dr.big Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Jestem za ? . Hard i quick? . Odnośnik do komentarza
Długi 1973 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Tak obiektywnie patrząc, to im dalej na zachód w tej Europie to coraz mniej jest „Europejsko” Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 No w końcu, nie masz zapotrzebowania- nie bierz: https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/mala-tablica-na-aucie-bedzie-wysoki-mandat/9b8t34s Jednak mandat 5 paczek dla takich delikwentów, to moim zdaniem, zdecydowanie za mało ? . Odnośnik do komentarza
Klubowicze krzytro Opublikowano 19 Lutego 2019 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Dzisiaj w Warszawie widziałem takiego delikwenta Mazdą MX 5,w wersji europejskiej z takimi tablicami.To pewnie jakiś bajer? Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Honda w 2021 roku zamyka fabrykę 4oo w Swindon. "Niby" nie przez Brexit ale w mojej ocenie, w kontekście zniesienia ceł z JP dla EU i tego, że jednak spora część "wsadu" i tak była wysyłana z JP do UK - to jedyna słuszna decyzja -> KLIK Ciekawe kiedy podobną decyzję podejmie Nissan oraz Toyota i wyniesie się z kraju EU ale spoza UE.... no ale przecież wyspiarze sami tego chcieli ? Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 27 Lutego 2019 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Po aferze "dieselgate" i całej nagonce pokażemy wam, że jednak diesla w pewnych kwestiach nic prędko nie zastąpi ? -> Touareg V8 z 900 niutkami... Odnośnik do komentarza
Długi 1973 Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Te Nm robią wrażenie i robotę na drodze .....cena też robi wrażenie Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 A mi się podoba to ? : "Jest jak najbardziej współczesny, wliczając w to także silnik. Wysokoprężne 4.0 V8 spełnia w zupełności normy emisji Euro 6d-TEMP, a niedługo w testach okaże się, że prawdopodobnie nie tyle nie emituje nic do atmosfery, ale wręcz produkuje czyste powietrze." I tak trzymać ? Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Przecież dziesięć takich V8 Diesla z Euro 6d-TEMP wyzieje pewnie mniej od jednego pokleconego i mocno nadprzebiegowego Passerati 1,9 TDI somsiada. Albo i 100 (lub więcej), to tyle co jeden autobus PKSu ? . Nie dajmy się otumanić . Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 28 Lutego 2019 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Ził z napędem 4.4 od BMW X5M, 600 KM i 5.5 sek do setki ? Próba sił Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 28 Lutego 2019 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Zarąbisty ? Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Fajny, ale prawdę mówiąc mi się nigdzie nie śpieszy więc wolałbym Sherpa. Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Trochę z innej beczki, ale przypadek ciekawy. Czytaliście klik klik słyszałem o tym wcześniej, ale nie wierzyłem ? Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 28 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 Dnia 20.02.2019 o 09:06, MariuszBurgi napisał: (...)no ale przecież wyspiarze sami tego chcieli ? Nikt o tym głośno nie mówi, ale widzimy jak "łatwo" wydostać się z łap UE? ... A UK do "słabiaków gospodarczych i finansowych" nie należy. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 26 Lipca 2019 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Nowe S4 350KM & 700Nm #ropniak Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Ciekawy test długodystansowy -> KLIK Odnośnik do komentarza
slavko1 Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Wcale nie taki ciekawy jak masz siódemeczkę z takim silnikiem ? 1 Odnośnik do komentarza
Robak Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 No to ładnie vw Ciekawe jak jest faktycznie ponieważ na rynku jest dużo używek które mogą mieć zbliżony przebieg też się rozpadną ? Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Pewnie tak Odnośnik do komentarza
slavko1 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 W "Auto Świat" ten VW Golf jest z 2013 r. i osobiście głęboko wierzę że tylko ta partia tłoków z tego roku jest "nie za mocna". Patrząc na to z innej perspektywy czyli redakcji która nie za bardzo oszczędza nie swoje auto i serwis olejowy robi co 30 tyś km, to jak na silnik o pojemności tylko 1,4 i turbo to i tak nie jest źle ? Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 34 minuty temu, slavko1 napisał: (...)to jak na silnik o pojemności tylko 1,4 i turbo to i tak nie jest źle ? Jak najbardziej się z tym zgadzam. W końcu to tylko silniczek 1,4 z turbo ciąga cały wózek. 250 Tkm (ćwierć miliona!) to i tak dużo. Nie oczekujmy cudów. Dla mnie to 100% "nadprzebiegowość" w tym przypadku. Nic nie jest wieczne. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Co nie zmienia faktu, że ilość awarii, po drodze do agonii motoru, nie dodaje splendoru marce. Poza tym pamiętajmy, że Auto Bild, który przeprowadzał test jest zawsze pro - auta niemieckie. Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 8 godzin temu, dr.big napisał: 250 Tkm (ćwierć miliona!) to i tak dużo. Nie oczekujmy cudów. Dla mnie to 100% "nadprzebiegowość" w tym przypadku. Zgoda ale przy założeniu że samochód masz od nowości. Jednak jeśli miałbym być jego 2 albo nie daj boże 3 użytkownikiem to już lipa. Bo jak kupić samochód z przebiegiem ok 200tyś km jak zaraz może wyzionąć ducha? I tak samo, kto go kupi o demnie wiedząc że agonia już niedługo? 1 Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 23 minuty temu, arturo-bb napisał: (...) Bo jak kupić samochód z przebiegiem ok 200tyś km jak zaraz może wyzionąć ducha? (...) Jeśli "zakup przebiegu" był świadomy, to czemu nie ? ? "Jest ryzyko, jest zabawa"?. Wydaje mi się, że to temat rzeka... Samochód można kupić nawet z 500 Tkm przebiegu... Ale trzeba sobie wtedy zdawać sprawę z tego, że może nie dociągnąć nawet do następnej, szybkiej wymiany oleju nawet za 200 km ?. A już zwłaszcza w samochodach które z zasady mają się psuć, bo trzeba zarabiać na sprzedaży nowych lub poważnych części do tych zepsutych. Jaki z tego wniosek ? ? Niski, dobrze serwisowany przebieg jest lepszy od tego wyższego, dobrze serwisowanego?. I to wszystko?. Odnośnik do komentarza
Długi 1973 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 SERWISOWANY.....Kupujemy auto, które regularnie jeździło do serwisu na wymiany oleju itd....wg interwałów serwisowych, które tak naprawdę „ubijają” silnikiAuto serwisowane...do końca Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się