melmacie Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Bardzo lubiłem swoją ETZkę 250. Pierwsza w Szczecinie ? (tam mi się wydawało przynajmniej). Zielona. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Maćku, może wtedy się nawet kiedyś minęliśmy gdzieś na Niebuszewie, Pomorzanach czy Pogodnie ? , ja ujedżałem czerwoną CZ350 (około 86-87 roku) z pełną przednią osłoną (pełną, co w tamtych czasach było ewenementem- pamiętam, że przy sprzedaży za osłonę dostałem tyle samo co za sprawne, gołe moto!) i napisem na baku "Räuber"- wszystkie emblematy CZ i nalepki były pościągane... A później "zrobioną" na tamtą modłę ETZ250 (czyli podniesiony i cięty tłumik, wygięta w pałąk kanapa, dwie lampy itp itd ? ). PS. Ale skoro pierwszy w Szczecinie to raczej wcześniej... To ja wtedy na jakimś wcześniejszym z kilku Simsonków albo jeszcze nawet na Komarku zasuwałem?. Odnośnik do komentarza
tomekmajesty Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Za młodu marzyłem a na stare lata kupiłem :)Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Może ten Hunter Cub CT125, który zaprezentował Geni za 20 i więcej lat też stanie się "kultem" jak to było w przypadku Hondy Dax ? . Kto wie? Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Ostatnio widziałem niewielkich rozmiarów kierownika na MSX. Wyglądało to niecodziennie. Pojazd niestety nie zdobył u nas rzeszy fanów... a szkoda. Odnośnik do komentarza
melmacie Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Hej Bigu, ETZka była zielona I miała białą pół-osłonę z ciemną szybą. Była to wersja ETZ pierwsza, więc bez obrotomierza i z hamulcami bębnowymi. Pamiętam, że wszystkie miały ten sam kluczyk do "stacyjki". Osłony i kaski produkowałem sam z laminatu. Dziś bym na głowę tego raczej nie włożył ?ale to były inne czasy i inny wybór. W sklepie Bella które pękały i orzeszki ze skórką. Bywało że ktoś miał "zachodni" oryginał ale to rzadko. Bardzo polubiłem ETZkę więc pojawił się na niej dopisek przy nazwie - special. Osłony aero były zgrabne i nie gorsze od "fabrycznych". Osłonę tzw pełną robiłem wcześniej jak jeszcze miałem WSK 175. Potem na CZ już robiłem krótką czyli nowszy model. Motorka WSK nie polubiłem, ale technicznie była to spora przygoda. Pamiętam jak wydłubałem stos selenowy i pakowałem diody jako prostownik żeby mieć jakieś światło. Tam nie było nawet regulatora napięcia do ładowania akumulatora. Osłona nie była praktyczna więc zrezygnowałem z pełnej i ją skróciłem tak mniej więcej do 2/3. Miałem problem z dopasowaniem szyby. Nie miałem narzędzi, materiałów ani potrzebnej wiedzy żeby zrobić to z zadowalającym rezultatem. W ETZ tłumik też miałem podniesiony bo oryginalny kształt psuł sylwetkę. Były także niklowane boczne "bagażniki". W końcu turystyczny moto ?. Jeżdżą te motorki w NRD i nie tylko tam do dzisiaj. Nawet kiedyś trafiliśmy na mały zlot w Prenzlau. Lepsze opony, paliwo, olej, system zapłonowy i świece więc pewnie obecnie można robić dłuższe przebiegi. Cena niska, konstrukcja prosta, jakość niezła zatem każdy sobie poradzi. Simsonek był dla mnie na tyle niedostępny, że nawet nie marzyłem. Miałem wtedy swój pierwszy skuter Jawa P20. Też zielona. Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 7 godzin temu, dr.big napisał: Może ten Hunter Cub CT125, który zaprezentował Geni za 20 i więcej lat też stanie się "kultem" jak to było w przypadku Hondy Dax ? . Kto wie? Kto wie, właściwie "kultem" w pewnych miejscach globu jest CT110 w Australii zwany Postie Bike. To motorek mający w tamtych rejonach świata słuszną opinię sprzętu nie do zabicia. Seria CT pojawiła się w ofercie Hondy zresztą wcześniej, bo w latach 60-tych np. Trail Cub oparty na zwykłym Cubie. Ja jestem miłośnikiem Cub-ów i pochodnych i tylko dlatego na takie sprzęty zwracam uwagę. Parametry jezdne nie będą jakieś specjalnie imponujące. Mi podobają się stare Cuby i w tym CT podobają się smaczki, których nie na w nowych Super Cubie i Monkey np. pozostawienie kół szprychowanych, rozrusznika nożnego, tradycyjnej stacyjki, zamka do siodła. W efekcie będzie to kolejny sprzęt nie do zamordowania, który gdzieś na farmie w USA, Australii itp. będzie mógł przez kolejne 30 lat wozić właściciela, jego dzieci i wnuki. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 A to się zgadza?, ja odnosiłem się tylko do rynku który znam. Chodziło mi o "kult" europejski ? . Latem rozmawiałem nawet z kilkoma kierownikami Daxów, którzy wpadli w miejsce codziennych, letnich spotów moto w Berlinie. Klubowe, wypucowane, poprzerabiane z głową cacuszka były?. Sztuka dla sztuki. PS. Maćku, ja to już nawet nie kojarzę, jaki kolor miała nawet moja ? . Pamiętam tylko "cyrwoną cebulę" i któregoś zielonego simsonka ? ... 35 lat i "kilka zmian" pomiędzy robi jednak swoje ? . Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 14 Maja 2020 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Chińczyki kupiły licencję na produkcję dużego silnika od KTM'a... I już mają swój duży motocykl... CFMoto CF1250G - 140KM i 120Nm momentu. Na razie w wersji policyjnej, ale będzie turystyk (trochę lżejszy, bo bez osprzętu łączności i sygnalizacji)... Stylistycznie, coś jakby BMW, trochę bryły Hondy, może lekko Trumpha... Więcej TUTAJ Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 no no no ? jak ten silnik zamontują do kłada to dopiero będzie maszyna ? Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Dnia 14.05.2020 o 15:54, EndriuBis napisał: no no no ? jak ten silnik zamontują do kłada to dopiero będzie maszyna ? Ciężka - na pewno. Szybka - być może. Niezawodna - nie wiadomo. Dzielna w terenie - to zależy. Ekonomiczna - no nie żartujmy. 1 Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 😃 w moim poście były emotikony z uśmiechami, ale ostatnia awaria na forum je usunęła. A nasunął mi się taki wniosek bo jakoś tak bardziej ta marka kojarzy mi się właśnie z kładami. 😃 chociaż pamiętam taki jeden model CF Moto z przed kilku lat. To było takie skrzyżowanie czopera ze skuterem o pojemności 250 i napędzie na wariatorze. A sprzedawane to było pod różnymi markami. Niektóre modele miały nawet radio na pokładzie 😛 Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Spoko te moje uwagi to takie ogólne do pojazdu, a nie do postu. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Mały przerywnik "POmiedzyskuterowy". Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 30 Czerwca 2020 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 "Brzydal" 😉 🤣 Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 W ka ka kasku nie taki straszny 🤣 1 Odnośnik do komentarza
Conan Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 I jak wrażenia z jazdy tym wynalazkiem Benelli? Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Szeroka kiera, motor fajnie oddaje moc, poręczny i super w winklach, czuć wibracje w setach aż łaskocze ale klang motoru miły dla ucha. Genialny optik, rozsądna jakość vs dobra cena. Jako spacerowy bulwarowiec . Jakakolwiek traska . Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 5 Lipca 2020 Administrator Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Dziś byłem u kolegi, który po bojach odnowił swoją WFM. Fajna. Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 5 Lipca 2020 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Genialna, bo niemal doprowadzona do fabryki (kolor i szpalunki)... Nieprzesadzona z niklami na silniku itp... Odnośnik do komentarza
Sympatycy Worlan Opublikowano 5 Lipca 2020 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Piękna, ślinka cieknie 😉 Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 10 Listopada 2020 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 Honda do sezonu 2021 przygotowała się celująco i co chwilę wyciąga z kapelusza kolejne modele. Powód? Euro 5... więc mamy kolejną nowość od Hondy... NC750X w wydaniu MY2021. NC750X w nowej osłonie to jeden z 7 motocykli dziś zaprezentowanych a 11 w ogóle wprowadzanych na 2021. Honda idzie jak burza. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 24 Listopada 2020 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 Honda nie przestaje zadziwiać. Nowy Rebel 1100 z DCT 🧐 Odnośnik do komentarza
Ananakofana Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 https://nmoto.com/golden-age/?fbclid=IwAR0RnFfu03iUxoy-qvSCjKE_iCF9GxAB34DRc4ChPFn1EI6TUn-WlHnyCnU Odnośnik do komentarza
Klubowicze Jack Opublikowano 3 Marca 2021 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2021 W dniu 24.11.2020 o 22:24, MariuszBurgi napisał: Honda nie przestaje zadziwiać. Nowy Rebel 1100 z DCT 🧐 Niech mi ktoś wytłumaczy, czemu Honda nie robi następcy Pan Europy? Wystarczy dorobić trochę owiewek do CRF-ki. I mamy idealną Pan European 1100 DCT. 😉😆 Taki pojazd mi się marzy. 😌 Oferta motocykli turystycznych liczących się marek pełna jest różnej maści "adwenczerów". Ze średnich turystyków zostały na rynku tylko FJR i RT. A ja bym chciał na Hondzie... 😎 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się