Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda X-ADV 750 - wątek zbiorczy


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

37 minut temu, Yazinz napisał:

W przypadku długich wypadów kwestia wyglądu jak dla mnie schodzi na drugi plan. 

Można próbować na siłę zrobić z jednośladu samochód, albo pojechać w podróż samochodem.

Zdań jest pewnie tyle, ile użytkowników. Np. dla mnie jednoślady zabudowane w taki sposób, z ogromnymi, akcesoryjnymi szybami tracą prawie wszystkie zalety korzystania z jednośladu posiadając wciąż całkiem spory zestaw jego wad.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
2 godziny temu, kantos napisał:

Jak dla mnie - cisza ponad wszystko

Mam Integrę od Nico i pomimo dwóch dodatkowych szyb, niskiej i ori, jeżdże zawsze na szerokiej GIVI. Zero szumów i hałasu

@kantos, też mam Integrę i używam największego, dostępnego "żagla" od GIVI. W Integrze TAK, ale zdecydowanie NIE w Iksie.

Godzinę temu, Yazinz napisał:

Piootr, jeśli ganiasz blisko domu i wiesz jakiej pogody możesz się spodziewać, to OK- podzielam Twoje zdanie.
W przypadku długich wypadów kwestia wyglądu jak dla mnie schodzi na drugi plan. 
 

ps. Żagiel to ma BMW C 650 GT 🙂 
 

@Yazinz, mam Integrę i używam największego, dostępnego "żagla" od GIVI. W Integrze TAK, ale zdecydowanie NIE w Iksie. Zasadniczo zawsze kupuję szybki akcesoryjne, bo nie lubię jak wieje. Właściwie tylko dlatego, że w Iksie podczas tras mocno wieje na razie go nie kupię. Wolę dużą, opasłą, juczną Integrę, która doskonale sprawdza się w dalekich podróżach. Oczywiście Iksem też się da daleko podróżować, ale tu rozkminiamy kwestie "wiania" po korpusie i nogach.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
9 minut temu, Piootr napisał:

Wolę dużą, opasłą, juczną Integrę

🤣🤣🤣

Z tą opasłością Integry to tak trochę poleciałeś. 😉 Integra jest filigranowa jak nastoletnia baletnica.😚

Opasły to jest Burgman 650

Co nie zmienia faktu że do turystyki oba nadają się świetnie 👍(Integra mogła by mieć tylko większy schowek )

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
11 minut temu, arturo-bb napisał:

Integra mogła by mieć tylko większy schowek

Przy 17 calowym kole i "motocyklowej" ramie trudno wygospodarować więcej. Jedyna opcja to przenieść w inne miejsce zbiornik... ale to znów zmieni rozkład obciążeń/mas. Zapewne niejeden skośnooki inżynier już nad tym myślał.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
nastoletnia baletnica.

Nastoletnia baletnica to jak będzie z krótką szybką, bez stelaży i 3 kufrów. Zobacz jak pięknie wyglądała objuczona  na wyprawie NK, ale żeby nie było. To najlepszy maxiskuter ever, przynajmniej dla mnie.

fe26dc1160efe145e0f05a259f9bf230.plist

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Mimo wszystko nadal uważam że Integra jest WĄSKA . Nawet z 3 kuframi.

Mam nadzieję że widziałeś jak wygląda tak samo wyposażony B650 ?

Szeroki jak Fiat 126P ( jeśli jeszcze ktoś kojarzy taki pojazd 😉 )

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
33 minuty temu, arturo-bb napisał:

 

Mam nadzieję że widziałeś jak wygląda tak samo wyposażony B650 ?

spacer.png

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Geni napisał:

Można próbować na siłę zrobić z jednośladu samochód, albo pojechać w podróż samochodem.

Zdań jest pewnie tyle, ile użytkowników. Np. dla mnie jednoślady zabudowane w taki sposób, z ogromnymi, akcesoryjnymi szybami tracą prawie wszystkie zalety korzystania z jednośladu posiadając wciąż całkiem spory zestaw jego wad.

Przepraszam ale nie rozumiem jaki to ma związek z moim komentarzem. Nie było mowy o porównywaniu zalet/wad w trakcie długich wyjazdów skuterem vs auto, a raczej większa szyba vs walory estetyczne XADV.

Nie rozpisuję się, bo temat odbiega od głównego wątku.

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza

Kwestia gustu. Jak się szybę opuści w X-ADV na pozycję "0", to ona leży i dalej moto jesz szczupłe. w Integrze też jeździłem z największą szybą GIVI.

To właśnie jest to co najbardziej uderza po przesiadce x Integry na X-a - wiatr. Z szybą GIVI w NC750 D można było jeździć nawet bez kasku i była cisza.

Tutaj nie ma takiej opcji.

Odnośnik do komentarza

Dzień dobry 

Chciałem się przywitać na forum.👋

Posiadam Hondę Xadv od lutego 2019 roku więc już trochę na niej zwiedziłem świata. Posiadam zamontowaną szybę od Piuga która jest wyższa od oryginalnej Hondy. Jest ciszej ale daleko jej od doskonałości jeśli to cisza jest tym co chcemy osiągnąć. Najwięcej hałasu powoduje zawirowanie na wysokości handbarów  - wystarczy z ręki zrobić spoiler w tym miejscu i jest dużo ciszej.

Ja lubię moją Hondę zwłaszcza za to, że jest wąska stabilna i można przeciskać się bezpiecznie w korkach a jeżdżę nią często do pracy. 

 

Odnośnik do komentarza
54 minuty temu, hormig napisał:

 

IMG_5662.JPG

Fota super tylko... 🤔 jakoś tak.. kask, klapki i najbardziej terenowy sqter... Aaa.. Może się nie znam 🤪

Fajne klimaty👍Udanego wypoczynku😉

Odnośnik do komentarza
W dniu 19.09.2020 o 20:18, hormig napisał:

Nie przypuszczałem że w bieżącym roku się uda 😉 Pozdrowienia z Chorwacji 🙂

IMG_5662.JPG

Jak ja Ci Chłopie zazdroszczę........🙂

Bawcie się dobrze!!!

Odnośnik do komentarza
W dniu 19.09.2020 o 20:18, hormig napisał:

Pozdrowienia z Chorwacji 🙂

Pogoda i klimacik tylko do pozazdroszczenia. Życzę udanej i słonecznej, dalszej podróży.

Odnośnik do komentarza

Z racji tego, że zaczynam myśleć o x-ie mam b pytanie.
Czytałem, że od któregoś roku był dostępny z kontrolą trakcji.
Teraz pytanie, czy do pierwszych roczników można to dołożyć?
To samo dotyczy programu do jazdy off

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Kontrola trakcji i tryb G skrzyni pojawiły się w roczniku 2018. Tutaj nikt takich przeróbek nie robił. Telefon do ASO pewnie wyjaśni większość wątpliwości.

Nie mam tych "udogodnień" i być może to kwestia przyzwyczajenia, ale nie czuję potrzeby ich posiadania. 🙂 

Odnośnik do komentarza

Zgadzam się z Virusem. To kwestia przyzwyczajenia. 

Jak kupisz rocznik 2018 i będziesz miał w standardzie to ok. Jeśli kupisz 2017 to moim zdaniem nie warto kombinować z dokładaniem.

Chyba że ciśniesz wyłącznie po szuterku lub lekkim i płytkim błotku.

Odnośnik do komentarza

Oj moim zdaniem różnic jest więcej 

Mogę napisać że np kultura pracy skrzyni między rokiem 19 a 20 uległa znacznej poprawie.

Widać i czuć że pracują cały czas nad oprogramownaiem skrzyni i jest coraz lepiej. Miałem 2019 teraz mam 2020 

Doadtkowo 2020 jest żwawszy od przedlifta(sprawdzone) no chyba że to była magia egzemplarzy 😉

Co do zdjęcia amfibi 🙂 to dolot do filtra jest umieszczony fabrycznie bardzo wysoko  

Odnośnik do komentarza
20 godzin temu, virus napisał:

Kontrola trakcji i tryb G skrzyni pojawiły się w roczniku 2018. Tutaj nikt takich przeróbek nie robił. Nie mam tych "udogodnień" i być może to kwestia przyzwyczajenia, ale nie czuję potrzeby ich posiadania. 🙂 

Najlepszą cechą kontroli trakcji jest możliwość jej wyłączenia.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...