Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda X-ADV 750 - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przy zakupie klocków dobrze wziąć pod uwagę również wagę i sposób użytkowania pojazdu.  Lepiej poświęcić szybsze zużycie tarczy niż swoje zdrowie. Choć na krótkie trasy, np dojeżdżanie do pracy kilka kilometrów mogą lepiej sprawdzić się organiczne.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No to jestem po wymianie klocków z przodu i po pierwszych 200km jazdy. Założyłem sinterowe klocki Galfer (złote). Oryginalne Nissin (też sinterowe) po 40kkm miały się ku końcowi. Montaż banalnie prosty. Skuteczność oceniam bardzo wysoko. Nie zauważyłem różnicy w stosunku do Nissina.

Opublikowano

Ja mam 44 kkm, klocki oryginalne, jeszcze ok 1 mm do końca znaczników. Ale nie wiem czy poprzedni właściciel wymieniał. A przy okazji wymiany klocków wyczyściłeś i nasmarowałeś tłoczki?

Opublikowano
23 minuty temu, cezzar napisał(a):

Ja mam 44 kkm, klocki oryginalne, jeszcze ok 1 mm do końca znaczników. Ale nie wiem czy poprzedni właściciel wymieniał. A przy okazji wymiany klocków wyczyściłeś i nasmarowałeś tłoczki?

Niby u mnie też ok1-1,5mm było ale wybieram się za miesiąc na objazd Rumunii więc wolałem wymienić. Wyczyściłem tylko zaciski i tłoczki z zewnątrz, bez ingerowania w układ, bez spuszczania płynu, itp. Nie widziałem potrzeby tak radykalnego czyszczenia.

  • 4 tygodnie później...
  • Klubowicze
Opublikowano

jeszcze parę słów w materiale poniższym o zasadzie funkcjonowania sprzęgła e clutch w Hondach. Dodam, że rozwiązaniu temu wnikliwie przygląda się BMW🤫

 

  • Klubowicze
Opublikowano

Może  niech lepiej BMW nie bierze się za to, i pozostawi to sprawdzonym japońskim rozwiazaniom🙂

  • Klubowicze
Opublikowano

No tak, też nie  ufałbym bezawaryjności tego rozwiązania jako made in BMW

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ha, ha. Honda DCT wprowadziła chyba 15 lat temu a ekipa z BMW zaczęła się przyglądać...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

No i zachciało mi się X'a. Jaki macie patent na czyszczenie felg? Grzebanie między tymi szprychami to udręka. Nie mówiąc już o samych szprychach. Czym to myć i jak by było czyste?... Dzisiaj ze dwie godziny mi zeszło na doprowadzenie kół do jako takiego wyglądu.☹️

Opublikowano
No i zachciało mi się X'a. Jaki macie patent na czyszczenie felg? Grzebanie między tymi szprychami to udręka. Nie mówiąc już o samych szprychach. Czym to myć i jak by było czyste?... Dzisiaj ze dwie godziny mi zeszło na doprowadzenie kół do jako takiego wyglądu.
X'a nie mam, ale w rowerze robię to tak: spryskuję wodą, płyn do mycia roweru "Mucoff", pędzelek i czyszczenie między szprychami.

Ale ja nie jestem pedantem, tak więc jeśli trochę błota zostanie to nawet lepiej, bo rower mtb.

_______________
Pozdrawiam
Grzegorz

  • Klubowicze
Opublikowano

Zachciało się szprych😉

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wymieniam manetki na podgrzewane i chcę wymienić tą tuleję na prawej manetce, do której mocowane są linki. Macie coś sprawdzonego? To nie występuje osobno jako część zamienna. Co do demontażu linek z manetki, to pewnie przy przepustnicy trzeba poluzować? Poluzowanie linki przy manetce nie daje nic. Linki nie chcą zejść.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ja zakładałem grzane manetki Oxforda i nie było konieczności demontowania tulejki. Zdjąłem stare gripy, założyłem nowe i koniec.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Mam luz na tylnym kole. Przerabiał ktoś z Was ten temat? Jakie łożyska polecacie?

Opublikowano
Mam luz na tylnym kole. Przerabiał ktoś z Was ten temat? Jakie łożyska polecacie?
A przy jakim przebiegu coś takiego wyszło?

_______________
Pozdrawiam
Grzegorz

Opublikowano

Niecałe 48 kkm.

  • 4 tygodnie później...
  • Administrator
Opublikowano

Ciekawy pomysł na ślubną sesję foto
1fc69072829255a758ae83d19088e200.jpg

c35347d91703204a22ab25f78bc80b0c.jpg

Opublikowano

Aż się prosi o komentarz do drugiego zdjęcia:

- A Ty gdzie?! Nigdzie beze mnie nie pojedziesz. 😁

Opublikowano
W dniu 29.09.2024 o 10:08, cezzar napisał(a):

Mam luz na tylnym kole.

Przyczyną luzu była korozja jednego łożyska. Dostała się do niego woda. Wymieniłem oba łożyska koła (6204DU) i jeden simmering.

Opublikowano

Jak uruchomić światła awaryjne w X-ADV 2018? Zgłupiałem. Bez włączonego zapłonu nie działają - nie włączają się. Z włączonym zapłonem działają. A gdy już działają to po wyłączeniu zapłonu też przestają działać. Czy jest jakaś magiczna kombinacja by to ustrojstwo działało jak trzeba?

Opublikowano
15 godzin temu, benski napisał(a):

Bez włączonego zapłonu nie działają

No i tak jest, działają tylko na zapłonie. Trochę bez sensu.

Opublikowano
1 godzinę temu, cezzar napisał(a):

No i tak jest, działają tylko na zapłonie. Trochę bez sensu.

No to rzeczywiście kicha. Porównywałem to do Integry gdy awaryjne można było uruchomić tylko na włączonym zapłonie ale gdy się go wyłączyło one nadal działały.

  • 1 miesiąc temu...
  • Użytkownicy
Opublikowano

Witam , nachodzi mnie na X- adv 750. I upatrzyłem z rocznika 2019 z pierwsza rejestracja w grudniu . Sprzęt ma 11 tyś. przebiegu zakupiony w salonie w Warszawie a serwisowany w Krakowie ( dokumenty zakupu i książka serwisowa są Ok. jak również sprawdzony po vin ) Pytanie na co zwrócić uwagę przy oględzinach? Z góry dziękuje za podpowiedzi .

  • Użytkownicy
Opublikowano

Sławek poproś sapera na pewno CI pomoże. Chociaż  ten sprzęt jest salonowy i serwisowany to nie wiem czy jest tam co szukać. Wydaje mi się że X-adv jest wyższy niż Twoja yamaha i sprawdz czy Ci to będzie pasować. Masz też w Rzeszowie fajną forze 750 salonową i w dobrej cenie. Zobacz sobie jak Ci będzie leżeć 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...