklepu Odnośnik do komentarza
Smuggler Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Również nie dzisiaj, ale w zeszły czwartek/piątek do wymiany poszły: -pasek -świeca -opona tył (Dunlop RunScoot, poprzednia Michelin City Grip została niestety zamordowana przez blachę niewiadomego pochodzenia) -klocki tył -łożysko bieżni paska Aprilka odwdzięczyła się bezproblemową eksploatacją na wycieczce w Bieszczady, szkoda, że ok. 400-500 km z przejechanych 1200 było w deszczu Pozdrawiam, Smuggler Odnośnik do komentarza
Majeczka Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Podbity przegląd na kolejne 365dni. Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 A ja dopełniłem wszelkich formalności i po zamocowaniu tablicy rejestracyjnej pękła pierwsza stówka moim "nowym/starym" skuterem. Zatankowałem sprzętowi paliwko i uzupełniłem olej w zbiorniku. Zobaczymy jakie wyjdzie spalanie, bo ten diabelny dwusów prowokuje do ostrego przyśpieszania. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Jack Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 A u mnie długi weekend zaowocował wymianą szyby na Kappa Airstreem oraz samodzielnym rozebraniem i wyczyszczeniem napędu. Napęd rozkręciłem tak bardziej z ciekawości, niż z rzeczywistej potrzeby, ale okazało się, że wewnątrz syfu było co niemiara. Wszystko wydmuchałem sprężarką, powycierałem, przeczyściłem sprzęgło papierkiem ściernym. Okazałem się też wyjątkową niezręcznością i wysypałem rolki wariatora. Na szczęście nie wszystkie, bo nie wiedziałbym, w którą stronę je poukładać. Jakoś udało się wszystko poskładać do kupy, żadna śrubka nie została Wszystko działa, chodzi jakby lżej, sprzęgło załącza się trochę wcześniej, skuter wydaje się żwawszy. Wcześniej przy gwałtownym przyspieszaniu nieraz słychać było stukanie paska, teraz ucichło. Odnośnik do komentarza
Maciej_f Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Jac, ostatnio bodajże Wrzonio zrobił fajnego manuala jak wyczyścić i przeszlifować sprzęgło. No ale jak już złożyłeś to manual jest zbędny. Odnośnik do komentarza
smarciu Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 A ja dziś spojrzałem tylko na moja Apkę i pomyslałem, że jakbym miał jakis manual to też bym co nieco dopieścił, zatem z całych sił prosze brać burgmaniową o wsparcie: smarciu@prokonto(kropka)pl, dzięki serdeczne Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Wczoraj doszedłem do przyczyny lekko nerwowego prowadzenia się mojego Pantheona. Otóż jakiś mędrzec wschodu nabił przednią kiszkę do 0,3MPa, a tę z tyłu do 0,35MPa. Szybka regulacja ciśnienia poprawiła prowadzenie. Dodatkowo zrobiłem profilaktyczną wymianę oleju w przekładni. Odnośnik do komentarza
JacekM Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Dzisiaj dostał nowy kapeć Pirelli Diablo i vario J.Costa Odnośnik do komentarza
LWfilip Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 No tak, sporo zrobiłem bo mimo mej woli trzeba było. Rozleciała się tylna opona i klocki hamulcowe. Nowy Continental i Ferodo załatwiły sprawę. I nawet koszty nie były przerażające. Oponka 250pln a klocuszki 46pln. Odnośnik do komentarza
szpadliszi Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Z nudów kupiłem do 4oo żarówki postojowe : http://allegro.pl/postojowki-led-w5w-t10-5-x-smd-xenon-najtaniej-i2555205072.html Mam ksenon , a zwykłe żaróweczki wyglądały jak kwiatek do kożucha. Zachęcony efektem i podniecony – zabrałem się za montaż żarówek do skuta. (Nie)stety, ich kolor zmusił mnie do wymiany żarówki głównej . Świecą piknie Było Jest Niestety , nie widać na foto z komórczaka, że żarówka główna tez świeci na biało Odnośnik do komentarza
bogdan201 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Burgman przejechał właśnie 18 tyś. to jak by skończył 18 lat, jest już dorosły . Z tej okazji zafundowałem mu przegląd olejowy w ASO oraz nową przednią oponkę Bridgestone, zamiast świeczek na torcie były irydowe NGK, które też dostał. Odnośnik do komentarza
Daniel Stachurski Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Ja dzis rano zatrzasnalem kluczyk w bagazniku mojego K4. Nastepnie w okolo 20 minut wlamalem sie do niego z pomoca tego co mialem akurat przy sobie i kluczyk wyjalem. Nie pisze tego zeby sie pochwalic, ale niejako ku lekkiej przestrodze - skoro mi sie to udalo, to zlodziej wyposazony w srubokret dlugosci 20cm jest w stanie, wyjmujac kilka plastikowych zatrzaskow, dobrac sie do zawartosci bagaznika bez lamania plastikow. Odnośnik do komentarza
TomKor Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Daniel zrobiłem to samo jakieś 2 tygodnie temu na szczęście miałem wypchany bagażnik ciuchami i kluczyk był na wierzchu. Wystarczyło podciągnąć z jednej strony siedzenie i wyciągnąć kluczyk.... Odnośnik do komentarza
papcioch Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 A ja swojej 7-mce zasponsorowałem przegląd z okazji 15tyś km. Kosztowało to 540zł wraz z oponką Heidenau K61 i wymianą uszczelki pod wydechem. Poprzednio miałem Savę i różnica jest kolosalna. Ale jak tu porównywać zużytą, starą oponę bez bieżnika do nowej... Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Nadeszła wiekopomna chwila zmiany opon w moim starym-nowym skuterze Honda Pantheon. Fabrycznie zakładane oponku były już twarde, jak niegotowane kartofle stąd zakupiłem nowiuteńkie Micheliny City Grip, obydwa made in Serbia. Do tego przy okazji wypiaskowałem i pomalowałem uklad wydechowy, bo maleńkie wykwity po tylu latach się jednak pojawiły. Kontrolnie zajrzałem w napęd. Talerze bez śladu zużycia, rolki wiadomo, jak nówki ale zmieniłem, bo miałem na półce, tak samo ślizgi. Filtr nawet skurkowaniec miał praktycznie czysty, choć już wymagał nasączenia - wiadomo lata lecą. Mam tylko dylemat dotyczący paska, bo oryginał kosztuje ponad 3 stówki. Widocznego zużycia pasek praktycznie nie ma. Skuter pomimo 12 lat na oryginalny przebieg 7200km i to widać po mechanizmach. Natomiast ile lat może wg. was pracować pasek? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi