Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Stajnia alternatywnych rozwiązań.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

BMW CE 02 - nowy miejski elektryk w dwóch wersjach mocy, jako rozwinięcie trendu CE 04.

 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Ja chyba już nie "nadanżam" za wzornictwem BMW, bo to jest potwornie brzydkie... Poprzednia "deska do prasowania", wzbudzała u mnie mieszane uczucia, a to już w ogóle jest po...rąbane 🙄

Odnośnik do komentarza

Konfigurowałem na stronie BMW. Cena pomiędzy 40 - 47 tys. zł za skuterek o zasięgu poniżej 100km. 

Z ręką na sercu wolę Jamnika.

IMG_22611.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
14 minut temu, Geni napisał(a):

Z ręką na sercu wolę Jamnika.

IMG_22611.jpg

Taki DAX pali 2 l/100 i kosztuje mniej niż połowę. Jeszcze gdyby nie trzeba było wajchować biegami (krótkimi), to byłby 💯 % xtra.

Odnośnik do komentarza
19 minut temu, MariuszBurgi napisał(a):

Taki DAX pali 2 l/100 i kosztuje mniej niż połowę. Jeszcze gdyby nie trzeba było wajchować biegami (krótkimi), to byłby 💯 % xtra.

Gdyby nie trzeba było zmieniać biegów, to nie wiem, czy wciąż byłby Dax-em. System zmiany biegów wymaga przyzwyczajenia, ale właściwie podczas jazdy po mieście jeździ się wciąż na trójce i czwórce. 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
11 godzin temu, Geni napisał(a):
[...] po mieście jeździ się wciąż na trójce i czwórce. 

Miasto miastu nierówne. W Warszawie światła są często co 50m, a z trójki nie ruszysz. Jak to ktoś powiedział... Manual w mieście poniża

Odnośnik do komentarza

Ale wchodzi do kombi po złożeniu kierownicy, oczywiście do kampera na tył także
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Dawno nie było testów typowego moto, więc odświeżę temat, bo właśnie pojawił się na rynku ciekawy pojazd. Dokładnie wczoraj, odbyła się wyczekiwana, oficjalna prezentacja motocykla Benelli TRK 702 i 702X na rynku PL, na którą Burgmania była zaproszona.
Jak zapewne pamiętacie, na jednym z naszych poprzednich zlotów, dzięki Motor-Land, mieliśmy okazję zapoznać się z dotychczasowym modelem TRK 502, który niespodziewanie we Włoszech zdetronizował model BMW 1200 GS, tym samym wskakując na pierwsze miejsce sprzedaży moto (TRK 502 - sprzedaż Italia). Model ten przekonał odbiorców bardzo dobrym stosunkiem ceny do jakości i bezawaryjną konstrukcją, więc można domniemać, że model 702 będzie ten trend kontynuował... ale po kolei...
Na wczorajszej prezentacji miałem możliwość przyjrzeć się z bliska nowemu TRK 702X oraz wersji szosowej 702. Co wiemy już teraz..
Dane w pigułce:
trk%20702x%20green.png
Wersja 702X, czyli Adventure: rama z rur i płyt stalowych, zawieszenie przód USD, tył alu wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją wstępnego napięcia sprężyny, tłumienia odbicia i kompresji, hamulce 3 x tarcza wave, koła alu, szprychowe - przód 19 cali, tył 17 cali z oponami Pirelli Scorpion, motor 2 cyl - 698ccm, 70 KM - 70 Nm, skrzynia biegów 6, napęd łańcuchem.
trk%20702%20white.png
Wersja 702, czyli street: różnice - przednie koło 17 cali z oponami szosowymi, koła alu odlew, tarcze hamulcowe nie Wave, 260 i 320 mm, motor i zawieszenie tożsame z wersją X. Tutaj dokładne parametry -> TRK 700 Street
Obie wersje są wyposażone w zegary - ekran TFT z nawigacją, która jest obsługiwana przez aplikację z telefonu oraz mirror-link, przekazywany na ekran motocykla. Całość bazuje na systemie Carbit Ride, natomiast map dostarcza Mapbox. Poza tym mamy tu pełne oświetlenie LED'owe i coś dość rzadkiego w moto - kontrolery kierownicy z podświetleniem!
Jakość... oglądając ramę, wahacz, detale motoru, zegary, kontrolery kierownicy oraz wspomniane wcześniej zegary... można odnieść wrażenie obcowania z motocyklem z zupełnie innego, wyższego przedziału cenowego. Motor twin, to zupełnie nowa jednostka, skonstruowana stricte do tej właśnie konstrukcji, która ma mieć zredukowany znacząco poziom wibracji. Skrzynia biegów, w razie potrzeby demontażu, nie oznacza konieczności "rozpoławiania" motoru. 20 litrowy zbiornik paliwa ma zapewnić zasięg rzędu ~ 400 km.
Na koniec cena, w mojej ocenie skalkulowana rewelacyjnie, jak na dzisiejsze realia 2023 roku: 32.900 za wersję TRK 702, natomiast TRK 702X kosztuje 34.900 PLN.
Więcej o samej jeździe, pewnie niebawem, jak przeprowadzimy test.
 
Jeszcze gorące fotki z wczorajszego eventu prezentacji:
 
27b856679cc2b069145c56ef53b182b0.jpg

fd25e369ccad827ea7fe0b3ed760fdb9.jpg

58ddd1371eba854a9f334aaa915106a0.jpgf6b6fcdbd1b43c1f7c31e26e05ab6e6e.jpg

5ede9babbb1a72ed77826bcd1d742617.jpg

6c6b25edfc883642c9d1d0ff1d3b84e0.jpg

03f55603b0972407b0db217066e7ca1b.jpg

8e78399ba45ec47a8875c78bac160f0e.jpg

da36f8b147c8f6421f00a9dc6494877a.jpg


39dbc64027cd6f4daf166429b43c5d40.jpg

2dde7617ee123e7e316ebc0806dbf5cb.jpg

7d485f78cf4b20f00de57f54d80af176.jpg

22dbe8b063475b8fd1a9152b7b9b572f.jpg

4b7193cb1f57b0b590c85cfa323d97da.jpg

4a8902ebdf5506522a47207cb01e6e89.jpg

d6d07d8c41c38014f40b6407a06bb20c.jpg

3bae1927f664a6c13744121c4165347b.jpg

033662bd8861cda7a743feaa9bb6f45a.jpg

0e0f21073e117d2bd3b520df94f7c1d3.jpg

86b66dbf456e6375226a29a77f34319e.jpg

a3d40d47940b3e8fabd34f7b1e23279a.jpg

698884d88232316c580e68a16d6cb0e4.jpg

872d875b0b46486cf26296d1ad5e8952.jpg

fe4392b16d5931f6777b0475305f759f.jpg

e8ad930c5dbf1ceaaa5041d393da80d3.jpg

 

Materiał video z prezentacji:

 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Ten biało, czarno, czerwony śliczny, ale... Teraz już nie rozumiem, bo Benelli zapowiadało dość głośno model 800 z silnikiem 749 ccm, stanowiący produkowany już w chinach klon CFMoto 800... 

 

Teraz pokazują u nas (i nie tylko), model 700/700X, czyli co? Oba modele będą w gamie sprzedaży, czy jednak zmniejszyli na Europę pojemność silnika? Dwa modele w tak bliskiej "mocowo" odległości nie byłyby dobrym pomysłem marketingowym (przed wojną bodajże Zundapp zrobił taki błąd wydając "bliźniacze" wersje z silnikiem 400 i 600, gdzie 4-setka się nie sprzedawała, bo różnica ceny była stosunkowo nieduża - dziś 400, to strasznie drogie, białe kruki)... Coś wiadomo na ten temat?

Czekałem dość długo na wieści o premierze (trochę się przesunęła) i sporo czytałem o "ówczesnym" odpowiedniku marki CFM i ogólnie zbierał wysokie noty. Trochę mnie martwił interwał wymiany oleju (coś wspominali w materiałach o 5/6 tysiącach kilometrów), ale tyle da się zmieścić na europejskim wypadzie w Alpy i nieco dalej, by uniknąć drogich wizyt w ASO. 

Ten szosowy 700 GT (stylizowane litery na lagach), w cenie 32900 PLN wyjściowo, to dobra cena. Co prawda mogliby choć orurowanie wrzucić w podstawce, jak to robili przy premierze 502-ki (wcześniej 500), bo po doposażeniu maszyny w gmole, osłonę miski i kufry, pewnie cena poszybuje ponad okolice 40K. 

Odnośnik do komentarza

Ciekawy motocykl w ciekawej cenie. Z chęcią obejrzę na żywo ten wytwór chińskiego przemysłu. Jedynym parametrem, który nie bardzo mi się podoba jest waga. Tenere 660 była bardziej w moim guście pod tym względem ważąca poniżej 190kg.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...