Krzynio66 Opublikowano 14 Marca 2023 Opublikowano 14 Marca 2023 ta dziewczyna pasuje do tego siedziska a siedzenie nagrzane
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 11 Lipca 2023 Administrator Opublikowano 11 Lipca 2023 BMW CE 02 - nowy miejski elektryk w dwóch wersjach mocy, jako rozwinięcie trendu CE 04.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 11 Lipca 2023 Klubowicze Opublikowano 11 Lipca 2023 Ja chyba już nie "nadanżam" za wzornictwem BMW, bo to jest potwornie brzydkie... Poprzednia "deska do prasowania", wzbudzała u mnie mieszane uczucia, a to już w ogóle jest po...rąbane 🙄 1
Geni Opublikowano 12 Lipca 2023 Opublikowano 12 Lipca 2023 Konfigurowałem na stronie BMW. Cena pomiędzy 40 - 47 tys. zł za skuterek o zasięgu poniżej 100km. Z ręką na sercu wolę Jamnika. 1
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 12 Lipca 2023 Administrator Opublikowano 12 Lipca 2023 14 minut temu, Geni napisał(a): Z ręką na sercu wolę Jamnika. Taki DAX pali 2 l/100 i kosztuje mniej niż połowę. Jeszcze gdyby nie trzeba było wajchować biegami (krótkimi), to byłby 💯 % xtra.
Geni Opublikowano 12 Lipca 2023 Opublikowano 12 Lipca 2023 19 minut temu, MariuszBurgi napisał(a): Taki DAX pali 2 l/100 i kosztuje mniej niż połowę. Jeszcze gdyby nie trzeba było wajchować biegami (krótkimi), to byłby 💯 % xtra. Gdyby nie trzeba było zmieniać biegów, to nie wiem, czy wciąż byłby Dax-em. System zmiany biegów wymaga przyzwyczajenia, ale właściwie podczas jazdy po mieście jeździ się wciąż na trójce i czwórce.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 12 Lipca 2023 Administrator Opublikowano 12 Lipca 2023 11 godzin temu, Geni napisał(a): [...] po mieście jeździ się wciąż na trójce i czwórce. Miasto miastu nierówne. W Warszawie światła są często co 50m, a z trójki nie ruszysz. Jak to ktoś powiedział... Manual w mieście poniża
Klubowicze nietoperz Opublikowano 12 Lipca 2023 Klubowicze Opublikowano 12 Lipca 2023 Brzydkie jak noc ! 1
Klubowicze grzybek Opublikowano 12 Lipca 2023 Klubowicze Opublikowano 12 Lipca 2023 O matko. O co chodzi w tych wrednych pomysłach deasinerskich???
tomekmajesty Opublikowano 4 Sierpnia 2023 Opublikowano 4 Sierpnia 2023 DAX jest superMiałem jego replikę czyli Skyteam 125Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
tomekmajesty Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Ale wchodzi do kombi po złożeniu kierownicy, oczywiście do kampera na tył także :)Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Administrator Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Dawno nie było testów typowego moto, więc odświeżę temat, bo właśnie pojawił się na rynku ciekawy pojazd. Dokładnie wczoraj, odbyła się wyczekiwana, oficjalna prezentacja motocykla Benelli TRK 702 i 702X na rynku PL, na którą Burgmania była zaproszona. Jak zapewne pamiętacie, na jednym z naszych poprzednich zlotów, dzięki Motor-Land, mieliśmy okazję zapoznać się z dotychczasowym modelem TRK 502, który niespodziewanie we Włoszech zdetronizował model BMW 1200 GS, tym samym wskakując na pierwsze miejsce sprzedaży moto (TRK 502 - sprzedaż Italia). Model ten przekonał odbiorców bardzo dobrym stosunkiem ceny do jakości i bezawaryjną konstrukcją, więc można domniemać, że model 702 będzie ten trend kontynuował... ale po kolei... Na wczorajszej prezentacji miałem możliwość przyjrzeć się z bliska nowemu TRK 702X oraz wersji szosowej 702. Co wiemy już teraz.. Dane w pigułce: Wersja 702X, czyli Adventure: rama z rur i płyt stalowych, zawieszenie przód USD, tył alu wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją wstępnego napięcia sprężyny, tłumienia odbicia i kompresji, hamulce 3 x tarcza wave, koła alu, szprychowe - przód 19 cali, tył 17 cali z oponami Pirelli Scorpion, motor 2 cyl - 698ccm, 70 KM - 70 Nm, skrzynia biegów 6, napęd łańcuchem. Wersja 702, czyli street: różnice - przednie koło 17 cali z oponami szosowymi, koła alu odlew, tarcze hamulcowe nie Wave, 260 i 320 mm, motor i zawieszenie tożsame z wersją X. Tutaj dokładne parametry -> TRK 700 Street Obie wersje są wyposażone w zegary - ekran TFT z nawigacją, która jest obsługiwana przez aplikację z telefonu oraz mirror-link, przekazywany na ekran motocykla. Całość bazuje na systemie Carbit Ride, natomiast map dostarcza Mapbox. Poza tym mamy tu pełne oświetlenie LED'owe i coś dość rzadkiego w moto - kontrolery kierownicy z podświetleniem! Jakość... oglądając ramę, wahacz, detale motoru, zegary, kontrolery kierownicy oraz wspomniane wcześniej zegary... można odnieść wrażenie obcowania z motocyklem z zupełnie innego, wyższego przedziału cenowego. Motor twin, to zupełnie nowa jednostka, skonstruowana stricte do tej właśnie konstrukcji, która ma mieć zredukowany znacząco poziom wibracji. Skrzynia biegów, w razie potrzeby demontażu, nie oznacza konieczności "rozpoławiania" motoru. 20 litrowy zbiornik paliwa ma zapewnić zasięg rzędu ~ 400 km. Na koniec cena, w mojej ocenie skalkulowana rewelacyjnie, jak na dzisiejsze realia 2023 roku: 32.900 za wersję TRK 702, natomiast TRK 702X kosztuje 34.900 PLN. Więcej o samej jeździe, pewnie niebawem, jak przeprowadzimy test. Jeszcze gorące fotki z wczorajszego eventu prezentacji: Materiał video z prezentacji: 2
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Klubowicze Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Ten biało, czarno, czerwony śliczny, ale... Teraz już nie rozumiem, bo Benelli zapowiadało dość głośno model 800 z silnikiem 749 ccm, stanowiący produkowany już w chinach klon CFMoto 800... Teraz pokazują u nas (i nie tylko), model 700/700X, czyli co? Oba modele będą w gamie sprzedaży, czy jednak zmniejszyli na Europę pojemność silnika? Dwa modele w tak bliskiej "mocowo" odległości nie byłyby dobrym pomysłem marketingowym (przed wojną bodajże Zundapp zrobił taki błąd wydając "bliźniacze" wersje z silnikiem 400 i 600, gdzie 4-setka się nie sprzedawała, bo różnica ceny była stosunkowo nieduża - dziś 400, to strasznie drogie, białe kruki)... Coś wiadomo na ten temat? Czekałem dość długo na wieści o premierze (trochę się przesunęła) i sporo czytałem o "ówczesnym" odpowiedniku marki CFM i ogólnie zbierał wysokie noty. Trochę mnie martwił interwał wymiany oleju (coś wspominali w materiałach o 5/6 tysiącach kilometrów), ale tyle da się zmieścić na europejskim wypadzie w Alpy i nieco dalej, by uniknąć drogich wizyt w ASO. Ten szosowy 700 GT (stylizowane litery na lagach), w cenie 32900 PLN wyjściowo, to dobra cena. Co prawda mogliby choć orurowanie wrzucić w podstawce, jak to robili przy premierze 502-ki (wcześniej 500), bo po doposażeniu maszyny w gmole, osłonę miski i kufry, pewnie cena poszybuje ponad okolice 40K.
Klubowicze grzybek Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Klubowicze Opublikowano 10 Sierpnia 2023 To jeszcze tylko dodam zestawienie danych technicznych obu modeli- patrz u dołu publikacji https://www.jednoslad.pl/benelli-trk-702-i-702x-oficjalnie-zaprezentowany-dane-techniczne-osiagi-zdjecia-cena/
Geni Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Ciekawy motocykl w ciekawej cenie. Z chęcią obejrzę na żywo ten wytwór chińskiego przemysłu. Jedynym parametrem, który nie bardzo mi się podoba jest waga. Tenere 660 była bardziej w moim guście pod tym względem ważąca poniżej 190kg.
Krzynio66 Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Opublikowano 30 Sierpnia 2023 potem sie dziwicie ze ciezko sprzedac skuter ludzie kupuja takie wynalazki 1
Użytkownicy tommac Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Użytkownicy Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Cena super, wygląd niczego sobie. Jest tylko jedno ale: to nie skuter.
dziadzia Opublikowano 16 Września 2023 Opublikowano 16 Września 2023 https://www.jednoslad.pl/mss1-unikalny-motocykl-stworzony-z-messerchmitta-bf-109-to-wydarzylo-sie-w-polsce/
Klubowicze grzybek Opublikowano 2 Września 2024 Klubowicze Opublikowano 2 Września 2024 Honda NT 1100 rok modelowy 2025 będzie mieć wypas w elektronicznie sterowane zawieszenie SHOWA EERA z Africi Twin. Oznaczenie modelowe dla DCT z tym zawiasem: NT1100DE 😉. Będą trzy malowania : czarny, popiel (dotychczas nie występujący) oraz PearlWawkseye Blue (był już w przeszłości na Goldasie)
Klubowicze grzybek Opublikowano 3 Września 2024 Klubowicze Opublikowano 3 Września 2024 * Pearl Hawkseye Blue
Klubowicze grzybek Opublikowano 3 Września 2024 Klubowicze Opublikowano 3 Września 2024 Dodam tylko tyle, żem.in. Honda NT 1100 będzie na listopadowych targach 2024 w Medolanie. Warto było poczekać na wprowadzenie w tym modelu zawieszenia SHOWA EERA. Może coś jeszcze zmodyfikują? El. szyba? Wyświetlacz? ...🤔
Klubowicze grzybek Opublikowano 4 Września 2024 Klubowicze Opublikowano 4 Września 2024 Pierwsze fotki 2025 Ze sprzęgłem elektronicznym Ale widać nową budę nadwoziową😉 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się