Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Długi 1973 napisał:

Np takie Ritmo Abarth

Faktycznie-zapomniałem o Abarth-cie.Ta sama liga-cudo.

 

58 minut temu, dr.big napisał:

Uno turbo..

Uno Turbo i.e. -pocisk nieziemski na tamte czasy.Ech....

 

Opublikowano
23 godziny temu, Długi 1973 napisał:

Np takie Ritmo Abarth

Faktycznie-zapomniałem o Abarth-cie.Ta sama liga-cudo.

 

22 godziny temu, dr.big napisał:

 

 

A wracając do tematu przewodniego to moje obecne cudo zakupione w ramach szeroko pojętego hobby.Ktoś wie co to?Może nie tak znane jak Golf GTI czy GSI od Opla ale ta sama "bajka".

IMG_0421.JPG

  • Użytkownicy
Opublikowano

Sunny GTI

Sunny GTI

lub Swift...
  • Sympatycy
Opublikowano
Godzinę temu, Długi 1973 napisał:

Sunny GTI

Ta, też fajny przecinak był. Kurczę, w ogóle te usportowione autka z lat 80-tych i 90-tych naprawdę człowiek uwielbiał.!OK

  • Administrator
Opublikowano

Corolla e9 GTi

Opublikowano
14 minut temu, MariuszBurgi napisał:

Corolla e9 GTi

Strzał  W dychę Corolla GTI AE92

 

  • Sympatycy
Opublikowano

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wtedy to się "japońcami" nie jeździło ;) ;) ;) ... GSI Mattiga. Wajha na kierę, alarm Prestige i ... 

Fajny popel był, ale na wybojach trzęsło i plastiki skrzypiały straszliwie.

Kadett_GSI_zpsea234c96.jpg

 

Kadett_GSI_zpsea234c96.jpg

Opublikowano

Cóż to za „Adonis” :D ja również miałem kiedyś taki bolid, Ło panie to była gablota !OKK

  • Sympatycy
Opublikowano

No właśnie, a te autka w tle tej fotki . Wspomnienia są. GSI to był fajny samochód, świetne osiągi ... wtedy.
A dziś? Seryjny, niemodyfikowany golf w dodatku kombi jeździ tak:
b97762bbc18977a8a7c555b2c284cc1e.jpg

  • Klubowicze
Opublikowano

Jak jest o niemieckich furach, to i ja się pochwalę jakie cudo niemieckiej techniki miałem ;)

 

1992_Trab.JPG

Opublikowano
50 minut temu, DaniL napisał:

cudo niemieckiej techniki miałem ;)

Ha ha ha również takie cacko miałem, to był mój pierwszy w życiu  samochód, kupiłem go od swego kierownika, dodam że kupując go nie miałem prawka na kat B, zrobiłem później, cały czas jeździłem motocyklem wyścigowym WSK 125 !OKK

  • Klubowicze
Opublikowano
Dnia 20.09.2018 o 17:04, Geni napisał:

Fiat 127 Sport ze swapem na dwuwałkowe 1600. Po prostu fruwał. 

Jako pierwsze własne auto miałem Fiat 132, dwuwalkowe 2000. Oj, jak fruwał! Ale wir w zbiorniku się robił :) Borewicz takim nie jeździł, ale wystąpiło kilka razy w serialu 07 zgłoś się :)

  • Administrator
Opublikowano
Dnia 20.09.2018 o 17:04, Geni napisał:

Fiat 127 Sport ze swapem na dwuwałkowe 1600. Po prostu fruwał. 

Jest ciekawy egzemplarz, od dość dawna oferowany na GK - > Fiat 127 '80

Opublikowano

Faktycznie Mariusz ciekawy egzemplarz, właściciel chyba go pod kołdrą trzyma, hi hi

Opublikowano
4 godziny temu, MariuszBurgi napisał:

Jest ciekawy egzemplarz (...)

Z Fiatów na GK to ten ciekawszy :) ...

fiat-130-berlina-01.jpg

Opublikowano

130tka?

Opublikowano

Ech te 130-tki są piękne.

 

 

Opublikowano

Na 100% wolałbym takiego 130 od oklepanego kanciaka 125p, gdzie materiały i wykonanie są na poziomie "wyrobu PRL" ;) . Bo dzisiejszymi cenami się chyba wielce nie różnią.

  • Administrator
Opublikowano

 

 

 

Na 100% wolałbym takiego 130 od oklepanego kanciaka 125p, gdzie materiały i wykonanie są na poziomie "wyrobu PRL"  . Bo dzisiejszymi cenami się chyba wielce nie różnią.

 

125p od 130? Zakładając podobny stan? Różnica w cenie kolosalna... A i tak 125p są często wycenianie nierealnie wysoko.

 

 

 

 

Opublikowano
24 minuty temu, MariuszBurgi napisał:

(...)125p są często wycenianie nierealnie wysoko.

Właśnie o to mi chodziło :D .

PS. Widzę obok w miarę swieże ogłoszenie 125p na GK :) . Jednak użyte materiały i sposób produkcji wtedy to przepaść bez dna ;)  przy porównaniu 125p vs. 130.

Opublikowano

Podobnie jest z dwukołowymi zabytkami. Umówmy się Junak żadnym cudem techniki nie był. Jego jedyną zaletą jest wzbudzanie sentymentów, bo wykończenie  i materiały użyte do jego produkcji to chłam.

Opublikowano

Dokładnie tak, przez kilka lat miałem "zafascynowanie" MW750 i pomimo tego, że swoim aktualnym stanem po remoncie mocno przewyższało te nowe z 0km na liczniku w latach 70- tych, to dalej materiały były podłej jakości i nawet ich mocne porprawianie (szkiełkowanie, szlifowanie, lakierowanie i inne) nie były w stanie zmienić "siermiężnego" wykonania i użytych materiałów, Typowy produkt spotykany w ZSRR oraz krajach satelickich. Jak to mówią: "z gówna bata nie ukręcisz" ;) ... No ale to był produkt przeznaczony dla wojska w czasach "zimnej wojny". Wygląd się nie liczył. Liczyła się ilość.

PS. Junak to trochę lepsza, ale podobna bajka :) . Oszczędność na dobrych, czyli droższych materiałach była w RWPG na pierwszym miejscu.

http://www.oldtimergarage.szn.pl/de/galeria/4.html

DSC03166.JPG

DSC03166.JPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...