Administrator MariuszBurgi Opublikowano 23 Października 2018 Autor Administrator Opublikowano 23 Października 2018 26 minut temu, dziadzia napisał: oczywiście kiedyś na pewno skończy się ten filterek, No cóż życie. W czym problem? Filtry cząstek stałych znacząco potaniały w ostatnich latach. Do wielu popularnych aut klasy kompakt to koszt ok. tysiaka. Pralnie robią regenerację za kilka stówek... a ludzie cały czas tkwią w czasach gdzie to były tryliardy pesos Sprawny DPF, końcówki wydechu czyściutkie i jest radość z jazdy
dziadzia Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 24 minuty temu, MariuszBurgi napisał: Sprawny DPF, końcówki wydechu czyściutkie i jest radość z jazdy Dokładnie taki mam, czyściutki że można prawie jeść z niego a już mam przekulane około 240,000, i dokładnie jak piszesz że warsztaty robią regenerację DPF-u, u niektórych diesli po wycięciu filtra jak Doda gazu to jak by dorzucił węgla do pieca hi hi
smarciu Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 Przydałoby się dobre prawo, które chroniłoby nas przed byciem motoryzacyjnym śmietnikiem UE....
dziadzia Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 1 minutę temu, smarciu napisał: Przydałoby się dobre prawo, które chroniłoby nas przed byciem motoryzacyjnym śmietnikiem UE.... Smarciu z jednej masz racje, ale w Polsce na razie( tak myślę ) jest jeszcze duża większość społeczeństwa o najniższych dochodach, i jak sobie kupią na dojazdy do pracy jakiś starszy model pojazdu po prostu są mega szczęśliwi, może kiedyś jak społeczeństwo będzie miało więcej w portfelu, to na pewno kupno nowego stanie się standardem i nie będzie trzeba regulować tego prawem.
bobby Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 11 minut temu, smarciu napisał: Przydałoby się dobre prawo, które chroniłoby nas przed byciem motoryzacyjnym śmietnikiem UE.... Niestety nie tylko motoryzacyjnym Smarciu z jednej masz racje, ale w Polsce na razie( tak myślę ) jest jeszcze duża większość społeczeństwa o najniższych dochodach Jest też duża liczba cwaniactwa, która kupi kupi audi za 50 tys., ale wycina DPF bo jak się zepsuje to nowy kosztuje cały 1 tys złociszy albo kupuje jakieś paliwo niewiadomego pochodzenia bo to oszczędność 20gr taniej na litrze. Podobne sytuacje widzę z opałem, gdzie ludzie biorą dotacje na super ekologiczne piece a później kombinują jak w nich spalić najgorsze dziadostwo. Dlatego choć nie lubię przerostwu Państwa prawa, tak zgadzam się ze Smarciem, że tylko dobre i surowe prawo może uchronić nas przed zapędami "Januszostwa oszczędzania". Ale już nie przysmucam bo zaspamowałem wątek
Lucjan73 Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 Jest jeszcze jedna ciekawa sprawa, wartosci emisji CO2 i innych trujących związków producenci obliczali na podstawie zużycia paliwa. Oczywiście zużycie podawane było tak niske że ni jak ma się do faktycznego, poprostu do tej pory były to dane laboratoryjne. Od niedawna obowiązuje inna metodologia badań. Za chwilę okaże się że auta które wedle pobożnych życzeń producentów spadają średnio np 4 l na 100 w rzeczywistości zużywają 7 l i jak tu spełnić normy ? Cała polityka downsizing'u upadnie bo i żadnego pożytku dla ekologi z tego nie będzie a silniki z tym calym osprzętem tracą żywotność i narażone są na awarie. Niestety normy emisji narzucają nam biurokraci z Brukseli którzy sami pewnie jeżdżą na rowerach.
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 24 Października 2018 Użytkownicy+ Opublikowano 24 Października 2018 19 minut temu, Lucjan73 napisał: .................. Niestety normy emisji narzucają nam biurokraci z Brukseli którzy sami pewnie jeżdżą na rowerach. Hee hee po Brukseli może jeżdżą na rowerach, ale do chałupy to latają "koń-kordami" Może ktoś podrzuci jakiś inny temat - ten chyba jest nie rozwojowy. Zwolennicy PB i LPG nigdy nie zrozumieją kierowców diesli.
dziadzia Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 21 godzin temu, MariuszBurgi napisał: Sprawny DPF, końcówki wydechu czyściutkie i jest radość z jazdy Wiedziałem że skleroza mi skoczy na plecy hi hi ale chociaż fotkę strzeliłem, to mój wydech w dieslu z działającym DPF-em. Nie chciałem więcej fotki pokazać bo brudny samochód jak diabeł, ale to jest typowy dupowóz hi hi.
bobby Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 Ciekawy wywiad z handlarzem samochodów. Gość opowiada jak się "picuje" auta...dramat https://www.youtube.com/watch?v=ZfFrKwGZkt8
dziadzia Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 A tak wygląda u mnie wypalanie filtra DPF, spalanie chwilowe na postoju, podczas jazdy dochodzi do 35 L, podczas normalnej pracy silnika spalanie na postoju nie przekracza 0,5L
Lucjan73 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Dzisiaj jechałem do Warszawy przez S8 i A2 było trochę korków i przestojów, czasem było trochę ponad limit
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 26 Października 2018 Autor Administrator Opublikowano 26 Października 2018 Podsumowanie ponad 4 tkm trip'u po UE... ze żwawymi przelotami autostradami, trochę dróg bocznych + zwiedzanie kilku większych aglomeracji. Częściowo we dwoje, częściowo w 4 osoby i z pełnym obciążeniem. Honda z motorem N22, ori soft, DPF on, EGR on.
bobby Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 34 minuty temu, MariuszBurgi napisał: Podsumowanie ponad 4 tkm trip'u po UE... ze żwawymi przelotami autostradami, trochę dróg bocznych + zwiedzanie kilku większych aglomeracji. Częściowo we dwoje, częściowo w 4 osoby i z pełnym obciążeniem. Honda z motorem N22, ori soft, DPF on, EGR on. Bardzo ładny wynik...maszyna też przyjemna Chciałbym się odwdzięczyć zdjęciami z moich przelotów i spalania, ale nigdy nie zrobiłem takich tras prywatnym autem
dziadzia Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 No proszę tu jest spalanie chwilowe po wypaleniu filtra DPF, tak jak pisałem że nie przekracza 0,5L/h A tu spalanie po przejechaniu trochę kilometrów, ile pali i średnia prędkość, 70% miasto.
dziadzia Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 Nie wiedziałem gdzie to wkleić, jeśli błędnie tu wstawiłem to proszę o przeniesienie, ale może się komuś te informacje przydadzą. http://www.auto-swiat.pl/prawo/prawo-jazdy-kategorii-b-uprawnia-do-jazdy-nie-tylko-samochodem/rtejf9
marek_m Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 Będzie wesoło Yamaha Niken (115 KM), trajki na bazie Goldwinga, HD. Spodziewam się noweli przed sezonem 2019
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 15 Listopada 2018 Użytkownicy+ Opublikowano 15 Listopada 2018 Ciekawe czy ta ustawa będzie rozróżniać dwa koła z przodu, a dwa koła z tyłu ? Przecież to zupełnie różne pojazdy - chociaż akurat GL widziałem i takie i takie. A tak z ciekawości. Motocykl z wózkiem bocznym nie załapie się
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 23 Listopada 2018 Autor Administrator Opublikowano 23 Listopada 2018 No i nie będzie kar za wycinkę DPF -> KLIK
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 28 Listopada 2018 Autor Administrator Opublikowano 28 Listopada 2018 Takie są efekty niewłaściwego "tuningu" i poprawiania tego, co ktoś obliczył i dopuścił. Większy zacisk? No to frezujemy rotory i będzie git! No i taki efekt...
dziadzia Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 Mariusz oj tam oj tam, ktoś chciał zrobić napęd gąsienicowy
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 1 Grudnia 2018 Klubowicze Opublikowano 1 Grudnia 2018 Dnia 28.11.2018 o 13:49, MariuszBurgi napisał: Takie są efekty niewłaściwego "tuningu" i poprawiania tego, co ktoś obliczył i dopuścił. Większy zacisk? No to frezujemy rotory i będzie git! No i taki efekt... O qrw.... na nakrętki starczyło....na felgi z odpowiednim et już nie .. zenada , można komuś krzywdę zrobić takim tanim "tjuningiem"
dr.big Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Po ograniczeniach prędkości wprowadzonych we Francji, wprowadziła je w tym roku także Hiszpania, a Niemcy zaczynają poważnie dyskutować nad zburzeniem ostatniego bastionu UE bez ograniczeń na autostradach i wprowadzeniu max. 130 km/h (a może nawet 120) oraz zmniejszeniu dopuszczalnej prędkości na drogach poza miastem z 90 na 80 km/h. Wszystko w ramach ekologii.
Użytkownicy Długi 1973 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Użytkownicy Opublikowano 22 Stycznia 2019 To po co nam te Niemcy w Europie ???
dr.big Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Myto za przejazd autostradami też już klepnięte ? .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 23 Stycznia 2019 Autor Administrator Opublikowano 23 Stycznia 2019 23 godziny temu, Długi 1973 napisał: To po co nam te Niemcy w Europie ??? Ani szybko ani tanio... Wnioskuję o hard Deexit dla DE ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się