pablos Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Może mało jasno sprecyzowałem swoje oczekiwania.... nie chodzi mi o szukanie tanich alternatyw ... bo gdyby tak było nie pytałbym się Was, poprostu zakupiłbym jakie? "G" na allegro za około 150 PLN. Stelaż kufra jest Givi i taki sam ma być kufer. -Warunek pierwszy musi być ładny tzn . dobrze komponować się z reszt?. -Musi pomie?cić minimum dwa kaski. -Musi mieć oparcie. -Pasować bez jakichkolwiek przeróbek. Więc nie będę podcierał d...y szkłem nie ma co przesadnie oszczędzac. Co do ceny miło będzie jak kupię go taniej niż za takiego samego miałbym zapłacić gdzie? indziej !YES . Pytanie dodatkowe ... czy Kto? widział , słyszał, montował torbę przekrokow? do Xcitinga ... bo szukałem na mototargu lecz bezskutecznie ...każdy wzruszał ramionami.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Administrator Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Wszystkie Twoje wymagania spełnia w 100% Givi V46 z nakładk? w kolorze karoserii... musisz tylko pamiętać, że lakierowana nakładka i oparcie s? extrasami w V46. Taki kufer w pełnej opcji kosztuje powyżej 1000 PLN. Co do torby przekrokowej to sam mocowałem takow? w Xcitingu, kiedy jechałem nad morze a nie przysłali mi jeszcze stelaża. "Przekrokówka" firmy Oxford pasowała idealnie a możliwo?ci przewozowe Xcitinga po zamocowaniu torby zwiększały się X2. Jedyny problem jaki miałem to rzepy mocuj?ce torbę przekrokow?, których nie ma gdzie przykleić. Jedyne możliwe miejsce, które wybrałem za cholere nie przyjmowało kleju który był na odwrotnej stronie rzepów... jaki? takie dziwny plastik !YES Na szczę?cie torba wchodziła na tyle ciasno w przekrok, że jej mocowanie było czyst? formalno?ci? !YES No i co bardzo ważne nie kolidowała z dostępem do wlewu paliwa, który akurat w Xcitingu jest na górze po prawej stronie.
Administrator Artix Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Administrator Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Stelaz GIVI i Kappy jest identyczny, zreszta mozesz porownac u mnie i Przema. Ja mam Kappy on GIVI. Co do oparcia to sa to elementy dodatkowe montowane na kufer, ja np dodatkowo zalozylem sobie swiatlo stopu i stelarz na kufer pomagajacy np zapakowac karimaty na kufer ktore sa lekkie a zajmuja mase miejsca. Torba przekrowa, to juz inna bajka, ja swoja kupilem w Polo specjanie przeznaczona do skuterow i bez niej nie wyobrazam sobie juz zadnego dalekiego wypadu. W ten czw mnie nie bedzie, ale na stepny wezme ja ze soba to zobaczysz czy ci pasuje na skuter. Choc wydaje mi sie ze akurat w xcitingu bedzie zdziebko za duza. Koszt chyba tej torby to bylo cos kolo 40 euro. Pozdrawiam
ciochin Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Hej, Je?li chodzi o torbę przekrokow? chyba kilka osób ma tak? (Atrix, Dacja): Torba OXFORD Też przymierzam się do jej zakupu, powinna pasować. Pozdrawiam ciochin
dr.big Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Czyli V46 !YES . Torby przekrokowe znam dwie. Jedna to wyrob firmy GIVI, ma ja w AN650 miedzy innymi Simon. Cena ok. 60euro. http://www.givi.it/downloadfree.asp?lib=Im...&ID=438&UT_ID=0 Druga to wyrob ROAD, wiem ze uzywa je kilka osob. Cena ok.40 euro.
rafałek Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Givi to takie co? w kufrach motocyklowych jak Thule w trumnach na narty. Praktycznie monopolista nie maj?cy konkurencji. A ja wła?nie w ramach przełamywania monopoli sugeruję objeżeć ofertę kufrów tego sklepu http://www.motocykle.katowice.pl/ ze szczególnym zwróceniem uwagi na kufer 46 litrów w cenie 555 z płyt?.
Administrator Artix Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Administrator Opublikowano 5 Kwietnia 2006 No dokladnie taka dokladnie posiadam firmy ROAD i jestem z niej bardzo zadowolony, torba sprawdzila mi sie podczas juz 2-ch duzych wyjazdow lacznie prawie 12 tys km oraz masy wypadow weekendowych, nigdzie nawet szef nie puscil a jest pakowna bardziej niz na to wyglada i sugeruje jej wielkosc.
dr.big Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 (...) http://www.motocykle.katowice.pl/ ze szczególnym zwróceniem uwagi na kufer 46 litrów w cenie 555 z płyt?. Oczywiscie, kufry Kappa nie sa zle. Nie daj sie tylko zwiesc, kufer za 555zl jest czarny, ten sam w wersji lakierowanej kosztuje juz 770zl. A "podrobka" GIVI Maxii 52 czyli Kappa 52 az 1099zl i wyglada naprawde duzo gorzej od oryginalu .
-=Dee Jay=- Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 bez przesady, postawione obok siebie maxia i kappa 52 s? do siebie bardzo podobne, i GIVI różni sie od Kappy przede wszystkim graficznie ... nie zdziwiłbym sie gdyby to z jedenj wtryskarki wychodziło czy to ważne jak wygl?da ?? co kto lubi, mi akurat nie robiłoby różnicy, kufer jedzie za mn? i nie musze na niego patrzec
dr.big Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 No wlasnie nie, postaw sobie dwa kufry obok siebie. Kappa 52 wyglada duzo gorzej, nawet chyba materialy sa gorsze. A i przetloczenia dekla ma inne. W lecie mialem okazje sobie porownac w sklepie i naprawde wole Maxie . Maxia: Klik Kappa K52: Klik czy to ważne jak wygl?da ?? co kto lubi, mi akurat nie robiłoby różnicy, kufer jedzie za mn? i nie musze na niego patrzec DJ, z takim podejsciem to mozna jezdzic na polamanym, nigdy nie mytym i ostrupialym skuterze. Albo samochodem ze zgniecionym po wypadku bagaznikiem, bo przeciez nie widzimy co jest z tylu ? Po co kufer jak mozna sobie przyczepic na bagaznik rolke z worka po kartoflach albo plandeke z budowy ? Po co chromowane gadzety i inne pierdulki, ktorymi sie tutaj zachwycamy? Po co wogole kupowac sprzet w idealnym stanie jak mozna zajrzec do "allegro- kupy" i tam cos dla siebie wygrzebac ?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Administrator Opublikowano 5 Kwietnia 2006 HA HA HA HA... ob?miałem się jak w?ciekły Podpisuje się wszystkimi czterema kończynami pod tym co napisał Bigu Ps. Kiedy? do rowerów składaków modne było montowanie na bagażnik koszyków ze spożywczaka... my?lę, że to najtańsza z możliwych opcji i jakże oryginalna Trzeba tylko pomy?leć nad jakim? zamykanym wieczkiem i będzie git
Sympatycy pawel883 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Sympatycy Opublikowano 5 Kwietnia 2006 poszukaj w małych sklepach czasami można dorze trafić ,niedawno brat wypatrzył mi givi e52n za 650.Kto? zamówił i nieodebrał , w końcu trafił do mnie pawel883
wentyl Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 A ja pakowałem dzi? 2 kaski do Givi V46 i sie troszkę zdziwiłem..bo Caberg Downtown i szczękowiec nie zmieszcz? się obok siebie normalnie. Caberga trzeba przekręcić. Poprzednio miałem Givi E46 na płycie monolock i spoko wchodziły 2 integrale obok siebie normalnie. Strasznie dużo mięcha ma ten V46.. no cóż..lepszy.. Chyba zamienię na 52 Wentyl
pablos Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Jak widać zawsze mozna na Was liczyć ... dzięki za pomoc w wyborze, pozostanę przy sprawdzonym zestawieniu i będę szukał Givi V46, gdyby kto? natrafił na jak?? ciekaw? ofertę stuknijcie proszę. Pozdrawiam
-=Dee Jay=- Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Opublikowano 6 Kwietnia 2006 No wlasnie nie, postaw sobie dwa kufry obok siebie. Kappa 52 wyglada duzo gorzej, nawet chyba materialy sa gorsze. A i przetloczenia dekla ma inne. W lecie mialem okazje sobie porownac w sklepie i naprawde wole Maxie .Maxia: Klik Kappa K52: Klik czy to ważne jak wygl?da ?? co kto lubi, mi akurat nie robiłoby różnicy, kufer jedzie za mn? i nie musze na niego patrzec DJ, z takim podejsciem to mozna jezdzic na polamanym, nigdy nie mytym i ostrupialym skuterze. Albo samochodem ze zgniecionym po wypadku bagaznikiem, bo przeciez nie widzimy co jest z tylu ? Po co kufer jak mozna sobie przyczepic na bagaznik rolke z worka po kartoflach albo plandeke z budowy ? Po co chromowane gadzety i inne pierdulki, ktorymi sie tutaj zachwycamy? Po co wogole kupowac sprzet w idealnym stanie jak mozna zajrzec do "allegro- kupy" i tam cos dla siebie wygrzebac ? no może bez przesady , ja nie jestem poprostu takim estet? żeby patrzeć na każdy szczegół... brudn? chojni? staram sie nie jeĽdzic i raczej dbam o jej wygl?d...aha i worków po kartoflach do niej nie zakładam ... Twoj tekst jest skrajny i przesadzony ...poruszyłem kwestie szczegółów, Ty natomiast (piernik do wiatraka) całokształt pojazdu, brakuje tylko stwierdzeni?, że jestem fanem jedno?ladów zostawiaj?cych dwa ?lady na asfalcie ... BO uważam, że Kappa jest dobrym kufrem ... aha.. no i troche nietrafiłes z porównaniem, bo rzeczywi?cie new Maxia różni sie od Kappy... ale ja pisz?c ze id? z jednej ta?my miałem na my?li star? maxie klik .. now? dopiero teraz zobaczyłem
Daro Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Cieszę się Pablos że poruszyłe? temat kufrów bo jak wszystko pójdzie po mojej my?li to będę miał do wykorzystania gotowy poradnik dotycz?cy zakupu kufra
Konrad Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Witam wszystkich miło?ników maxi! W końcu mogę się pochwalić swoim nowym Xcitingiem. A zaczęło się tak niewinnie, miał być na pocz?tku Uh 150, potem „okazyjny” An 400 z 2003r. za 12000pln (tzw. allegro kupa) aż w końcu zakupiłem dzięki namowom „działu handlowego” z Sokoła (nieĽle mnie nakręcali ) - Xcitinga z 2005r. w kolorze srebrnym z kufrem Kappa (prezent – dzięki Qwaki!!!). Na t? chwilę to nie wiele mogę o nim powiedzieć, chyba tylko tyle, że nie obyło się bez drobnej awarii, która dopadła mnie po przejechaniu około 30 km . Otóż, silnik zgasł i za nic nie mogłem go odpalić. Na szczę?cie z pomoc? przybyła mi dzielna załoga Qwakiego (za co jestem im wdzięczny ), z któr? jakim? cudem ?ci?gn?łem 2oo do serwisu. Okazało się, że pompa paliwowa raz chodzi a raz nie. Przyczyn? były poluzowane przewody. Na dzień dzisiejszy, po przejechaniu około 500km nie zauważyłem jakichkolwiek innych usterek. Xciting jest rewelacyjny, prowadzi się super , osi?gi też s? zadowalaj?ce, jedyne „ale” to mógłby mniej palić (według moich wyliczeń wychodzi 5,8-6,2l).
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Administrator Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Szczere gratulacje... nareszcie się pochwaliłe? nowym nabytkiem Xciting 500 to dobry wybór, dealer też OK więc masz dwa w jednym Co do awarii to rozmawiałem z Qwakim już na pocz?tku i obaj stawiali?my na pompe paliwa jednak jak widzę problem leżał w samym zasilaniu pompy... Najważniejsze, że usterka usunięta a ty możesz się cieszyć z nowego nabytku Ps. Chciałem wszystkich poinformować, że nick name "Konrad i Gosiaczek" został zmieniony zgodnie z pro?b? na nick "Konrad"
Klubowicze MAXIMUS Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Klubowicze Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Co do spalania i tak nie masz co narzekać tak jak Pablos przed serwisem jemu palił nawet do 9 l na 100. Niestety jest to gaĽnik i wyniki spalania będ? nieco wyższe niż przy wtrysku , a i łatwiej o jego rozregulowanie(wtrysk sterowany elektronik? a gaĽnik regulowany mechanicznie). Spalanie też zależy od stylu jazdy i nie ma siły jeżeli kto? ma cięższ? rękę nie da się zaoszczędzić i nie ma tutaj cudów
dr.big Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Gratuluje zakupu! PS. Jesli chodzi o spalanie: kocham wtrysk i sonde lambda .
pablos Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Gratuluję zakupu... niech służ Ci jak najlepiej, co do spalania to po pierwszym przegl?dzie i po wysiłkach całego zespołu Motositi w Sękocinie udało się zjechać ze spalanie na poziom 6,4 litra - przy w miarę delikatnej jeĽdzie co już jest zadawalaj?cym wynikiem ale próby będ? trwały nadal . Tak na marginesie dopiero jak zrobisz pierwsze 1500 km zaczniesz go lubić ... dopiero się ułoży. Pozdrawiam
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Administrator Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Mi Xciting 500 spalał najczę?ciej 5.7 na setkę a przy ostrej jeĽdzie 6 l. Najmniej spalił mi w trasie 4. 5 ale jazda była lightowa- 90- 100 km/h w trasie. Wszystko zależy od stylu i sposobu jazdy. Można przyj?ć, że 6 litrów jest akceptowalne ale 9 to tak "troche" za dużo Masz rację Maximus... wtrysk jednak potrafi oszczędzać paliwo bardziej niż carburator Ps. Naj?wieższy przykład porównawczy ze Scarabeo 500 na wtrysku. Podczas testu przy super ostrej jeĽdzie nie był w stanie spalić więcej jak 4.7/ 100 po mie?cie. Przy spokojnej jeĽdzie spadło do 4.4...
Administrator Artix Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Administrator Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Ciesze ze przybyl nam kolejny klubowicz na swoim pieknym nowym maxi Spalanie to niestety udreka Xcitinga i chyba jego najwieksza wada nie liczac malego bagaznika. Reszta to juz same plusy. Po dotarciu powinien mniej palic wiec glowa do gory. Mi teraz na nowym wydechu tez odrobine wiecej pali o jakies 0,2 - 0,3 litra ale i tak jak bym nie jezdzil mieszcze sie w 4,5l/100 km, ale to akurat mocna strona AN400 - spalanie. ps. choc dzis mi troche szczeka opadla jak zatankowalem 5,5 tyle jeszcze nigdy nie bylo i mam nadzieje ze nie bedzie. Moze Shell dal ciala z paliwem i dlatego takie spalanie, no coz mam nadzieje ze po BP znowy wroci do normy 4-4,5 l / 100 km. A moze poprostu nowy wydech daje znac o sobie ale poprzednie spalanie bylo w normie 4,3, hmm sam juz nie wiem
Klubowicze MAXIMUS Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Klubowicze Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Ps. Naj?wieższy przykład porównawczy ze Scarabeo 500 na wtrysku. Podczas testu przy super ostrej jeĽdzie nie był w stanie spalić więcej jak 4.7/ 100 po mie?cie. Przy spokojnej jeĽdzie spadło do 4.4... Może i tak ale ze Skarabeo mam kiepskie do?wiadczenie te "psuj?ce" sie kierunki !ying
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Administrator Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Może i tak ale ze Skarabeo mam kiepskie do?wiadczenie te "psuj?ce" sie kierunki Maximus... ty już lepiej nic nie mów bo napiszę oficjalnie jak do tej pory wył?czałe? kierunki w An 650 i zostaniesz !ying
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się