Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Tematyka 4oo, ciekawe artykuły, przypadki, ogłoszenia, nowości...


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

Dzisiaj w Warszawie widziałem takiego delikwenta Mazdą MX 5,w wersji europejskiej z takimi tablicami.To pewnie jakiś bajer?

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Honda w 2021 roku zamyka fabrykę 4oo w Swindon.

78276_Honda_of_the_UK_Manufacturing-1024

 

"Niby" nie przez Brexit ale w mojej ocenie, w kontekście zniesienia ceł z JP dla EU i tego, że jednak spora część "wsadu" i tak była wysyłana z JP do UK - to jedyna słuszna decyzja -> KLIK

Ciekawe kiedy podobną decyzję podejmie Nissan oraz Toyota i wyniesie się z kraju EU ale spoza UE.... no ale przecież wyspiarze sami tego chcieli ?

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Po aferze "dieselgate" i całej nagonce pokażemy wam, że jednak diesla w pewnych kwestiach nic prędko nie zastąpi  ? -> Touareg V8 z 900 niutkami...

Odnośnik do komentarza

A mi się podoba to ?  :

"Jest jak najbardziej współczesny, wliczając w to także silnik. Wysokoprężne 4.0 V8 spełnia w zupełności normy emisji Euro 6d-TEMP, a niedługo w testach okaże się, że prawdopodobnie nie tyle nie emituje nic do atmosfery, ale wręcz produkuje czyste powietrze."

I tak trzymać ?

Odnośnik do komentarza

Przecież dziesięć takich V8 Diesla z Euro 6d-TEMP wyzieje pewnie mniej od jednego pokleconego i mocno nadprzebiegowego Passerati 1,9 TDI somsiada.  Albo i 100 (lub więcej), to tyle co jeden autobus PKSu ? .

Nie dajmy się otumanić :cheers: .

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Ził z napędem 4.4 od BMW X5M, 600 KM i 5.5 sek do setki ?

 

Próba sił 

 

Odnośnik do komentarza
Dnia 20.02.2019 o 09:06, MariuszBurgi napisał:

(...)no ale przecież wyspiarze sami tego chcieli ?

Nikt o tym głośno nie mówi, ale widzimy jak "łatwo" wydostać się z łap UE? ... A UK do "słabiaków gospodarczych i finansowych"  nie należy.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Nowe S4 350KM & 700Nm #ropniak

 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Ciekawy test długodystansowy -> KLIK

Odnośnik do komentarza

No to ładnie vw 

 Ciekawe jak jest faktycznie ponieważ na rynku jest dużo używek które mogą mieć zbliżony przebieg też się rozpadną ?

Odnośnik do komentarza

W "Auto Świat" ten VW Golf jest z 2013 r. i osobiście głęboko wierzę że tylko ta partia tłoków z tego roku jest "nie za mocna".

Patrząc na to z innej perspektywy czyli redakcji która nie za bardzo oszczędza nie swoje auto i serwis olejowy robi co 30 tyś km, to jak na silnik o pojemności tylko 1,4 i turbo to i tak nie jest źle ?

Odnośnik do komentarza
34 minuty temu, slavko1 napisał:

(...)to jak na silnik o pojemności tylko 1,4 i turbo to i tak nie jest źle ?

Jak najbardziej się z tym zgadzam. W końcu to tylko silniczek 1,4 z turbo ciąga cały wózek. 250 Tkm (ćwierć miliona!) to i tak dużo. Nie oczekujmy cudów. Dla mnie to 100% "nadprzebiegowość" w tym przypadku. Nic nie jest wieczne.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Co nie zmienia faktu, że ilość awarii, po drodze do agonii motoru, nie dodaje splendoru marce. Poza tym pamiętajmy, że Auto Bild, który przeprowadzał test jest zawsze pro - auta niemieckie. 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
8 godzin temu, dr.big napisał:

250 Tkm (ćwierć miliona!) to i tak dużo. Nie oczekujmy cudów. Dla mnie to 100% "nadprzebiegowość" w tym przypadku.

Zgoda ale przy założeniu że samochód masz od nowości. Jednak jeśli miałbym być jego 2 albo nie daj boże 3 użytkownikiem to już lipa. Bo jak kupić samochód z przebiegiem ok 200tyś km jak zaraz może wyzionąć ducha? I tak samo, kto go kupi o demnie wiedząc że agonia już niedługo?

Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, arturo-bb napisał:

(...) Bo jak kupić samochód z przebiegiem ok 200tyś km jak zaraz może wyzionąć ducha? (...)

Jeśli "zakup przebiegu" był świadomy, to czemu nie ? ? "Jest ryzyko, jest zabawa"?. Wydaje mi się, że to temat rzeka...

Samochód można kupić nawet z 500 Tkm przebiegu... Ale trzeba sobie wtedy zdawać sprawę z tego, że może nie dociągnąć nawet do następnej, szybkiej wymiany oleju nawet za 200 km ?. A już zwłaszcza w samochodach które z zasady mają się psuć, bo trzeba zarabiać na sprzedaży nowych lub poważnych części do tych zepsutych.

Jaki z tego wniosek ? ? Niski, dobrze serwisowany przebieg jest lepszy od tego wyższego, dobrze serwisowanego?. I to wszystko?.

Odnośnik do komentarza

SERWISOWANY.....
Kupujemy auto, które regularnie jeździło do serwisu na wymiany oleju itd....wg interwałów serwisowych, które tak naprawdę „ubijają” silniki
Auto serwisowane...do końca

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...