Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Sympatycy Opublikowano 27 Sierpnia 2014 W dniu 27.08.2014 o 08:36, Marcino1 napisał(a): Tez nie do końca rozumiem zastrzeżenia co do trzęsacych się lusterek. Do 100 km/h problem nie występuje a i znacznie ponad 100 dramatu też nie ma. Co innego widoczność. Trzeba się przyzwyczaić, że w połowie lusterek obserwujemy własne ramiona. No właśnie. Ci co się nie mogą przyzwyczaić - szukają rozwiązania. Od 6 lat jeżdżę pojazdem z lusterkami na kadłubie ale dopiero w GT oglądam głównie swoje ramiona. Dam znać, jak coś znajdę.
Marcino1 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 W dniu 27.08.2014 o 18:39, smok.wawelski napisał(a): No właśnie. Ci co się nie mogą przyzwyczaić - szukają rozwiązania. Od 6 lat jeżdżę pojazdem z lusterkami na kadłubie ale dopiero w GT oglądam głównie swoje ramiona. Dam znać, jak coś znajdę. Hm, może dokup lusterka z GS lub rowerowe i zamontuj na kierownicy. Będziesz miał ich wówczas 4, co powinno znacznie poprawić widoczność No i z tyloma lusterkami będziesz prawdziwym Modsem
Sympatycy SlawoyAMD Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Sympatycy Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Ja jeszcze przerywając temat lusterek... Mam małe pytanie, bo dziś miałem podczas naszego Świnoujściego spotkania grupy (wyjątkowo w środę), przejechać się Kymco MyRoad 700 niebawem nowego kolegi Piotra w szeregach Burgmanii, i tutaj jest ciszej niż w BMW za sprawą mniej basowego tłumika, ale napęd niemiłosiernie wyje... Czy słyszał ktoś o jakiejś akcji serwisów Kymco w temacie wymiany podzespołów przeniesienia napędu (wyciszenia jego pracy), podobnie, jak to było u BMW ???
Geni Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Prosty patent za kilka-kilkanaśie zł, to przyklejane lusterka sferyczne na fabryczne. Stosowaliśmy w niektórych sportach.
Bury Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Ja bym najpierw sprawdził szkła asferyczne, tak jak napisałem wcześniej... Tutaj masz link...: http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/77_0469-lusterko-asferyczne/i54687/r2012/m07
Bury Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 Żeby nie było, że głównie narzekam, biorąc udział w pewnej dyspucie zauważyłem niesamowitą zaletę którą posiada C650 GT... Bez problemu można na nim jeździć na stojąco. Jak wynikało z owej dysputy w większości skuterów jest z tym problem...
Marcino1 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Wygląda na to, że BMW uporało się z kłopotami. Dzisiaj otrzymałem pocztą certyfikat przedłużonej gwarancji do roku 2017.
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 27 Września 2014 Sympatycy Opublikowano 27 Września 2014 Co Ci napisali? Czy chodzi o zakup pojazdu w 2012/2013 czy o rocznik produkcji pojazdu? Ciekaw jestem jak to wyglada. W moim wypadku jest gorzej, bo skuter kupilem juz w 2014, mimo ze rocznik 2012.
Marcino1 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Nic nie napisali, listu przewodniego nie było. Za dużo zachodu Po prostu wsadzili w kopertę kolorowy prospekt pt Certyfikat przedłużonej ochrony z danymi moimi i mojego motorka, z którego wynika przedłużona gwarancja. I jej warunki. Dotyczyło to wszystkich ZAKUPIONYCH w Anno Domini 2013 motorków w sieci BMW w Polsce. Rok produkcji bez znaczenia. W każdym razie prawie dwa lata po zakupie doczekałem się
marek_m Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Na Intermot, BMW pokazało wersje specjalne obu skuterów C600 Sport - nowe malowanie, kanapa sportowa i wydech Akrapa. C650GT - nowe malowanie, pakiet "Highline" - LEDy, podgrzewana kanapa i manetki, kontrola ciśnienia powietrza.
Herman Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Hi all...this is my first post to this forum. Sorry - próbowałem w odpowiedzi na post z fotkami Marka_m zamieścić zdjęcia mojego c650 z informacją, że w tuningu nie odpadamy od niemiaszków, ale cosik nie mogę prawidłowo wstawić codu z ImageShack. Może dlatego, że nie mogę znaleźć opcji IMG w opcjach edycji posta na forum. Przeczytałem info o zamieszczaniu na formu fotek, ale nic z tego nie kumam - może to mój wiek ma coś z tym wspólnego. Może ktoś z szalonych maximaniaków mi coś podpowie. Będę próbować. Choć juz jesień, gorące pozdrowienia do klubowiczów.
Sympatycy zdun13m Opublikowano 3 Października 2014 Sympatycy Opublikowano 3 Października 2014 Ładne sztuki. Ale ciągle to ten sam skut BMW.
filipmr Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 I ceny używanych skuterów w Niemczech nadal trzymają poziom....jak na BMW przystało.
marek_m Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 W dniu 4.10.2014 o 09:08, filipmr napisał(a): I ceny używanych skuterów w Niemczech nadal trzymają poziom....jak na BMW przystało. Nowy C600 Sport kosztuje w PL 45.400 PLN (cena katalogowa). Na mobile.de można kupić roczny skuter już za 27.500 PLN. Utrata wartości wynosi w tym wypadku blisko 40% !
radi Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 No to przy zakupie nowego , inwestycja jak cholera :-)))
Bury Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 W dniu 3.10.2014 o 18:41, zdun13m napisał(a): Ładne sztuki. Ale ciągle to ten sam skut BMW. To ten sam SUPER skut BMW Hihi W dniu 4.10.2014 o 09:46, marek_m napisał(a): Nowy C600 Sport kosztuje w PL 45.400 PLN (cena katalogowa). Na mobile.de można kupić roczny skuter już za 27.500 PLN. Utrata wartości wynosi w tym wypadku blisko 40% ! No Marek, to żeś porównał... Ceny nowych w Polsce i używanych w Niemczech... Coś chyba powinieneś doliczyć, bo wygląda to tendencyjnie
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 4 Października 2014 Administrator Opublikowano 4 Października 2014 W dniu 2.10.2014 o 22:39, Herman napisał(a): Może dlatego, że nie mogę znaleźć opcji IMG w opcjach edycji posta na forum. Przeczytałem info o zamieszczaniu na formu fotek, ale nic z tego nie kumam - może to mój wiek ma coś z tym wspólnego. Może ktoś z szalonych maximaniaków mi coś podpowie. Będę próbować. Instrukcja zamieszczania zdjęć na forum > http://www.forum.bur...jecia-na-forum/ @Herman, chyba podjechałeś ostatnio do nas na spota pod C66 orurowanym C650GT ale szybko też uciekłeś... My nie gryziemy Zapraszamy następnym razem. @Marcino1... bardzo dobra wiadomość z tym listem od BMW. Teraz przynajmniej wszystko jest klarowne, gwarancja 4 lata i ok. W Niemczech najczęściej można spotkać roczne GT'ki, które mają wyraźnie zaznaczone, że pozostały czas gwarancji to 1 rok. Trochę dziwne, żeby Niemcy nie brali wydłużonej gwarancji do 4 lat (pytanie czy było to dostępne za dopłatą) a BMW PL, ot tak tym "szastała"
marek_m Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 W dniu 4.10.2014 o 14:21, Bury napisał(a): ....No Marek, to żeś porównał... Ceny nowych w Polsce i używanych w Niemczech... Coś chyba powinieneś doliczyć, bo wygląda to tendencyjnie Powinienem doliczyć 500 EUR, tyle mniej więcej trzeba zapłacić za przytarganie motka z DE. Z drugiej strony, zamiast cen wywoławczych z mobile.de, powinienem wziąć ceny transakcyjne, tzn. ok. 500 EUR niższe. Wychodzi na to samo - utrata wartości jest spora.
Herman Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 @MariuszBurgi, dzięki że zauważyłeś moje starania o zaistnienie na forum, ale i tak fotki wchodzą mi jakieś małe. Rzeczywiście w czwartek podjechałem na spotkanie, ale wcześniej umówiłem się z gościem, który miał czekać pod cafe66, a stał pod Hondą, więc podjechałem do niego, a jak już załatwiłem sprawę i wróciłem cała grupa "poszybował" gdzieś w siną dal. I tyle było z mojego z Wami spotkania. Ale myślę, że następnym razem się uda. Do zobaczonka.
Szymek Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Tak patrze na strone BMW i zastanawiam sie dlaczego oni nie włożyli silnika i przeniesienia napędu z BMW F 800GT który jest o 3tys tańszy... i jak tu nie brać biegowca
Bury Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 W dniu 4.10.2014 o 22:38, Herman napisał(a): @MariuszBurgi, dzięki że zauważyłeś moje starania o zaistnienie na forum, ale i tak fotki wchodzą mi jakieś małe.Rzeczywiście w czwartek podjechałem na spotkanie, ale wcześniej umówiłem się z gościem, który miał czekać pod cafe66, a stał pod Hondą, więc podjechałem do niego, a jak już załatwiłem sprawę i wróciłem cała grupa "poszybował" gdzieś w siną dal. I tyle było z mojego z Wami spotkania. Ale myślę, że następnym razem się uda. Do zobaczonka. Ładny sprzęcik. Widziałem Cię chyba na ul. Maczka któregoś razu. W dniu 27.09.2014 o 13:30, smok.wawelski napisał(a): Co Ci napisali? Czy chodzi o zakup pojazdu w 2012/2013 czy o rocznik produkcji pojazdu? Ciekaw jestem jak to wyglada. W moim wypadku jest gorzej, bo skuter kupilem juz w 2014, mimo ze rocznik 2012. U mnie napisali, że chodzi o motocykle zakupione w 2013 roku. Bez znaczenia rok produkcji.
Marcino1 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Użytkownicy GT i sympatycy Jakaś kawa w łikend na motorkach?
Jarek_PL Opublikowano 15 Października 2014 Autor Opublikowano 15 Października 2014 Jako sympatyk GT-ka mówię TAK kawusi na motorkach
Klubowicze Piootr Opublikowano 16 Października 2014 Klubowicze Opublikowano 16 Października 2014 Ja jako niedoszły właściciel 1 sztuki, ale jako sympatyk modelu chętnie polecę w Wami na weekendową kawkę. Preferowałbym sobotę. Dajcie jakiś cynk. Będę śledził temat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się