Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda X-ADV 750 - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, Bob napisał(a):

Szukaj pod siedzeniem ,bedzie zaślepka gumowa,odsłonisz i bedzie zamek..

 

1,10 min

Muszę spróbować 😏. Dzięki. Warto pytać 😀

Opublikowano
17 godzin temu, benski napisał(a):

No dobra, ale gdzie to wetknąć, ten kluczyk. Ja tu nic nie widzę :-(

Prawdziwi mężczyźni instrukcji obsługi nie czytają ;)

17 godzin temu, Bob napisał(a):

 

Szukaj pod siedzeniem

 

A konkretniej nad tylnym kołem.

A propos kufrów, to kupię centralny z mocowanie jakby miał ktoś na zbyciu. 

Opublikowano
W dniu 28.02.2024 o 12:17, cezzar napisał(a):

 

A propos kufrów, to kupię centralny z mocowanie jakby miał ktoś na zbyciu. 

Mam taki z Givi do przedlifta.

Opublikowano
14 minut temu, GadekW napisał(a):

Mam taki z Givi do przedlifta.

Prześlij proszę fotki na pw.

Opublikowano

hej wszystkim, pytanie mam o benzynę , co lać - tą nową e10 czy 98 ?

pozdrawiam

Opublikowano
6 godzin temu, gorciu napisał(a):

co lać - tą nową e10 czy 98 ?

Wszystko jedno.

Wymieniał ktoś ślizgi łańcucha na wahaczu? Mój jest jakby uszkodzony w górnej części i łańcuch obija lekko o wahacz. Pytanie, czy do przedlifta pasuje ślizg od polita? Nieco się różnią ale ten drugi jest trochę tańszy.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Pojeździłem trochę X-em no i pierwszy foch z mojej strony. Pizga po kolanach niemiłosiernie w porównaniu do Integry, którą doposażyłem w deflektory kolan (nóg). Tutaj taki bajer zdecydowanie by mi się przydał. Szukałem w necie ale widzę, że w ofercie są tylko do rocznika od 2021 w gorę. Może jednak ktoś znalazł taki dodatek do starszych wersji? (Mój X jest z 2018). A może ktoś z Was ma jakiś patent na lepszą ochronę nóg (kolan) przed wiatrem? A może te dedykowane od rocznika 2021 też pasują do wcześniejszych modeli?

Opublikowano

Benski szukaj na OLX, ktoś ostatnio sprzedawał deflektory do '17-'20. Od poliftowego na bank nie pasują.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Chcę zamontować grzane manetki Oxforda. Czy ktoś z Was takie montował? Jaki model polecacie? Przymiarki robię do Oxford Sports Premium. Średnica i długość będzie dobra?

Opublikowano

Ja mam Koso ze sterownikiem zintegrowanym przy lewej manetce. Ten pulpit sterowniczy oxforda mnie odpycha.

Opublikowano

Są one w pełni silikonowe a przewody wychodzące z nich są cieńkie i elastyczne. Nie ma obawy że się włączą przypadkowo ponieważ aby je włączyć trzeba mocniej przycisnąć przycisk 3 sekundy, posiadają pamięć ostatnich ustawień także po ponownym odpaleniu Moto automatycznie się włączają dopóki ich nie wyłączysz przyciskiem też chyba 3 sekundy trzeba przytrzymać. Grzeją super,mi się udało kupić w promocji za 420 złotych.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi w sprawie manetek. Zdecydowałem jednak, że zostanę przy Oxfordach Touring (inne wydawały mi się zbyt długie a ciąć nie chciałem). Kupione i zamontowane.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 26.03.2024 o 23:11, RONIN napisał(a):

Z tego co pamiętam były do przedlifta. https://a.aliexpress.com/_EzQbW5R

https://www.xadvshop.com/en/protection-cold-rain/75-honda-wind-deflector-pack-x-adv.html

Wianie to była największa wada, którą zapamiętałem z Iksa.

 

No to już wiem. Akcesoryjnych od Hondy kupić nie można bo "nie są dostępne". Tak mi odpowiedzieli u dwóch dilerów.

Kupiłem więc z Ali, takie karbonowe. Takie sobie, słabo spasowane ale po majówce już wiem, że robią dobrą robotę. Dziękuję za podpowiedzi.

Mam jednak kolejne pytanie. Jaki byście polecili klocki hamulcowe do X'2018? Chodzi o firmę i jakiś numer bym po omacku nie szukał? Gdzieś wyczytałem, że z przodu są te same co w Integrze ale nie wiem czy to prawda.

Opublikowano

Benski ja założyłem TRW. Po 2 tyś km przejechanych po włoskich drogach, na których hamuje się trochę częściej niż u nas, mogę napisać, że jestem bardzo zadowolony. 

Klocki hamulcowe założone w fabryce wytrzymały u mnie 40 tyś km.

  • Użytkownicy+
Opublikowano
1 godzinę temu, Yazin napisał(a):

Benski ja założyłem TRW. ...

wiem że temat dotyczy Hondy, ale .....   TRW ale jakie ? Jest co najmniej 3 rodzaje. I nie mówię tu o kształcie tylko materiale z jakiego wykonane są okładziny. Przeważnie oznaczane kolorami:  czarne - organiczne, niebieskie - organiczne z jakimiś dodatkami,  złote - spiek metali.  Ale mogą być jeszcze inne. Osobiście nie polecam klocków TRW - ale to moje zdanie.  Fabrycznie pewnie były montowane Nissin - złote.

Opublikowano
1 godzinę temu, EndriuBis napisał(a):

czarne - organiczne, niebieskie - organiczne z jakimiś dodatkami,  złote - spiek metali.  Ale mogą być jeszcze inne. Osobiście nie polecam klocków TRW - ale to moje zdanie.  Fabrycznie pewnie były montowane Nissin - złote.

Złote to zwykle sinterowe. Ale hasło "nie polecam" i tyle to jak dla mnie mało przekonujące. Nie polecam bo....

  • Klubowicze
Opublikowano

Wg mnie jakość

1.Nissin

2.EBC

3...

Opublikowano

W samochodach próbowałem TRW.  Też NIE POLECAM. 

Opublikowano

Z jakiego powodu? W hamowaniu nie widzę różnicy vs założone fabrycznie. Po 2 tys km brak powodu do narzekań.
Dam znać jeśli zmienię zdanie 👍

Opublikowano

Piski. 

Opublikowano

Nie zauważyłem 😁 Może mam tą atrakcję przed sobą, dam znać jeśli się pojawią.

Na chwilę obecną wgryzają się w tarcze jak należy 👍

  • Użytkownicy+
Opublikowano
Godzinę temu, Yazin napisał(a):

😁Na chwilę obecną wgryzają się w tarcze jak należy 

No i właśnie. A jak to znosi tarcza ? Jeżeli hamowanie jest OK, to bardzo dobrze, tylko był kiedyś na tym forum taki wątek, że niektóre rodzaje klocków zużywały tarczę hamulcową szybciej.

5 godzin temu, benski napisał(a):

...Ale hasło "nie polecam" i tyle to jak dla mnie mało przekonujące. Nie polecam bo....

Słuszna uwaga. Teraz TRW i Lukas to chyba jedna firma. Kiedyś to były osobne marki. Klocki TRW organiczne na przedniej tarczy w DR650 wytrzymały 6 czy 7 tys. km. Od tamtej pory unikam. 

Opublikowano
10 godzin temu, benski napisał(a):

Chodzi o firmę i jakiś numer bym po omacku nie szukał? Gdzieś wyczytałem, że z przodu są te same co w Integrze ale nie wiem czy to prawda.

Z zamienników TRW MCB888SV sinterowe. Innych z TRW chyba nie ma. Są jeszcze EBC i oczywiście ori ale min 250 na 1 tarczę. Klocki są takie same jak w africa twin i jakieś modele CB. Integra ma inne. 

49 minut temu, EndriuBis napisał(a):

Klocki TRW organiczne na przedniej tarczy w DR650 wytrzymały 6 czy 7 tys. km. Od tamtej pory unikam. 

Organiczne szybko się wycierają. Ale są tanie i oszczędzają tarczę, nieraz bardzo drogą. Są też mniej skuteczne. 

7 godzin temu, EndriuBis napisał(a):

Fabrycznie pewnie były montowane Nissin - złote.

Niebieskie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...