Administrator Artix Opublikowano 24 Czerwca 2005 Administrator Opublikowano 24 Czerwca 2005 Mialem okazje dzis sprawdzic Xcitinga w ruchu ulicznym. Toz to T-max pod inna nazwa i duuuuzo tanszy. Co by nie mowic, spasowanie plastikow super, nie jeden wloch mogl by sie wiele nauczyc. Prowadzenie mimo jak Mario twierdzisz "gownianych" opon bez zarzutu. Po telepaniu sie Burgerem 400, Xciting jest twardy jak psia mac, a lusterka sa ladne ale nie praktyczne. Na tym w sumie wady sie koncza, a zaczynaja zalety. Dzieki temu ze jest twardy w winkielkach idzie jak po szynach, zero kolysania. Wada ktora wydawala sie masakra zostala naprawiona. Jaka ? okazalo sie ze z jednej strony w winklach czyms przyciera. To nie byla centralka ktora trzeba by jak w T-Maxie odkrecic zeby bylo cacucho, tarlo ucho od bocznej stopki. Lekkie wygiecie w gore i koniec problemow w winklach, jedynie problem z rozlozeniem bocznej stopki. Trzeba sie przyzwyczaic ze jest trudniej namacalny, ale cos za cos. Osoby ponizej 170 cm wzrostu moga sobie jednak odpuscic jazde Kymco. No ale taki lajf osob niskich. Miejsca na nogi masa, do 180 cm nogi prawie wyprostowane, a to nie takie zwykle w skuterach. Dynamika jazdy, bajka, nie ma sie do czego przyczepic. Startuje rowno i rowno sie rozpedza, nie ma zadnej dziury jak np w AN400 ktory zaczyna zyc powyzej 4 tys obrotow. Ehh gdyby ten schowek byl wiekszy, a tu niestety porazka. Na 2 osoby bedzie ciezko sie upakowac, ale i T-Max nie powala bagaznikiem. Hamulcce jak brzytwa, ale 2 tarcze z przodu i 1 z tylu robia swoje. Do tego w oplocie stalowym o czym posiadacz AN400 moze marzyc. Konkluzja: skuter raczej z przeznaczeniem sportowym dla jednej osoby, zeby upakowac na tylnie siedzenie bagaz + kufer, skuter ladny i dynamiczny no i ta cena. Masa dupereli z ktorych na codzien nie zdajemy sobie sprawy jak np dostep do gaznika poprzez zaslepke w kufrze, czy uchwyt na telefon obok gniazda 12 V. Niestety, a moze i stety ja patrze na wielkosc bagaznika bo jezdze w dalekie trasy w 2 osoby i musze zabrac mase gratow mniej lub bardziej przydatnych. Natomiast dla jednej osoby o wzroscie 180 +, ideal. No i jeszcze jedna rzecz, szyba jest tak wyprofilowana ze wieje mniej niz w AN650 a tam juz jest super. Mam nadzieje ze nie opisalem zbyt wiele bo oczywiscie czekamy na test z fotami robiony przez Mariusza. Xciting to zdecydowanie eXcitujaca propozycja. Pozdrawiam
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 25 Czerwca 2005 Administrator Opublikowano 25 Czerwca 2005 Wła?nie przeczytałem przedruk mini- testu Xcitinga w MOTOCYKLU... i tak przy okazji: Nagroda dla tego, który zgadnie po czym można poznać, że pojazd na zdjęciach w gazecie nie jest pojazdem z Polski? My?lę, że najszybciej zgadnie DR. BIG ale szanse maj? wszyscy. CZEKAMY NA TRAFNˇ ODPOWIED?. Nagroda do odebrania w Stegnie Teraz co do samego przedruko- mini- testu z MOTOCYKLA. Po I- wsze...... jeszcze nigdy nie czytałem opisu żadnego jedno?ladu (którym jeżdże lub jeĽdziłem) w gazecie z którym zgodził bym się w 100% a ten który wła?nie przeczytałem jest jakbym ja go pisał ... oczywi?cie w znaczym uproszczeniu bo za wiele to tam nie ma ale nie zełgali nic a nic. Wszystko co napisali w MOTOCYKLU zgadza się z moimi pierwszymi wrażeniami po 200 km jazdy srebrn? Xcytacj?. Jedno co niechc?cy zełgali to ta nieszczęsna nóżka boczna do której dodali tarcie centralk?. Centralka jest w moim odczuciu i pomierzeniu nie do obtarcia. Trze nie tyle nóżka boczna co jej ucho !!... dokładnie dzi? mogli?my to stwierdzić z Artixem. Mały, szybki tuning nóżki i już jest o niebo lepiej jednak przy moim wykładaniu w winklach to jeszcze za mało . Oponka prawie była już zamknięta a tu znowu hrrrrr Teraz pozostaje jeszcze stuningować gumkę odbój pod nożk? boczn? i już będzie naprawdę cacy bo nóżka schowa się głębiej pod owiewkę i nie powinno już nic trzeć. Druga wada wychwycona przez redaktorów MOTOCYKLA to słaba widoczno?ć w lusterkach. POTWIERDZAM W 100% !!!!! Główn? rzecz? jak? widzimy w szkłach lusterek to własne łokcie i ciężarki na kierownicy . Oczywi?cie nie można powiedzieć, że jest tragicznie i że nie da się jeĽdzić jednak widoczno?ć 50% to zdecydowanie za mało !! LUSTERKA DO POPRAWKI A W ZASADZIE SAME PAŁˇKI !! Poza w/w wadami wierzcie mi lub nie ale ciężko się do czego? przyczepić w Xcitingu i tu także zgadzam się z redaktorami z MOTOCYKLA. Je?li idzie o opony o których pisał Mario to s?dzę, że w Niemczech wymusili na producencie montaż opon Pirelli a nie Kendo. Nie mogę narazie nic złego o nich powiedzieć ale pewnie Pirellki z założenia budz? większe zaufanie. Zobaczymy jak się będ? zachowywały podczas eksploatacji. Narazie wykładam się na nich do szlifowania nożk? boczn? co było dzi? widać po ?ladach na oponie i narazie nie zauważyłem jaki? wad. No cóż... zabieramy się powoli do mega testu gdzie postaram się wyczerpać temat Xcitinga w 100%. Super fotki już porobili?my z Artixem więc będzie nie tylko co poczytać ale i na co popatrzeć PS. W nowym MOTOCYKLU poza opisem XCitinga jest także fajny dodatek o skuterach a w nim m. in test nowej Vespy LX 125... Następczyni ET4. Generalnie polecam lekturę lipcowego MOTOCYKLA.
Mario Opublikowano 25 Czerwca 2005 Opublikowano 25 Czerwca 2005 Artix jeszcze raz napisze, ze tej maszynki z Tmaxem bym nie porownywal, bo tak naprawde tylko niektore elementy karoserii sa podobne. X. to konkurencja dla 400 i 500 jednocylindrowych nie dla T-maxa ,silvera czy tez b650. Ja nie pisalem ze Kendy sa gowniane bo to firma w miare dobra i sprawdzona, taki odpowiednik Kymco na rynku moto.prostu tak jak gadalismy z Mariuszem musi je oblukac na mokrym. Mariusz ja tez tak sie dziwnie czulem czytajac ten tekst o X. w Motocyklu bo zazwyczaj o skuterach jakies glupoty wypisuja. Co do Niemiec to mowi o tym znak na 2 zdjeciu. Zobaczcie te zdjecia w Motocyklu ja tam podobienstwo na 1 z b400 widze (super na tym zdjeciu wyglada)3mi wyglada na b650 Ogolnie za ta kase sprzet zajebisty. Ale nalezy pamietac ze tez marka sie tezliczy bo tak to by wszyscy jexdzili na Hyosungach scigaczach za 25 k ( firma jakosciowo porownywalna z Kymco) a samochodami Daewoo i Fiatami O i teraz zauwazylem podobienstwo z tmaxem taki sam rozmiar tylnej opony
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 25 Czerwca 2005 Administrator Opublikowano 25 Czerwca 2005 Artix jeszcze raz napisze, ze tej maszynki z Tmaxem bym nie porownywal, bo tak naprawde tylko niektore elementy karoserii sa podobne. X. to konkurencja dla 400 i 500 jednocylindrowych nie dla T-maxa ,silvera czy tez b650[...] Mariusz ja tez tak sie dziwnie czulem czytajac ten tekst o X. w Motocyklu bo zazwyczaj o skuterach jakies glupoty wypisuja. Co do Niemiec to mowi o tym znak na 2 zdjeciu. Nie wiem o jaki znak Ci chodzi na drugim zdjęciu ale chyba nie zgadałe? o co chodzi. Dla podpowiedzi powiem, że chodzi o co? zwi?zane z samym skuterem . Je?li idzie dalej o to porównanie z T- maxem. Mario, nie masz racji. Jedyne w czym T- max odbiega od konkurencji (oczywi?cie poza tym, że jest Japoński) w postaci Nexusa i teraz wła?nie Xcitinga to silnik a dokładniej jego ilo?ć garków. Wszystko inne jest BARDZO porównywalne. Charakterystyka zawieszenia, wła?ciwo?ci jezdne, możliwo?ci przewozowe no i optyka z zacięcięm sportowym, choć w zasadzie najlepszym porównaniem z Xcitingiem będzie jednak Nexus 500 z racji podobnej konstrukcji silnika. Osobi?cie pojazdy maxi skuterowe postawiłbym w takich kategoriach. 1. Burgman 650 i Silver Wing 600 2. Majesty 400 i Burgman 400 3. T- max 500, Nexus 500 i Xciting 500 Założenie tych trzech grup jest takie samo. 1. Wygodne kanapowce idealne do dalekiej turystyki 2. Kanapowce klasy ?redniej także dobre do turystyki 3. Maxi z założenia ze sportow? żyłk?. Troche mniej przygotowane pod turystykę.
KRIS Opublikowano 25 Czerwca 2005 Opublikowano 25 Czerwca 2005 Wczoraj miałem się okazje przejechać srebrn? pólitrówk? Mariusza czyli Kymco,byłem zaskoczony że tak dobrze się prowadzi,dużo zalet ,narazie jedna wada (lusterka) Zalety,jechałem w kasku typu Jet,poprostu nie wiało mi po twarzy,sztywne zawieszenie(skuter sportowy),dobre płynne przyspieszenie jak na gażnik,i hamulce bardzo dobre.Reasumuj?c moje wrażenia,w tej cenie niema nic godnego uwagi,w tym wykonaniu(bardzo dobre)nawet wybaczaj?c lusterka,konkurecja niech zaczyna my?leć bo zostan? na lodzie.
rudy_56 Opublikowano 25 Czerwca 2005 Opublikowano 25 Czerwca 2005 To może ja zgadne, mimo że fotki nie widziałem Chodzi o chodnikow? wielko?ć tablicy rejestracyjnej ?? Paweł
Klubowicze Ravenka Opublikowano 25 Czerwca 2005 Klubowicze Opublikowano 25 Czerwca 2005 Wadę ma jedn? - wysoko?ć Chęć testowania spełzła na niczym, bo nóżkami nie dotykam ziemi buuuuuuuuu
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 25 Czerwca 2005 Administrator Opublikowano 25 Czerwca 2005 To może ja zgadne, mimo że fotki nie widziałemChodzi o chodnikow? wielko?ć tablicy rejestracyjnej ?? BINGO Rudy_56 !!! Wła?nie wygrałe? butelkę wódki do odebrania w Stegnie Chodziło tu oczwi?cie oczywi?cie o niemiecki spadochron na tylnym błotiku, który w Niemczech nazywaj? tablic? rejestracyjn? Nagroda należy Ci się tym bardziej, że nie widziałe? fotki.
rudy_56 Opublikowano 26 Czerwca 2005 Opublikowano 26 Czerwca 2005 Dziękuje bardzo Co do Stegny chyba sie nie pojawie, bo w tym czasie mamy z Qwakim małe zaj?cie u mnie na terenie Jak to kto? jednak powiedział co sie odwlecze to nie uciecze p.s Dzis chyba wreszcie kupie ten numer Motocykla
Sympatycy pawel883 Opublikowano 26 Czerwca 2005 Sympatycy Opublikowano 26 Czerwca 2005 cze?ć proponuje łyka dla dr.biga bo to on uwrażliwił nas na te spadochrony ps.to tylko propozycja pozdrawiam pawel883
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 26 Czerwca 2005 Administrator Opublikowano 26 Czerwca 2005 1. czy Xciting ma silnik mocowany do ramy2. jakie ma przeniesienie napędu Szybkie pytanie, szybka odpowiedĽ: 1. Silnik w Xcitingu mocowany jest wachaczowo czyli podobnie jak np. w Burgmanie 400. 2. Napęd przenoszony jest także podobnie jak w An 400 czyli standardowe wario i pasek V- belt. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że wario jest tutaj największe z seryjnie produkowanych. Po rozebraniu naprawdę budzi respekt. Oto mała rozbiórka Ex' a 500 na której wszystko widać.
KRIS Opublikowano 27 Czerwca 2005 Opublikowano 27 Czerwca 2005 Faktycznie wario i reszta przekładni jest sporych rozmiarów,ciekawe jak z trwało?ci? będzie rolek i całej reszty. ps.Mariusz i kto tu lubi rozbierać skutery
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 27 Czerwca 2005 Administrator Opublikowano 27 Czerwca 2005 Test gotowy... Zajęło mi to trochę ale chyba było warto. Już wkrótce powinien się pojawić na stronie. 68 fotek, dwa filmy i spory tekst. Proszę o chwile cierpliwo?ci
ERMI Opublikowano 27 Czerwca 2005 Opublikowano 27 Czerwca 2005 a przewodów, przewodzików, rurek, kabelków i innych ustrojstw to napchane tam że hoho. Nie tylko wariator i sprzęgło budzi respekt hehe No miejmy nadzieje, że zadna z tych rurek nie będzie miała tendencji do spadania ze swoich miejsc - bo doj?cie do prawdy będzie wymagało przestudiowania przez serwis, ksi?żki grubo?ci encyklopedii zapewne.... a czy ten pasek to jest zembaty z 2 stron???
Administrator Artix Opublikowano 28 Czerwca 2005 Autor Administrator Opublikowano 28 Czerwca 2005 Pasek jest identyczny jak w Burgmanie AN400, doladnie jest karbowany z 2 stron. Moze tez i podobny dzwiek dzieki temu ma Xciting. Swoja droga ciekawe czy pasek od Xcitinga pasowal by do AN400, bo jak znam ceny czesci Kymco bedzie kosztowal polowe tego co pasek Suzuki. Pozdrawiam
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 28 Czerwca 2005 Administrator Opublikowano 28 Czerwca 2005 a przewodów, przewodzików, rurek, kabelków i innych ustrojstw to napchane tam że hoho. Ermi... Powiem Ci, że te rureczki i kabelki wygl?daj? po bliższym przyjrzeniu na bardzo solidne a co najważniejsze solidnie chronione. Np. Rurka doprowadzaj?ce płyn do pompy chroniona jest specjalnym kołnierzem (tego nie widać na w/w fotce bo jest po przeciwnej stronie). Wszystkie inne przewody przewodziki wygl?daj? na bardzo solidne i solidnie przymocowane. Ogólnie nie widać, żeby przy produkcji oszczędzano a wręcz przeciwnie. Teraz mała ciekawostka odno?nie paska. Nie wiem czy pasuje do Burgmana 400 ale wła?nie dostałem informacje za ile można nabyć takow? czę?ć w Motorlandzie... Cena oryginalnego paska, który przewidziany jest do wymiany po przebiegu 20- 25 tkm wynosi.............................. 200 PLN :( Nie mam więcej pytań
Szaary Opublikowano 28 Czerwca 2005 Opublikowano 28 Czerwca 2005 Witam Artix napisał że Xciting jest twardy jak psia mać heh w porównaniu do burgera. Mnie ciekawi jedno czy tylny amorek jest regulowany no i czy twardy był na wszystkich ustaweniach czy też była to typowo soprowa jazda i amorkiem na b.twarde? Pozdrawiam
Administrator Artix Opublikowano 28 Czerwca 2005 Autor Administrator Opublikowano 28 Czerwca 2005 UUUUUUUUU no to mam nadzieje i to wielka ze pasuje idealnie do AN400 bo cena Suzuki jest delikatnie mowiac nie adekwatna do technologi w nim zastosowanej. Troche przegiecie. Pozdrawiam
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 28 Czerwca 2005 Administrator Opublikowano 28 Czerwca 2005 Mnie ciekawi jedno czy tylny amorek jest regulowany no i czy twardy był na wszystkich ustaweniach czy też była to typowo soprowa jazda i amorkiem na b.twarde? Więc tak... Przede wszystkim muszę powiedzieć, że wtedy kiedy jeĽdził Artix i Kris nast?piła mała wpadka. Mianowicie z salonu wypuszczono mnie z ustawieniami amortyzatorów: Lewy poziom 2 a prawy poziom 5 My?lałem, że kto? w salonie to sprawdzał ale jak widać byłem w błędzie. Podczas sprawdzania spojrzałem tylko na jedn? stronę więc widz?c 2- ke pomy?lałem, że i drugi amorek jest na dwójce. 80% jazd testowych odbywało się na nierównomiernie ustawionej amortyzacji tylnego zawieszenia. Po ustawieniu obu amorków na 2- ke skuter stał się bardziej przewidywalny w zakrętach a co najważniejsze bardziej miękki tyłem. Niestety Artix i Kris jeĽdzili jeszcze z nierównomiernym ustawieniem . Oczywi?cie przód jest do?ć twardy choć w granicach rozs?dku ale taka już chrakterystyka zawieszenia w tym modelu.
Szaary Opublikowano 28 Czerwca 2005 Opublikowano 28 Czerwca 2005 Czyli można powiedzieć że artix i kris jeĽdzili na niepełnej 5 czyli na b.twardym ustawieniu. Rozumiem że teraz można ?miało zakładać że nie wytrzęsie u kierowcy wszystkich drobnych z kieszeni jazda po naszych "wspaniałych" ( sorki Art taka metafora ) polskich drogach hehe Pozdrawiam
Administrator Artix Opublikowano 28 Czerwca 2005 Autor Administrator Opublikowano 28 Czerwca 2005 No to w takim razie wypasik bo mi winkielkach chodzilo sie naprawde dobrze mimo takiego ustawienia. Mariusz skladajac sie ostro w winkach do testow tez dosysc stabilnie jechal. Czyli np wielki plus dla charakterystyki zawieszenia. Pozdrawiam
ciochin Opublikowano 29 Czerwca 2005 Opublikowano 29 Czerwca 2005 Witam, Ja mam pytanie co do ceny Xcitinga, w te?cie jest wspomniana cena 21,900 za? na końcu 20,900 (taka jest też cena na stronach u dealerów). Czy może była to jaka? lepsza wersja Kymco wzięta do testów ? Jeszcze jedno pytanko czy występuje on w Polsce tylko w kolorze srebrnym, czy s? jeszcze jakie? inne dostępne? Pozdrawiam ciochin
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 29 Czerwca 2005 Administrator Opublikowano 29 Czerwca 2005 Przepraszamy i bijemy się w pier?... oczywi?cie wkradł się bł?d przez po?piech Cena Xcitinga wynosi 20. 900. Poprawimy to na stronie w tek?cie. Je?li idzie o kolorystykę to w Polsce dostępne s? dwa kolory: Srebrny metaliczny i Czarny metaliczny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się