Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Weryfikacja ofert 125- ek, czy warto kupić?


Pytanie

Opublikowano

Zakładam ten wątek w związku ze wzmożonym ruchem w pytaniach o kupno danego egzemplarza 125 ccm. Do tej pory wszystkie zapytania ginęły w natłoku informacji oraz najczęściej pozostawały bez odpowiedzi. Wszystkie pytania dotyczące zakupu pojemności zbliżonej- mniejszej do 125 ccm proszę zadawać tylko tu, bez przeładowywania działu oraz wątku w ogólnych o skuterach większej pojemności.

Tu zapytania o tą klasę pojemności skuterów będą najlepiej widoczne.

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
  • Administrator
Opublikowano

Jedno jest pewne - tego skutera nie użytkował pasjonat BMW C1.

Dobre! ;)

Może i kiedyś użytkował ale w końcu zaliczył paciaka lub, co bardzo realne - gonga przodem i sprzedał na export. Cena za jaką jest teraz wystawiony nie wzięła się z powietrza.

Czyli co ? Szukamy C1 dla Joasi .........

W PL łatwo nie będzie... ale próbujmy. Pozostaje kwestia jaki mamy budżet ;)

  • 0
  • Sympatycy
Opublikowano

E tam budżet bez limitu, ma być śliczna C1 i już ;) Tylko czy to ma być Williams, czy ma być audio, ABS, kufer ?

PS. Moja C1 była kupiona od majster klepki zrób to sam. Było z nią trochę problemów ale jakoś dałem radę :). Fajnie było :).

  • 0
Opublikowano

No ale masz potrzebną wiedzę, możliwości wykonania wieeeelu spraw samemu oraz zacięcie. Ktoś kto ma zamiar "wyprowadzić" C jedynkę na ludzi w niezależnych warsztatach (bo o ASO to nawet nie wspominam :stretcher: ), będzie miał "trochę pod górkę" ;) ... A potrzebne na początek naprawy "zeżrą go razem z kapciami" ;) ...

PS. Dlatego ja, po zastanowieniu, wybrałem rozwiązanie "nie ingerowania w system", bo części do C1 drogie, ich dostępność czasami zawodzi i coraz mniej "mechaniorów" ma jakiekolwiek pojęcie o tym skuterze z dachem... A czy miałem w swoich przemyśleniach rację, to czas pokaże.

  • 0
  • Sympatycy
Opublikowano

Zgadzam się z Tobą w 100 procentach. Doprowadzenie C1 (zależnie od jakiego poziomu zaniedbania) w warsztatach moto pochłonie fortunę i nie będzie to oznaczało, że wszystko jest zrobione jak być powinno. Trzeba się liczyć, że niektóre elementy trzeba będzie kupić w ASO BMW, gdzie faktura może spowodować lekki zawrót głowy.

No cóż są 2 drogi, szukamy C1 w super stanie gdzie nie będzie potrzeby doprowadzenia jej do stanu używalności za duże pieniądze,

albo kupujemy tanio po przejściach mniejszych - większych i próbować ją doprowadzić do normalności pakując w to sporo kasy, pracy i czasu.

  • 0
  • Klubowicze
Opublikowano

Czyli co ? Szukamy C1 dla Joasi .........

YUPI :)

W PL łatwo nie będzie... ale próbujmy. Pozostaje kwestia jaki mamy budżet ;)

budżet ... w rozsądnych granicach ;)

Tylko czy to ma być Williams, czy ma być audio, ABS, kufer ?

Williams - niekoniecznie, chociaż nie pogniewam się

audio - moge się obyć bez

ABS - mile widziane

kufer - potrzebny do wożenia szpilek i kapelusza :)

No ale masz potrzebną wiedzę, możliwości wykonania wieeeelu spraw samemu oraz zacięcie.

wiedzy i możliwości ww wykonaniu samej nie posiadam, ogólnie załozyc trzeba, że wiem gdzie wlać benzynę, gdzie sprawdzić poziom oleju i nawet dolać go potrafię ale na tym się kończy moja zdolność ingerencji ;) , ... nawet bezpieczniki to dla mnie teoria ;) na szczęście chłopaki czuwają nad wariatką :)

o chłopaki jak ja Was lubię :)

  • 0
Opublikowano

Asiu przepraszam że się wtrącę w dyskusję ale mam pytanie, czy Ty miałaś już okazje bliższego zapoznania się z C 1 ? Jeździłaś takim sprzętem ? Pytam, bo jest to dość dziwne i odmienne odczucie, co za tym idzie nie każdy odnajduje się w roli "pilota" C 1. Sama pozycja za sterami nie jest dla wszystkich wygodna i komfortowa a i manewrowanie "kioskiem" wymaga trochę wprawy.

  • 0
  • Klubowicze
Opublikowano

Lucek Worlan pozwolił mi się przejechać na Burgmani i się zakochałam ;) ... jedna moja miłość - Burgman, druga C1 ;)

  • 0
  • Sympatycy
Opublikowano

wiedzy i możliwości ww wykonaniu samej nie posiadam, ogólnie załozyc trzeba, że wiem gdzie wlać benzynę, gdzie sprawdzić poziom oleju i nawet dolać go potrafię ale na tym się kończy moja zdolność ingerencji ;) , ... nawet bezpieczniki to dla mnie teoria ;) na szczęście chłopaki czuwają nad wariatką :)

No to trzeba szukać C1 w idealnym stanie ;), oj będzie bolało ;) to jakieś 5000 ojro :)

  • 0
  • Klubowicze
Opublikowano

Grzesiu jak będzie ta moja cejedyneczka w mniejszych pieniądzach to za resztę do tych 5000 zrobimy imprezkę :)

  • 0
  • Klubowicze
Opublikowano

to ja poczekam na opinię znawców :) jak mechanicznie będzie ok to kanapę sobie zrobię piekną

  • 0
  • Sympatycy
Opublikowano

Hmm, czy jest sprawny mechanicznie to chyba nikt nie napisze ;).

  • 0
  • Klubowicze
Opublikowano

noooo dobra, to sie sprawdzi jak zaopiniujecie, że warto sie zainteresować :) ... ale pojemność mi odpowiada i kufer i cena do zaakceptowania

  • 0
Opublikowano

Jeszcze z plusów- podwójna centralka i podnóżki dla pasażera oraz tylna ochrona przed deszczem/wiatrem...

Minusem będą na pewno te wyrzeźbione, dodatkowe kierunki tylne i być może mocowanie osłon bocznych (przezroczystych)...

  • 0
  • Klubowicze
Opublikowano

ja wiem, że to duża prośba ale facet jest z Warki ... czy moglibyście pojechać zobaczyć czy jest sens się w to zaangażować ?? ... plis, plis weekend ma być ładny ;)

  • 0
  • Administrator
Opublikowano

Joasiu, PM.

  • 0
Opublikowano

Witam wszystkich

Jako że chcę rozpocząć (nie licząc "doświadczeń" na Komarku kilkanaście lat temu :msn-wink: ) przygodę z jednośladem chciałbym poznać Wasze opinie na temat skuterków z poniższych linków-może coś poradzicie na podstawie fotek :)

http://olx.pl/oferta...D5-IDa2LJb.html

http://olx.pl/oferta...D5-ID9H57w.html

http://olx.pl/oferta...D5-ID9onFW.html

http://olx.pl/oferta...D5-ID9oscT.html

W ty Piaggio ten przebieg nie jest troszkę za mały..?

Dziękuję za wszelkie podpowiedzi :notworthy:

  • 0
Opublikowano

Ciężarki na kierownicy różnią sie od siebie w tym Xevo, lewy jest "zwyczajny", a prawy jakiś "inny" czy przebieg mały: TAK, ja kręcąc się po warszawie dla zabawy i na uczelnie nakręciłem 2000 od marca.

  • 0
Opublikowano

O-tego nie zauważyłem....Czyli myślisz ze ten przebieg był "troszkę korygowany"...?

Temu z drugiego linku chyba brakuje napisu i jest porysowany z lewej strony...A ponoć nigdy nie zaliczył żadnego szlifu czy coś podobnego...

A ten z ostatniego linku wygląda jakby miał tłumik przyrdzewiały...?Żle był skuterek zimowany czy to normalne..?

Jutro chciałbym jechać je oglądać na żywo-na co zwracać uwagę szczególnie...?

  • 0
Opublikowano

W x evo brakuje klapki na aku i bezpieczniki, a w stacyjce jest kluczyk bez pilota którym otwiera się kanapę i bagażnik, co do ciężarków wydaje mi się że na prawym jest założona jakaś guma (patrz ostatnie zdjęcie)

  • 0
Opublikowano

jeszcze w lampie jeszcze nie dziala swiatlo pozycyjne z przodu (1 dziala drugie nie)

  • 0
Opublikowano

Kurcze-dzięki za wszelkie podpowiedzi...

To chyba nie jest w takim stanie idealnym jak pisze sprzedawca... Ale to zawsze jakiś argument do zbicia z ceny :clapping:

Powinny być dwa komplety-kluczyki z pilotami?

P.S Szkoda ze nie mieszkacie na śląsku... :msn-wink:

  • 0
Opublikowano

Fabrycznie (tak mi się wydaje) dostajesz mały czarny (taki jak jest w stacyjce), mały czerwony (matka) i klucz z pilotem. Ja swoje x8 kupiłem tylko z kluczem z pilotem i teraz jakby mi się rozkodował transporder w kluczyku od immo to mogę mieć kłopoty z ponownym zakodowaniem kluczyka

  • 0
  • Sympatycy
Opublikowano

Jeśli mogę polecić to proponuję przyjrzeć się KYMCO AGILITY. Za podobne pieniążki można kupić prawie nowy skuter.

  • 0
Opublikowano

Kimco Agility City to nie ta klasa skutera, jest zwinny ale nie ma co porównywać do przedstawianych ofert. Na pewno KYMCO będzie tańszy w utrzymaniu, serwisowaniu. Więcej przyjemności z jazdy na pewno daje satelis lub piaggio. Osobiście skłaniał bym się z ofert do piaggio ma abs i jest młodszy chociaż nie wiem jak się jeździ z lusterkami na czaszy. Cena jest podobna przebieg napewno kręcony. Sprawdź tarcze hamulcowe przy tym przebiegu powinny być jak nówki, również opony. Sprawdź rocznik opon jeśli jest inny dodaj 30 000 km. Ważne aby był dobrze zrobiony i nie spawany, lagi nie prostowane. Sprawdź na lagach czy nie ma jakiś śladów prostowania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...