Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano
26 minut temu, dziadzia napisał:

oczywiście kiedyś na pewno skończy się ten filterek, No cóż życie. 

W czym problem? Filtry cząstek stałych znacząco potaniały w ostatnich latach. Do wielu popularnych aut klasy kompakt to koszt ok. tysiaka. Pralnie robią regenerację za kilka stówek... a ludzie cały czas tkwią w czasach gdzie to były tryliardy pesos :wink12:

Sprawny DPF, końcówki wydechu czyściutkie i jest radość z jazdy :thumbsup:

 

IMG_20180927_151750.jpg

Opublikowano
24 minuty temu, MariuszBurgi napisał:

Sprawny DPF, końcówki wydechu czyściutkie i jest radość z jazdy :thumbsup:

Dokładnie taki mam, czyściutki że można prawie jeść z niego !OK a już mam przekulane około 240,000, i dokładnie jak piszesz że warsztaty robią regenerację DPF-u, u niektórych diesli po wycięciu filtra jak Doda gazu to jak by dorzucił węgla do pieca hi hi 

Opublikowano

Przydałoby się dobre prawo, które chroniłoby nas przed byciem motoryzacyjnym śmietnikiem UE....

Opublikowano
1 minutę temu, smarciu napisał:

Przydałoby się dobre prawo, które chroniłoby nas przed byciem motoryzacyjnym śmietnikiem UE....

Smarciu z jednej masz racje, ale w Polsce na razie( tak myślę ) jest jeszcze duża większość społeczeństwa o najniższych dochodach, i jak sobie kupią na dojazdy do pracy jakiś starszy model pojazdu po prostu są mega szczęśliwi, może kiedyś jak społeczeństwo będzie miało więcej w portfelu, to na pewno kupno nowego stanie się standardem i nie będzie trzeba regulować tego prawem.

Opublikowano
11 minut temu, smarciu napisał:

Przydałoby się dobre prawo, które chroniłoby nas przed byciem motoryzacyjnym śmietnikiem UE....

Niestety nie tylko motoryzacyjnym :wacko:

 

Smarciu z jednej masz racje, ale w Polsce na razie( tak myślę ) jest jeszcze duża większość społeczeństwa o najniższych dochodach

Jest też duża liczba cwaniactwa, która kupi kupi audi za 50 tys., ale wycina DPF bo jak się zepsuje to nowy kosztuje cały 1 tys złociszy albo kupuje jakieś paliwo niewiadomego pochodzenia bo to oszczędność 20gr taniej na litrze. Podobne sytuacje widzę z opałem, gdzie ludzie biorą dotacje na super ekologiczne piece a później kombinują jak w nich spalić najgorsze dziadostwo. 

Dlatego choć nie lubię przerostwu Państwa prawa, tak zgadzam się ze Smarciem, że tylko dobre i surowe prawo może uchronić nas przed zapędami "Januszostwa oszczędzania".

Ale już nie przysmucam bo zaspamowałem wątek !yeah

Opublikowano

Jest jeszcze jedna ciekawa sprawa,  wartosci emisji CO2 i innych trujących  związków producenci obliczali na podstawie zużycia paliwa. Oczywiście zużycie podawane było tak niske że ni jak ma się do faktycznego, poprostu do tej pory były to dane laboratoryjne.  Od niedawna obowiązuje inna metodologia badań.  Za chwilę okaże się że auta które wedle pobożnych życzeń producentów spadają średnio np 4 l na 100 w rzeczywistości zużywają 7 l i jak tu spełnić normy ? Cała polityka downsizing'u upadnie bo i żadnego pożytku dla ekologi z tego nie będzie a silniki z tym calym osprzętem tracą żywotność i narażone są na awarie. Niestety normy emisji  narzucają nam biurokraci z Brukseli którzy sami pewnie jeżdżą na rowerach.

  • Użytkownicy+
Opublikowano
19 minut temu, Lucjan73 napisał:

.................. Niestety normy emisji  narzucają nam biurokraci z Brukseli którzy sami pewnie jeżdżą na rowerach.

Hee hee :D  po Brukseli może jeżdżą na rowerach, ale do chałupy to latają "koń-kordami"  :D   

Może ktoś podrzuci jakiś inny temat - ten  chyba jest nie rozwojowy.  Zwolennicy PB i LPG nigdy nie zrozumieją kierowców diesli. :) 

Opublikowano
21 godzin temu, MariuszBurgi napisał:

Sprawny DPF, końcówki wydechu czyściutkie i jest radość z jazdy :thumbsup:

Wiedziałem że skleroza mi skoczy na plecy hi hi ale chociaż fotkę strzeliłem, to mój wydech w dieslu z działającym DPF-em. Nie chciałem więcej fotki pokazać bo brudny samochód jak diabeł, ale to jest typowy dupowóz hi hi.

C897193E-701C-450A-9CA4-3543EE515DB7.jpeg

 

Opublikowano

A tak wygląda u mnie wypalanie filtra DPF,  spalanie chwilowe na postoju, podczas jazdy dochodzi do 35 L, podczas normalnej pracy silnika spalanie na postoju nie przekracza 0,5L

AD9033D4-7EEC-4BA5-9336-BD53583D717B.jpeg

Opublikowano

Dzisiaj jechałem do Warszawy przez S8 i A2 było trochę korków i przestojów, czasem było trochę ponad limit ;)

20181026_101126.jpg

20181026_101143.jpg

  • Administrator
Opublikowano

Podsumowanie ponad 4 tkm trip'u po UE... ze żwawymi przelotami autostradami, trochę dróg bocznych + zwiedzanie kilku większych aglomeracji. Częściowo we dwoje, częściowo w 4 osoby i z pełnym obciążeniem. Honda z motorem N22, ori soft, DPF on, EGR on.

IMG_20181015_094954.jpg

Opublikowano
34 minuty temu, MariuszBurgi napisał:

Podsumowanie ponad 4 tkm trip'u po UE... ze żwawymi przelotami autostradami, trochę dróg bocznych + zwiedzanie kilku większych aglomeracji. Częściowo we dwoje, częściowo w 4 osoby i z pełnym obciążeniem. Honda z motorem N22, ori soft, DPF on, EGR on.

Bardzo ładny wynik...maszyna też przyjemna ;) 

Chciałbym się odwdzięczyć zdjęciami z moich przelotów i spalania, ale nigdy nie zrobiłem takich tras prywatnym autem :lol:

Opublikowano

No proszę tu jest spalanie chwilowe po wypaleniu filtra DPF, tak jak pisałem że nie przekracza 0,5L/h

73B8DC3E-A009-44AA-B91A-4EC69AB217C7.jpeg

A tu spalanie po przejechaniu trochę kilometrów, ile pali i średnia prędkość, 70% miasto.

85B35F8F-62CA-4007-89E2-78C517ECDBF4.jpeg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Będzie wesoło :)

Yamaha Niken (115 KM), trajki na bazie Goldwinga, HD.

Spodziewam się noweli przed sezonem 2019

 

 

  • Użytkownicy+
Opublikowano

Ciekawe czy ta ustawa będzie rozróżniać  dwa koła z przodu,  a dwa koła z tyłu ?  Przecież to zupełnie różne pojazdy - chociaż akurat GL widziałem i takie i takie.

A tak z ciekawości.  Motocykl z wózkiem bocznym nie załapie się :)  

  • 2 tygodnie później...
  • Administrator
Opublikowano

No i nie będzie kar za wycinkę DPF -> KLIK

  • Administrator
Opublikowano

Takie są efekty niewłaściwego "tuningu" i poprawiania tego, co ktoś obliczył i dopuścił. Większy zacisk?  No to frezujemy rotory i będzie git! :lol:

46965792_2231463350231225_4263070837340346999081_2231463476897879_61727880550662

No i taki efekt...

46951594_2231463253564568_30854863506196 46945795_2231463623564531_35878573021593

 

Opublikowano

Mariusz oj tam oj tam, ktoś chciał zrobić napęd gąsienicowy :lol2:

  • Klubowicze
Opublikowano
Dnia 28.11.2018 o 13:49, MariuszBurgi napisał:

Takie są efekty niewłaściwego "tuningu" i poprawiania tego, co ktoś obliczył i dopuścił. Większy zacisk?  No to frezujemy rotory i będzie git! :lol:

46965792_2231463350231225_4263070837340346999081_2231463476897879_61727880550662

No i taki efekt...

46951594_2231463253564568_30854863506196 46945795_2231463623564531_35878573021593

 

O qrw.... na nakrętki starczyło....na felgi z odpowiednim et już nie .. :)

zenada , można komuś krzywdę zrobić takim tanim "tjuningiem" 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Po ograniczeniach prędkości wprowadzonych we Francji, wprowadziła je w tym roku także Hiszpania, a Niemcy zaczynają poważnie dyskutować nad zburzeniem ostatniego bastionu UE bez ograniczeń na autostradach i wprowadzeniu max. 130 km/h (a może nawet 120) oraz zmniejszeniu dopuszczalnej prędkości na drogach poza miastem z 90 na 80 km/h. Wszystko w ramach ekologii.

  • Użytkownicy
Opublikowano

To po co nam te Niemcy w Europie ???

Opublikowano

Myto za przejazd autostradami też już klepnięte ? .

  • Administrator
Opublikowano
23 godziny temu, Długi 1973 napisał:

To po co nam te Niemcy w Europie ???

Ani szybko ani tanio... Wnioskuję o hard Deexit dla DE ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...