Geni Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 37 minut temu, Yazinz napisał: W przypadku długich wypadów kwestia wyglądu jak dla mnie schodzi na drugi plan. Można próbować na siłę zrobić z jednośladu samochód, albo pojechać w podróż samochodem. Zdań jest pewnie tyle, ile użytkowników. Np. dla mnie jednoślady zabudowane w taki sposób, z ogromnymi, akcesoryjnymi szybami tracą prawie wszystkie zalety korzystania z jednośladu posiadając wciąż całkiem spory zestaw jego wad. 1 Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 2 godziny temu, kantos napisał: Jak dla mnie - cisza ponad wszystko Mam Integrę od Nico i pomimo dwóch dodatkowych szyb, niskiej i ori, jeżdże zawsze na szerokiej GIVI. Zero szumów i hałasu @kantos, też mam Integrę i używam największego, dostępnego "żagla" od GIVI. W Integrze TAK, ale zdecydowanie NIE w Iksie. Godzinę temu, Yazinz napisał: Piootr, jeśli ganiasz blisko domu i wiesz jakiej pogody możesz się spodziewać, to OK- podzielam Twoje zdanie. W przypadku długich wypadów kwestia wyglądu jak dla mnie schodzi na drugi plan. ps. Żagiel to ma BMW C 650 GT 🙂 @Yazinz, mam Integrę i używam największego, dostępnego "żagla" od GIVI. W Integrze TAK, ale zdecydowanie NIE w Iksie. Zasadniczo zawsze kupuję szybki akcesoryjne, bo nie lubię jak wieje. Właściwie tylko dlatego, że w Iksie podczas tras mocno wieje na razie go nie kupię. Wolę dużą, opasłą, juczną Integrę, która doskonale sprawdza się w dalekich podróżach. Oczywiście Iksem też się da daleko podróżować, ale tu rozkminiamy kwestie "wiania" po korpusie i nogach. 1 Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 9 minut temu, Piootr napisał: Wolę dużą, opasłą, juczną Integrę 🤣🤣🤣 Z tą opasłością Integry to tak trochę poleciałeś. 😉 Integra jest filigranowa jak nastoletnia baletnica.😚 Opasły to jest Burgman 650 Co nie zmienia faktu że do turystyki oba nadają się świetnie 👍(Integra mogła by mieć tylko większy schowek ) Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 11 minut temu, arturo-bb napisał: Integra mogła by mieć tylko większy schowek Przy 17 calowym kole i "motocyklowej" ramie trudno wygospodarować więcej. Jedyna opcja to przenieść w inne miejsce zbiornik... ale to znów zmieni rozkład obciążeń/mas. Zapewne niejeden skośnooki inżynier już nad tym myślał. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 nastoletnia baletnica. Nastoletnia baletnica to jak będzie z krótką szybką, bez stelaży i 3 kufrów. Zobacz jak pięknie wyglądała objuczona na wyprawie NK, ale żeby nie było. To najlepszy maxiskuter ever, przynajmniej dla mnie. 1 Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Mimo wszystko nadal uważam że Integra jest WĄSKA . Nawet z 3 kuframi. Mam nadzieję że widziałeś jak wygląda tak samo wyposażony B650 ? Szeroki jak Fiat 126P ( jeśli jeszcze ktoś kojarzy taki pojazd 😉 ) Odnośnik do komentarza
Administrator xmarcinx Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 33 minuty temu, arturo-bb napisał: Mam nadzieję że widziałeś jak wygląda tak samo wyposażony B650 ? Odnośnik do komentarza
Yazinz Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 7 godzin temu, Geni napisał: Można próbować na siłę zrobić z jednośladu samochód, albo pojechać w podróż samochodem. Zdań jest pewnie tyle, ile użytkowników. Np. dla mnie jednoślady zabudowane w taki sposób, z ogromnymi, akcesoryjnymi szybami tracą prawie wszystkie zalety korzystania z jednośladu posiadając wciąż całkiem spory zestaw jego wad. Przepraszam ale nie rozumiem jaki to ma związek z moim komentarzem. Nie było mowy o porównywaniu zalet/wad w trakcie długich wyjazdów skuterem vs auto, a raczej większa szyba vs walory estetyczne XADV. Nie rozpisuję się, bo temat odbiega od głównego wątku. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza
niko02 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Kwestia gustu. Jak się szybę opuści w X-ADV na pozycję "0", to ona leży i dalej moto jesz szczupłe. w Integrze też jeździłem z największą szybą GIVI. To właśnie jest to co najbardziej uderza po przesiadce x Integry na X-a - wiatr. Z szybą GIVI w NC750 D można było jeździć nawet bez kasku i była cisza. Tutaj nie ma takiej opcji. 1 Odnośnik do komentarza
Razor Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Dzień dobry Chciałem się przywitać na forum.👋 Posiadam Hondę Xadv od lutego 2019 roku więc już trochę na niej zwiedziłem świata. Posiadam zamontowaną szybę od Piuga która jest wyższa od oryginalnej Hondy. Jest ciszej ale daleko jej od doskonałości jeśli to cisza jest tym co chcemy osiągnąć. Najwięcej hałasu powoduje zawirowanie na wysokości handbarów - wystarczy z ręki zrobić spoiler w tym miejscu i jest dużo ciszej. Ja lubię moją Hondę zwłaszcza za to, że jest wąska stabilna i można przeciskać się bezpiecznie w korkach a jeżdżę nią często do pracy. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Gratuluje wyboru i witam na naszym forum. Odnośnik do komentarza
hormig Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 Nie przypuszczałem że w bieżącym roku się uda 😉 Pozdrowienia z Chorwacji 🙂 1 Odnośnik do komentarza
Nazir Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 54 minuty temu, hormig napisał: Fota super tylko... 🤔 jakoś tak.. kask, klapki i najbardziej terenowy sqter... Aaa.. Może się nie znam 🤪 Fajne klimaty👍Udanego wypoczynku😉 Odnośnik do komentarza
Astonpiotr Opublikowano 21 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2020 W dniu 19.09.2020 o 20:18, hormig napisał: Nie przypuszczałem że w bieżącym roku się uda 😉 Pozdrowienia z Chorwacji 🙂 Jak ja Ci Chłopie zazdroszczę........🙂 Bawcie się dobrze!!! Odnośnik do komentarza
tommac Opublikowano 21 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2020 W dniu 19.09.2020 o 20:18, hormig napisał: Pozdrowienia z Chorwacji 🙂 Pogoda i klimacik tylko do pozazdroszczenia. Życzę udanej i słonecznej, dalszej podróży. Odnośnik do komentarza
Bart1 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Wychodzi na to że nie ma co się bać tylko latać i dbać 😉 Taka o to ciekawostka z clubu X-adv France Odnośnik do komentarza
Yazinz Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Zacny przebieg. Wygląda na to, że ktoś średnio w sezonie ponad 35k km robił 👍 Licząc, że X jest z 2017 roku 🙂 Odnośnik do komentarza
Bart1 Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 Eee taaam waaaalić nowe Hondy FORZA 750, INTEGRY, BMW, T MAXY i BURGMANY 😉 Może się mylę ale żaden z wymienionych modeli tak nie da rady 😎 2 Odnośnik do komentarza
virus Opublikowano 24 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2020 Gdzie on ma wlot powietrza? Tak w standardzie, czy wzorem off roadu ma rurkę wyprowadzoną gdzieś za plecami? 😀 Odnośnik do komentarza
marycha Opublikowano 25 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 Z racji tego, że zaczynam myśleć o x-ie mam b pytanie.Czytałem, że od któregoś roku był dostępny z kontrolą trakcji.Teraz pytanie, czy do pierwszych roczników można to dołożyć?To samo dotyczy programu do jazdy offWysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
virus Opublikowano 25 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 Kontrola trakcji i tryb G skrzyni pojawiły się w roczniku 2018. Tutaj nikt takich przeróbek nie robił. Telefon do ASO pewnie wyjaśni większość wątpliwości. Nie mam tych "udogodnień" i być może to kwestia przyzwyczajenia, ale nie czuję potrzeby ich posiadania. 🙂 Odnośnik do komentarza
Johny7205 Opublikowano 25 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 Zgadzam się z Virusem. To kwestia przyzwyczajenia. Jak kupisz rocznik 2018 i będziesz miał w standardzie to ok. Jeśli kupisz 2017 to moim zdaniem nie warto kombinować z dokładaniem. Chyba że ciśniesz wyłącznie po szuterku lub lekkim i płytkim błotku. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 No i od roku 2018 X-ADV ma obroty max. podwyższone o 900/min. Odnośnik do komentarza
Bart1 Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 Oj moim zdaniem różnic jest więcej Mogę napisać że np kultura pracy skrzyni między rokiem 19 a 20 uległa znacznej poprawie. Widać i czuć że pracują cały czas nad oprogramownaiem skrzyni i jest coraz lepiej. Miałem 2019 teraz mam 2020 Doadtkowo 2020 jest żwawszy od przedlifta(sprawdzone) no chyba że to była magia egzemplarzy 😉 Co do zdjęcia amfibi 🙂 to dolot do filtra jest umieszczony fabrycznie bardzo wysoko Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 20 godzin temu, virus napisał: Kontrola trakcji i tryb G skrzyni pojawiły się w roczniku 2018. Tutaj nikt takich przeróbek nie robił. Nie mam tych "udogodnień" i być może to kwestia przyzwyczajenia, ale nie czuję potrzeby ich posiadania. 🙂 Najlepszą cechą kontroli trakcji jest możliwość jej wyłączenia. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się