Gość antybohater Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Niemniej jednak chyba muszę się poważnie zastanowić, czy od kolejnego przeglądu nie zmienić serwisu... Jakość usług w serwisach KYMCO daje dożo do życzenia. Ja kupiłem swojego kymco w salonie w Gliwicach i kazali przyjechać na 1wszy przegląd przy 300km za który zapłaciłem prawie 400zł i jak się później okazało 1wszy przegląd jest przy 1000km więc mnie naciągali. Na następny przegląd (1000km) oddałem do Rybnika zapłaciłem 260zł i wymienili olej bez filtra olejowego zadzwoniłem do motorlandu (siedziby) i poinformowałem ich o tym. Pan z motorlandu oczywiście miły zasugerował ze powinni wymienić olej na swój koszt ze zadzwoni tam i pogada i zaraz od dzwoni. Minęły 2 godziny nikt nie zadzwonił to sam zadzwoniłem i usłyszałem ze jak filtr był wymieniony przy 300km to nie trzeba wymieniać !pomidor a ja na to ze nie był wymieniony, i usłyszałem ze muszę do serwisu na wymianę się udać albo jak umiem do samemu wymienić. Tak wiec kupiłem oryginalny filtr za 40zł i olej 2l za 90zł i wymieniłem.Ale na pewno nie od dam tam już do serwisu mojego DT. teraz na przegląd pojadę do motorlandu w Częstochowie. A swoją drogą powinniśmy z tworzyć listę dobrych i nie za dobrych serwisów i nie chodzi mi o serwisy kymco tylko o serwisy wszystkich marek. Bo nie wiem jaką markę będę miał następną
kordozor Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Cześć Dzięki uprzejmości dilera Kymco w Gliwicach przejechałem się kilkanaście kilometrów Downtownem 300i.Skuter wygląda bardzo zadziornie,wykończenie elementow dobre,naprawdę ładnie wygląda.Silnik mocny z rasowym gangiem bez popierdywania.Stabilnie sie prowadzi,na X-Maxie przy 100 km/h nie czuję sie zbyt pewnie,Kymco-siła spokoju.Trochę ograniczona poręcznosc przez szeroką owiewkę.Tutaj X-Max górą.Naprawdę genialny skuter w dobrej cenie.Ucieszyłem sie jak dziecko że nareszcie trafiłem na idealną maszynę,lekką i mocna z dobrą ochroną przed aurą i starannie wykonaną.Kupiłbym Downtowna natychmiast gdyby nie poważna wada dyskwalifikująca ten skuter.Beznadziejna jest pozycja za kierownicą.Nie wiem co powoduje konstruktorami że dbaja bardziej o wygodę pasażera niz kierowcy.Czy tak trudno przesunąć profil, podparcie pleców o 10-20 cm do tyłu żeby móc wyprostować nogi?Już nie mowię o całkowitym ale żeby chociaż pod ludzkim kątem.Pozycja krzesełkowa jest dobra na miasto ale w dalsza trasę nienajlepsza.X-Max,SYM GTS,Downtown i wiele innych cierpi na tę sama przypadłość.Szkoda bo to swietne skutery. Pozdrawiam.
Corleone Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Cześć Dzięki uprzejmości dilera Kymco w Gliwicach przejechałem się kilkanaście kilometrów Downtownem 300i.Skuter wygląda bardzo zadziornie,wykończenie elementow dobre,naprawdę ładnie wygląda.Silnik mocny z rasowym gangiem bez popierdywania.Stabilnie sie prowadzi,na X-Maxie przy 100 km/h nie czuję sie zbyt pewnie,Kymco-siła spokoju.Trochę ograniczona poręcznosc przez szeroką owiewkę.Tutaj X-Max górą.Naprawdę genialny skuter w dobrej cenie.Ucieszyłem sie jak dziecko że nareszcie trafiłem na idealną maszynę,lekką i mocna z dobrą ochroną przed aurą i starannie wykonaną.Kupiłbym Downtowna natychmiast gdyby nie poważna wada dyskwalifikująca ten skuter.Beznadziejna jest pozycja za kierownicą.Nie wiem co powoduje konstruktorami że dbaja bardziej o wygodę pasażera niz kierowcy.Czy tak trudno przesunąć profil, podparcie pleców o 10-20 cm do tyłu żeby móc wyprostować nogi?Już nie mowię o całkowitym ale żeby chociaż pod ludzkim kątem.Pozycja krzesełkowa jest dobra na miasto ale w dalsza trasę nienajlepsza.X-Max,SYM GTS,Downtown i wiele innych cierpi na tę sama przypadłość.Szkoda bo to swietne skutery. Pozdrawiam. Myślę, że nikt nie projektował Downtowna pod kątem dalekich podróży. Natomiast wiadomo, że nie ma uniwersalnego skutera do miasta i w podróż. Dla mnie jest bardzo dobrym złotym środkiem chociaż uważam, że w 80% jest to skuter do miasta. Co do odsunięcia do tyłu podparcia pleców, to myślę, że nie jest to dobrym pomysłem, ponieważ kierowcy do 170cm wzrostu nie dostaliby rękoma do kierownicy. Może na wprost tak ale przy skręcie trzeba byłoby się pochylać do przodu. Ja przy wzroście 165cm mogę nogi wyprostować !w00t natomiast nie dostaję całymi stopami do ziemi. Można było natomiast wysunąć podesty do wyciągania nóg o kilka centymetrów do przodu...
TomPas Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Myślę, że nikt nie projektował Downtowna pod kątem dalekich podróży.(ciach ciach) Można było natomiast wysunąć podesty do wyciągania nóg o kilka centymetrów do przodu... Zawsze można pokombinować ze spacerówkami ))) BTW wyciąganie nóg źle się kojarzy dla posiadaczy w dziale technicznym wygrzebany w sieci manual do DT pozdr TomPas
Rzelu Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Miałem okazję przymierzyć się do "300" w salonie FRONTON w Koszalinie. Niestety dla wyższego kierowcy (1,80m) o pozycji "cruisingowej" nie ma mowy. Karykaturalnie wysokie podesty powodują, że kolanami prawie zaczepia się o kierownicę. Burgman rulez.
kleofas Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 . jedynym klopotliwym modelem kymco jest xcitng , gdzie do regulacji zaworow trzeba rozebrac polowe pojazdu i po wypieciu silnika cofnac go o okolo 10 cm.Przeglad tego modelu zajmuje 5h uczciwej pracy.Zawory kontroluje sie co drugi przeglad. filtr oleju wymienia sie zawsze!!!!!!! przy kazdej wymianie oleju.Za moich czasow kontrolowalo sie zawory przy pierwszym przegladzie, glowica z walkami byla slabym punktem .Tydzien temu robilem przeglad xcitinga i znalazlem w nim pasek odwrotnie zalozony , zawory wyd. podparte.kwiatki te zostawil autoryzowany serwis. Swego czasu z calej Polski wydzwaniali po porady teraz nie wiem gdzie wydzwaniaja? Jezeli chodzi o dowtowna dalej utzrzymuje ze jak narazie to jedyny model ktory moze konkurowac z Japoncami.
malina83 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 @ Corleone - wyjaśniło się co było przyczyną wycieku ? jak byłem ostatnio w motor-landzie to mieli dt z usterkowym akumulatorem (a może to była kwestia elektryki). suma sumarum dt wydaje się być lepiej wykonany niz pozostałe kymkacze
Kong Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 @ Corleone - wyjaśniło się co było przyczyną wycieku ? Miałem ten sam przypadek z olejem po przeglądzie przy 10 tys km. Downtownowcy, Pamiętajcie o wymianie paska przy 12km.
Corleone Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Przyczyną był jakiś przepełniony odstojnik oleju przed filtrem powietrza. Powinien być oczyszczany przy każdym przeglądzie ale mechanicy ze scooterlandu o tym nie wiedzieli, więc po 10000km już się przepełniał i kapał olej. Kong pewnie również serwisujesz w scooterlandzie, więc miałeś to samo co ja. Ja pasek wymieniłem po 15000km. Dlaczego tak przestrzegasz??? Czyżby Ci padł??? A może również zaczęło Ci popiskiwać sprzęgło? Moje po wyczyszczeniu w serwisie ucichło...
Kong Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 To ze mi olej cieknie zauważyłem sam w garażu przy 12 tys ze pojawiła się kropelka oleju pod sprzętem, Scooterland odesłał mnie do Motorlandu (tylko oni mogli mi gwarancyjnie to sprawdzić). Motorland nie powiedział mi co i jak tylko "że jest dobrze" ale za filtr 80PLN musiałem sam zabulić Pasek pękł przy 14000 z groszami. Szczęście w nieszczęściu że tylko pasek do wymiany i nie uszkodziło się nic więcej. Gleby nie zaliczyłem pomimo setki na liczniku, dobry start z poleposition mnie uratował . Uczucie blokady koła, prawie jak złapanie gumy tylko większy opór.
ŁukaszWP Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 w lipcowym MOTOCYKLU jest obszerny test downtowna
malina83 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 http://www.atvsport.pl/imgs_upload/Magazyn/MOTOCYKL/www%20KYMCO%20Downtown.pdf czy komuś spalił aż 7 l/100 km ??
kropi Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 czy komuś spalił aż 7 l/100 km ?? Jakis czas temu tez sie natknalem na te informacje. Szczerze to nie ma to zbyt wielkiego znaczenia - sam sie mocno do DT przymierzalem bo mi sie baaardzo podoba a z poprzednim kymco super 8 nie mialem zadnych klopotow przez 2 sezony. Bardziej mnie zastanawia np. proceduravwymiany zarowki - czy z przodu, czy z tylu, sprawa wyglada na mocno skomplikowana, ktos juz przerabial ten temat?
Kong Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Nie wymieniałem jeszcze ale przy znakowaniu pojazdu jak była zdejmowana czasza z przodu oraz siedzenie z tyłu wyszło że bez śrubokręta i zdejmowania tych rzeczy się nie obędzie. Robota na pół godziny.
QRT Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 http://www.atvsport.pl/imgs_upload/Magazyn/MOTOCYKL/www%20KYMCO%20Downtown.pdf czy komuś spalił aż 7 l/100 km ?? Nie da rady nawet ja bym się starał. Jak się mocno staram pozycja manetki tylko 0 / 1 to nawet 4l nie weźmie.
Gość antybohater Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 czy komuś spalił aż 7 l/100 km ?? Mi jak ciągnąłem przyczepę kempingową na wakacje !TAZ A tak na poważnie to moje maksymalne spalanie wyszło 4,2l na 100 i to z plecakiem a najmniejsze 3,4l też z plecakiem !OK
malina83 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 apropos testu w motocyklu...ktoś ma może w pdf ?
voy-ciach Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Niemiecka moda, zdjęcia zrobiłem na zlocie w Marl
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 30 Czerwca 2011 Administrator Opublikowano 30 Czerwca 2011 Jakoś do Downtown'a te fehling'i nie za bardzo pasują... podobnie jak do T-maxa czy Nexusa.
Maciej_f Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Faktycznie nie pasuje ale gdyby doszło do jakiejś parkingowej obcierki to być może plastiki ochroni przed uszkodzeniem.
Corleone Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Jakoś do Downtown'a te fehling'i nie za bardzo pasują... podobnie jak do T-maxa czy Nexusa. Faktycznie nie pasuje ale gdyby doszło do jakiejś parkingowej obcierki to być może plastiki ochroni przed uszkodzeniem. poza tym zapewne powodują niepotrzebne dodatkowe zawirowania powietrza przez co jest zwiększony hałas To ze mi olej cieknie zauważyłem sam w garażu przy 12 tys ze pojawiła się kropelka oleju pod sprzętem, Scooterland odesłał mnie do Motorlandu (tylko oni mogli mi gwarancyjnie to sprawdzić). Motorland nie powiedział mi co i jak tylko "że jest dobrze" ale za filtr 80PLN musiałem sam zabulić Pasek pękł przy 14000 z groszami. Szczęście w nieszczęściu że tylko pasek do wymiany i nie uszkodziło się nic więcej. Gleby nie zaliczyłem pomimo setki na liczniku, dobry start z poleposition mnie uratował . Uczucie blokady koła, prawie jak złapanie gumy tylko większy opór. Ja wymieniłem pasek przy 15300km i wyglądał jeszcze dość dobrze... ale widzę, że dobrze zrobiłem. Jestem lżejszy, więc pasek ma mniej ciężkiej roboty Co do wykapywania oleju, to chyba teraz Scooterland już się tego nauczy !NOT
Coval Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 chyba dosyć świeży test http://moto.pl/Motocykle/1,113439,9747211,Kymco_Downdown_300i___Czterysetki_drzyjcie__.html i stary zeszłoroczny http://www.motogen.pl/laboratorium/testy-skuterow-i-motorowerow/kymco-downtown-300i-no-1-wyscigu-mocy-klasy-sredniej,art27.html
Corleone Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 Kolejny pozytywny test Downtowna. Autor tak się zachwycił, że aż zapomniał o zbyt małej ilości miejsca na wyciągnięcie nóg w podróży oraz o braku możliwości korzystania z gniazda po włożeniu do schowka tej 0,5l. butelki. Zresztą nie każda 0,5l. tam się mieści, bo te z długa szyjką nie wchodzą...
Gość Radman Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 Ktos powyzej pisal, ze pojawiaja sie juz uzywki, ba malo tego, handlarze przywoza rozbitki: http://otomoto.pl/kymco-dink-nowy-model-dink-stret-downtown-M2706244.html Orientujecie sie jak wygladalaby kwestia doprowadzenie tego sprzetu z powrotem do swietnosci? Pzdr
Goły Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Ja kupiłem sprowadzonego Downtowna tylko w wersji 125 ccm . był przetarty z prawej strony i wymiana 3 plastików kosztowała mnie 460 zł . Dodam że 3 miesięczny skuter z przebiegiem 820 km kosztował mnie 5,5 tyś . Wprawdzie to nie 300setka ale ze świateł i tak zawsze jestem pierwszy , przelotową prędkość na krótkich trasach można utrzymać w ok 90-100 a max poleci 125 oczywiście licznikowo. Nie jest to pojemność na długie trasy ale w mieście radzi sobie rewelacyjnie . PS. Kolega kupił w poniedziałek przetarty tylko do malowania za 6200 . lepiej szukaj takich okazji bo ten z twojego linku za bardzo rozbity . prawdopodobnie lagi albo mostek krzywy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się