dr.big Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Jako taką popularnością cieszą się na forum Hondy Pan European i Yamahy FJR... A co z VFR 1200? Ma ktoś?
Sympatycy pawel883 Opublikowano 12 Października 2016 Sympatycy Opublikowano 12 Października 2016 Nie mam ale brałem ją pod uwagę .Cały dinks w tym że większość jeżdżę we dwójkę.Ta moja większość stwierdziła że sitz jej nie pasuje.
dr.big Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 No ja solo i kufry tylko boczne, bez topcase (nie ma mowy). Wiem, że była akcja serwisowa tego modelu Hondy dotycząca wału. Serwisy co 12 Tkm przy 173KM wydają się być ok... 1
Sympatycy pawel883 Opublikowano 12 Października 2016 Sympatycy Opublikowano 12 Października 2016 Wszystkie sport turystyki bez topcase mają 100% lepszą prezencje.Taki typisz model śląski z zadku szeroki ,z przodku wąski.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 12 Października 2016 Administrator Opublikowano 12 Października 2016 2 godziny temu, dr.big napisał: Wiem, że była akcja serwisowa tego modelu Hondy dotycząca wału. O ile wiem to była taka akcja na X'a a Ty chyba pożądasz VFR1200S Chyba, że to te same wały szły do obu. 2 godziny temu, dr.big napisał: Serwisy co 12 Tkm przy 173KM wydają się być ok... W słabszych SW i SW-T 400/600 podobnie. Zacna to Zacna
ALFI Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 1 godzinę temu, pawel883 napisał: Wszystkie sport turystyki bez topcase mają 100% lepszą prezencje.Taki typisz model śląski z zadku szeroki ,z przodku wąski. I zdecydowanie lepszą trakcję. U mnie z Topem jedzie się jako tako do 160 później już od 180 zaczyna być spokojnie
ARTURRO 73 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 VFR-1200-właśnie zakupiłem ,z kompletem oryginalnych kufrów ,żelową kanapą i zamontowanym Akropovic-em. W porównaniu z Burgmanem 650-to jak kopnięcie w twarz ,taka moc.
powalla Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Co w tym dziwnego przy takiej różnicy w mocach?
ALFI Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Gratulacje. Tak jak rozmawialiśmy, nie można porównywać tego sprzętu do Integry, której szukałeś. Jestem przekonany że zdecydowanie lepszy wybór do dalekiego podróżowania.
Geni Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Gratulacje VFR to zawsze były porządne sprzęty.
Pan rypak Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Dnia 14.10.2016 o 11:19, ARTURRO 73 napisał: VFR-1200-właśnie zakupiłem ,z kompletem oryginalnych kufrów ,żelową kanapą i zamontowanym Akropovic-em. W porównaniu z Burgmanem 650-to jak kopnięcie w twarz ,taka moc. Kupiłeś sprzęt z Wrocławia,który sprawdzał papcioch i smarciu? Widziałem na zdjęciach dzisiaj u papciocha,gratulacje zakupu.
Klubowicze Roni Opublikowano 15 Października 2016 Klubowicze Opublikowano 15 Października 2016 Dnia 14.10.2016 o 11:19, ARTURRO 73 napisał: VFR-1200-właśnie zakupiłem ,z kompletem oryginalnych kufrów ,żelową kanapą i zamontowanym Akropovic-em. W porównaniu z Burgmanem 650-to jak kopnięcie w twarz ,taka moc. Prawdę mówiąc tu nie ma co porównywać. Miałem kiedyś okazję dosiąść VFR- kę i powiem szczerze, że zsiadłem lekko blady. Pytanie tylko czy da radę zaspokoić potrzeby wygody osób mocno dojrzałych emocjonalnie. Ejmen
ARTURRO 73 Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Tak-to ta VFR z Wrocławia,kupiona dzięki kolegom z forum.Gdyby nie ich pomoc nie zaryzykował bym zakupu. Myśle ,że to maxi w automacie nie zrzuci mnie z siodła.
Sympatycy robert1973 Opublikowano 15 Października 2016 Sympatycy Opublikowano 15 Października 2016 Niech służy i daje satysfakcję z jazdy..... oby Cię nadgarstki bolały i banan na gębie kolejne kilometry wywoływały
ARTURRO 73 Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Co do komfortu jazdy ,to nic nie pobije króla . Inna (sportowa) pozycja, pęd powietrza wali w twarz,ale frajda z jazdy -super!!!!!! Pojeżdze sezon i albo się zakocham,albo wrócę do korzeni.
Sympatycy robert1973 Opublikowano 15 Października 2016 Sympatycy Opublikowano 15 Października 2016 6 minut temu, ARTURRO 73 napisał: Co do komfortu jazdy ,to nic nie pobije króla . Arturro 73 zależnie od potrzeb "Król" faktycznie jest wygodny...ale jeździłem "wygodniejszymi" sprzętami wszystko zależne od oczekiwań Kierownika i powierzchni pokonywanych przez Niego..... jeśli Twój target to długodystansowe wycieczki drogami 2-3 pasmowymi następnie szlajanie sie "po bokach" to trafiłeś w "10" i ...ciesz się z każdego Km
Sent Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 dr.big a brałeś pod uwagę Triumpha Sprint GT? Bo powiem Ci szczerze, że sam od dłuższego czasu szukam czegoś by zastąpić V-Stroma (Haraś zostaje!) i mam tak szeroki zakres myśli, że to głowa mała: Od Varadero 1000 wtryskowych, Caponorda, Tigera, CBF 1000, przez FJR po właśnie VFR. U mnie w domu była ST 1100, jeździłem okazyjnie na ST1300 (m.in. raz przejazd do Trzebiatowa na otwarcie sezonu i z powrotem), teraz na stanie w domu są jeszcze FJR 1300 i Street Triple R. FJR na pewno bije na głowę Europy, jest to sprzęt na pewno lżejszy, rzędowa czwórka ma naprawdę kopa, gdzie V4 też ma kopa, ale nie takiego brutalnego kiedy mamy na to ochotę. A Sprincie GT mówię, bo ostatnio na Wałach był gość, który miał VFR i po tym jak rozsypał mu się V-TEC to wziął Triumpha i go bardzo chwalił, gdzie do Hondy (ku mojemu zdziwieniu) się zraził. A teraz brat ma właśnie Streeta w R i zacząłem przeglądać właśnie oferty Sprinta mocniej A do tego jeszcze jeszcze Kawasaki GT-R i jego silnik 1.4
dr.big Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Dla mnie pierwszym i dyskwalifikującym wybór Triumpha jest fakt, że przeniesienie napędu odbywa się łańcuchem. Akurat dla mnie mnie łańcuch jest dopuszczalny tylko w moto klasy sport . Sportowy turystyk musi mieć wał napędowy.
Geni Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 I tu można by się zastanowić nad wyborem BMW K1300S vs VFR1200 vs FJR1300 Vs GTR1400.
dr.big Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 "Futurystyczna" optyka VFR1200F u mnie zwycięża ... PS. I wiśniowy kolor... bez DCT.
Geni Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Candy Red - tak się to chyba kiedyś nazywało. W VFR doszukałem się tylko jednego minusa - ma dosyć niewielkie kufry, ale w sumie to nie rzutuje na całokształt. Zresztą duże kufry ograniczają aerodynamikę podczas jazdy na niemieckich autostradach. Gdybyś jednak rezygnował z wału i za bagaż starczała karta kredytowa, to H2 są w salonach ;).
dr.big Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 HP2 Sport ? I to jeszcze LimEd ? Wielkość kufrów jest akurat ok na jedną osobę... Nie lubię jeździć z takimi "bambułami" po bokach jak jakiś tragarz w Himalajach ... Edit: Kawa H2R wogóle mnie nie rusza... Następne jakieś tam moto w "wyścigu zbrojeń"...
Geni Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Wiesz, jak to śpiewa jeden z zespołów "I like the color green, I'd like to be a pilot of f...ng F sixteen" ;). B.T.W. z tym H2 to oczywiście żart. VFR będzie naprawdę ok.
dr.big Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Przeglądając swoje filmiki natknąłem się na takie coś ... 1
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 31 Października 2016 Administrator Opublikowano 31 Października 2016 Ładnie tak po chodnikach przedliftowym LT'czkiem śmigać? BTW, ostatnio znalazłem fotkę z włoczęgi na ADV po Zach Pom 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się