Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Spidermax-y Sekta w Zachodniopomorskim


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dnia 22.10.2016 o 09:04, Elvis napisał:

Jak tak pacze i obserwóje ostatnie zmainy w GZ to stwierdzić muszę (nie chcem ale musze), że miłość do Spidermaxów pada na ryj ... tylko nie wmawiajcie mi że jest wprost przeciwnie albo ... albo chociaż inaczej ...

Wniosek że sekciarstwo popularne nie jest ...

Bo nie należy się wyróżniac. Ci co się wyróżniają są  uważani za osoby specjalnej troski- skuter ... z Włoch???? lol  

  • Klubowicze
Opublikowano

Elvisu mój drogi. Miłość nie przemija. Malagut to wyjątkowy pojazd. To skuter z duszą. Na prawdę z bólem serca go sprzedaję. Dziś nim trochę pojeździłem i... zastanawiam się czy to był dobry pomysł, żeby go zamieniać. Ale już za późno... Silver w garażu i Malagut muss weg.

Spytaj zresztą Markab9t i Kota.

e5d6030e0bce380dcf38fdfa91c9f53e.jpg
12ea62a6bd023844cf2b51cd3d848ed7.jpg
883851c052d58c8db4b85e51fcea20f9.jpg

Opublikowano

Faktem jest, że Malagut robi wrażenie. Już od pierwszej chwili, kiedy go zobaczyłem pod Bobasem był niesamowity. Ta jazda przez rozkopaną ulicę na stojąco, kiedy mi dzwoniły zęby. Do dzisiaj to pamiętam. Świetny skuter, ale mnie wielkość onieśmiela- no może poza Krzysiową Hondą, która jest wielka, ale jakaś taka niziołkom przyjazna.

Opublikowano

Ale Panowie o czym my tu rozmawiamy drugiego takiego skutera nie było nie ma i nie będzie. Mógł italiano sprawę przemyśleć i wstawić dwa cylindry i 600 cm i nie było by się do czego przyczepić. Jednym słowem drugiego takiego skutera już mieć nigdy nie będę miał bo każdy inny przy malagucie jest jakiś do dupy ,za mały ,za krótki albo za drogi :) albo niemieckiej firmy do której za cholerę nie mam zaufania :):):) albo może ze mną jest coś nie tak

Opublikowano
4 godziny temu, marekb9t napisał:

Ale Panowie o czym my tu rozmawiamy drugiego takiego skutera nie było nie ma i nie będzie. Mógł italiano sprawę przemyśleć i wstawić dwa cylindry i 600 cm i nie było by się do czego przyczepić. Jednym słowem drugiego takiego skutera już mieć nigdy nie będę miał bo każdy inny przy malagucie jest jakiś do dupy ,za mały ,za krótki albo za drogi :) albo niemieckiej firmy do której za cholerę nie mam zaufania :):):) albo może ze mną jest coś nie tak

oj tak oj tak naprawdę cie rozumiem czy człowiek chce czy nie ale HONDY SILVER WING SĄ NAJLEPSZE!!!!!!!!!!! kiedyś sobie kupię...........B61.

Opublikowano

Z włoskich rzeczy to tylko spaghetti bolognese i ewentualnie Beretta :)

  • Klubowicze
Opublikowano

Rzelu, zapomniałeś jeszcze o takich gościach w kapeluszach, którzy pomagają niektórym nurkować za pomocą specjalnego obuwia. Z betonu :)

Opublikowano

To się was humorki trzymają ,,,,tak trzymać w te jesienne dni Panowie.

Opublikowano
20 godzin temu, ArtCho napisał:

Rzelu, zapomniałeś jeszcze o takich gościach w kapeluszach, którzy pomagają niektórym nurkować za pomocą specjalnego obuwia. Z betonu :)

no właśnie, z włoskich (działających) wynalazków to jeszcze garota, czyli nóż z drutu do krojenia sera. I nie tylko.

Opublikowano
Dnia 27.10.2016 o 15:53, Rzelu napisał:

no właśnie, z włoskich (działających) wynalazków to jeszcze garota, czyli nóż z drutu do krojenia sera. I nie tylko.

Garota jest hiszpańska, zresztą to jest po hiszpańsku i to nie jest nóż a "coś" do duszenia- tutaj na filipinach

1280px-Garrote_Execution_-_1901.png

Opublikowano

Ech Piotrze, to Twoje widzenie w czarnych kolorach.

a przecież można subtelniej:

Drut do krojenia bloków serowych.jpeg

Drut do krojenia bloków serowych

garr.jpg

ten aspekt włoskiej wynalazczości miałem na myśli, choć nie wykluczam że Hiszpanie również lubią ser...

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

No to mam i Ja :-)

 

 

20821331_1567805759951657_22427185_o.jpg

Opublikowano

Witam w Sekcie Pająka i gratuluję odwagi;) Będzie Pan zadowolony:D To naprawdę bardzo fajne maszyny.

Opublikowano

Bardzo rozsądny wybór 

Opublikowano

Ale tak patrzę za oponami to dużego wyboru nie ma. Na forum chwalą Metzelery Wintec ale nie ma takiego rozmiaru na przód - po patrzę za oponą która kosztem trwałości będzie bezpieczna na mokrych jezdniach.

Opublikowano

 

No to zrobiłem dziś pierwsze  100km :-)

Generalnie to ostatnio 7 lat jeździłem na Transalpie 600. Dalej się łapię że chcę wbić sprzęgło lewą klamką a tu hamulec ;-)  Transalp na kostkach nie kładł się w zakręty ;-)  Ale zawias wybierał nawet progi zwalniające. 21 cali a 16 to duża różnica ;-)  SpiderMax ma zawieszenie z jakiegoś motocykla?  

W korku bajer. Nie no automat na duuugi korek na wahadle to fajna sprawa. Zero wahlowań biegami. Dobrze że można obotowmierz wyłączyć bo psychicznie obroty powyżej 3000 mnie wnerwiają ;-)  Podciśnienie za szybą masakra. Przy 100km/h zasssysa mnie i źle się jedzie. Z tym muszę coś zrobić. No i chyba nowy pasek napędu trzeb a kupić bo przy wysokich predkościach autostradowych  coś nierównomiernie cicho szura.

DSC_0570.JPG

Opublikowano

Widzę, że przeszliśmy (czy raczej przejechaliśmy;)) podobną drogę. Ja na PD10  jeździłem ostatnie 6 lat. Mam dokładnie takie same obserwacje.

Z tego co wiem zawias Spidera jest ze Spidera, a to jednak skuter. No i Trampki mają jednak bardzo miękki przód, w teren super, ale na asfalt trochę za miękko. W swoim Pająku utwardziłem zawias, bo mi niestety przypominał ten trampkowy, i teraz jest ekstra. Moim zdaniem te 16 całkiem nieźle sobie radzą, ale trochę trzeba pojeździć żeby się przyzwyczaić. I przede wszystkim uświadomić sobie, że Pająk i Trampek to dwa różne światy i zupełnie inne koncepcje podróżowania.

Co do szyby, to nam dodatkowego Airflowa, ustawionego w najniższej pozycji. Trzęsie kierą, ale mniej wali w beret. Ostatnio dla przypomnienia jak to jest bez, zdjąłem go i kark bolał mnie 3 dni. Cały pęd powietrza szedł na głowę, chociaż kierownica była bardziej stabilna. Na trasy i szybsze przeloty tylko z dodatkową szybą, na miasto bez znaczenia.

Z paskiem też tak mam, czasami, tak między 100-130 mam wrażenie, że coś w napędzie chce się rozwalić. Jakby pasek bił. Rezonans i wibracje okrutne, ale to jakoś okresowo i nie wiem od czego zależy.

Opublikowano
Dnia 15.08.2017 o 20:58, NooSzymoN napisał:

 

Z paskiem też tak mam, czasami, tak między 100-130 mam wrażenie, że coś w napędzie chce się rozwalić. Jakby pasek bił. Rezonans i wibracje okrutne, ale to jakoś okresowo i nie wiem od czego zależy.

O rezonans to dobre słowo. Ale nie idzie obczaić z czego to jest. Im szybciej tym bardziej się nasila, jest częściejsze ale nie głośniejsze. Bez żadnego poślizgu na pasku i  skoku obrotów. Zdejmę obudowe napędu i popatrzę.

A tam paski od silników Piaggio 500 pasują? Czego szukać?

Opublikowano
47 minut temu, KapitanGrat napisał:

A tam paski od silników Piaggio 500 pasują? Czego szukać?

To właśnie jest Piaggio 500 Master, tak nazywa się ten silnik. Dane techniczne i serwisowe silnika śmiało możesz brać z Aprili Atlantic 500

http://forum.burgmania.net/topic/13864-aprilia/

 

Opublikowano

A unikać jakiś pasków? Czy obojętnie jaka firma?

Opublikowano
Dnia 18.08.2017 o 17:37, KapitanGrat napisał:

A unikać jakiś pasków? Czy obojętnie jaka firma?

Trudne zadałeś. Generalnie większość poleca stosować Piaggio, a unikać wszelkich tanich wynalazków. Dayco, to mimo pewnych kontrowersji, minimum. Są tacy, którzy je sobie chwalą. Może trzeba częściej wymieniać i bardziej mu się przyglądać, ale dają radę. Generalnie jak ze wszystkim, zależy od sposobu jazdy, przebiegów, obciążenia. I pewnych sympatii i antypatii do konkretnej marki. W ogóle moje krótkie doświadczenie skuterowe wskazuje, że trzeba cały napęd dostosować do własnych potrzeb (przyspieszenie i Vmax) i możliwości finansowych. Możliwości modyfikacji jest wiele, bo do tego dochodzą rolki, sprężyna, sprzęgło. Wygląda na to, że trzeba trochę czasu i obserwacji żeby znaleźć swój złoty środek. W łańcuchowcach jest jednak prościej.

Opublikowano
Dnia 17.08.2017 o 20:27, NooSzymoN napisał:

To właśnie jest Piaggio 500 Master, tak nazywa się ten silnik. Dane techniczne i serwisowe silnika śmiało możesz brać z Aprili Atlantic 500

http://forum.burgmania.net/topic/13864-aprilia/

 

A może ktoś wie. Widział ktoś dane tylniej przekładni. Bo Malaguti w stosunku do Atlantyka ma inne koło więc w przekładni powinien być inny stosunek zębów.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dnia 20.08.2017 o 16:05, NooSzymoN napisał:

Trudne zadałeś. Generalnie większość poleca stosować Piaggio, a unikać wszelkich tanich wynalazków. 

Kupiłem pasek Gates i lipa. Nowy pasek przy 1600 obr wydaje straszne dzwięki - jest luźny i uderza o obudowę przekładni. Dzieje się to tylko przy przyśpieszaniu i przy schodzeniu do wolnych obrotów. Długość taka sama co starego - 103cm. Przy okazji zmnieniałem rolki - ale rolki chyba nic tutaj nie mają do rzeczy? Na starym pasku była cisza,

Opublikowano

Oprocz długosci wazna jest jeszcze szerokosc paska.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...