Geddy Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 To,że pasek jest na zewnątrz nie znaczy ,że trzeba się nim zajmować.W motocyklu BMW F 800 GT też mam napęd na pasek i jest on na zewnątrz i nic nie trzeba z nim robić.
Bierut Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 I faktycznie nie wymaga regularnego czyszczenia i jest tak samo trwały (powiedzmy 30 tyś od wymiany do wymiany) ?
Geddy Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Sprawdzany jest tylko podczas przeglądu który wypada w BMW co 10 tyś , ja przez ten czas nawet go nie dotykam ,a wymiana jest przewidywana co 40 tyś.
Tytan Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 W BMW F800GT pasek do wymiany , co 40tyś km. To dużo.
Geddy Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Też tak myślę kawał czasu i dużo jazdy,naprawdę świetne rozwiązanie.
dr.big Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Oczywiście najbardziej czystym i bezobsługowym oraz wytrzymałym było rozwiązanie z Tmaxa SJ01- 06 (2 zakapslowane szerokie łańcuchy w kąpieli olejowej), w Tmaxie SJ09 przeniesienie napędu paskiem jest czyste, ale już nie takie idealne (możliwość uszkodzenia, przymus wymiany w sumie nie jest określony (książka serwisowa- do 40 tkm kontrola co 10, a później co 5 tkm))... Czyli wiele zależy od serwisu, jak go ułożą, jak napną... Czy jeżdżony po czystych drogach, czy cały czas zarzucany syfem z drogi, itp. , itd.. Osobiście wolę (nawet droższy) czysty, suchy pasek od zawsze brudnego i rozrzucającego syf łańcucha... Bo jak się zsumuje czas i materiały potrzebne na jego czyszczenie i smarowanie przez 40 tkm, to już takiej przewagi nie ma...
Geni Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Rozwiązanie z paskiem jest całkiem ok. Pytanie mam inne - ilu ludzi zdecyduje się na bycie testerem firmy Kymco i jeszcze za to zapłaci.
dr.big Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Moim zdaniem dużo zależy od sposobu kupna. Jeśli ktoś kupuje nowy i na gwarancji ASO, to raczej wiele nie ryzykuje, jeśli cena jest dobra. A tak w przypadku Kymco do tej pory bywało. Każdy nowy model niesie ze sobą niebezpieczeństwo bycia "beta- testerem". Jeśli ktoś kupuje "wyrychtowany" do sprzedaży (często zagraniczny) skuterek, to ma wtedy problem. No, ale jak to niektórzy twierdzą, "bez ryzyka nie ma zabawy" ... 32 minuty temu, Geni napisał: (...)bycie testerem firmy Kymco i jeszcze za to zapłaci. Sądzę, że bez płacenia się nie obejdzie ... Bo gdyby go nie było, to "dziwnym" trafem 99,9% chcialoby "testować" Kymco. I co najdziwniejsze- nagle bez żadnego obrzydzenia ... Łaska pańska na pstrym koniu jeździ ...
Geddy Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Sprawia wrażenie dopracowanego,chyba nie pozwolą sobie na podobną wtopę jak z Myroadem?
Sysgone Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 A z BMW było inaczej? Pierwsi klienci stali się chcąc - nie chcąc testerami pocących się skrzyń etc. Tu będzie to samo - jest gwarancja, będą reklamować.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Administrator Opublikowano 9 Listopada 2016 16 minut temu, Geddy napisał: Sprawia wrażenie dopracowanego,chyba nie pozwolą sobie na podobną wtopę jak z Myroadem? Zgadza się. Myślę, że po MYroad'zie wyciągnęli wnioski i sporo nauczyli. Poza tym w "AK550" poszły ogromne $ a sam projekt uważam za nad wyraz odważny. Weźmy pod uwagę, że tu wszystko zostało skonstruowana od podstaw. Nowa rama, karoseria, motor czy elektronika a to dziś rzadkość w dziedzinie maxi skuter.
Geni Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Macie rację - jest gwarancja, ale ja dziękuję, za takie atrakcje, jak odwiedzanie serwisu z powodu niedoróbek. Wolałbym inne, sprawdzone rozwiązanie, ze względu na te wpadki. Doskonale przecież wiemy, że napędy BMW nie pochodziły z Bawarii, ani z Berlina ;).
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Administrator Opublikowano 9 Listopada 2016 11 minut temu, Geni napisał: Doskonale przecież wiemy, że napędy BMW nie pochodziły z Bawarii, ani z Berlina ;). Ale były konstruowane przez BMW Motorrad. Sam dobór materiałów i akceptacja to także DE.
Geni Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Tylko wykonanie nie bardzo. W nowym sprzęcie zarówno projekt, dobór materiałów i wykonanie lokalne. Nie mówię, że złe, 350-tkę bym łyknął chętnie, ale tego nowego niby T-maxa chyba nie.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Administrator Opublikowano 9 Listopada 2016 11 minut temu, Geni napisał: Tylko wykonanie nie bardzo Tak jak pisałem, wykonanie, ile i za ile i z czego produkujemy było tu zależne tylko od BMW. Kymco składało to, co dostało w podzespołach.... a dlatego Kymco, bo w Berlinie drożej.
Rogierro Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 58 minut temu, Geni napisał: Macie rację - jest gwarancja, ale ja dziękuję, za takie atrakcje, jak odwiedzanie serwisu z powodu niedoróbek. Wolałbym inne, sprawdzone rozwiązanie, ze względu na te wpadki. Doskonale przecież wiemy, że napędy BMW nie pochodziły z Bawarii, ani z Berlina ;). Jeżeli tylko odwiedzanie to by człowiek przełknął ale pewnie będzie to się wiązało z długimi rozłąkami z moto patrząc na problemy kolegi z forum dotyczące downtowna i serwisu motorland.
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 9 Listopada 2016 Użytkownicy+ Opublikowano 9 Listopada 2016 16 minut temu, MariuszBurgi napisał: Tak jak pisałem, wykonanie, ile i za ile i z czego produkujemy było tu zależne tylko od BMW. Kymco składało to, co dostało w podzespołach.... a dlatego Kymco, bo w Berlinie drożej. A mogli u nas, było by tanio że hej , tylko że my (Polacy) już chyba nie umiemy produkować motocykli A wracając do tematu. Są tacy klienci którzy czekają na takie nowości, tylko po to aby mieć coś nowego (czytaj innego), a jak mają na to odpowiednie środki to kto im zabroni. Sceptycy i malkontenci czekają aż produkt się sprawdzi lub nie. Niby nie ma to znaczka BMW ale na początku sprzedaży tacy się znajdą, a potem zobaczymy.
Klubowicze MarP Opublikowano 9 Listopada 2016 Klubowicze Opublikowano 9 Listopada 2016 32 minuty temu, Rogierro napisał: Jeżeli tylko odwiedzanie to by człowiek przełknął ale pewnie będzie to się wiązało z długimi rozłąkami z moto patrząc na problemy kolegi z forum dotyczące downtowna i serwisu motorland. Patrzysz na jeden przypadek Downtowna, a do swojego Xcitinga masz jakieś uwagi, rozstawałeś się z nim na długo z powodu usterek spowodowanych błędami konstrukcyjnymi? Co do serwisu zawsze można wybrać inny.
Rogierro Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 3 minuty temu, MarP napisał: Patrzysz na jeden przypadek Downtowna, a do swojego Xcitinga masz jakieś uwagi, rozstawałeś się z nim na długo z powodu usterek spowodowanych błędami konstrukcyjnymi? Co do serwisu zawsze można wybrać inny. Zgadza się, tylko temat dotyczył nowego na rynku sprzętu (jak ktoś wyżej zauważył nowego od podstaw) i ewentualnych niedomagań "wieku dziecięcego" a xciting z tego co kojarzę jest na rynku od 2012 roku i faktycznie nie miałem z nim do tej pory żadnych problemów. Przypomniałem tylko przykład kolegi i w żadnym wypadku nie chciałem oczerniać danego serwisu bo nie miałem z nimi do czynienia, taki przypadek może się zdarzyć każdemu i w każdym serwisie. Może się okazać, że do niczego te nasze dywagacje bo maszyna okaże się naprawdę dopracowana i sprawi dużo radochy nowym właścicielom i oby tak było.
Klubowicze MarP Opublikowano 9 Listopada 2016 Klubowicze Opublikowano 9 Listopada 2016 1 minutę temu, Rogierro napisał: Może się okazać, że do niczego te nasze dywagacje bo maszyna okaże się naprawdę dopracowana i sprawi dużo radochy nowym właścicielom i oby tak było. I tej wersji należy się trzymać
Geni Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Oby tak było, gdyż dobre sprawowanie, a przede wszystkim dobra sprzedaż tego sprzętu, to chyba jedyne, co może zmusić Yamahę do poważnych zmian T-maxa.
marycha Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 No już chyba yamaha zaczęła coś robić z t-maxem. Na targach są trzy wersjeWysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Sysgone Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 No właśnie nie. Póki co, to wszyscy "jedziemy" po '17
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Administrator Opublikowano 14 Listopada 2016 AK550 na EICMA 2016
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 14 Listopada 2016 Klubowicze Opublikowano 14 Listopada 2016 Niby fajny ale jakoś dopiero teraz doczytałem że "niutków mało"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się