Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Stajnia alternatywnych rozwiązań.


Rekomendowane odpowiedzi

Mam wrażenie że Honda w Europie słabo sprzedaje się
Podobnie inne marki japońskie
Czy ma ktoś dane sprzedaży motocykli z podziałem na marki?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza

https://www.motorcyclesdata.com/2021/01/02/european-motorcycles-sales/

Honda zanotowała spory spadek, ale jest liderem sprzedając na rynu europejskim 185tyś. pojazdów.

Drugie miejsce ma grupa Piaggio z lekkim wzrostem i sprzedażą na poziomie 162tyś.

Trzecie miejsce Yamaha z wynikiem 157tys.

 

 

 

Odnośnik do komentarza

"Archaiczne" czasy (2000r?)- pierwsze cyfrowe fotki, kiedy nie było jeszcze Burgmanii 🙂 . Mój ostatni DR BIG, bo bardzo mi wtedy deerki podpasowały. Dla "zainteresowanych"- od razu wiadomo skąd nick.

CLTW000002.JPG

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Po mocnym przestoju w klasie średniej Tour u Hondy... Jest nowy NT 1100 z DCT 😀

 

Debiut nowego tourera Hondy. Za punkt wyjścia projektu NT110 posłużyły kluczowe komponenty CRF1100L Africa Twin. Zbudowano jednak zupełnie inny motocykl, który zamiast sprawności w najtrudniejszym terenie potrafi zaoferować  komfort, precyzję prowadzenia i przyjemne osiągi. Niskie położenie siedzenia i agresywnie dobrana geometria układu kierowniczego idzie w parze z zawieszeniem o świetnych parametrach, czego efektem jest produkt o wyraźnie sportowym zabarwieniu. Szyba z 5-stopniową regulacją wysokości i kąta nachylenia oraz górna i dolna owiewka dbają o aerodynamikę przy dużych prędkościach i stanowią doskonałą ochronę przed warunkami atmosferycznymi. Tempomat jest wyposażeniem standardowym, podobnie jak smukłe kufry boczne i podgrzewane manetki.  Systemy wspomagania kierowcy oferują 3 domyślne tryby jazdy, 2 opcje indywidualnych ustawień wybranych przez użytkownika, system kontroli momentu obrotowego Honda Selectable Torque Control (HSTC) oraz system układ kontroli unoszenia przedniego koła Wheelie Control. Promieniowo montowane czterotłoczkowe zaciski przednie zapewniają budzącą zaufanie siłę hamowania, a opony 120/70-17 i 180/55-17 z przodu i z tyłu odpowiednią przyczepność do nawierzchni. 6,5-calowy ekran dotykowy TFT uzupełnia wyposażenie na poziomie premium i jest kompatybilny z Apple CarPlay® i Android Auto®.

Odnośnik do komentarza

Moim skromnym zdaniem to  jeden wielki ulepek, posklejali wszystkie swoje modele   ,  przód XADV  , silnik  i rama Afryka , Kuferki tył  NC-X.

Ciekawe jak będzie wyglądał na żywo  , z materiałów prasowych składak   wyglada tak sobie .

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Godzinę temu, MariuszBurgi napisał:

6,5-calowy ekran dotykowy TFT uzupełnia wyposażenie na poziomie premium i jest kompatybilny z Apple CarPlay® i Android Auto®.

Wreszcie jakiś motocykl ma tą prostą a jak przydatną funkcję .Każdy będzie mógł używać np navi jakiej chce a nie jakichś durnych strzałek jak w BMW czy Kymco.

Ogólnie to taki nowy CBF 1000

Całkiem , całkiem👍

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Tak jak zapowiedzieli, tak też się stało. Honda zaprojektowała nowy sprzęt w klasie turystycznej średniej, wprowadzając na rynek model NT1100. Tym samym wypełniła lukę w tej kategorii pojazdów (średni turystyk) także w odniesieniu do innych marek, np Kawasaki, Yamahy czy BMW. Narzucana norma Euro5 unicestwiła legendarne modele,np.  ST1300,  yamahę FJR1300 i inne. Z ostatnich publikacji wynika, że nowy model Hondy już w standardzie będzie posiadał kufry boczne, podgrzewane manetki, czy tempomat. Ponadto będzie do wyboru także 6 biegowa skrzynia DCT. Pełen wypas w systemy wspomagające, opcje pracy silnika i skrzyni biegów i sterowania przepustnicą, etc.  Szkoda jedynie, że jak przystało na turystyka w modelu tym nie przewidziano przeniesienia napędu bezobsługowym wałem Kardana. Jak dla mnie, to jedyny minus NT 1100. Cena - jak wskazują media, mogłaby wynosić od 60-65tys. zł. Co do szczegółów zainteresowanych odsyłam do poniższych materiałów źródłowych. 

https://www.motocykl-online.pl/newsy/Nowa-Honda-NT1100-GALERIA-DANE-TECHNICZNE,15970,1

https://www.scigacz.pl/HONDA,NT1100,model,2022,Opis,zdjecia,dane,techniczne,43274.html

 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
22 minuty temu, robert1973 napisał:

Jestem ciekawy jak z miejscem dla pasażera,  alternatywa dla BMW RT, która nowa kosztuje połowę mniej.

 

I masz możliwość wyboru w pełnym automacie, a nie tylko quickshifter. Jest też od ERT-eka dużo lżejszy. Siedziałem a nawet prowadziłem RT - to kawał solidnej ale też i ciężkiej maszyny. Ma Kardana, a to też waży. Dodatkowo BMW ma też aktywny tempomat- w opcji.  Ciekawe czy Honda NT1100 będzie miała elektryczne sterowanie wys. szyby. Nie ukrywam, ta Honda pozostaje w moim zainteresowaniu. Może jeszcze nie teraz...ale kiedyś....👍🙃

Teraz, grzybek napisał:

I masz możliwość wyboru w pełnym automacie, a nie tylko quickshifter. Jest też od ERT-eka dużo lżejszy. Siedziałem a nawet prowadziłem RT - to kawał solidnej ale też i ciężkiej maszyny. Ma Kardana, a to też waży. Dodatkowo BMW ma też aktywny tempomat- w opcji.  Ciekawe czy Honda NT1100 będzie miała elektryczne sterowanie wys. szyby. Nie ukrywam, ta Honda pozostaje w moim zainteresowaniu. Może jeszcze nie teraz...ale kiedyś....👍🙃

Trzeba będzie wlecieć do salonu Hondzi.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

W zapełnianiu luki w lekkich sprzętach turystycznych swoje dołożyło też Suzuki z modelem GSX-S1000GT, oferując nowy silniczek o poj. 999cm, mocy 152KM i momencie obrotowym 106Nm.

Turystyczna nowość Suzuki – premiera modelu GSX-S1000GT 2021 [DANE TECHNICZNE, ZDJĘCIA, INFORMACJE]

https://motovoyager.net/slider/turystyczna-nowosc-suzuki-premiera-modelu-gsx-s1000gt-2021-dane-techniczne-zdjecia-informacje/?unapproved=60689&moderation-hash=c9608b15a255a12094b36b8140b8f0e3#comment-60689

Odnośnik do komentarza

A więc   Honda znowu wygrywa bo jest najtańsza 

W Uk  Honda Nt jest tańsza od Yamahy Tracer 9GT o 1000 funtów i wychodzi na to że Suzuki zamyka stawkę  

Honda w salonie  cena jeszcze nieznana 

Yamaha 61900 z kuframi  , bez   50900 PLN

Suzuki od 76900 z kuframi , bez  69900 PLN, jak się podobiera kilka drobiazgów w wersji Travel to wyjdzie tyle co Varsys 1000 , raczej Suzuki tak jak i Kawasaki nie będzie  konkurencją dla  Hondy. 

Tak na marginesie to w cenie GSX-a można kupić  BMW R1250 RS  golas 62900 max opcja 78000,  zaznaczone wszystko łącznie ze stelażami do kuferków boki i tył  , za kufry w Becie przy zakupie motoru 4000 PLN dopłaty.

Zrzut ekranu 2021-10-22 o 19.24.18.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Ceny Hondy NT1100 są na stronie Hondzi, a także na otomoto i wynoszą od 62.900zł do 67.500zł. No zawsze możesz wyjść jeszcze poza tą cenę.😜 Mógłby być do pełni szczęścia wał Kardana. A to zawsze u jakiegoś sprzęta zawsze coś brakuje. Albo automatu, albo bezobsługowego systemu przeniesienia napędu (Kardan, pas ). NT będą w salonach luty/marzec 22r. Warto trochę poczekać, z rok-dwa lata. Sprzęty polatają i ew. wyjdą na jaw choroby dziecięcego wieku, choć ne podejrzewam ich zbyt wielu. Trafią się też do sprzedaży poprzednie roczniki.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Generalnie czekam na testowe moto oraz na...reakcję konkurencji obojętnie z której strony, co do BMW proszę w Mojej obecności nie podawać przykładów🤣🤪

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Ahhh... Honda NT1100, czyli nowy obiekt moich westchnień... Jest śliczna 😍 Moto skrojone dla mnie... No może z pominięciem portfela 😛 

 

 

Honda_NT1100_17.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Pierwszy trochę dłuższy test Hondy NT 1100 w Hiszpanii i wykaz dostępnych pakietów i dodatków.

Czy mi się wydaje,że dopracowania wymaga poręczność mechanizmu regulacji wysokości  szyby?

https://www.scigacz.pl/Honda,NT1100,test,i,opinia,o,modelu,2022,43545.html

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, gumis napisał:

NT1100 DCT zamówiony 😉  ........

😜 czyli negocjacje zakończyły się sukcesem 👍 a pamiętam jak rok lub 2 lata temu taki jeden mój znajomy zarzekał się że nigdy "litra" nie kupi bo taki duży silnik nie jest do niczego potrzebny 🤣 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
11 godzin temu, EndriuBis napisał:

... a pamiętam jak rok lub 2 lata temu taki jeden mój znajomy zarzekał się że nigdy "litra" nie kupi bo taki duży silnik nie jest do niczego potrzebny 🤣 

Bo ja mam podobnie... Wiem, że tej mocy nie wykorzystam, ale lubię ją mieć... A jeśli w trakcie eksploatacji uda mi się wykorzystać moment obrotowy na wynik poniżej 4 litrów paliwa na setkę, to już chcę ją mieć... 😍 To jest piękne i użytkowe zarazem... A jeszcze ten sound.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Gumis, gratki i razem z Tobą nie możemy doczekać się twoich pierwszych relacji z jazdy twoim moto. Kiedy mniej więcej odbiór- luty/marzec 22r???Jaka wersje zamówiłeś? Na pewno DCT ale co więcej? i...  How much?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...